Ik heb ooit een collega gehad die dat dus deed: 'jagen' op aangereden wild om zo zijn diepvries te spekken.quote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef Archie. het volgende:
Dat beest had gelijk de vriezer in gemoeten in plaats van de kadaverbak. Kangoeroevlees als kerstmaal, man. Smullen!
Wat een loser.quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die dat dus deed: 'jagen' op aangereden wild om zo zijn diepvries te spekken.
"Het is strafbaar maar het kost me heel wat minder dan een bieflapje van de Albert Heijn."
.
Het was dus niet dat hij die dieren zelf kapotreed; hij zocht naar verse kadavers langs de kant van de weg.quote:Op zondag 18 december 2005 18:06 schreef ruby het volgende:
Wat een loser.![]()
Ze moeten hem aanrijden. Is wel strafbaar, maar ja...scheelt weer een inwoner in Nederland.![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 16:00 schreef Ringo het volgende:
aldus de politie die niet weet waar het dier vandaan komt.
Laten we de poema niet vergetenquote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef nozem het volgende:
Het moet niet gekker worden met dat nieuwe klimaat in Nederland. Een paar dagen geleden ving ik mijn eerste kolibrie en de vijvers in het park zitten vol met piranha's en blauwe zoenvissen.
Tropische vissen en vogels, kangaroes, poema's, het is me een raadsel waarom mensen nog op vakantie gaan.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 21:01 schreef sportfreak het volgende:
Mischien moeten ze deze dingen in Friesland langs de weg zetten:
[afbeelding]
![]()
Oké, verkeerd gelezen. Sorry.quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het was dus niet dat hij die dieren zelf kapotreed; hij zocht naar verse kadavers langs de kant van de weg.
Griezelig Twin Peaks personage.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |