abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2206499
Iedere trekkie (Star Trek fan) kent hem wel, het meest irri figuur uit TNG. En nu is er dus een gerucht dat ie in Star Trek: X gaat komen (zie Star Trek X ).

Spui hier je gal over Wesley en vertel ook er gelijk eens even bij hoe je hem het liefst aan zijn einde ziet komen in de serie. Wel beetje natuurlijk in de Star Trek stijl, want vieren delen wil iedereen wel.... (alhoewel, dan hebbie er 4)

Als je hem niet dood oid wil hebben kun je ook wel posten... maar ik denk niet dat je op veel sympathie kunt rekenen.

Van mij mag ie lekker te grazen worden genomen door een stel Klingons die zich er fijn op gaan uitleven met al hun mooie wapentuig.

pi_2206556
ROFLOL!
Waarom zou ie dood moeten dan?
Ik ben niet een echte trekkie maar ik kijk het toch erg vaak. Waarom zou ie gruwelijk d00d moeten?
Pacta Sunt Servanda
  FOK!fossiel vrijdag 16 november 2001 @ 20:44:55 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2206574
wesley was een bijzonder irritant ventje, Mr. Braafheid himself. Totaal geen diepgang in z'n karakter.

Kan Q hem niet met een knip met z'n vingers doen verdwijnen? hebben we altijd nog kans dat hij weer terug komt, en hebben we dan ook meteen weer wat om over te zeiken

pi_2206577
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:43 schreef The_Crow het volgende:
ROFLOL!
Waarom zou ie dood moeten dan?
Ik ben niet een echte trekkie maar ik kijk het toch erg vaak. Waarom zou ie gruwelijk d00d moeten?
Omdat ie <scheldwoorden> en irritant is...
pi_2206585
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:44 schreef cptmarco het volgende:
wesley was een bijzonder irritant ventje, Mr. Braafheid himself. Totaal geen diepgang in z'n karakter.

Kan Q hem niet met een knip met z'n vingers doen verdwijnen? hebben we altijd nog kans dat hij weer terug komt, en hebben we dan ook meteen weer wat om over te zeiken

hehehehe, de laatste keer dat ik hem zag is ie met de traveler er vandoor gegaan, vraag me af hoe snel hij gek van hem werd en die gozer in een of ander blackhole heeft gesmeten.
pi_2206607
Hij is de Macaulay Culkin van Star Trek. De Jantje Smit. De Heintje. De Danny de Munk. Een vervelend kind.

Hij is overbodig.

I intend to live forever, or die trying.
pi_2206608
Is het niet een veel grotere straf als we hem laten leven. Kunnen we blijven zeiken over z'n slecht acteerspel
pi_2206633
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:48 schreef plok het volgende:
Is het niet een veel grotere straf als we hem laten leven. Kunnen we blijven zeiken over z'n slecht acteerspel
Als jij het prettig vind om je te ergeren tijdens een aflevering.
pi_2206634
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:48 schreef dwerg het volgende:
Hij is de Macaulay Culkin van Star Trek. De Jantje Smit. De Heintje. De Danny de Munk. Een vervelend kind.

Hij is overbodig.

Rofl!!!!
kind is ie geloof ik niet echt meer... is al 30 ofzo
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:48 schreef plok het volgende:
nou... dan moeten we er ook nog naar kijken en zien hoe ie episodes verneukt.. en nu misschien een film
Nee dank je...
  FOK!fossiel vrijdag 16 november 2001 @ 20:52:16 #10
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2206646
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:52 schreef cptmarco het volgende:
Zie je het al voor je:

Wesley Crusher, Captain of the Enterprise Y

Klinkt niet...

hij is van Starfleet acadamy af.
  FOK!fossiel vrijdag 16 november 2001 @ 20:55:22 #12
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2206661
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:53 schreef Seborik het volgende:

[..]

hij is van Starfleet acadamy af.

Ja maar met de lessen die The Traveler hem geleert heeft, wil Starfleet Command hem graag terug.
heb ik mij er een beetje goed uitgelult?
pi_2206814
Oke, ik begrijp hem weer...
Maar dan nog, ik vond het op zich wel kewl, hij zou eigenlijk zo goed moeten zijn, kwa kennis enzo dat hij Starfleet niet nodig heeft. Hij kan alles zelf dan wel.
Pacta Sunt Servanda
pi_2207072
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 21:12 schreef The_Crow het volgende:
Maar dan nog, ik vond het op zich wel kewl, hij zou eigenlijk zo goed moeten zijn, kwa kennis enzo dat hij Starfleet niet nodig heeft. Hij kan alles zelf dan wel.
Welja, geef die jongen een eigen serie. Star Trek: Wesley Crusher, aflevering 1, On my own.
I intend to live forever, or die trying.
pi_2207095
HAHAHAHAHA ROFLOL!
Pacta Sunt Servanda
  vrijdag 16 november 2001 @ 22:07:30 #16
1358 Xhorder
He's back...
pi_2207391
Ik vind dat ie maar eens goed aangepakt moet worden door een paar Jem Hadar soldaten in het Delta quadrant die al een maand niet hun 'white' (of hoe heette dat spul?) hebben gekregen.
... na vijf jaar
pi_2207613
De meest gruwelijke dood die je je kan voorstellen vind ik altijd nog verdwijnen wanneer je getransport wordt. Of half aankomen. Dat laatste vind ik wel een geschikte dood voor Wesley, dat ergens in een aflevering een korte scène komt waarin ff geshowd wordt dat hij gillend, krijsend en verminkt ergens neergebeamd wordt .
It is much easier to be critical than to be correct.
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:11:53 #18
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_2207995
Borg-assimilatie is geen goede optie: Wesley blijft dan gewoon zoals ie is. Een lekkere huidziekte als de phage zal em misschien wel goed doen.
Een afspraakje met een van die pah wraiths... nee zielig voor die demons.
Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:33:44 #19
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2208234
Airlock open. Eject. Proton torpedo er achteraan voor de zekerheid.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:44:03 #20
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2208366
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:33 schreef Vibromass het volgende:
Zal ie niet van sterrenstof een ruimtepak en een apparaatje inelkaar flansen om alsnog die torpedo onder controle te krijgen?
The Internets, I needs it..
pi_2208397
In de eerste paar seizoenen was ie idd wel irritant, maar gaandeweg vond ik hem steeds beter te pruimen. Ik denk ook dat nou hij wat volwassener is ie een wat boeiendere rol gaat spelen. En ik vind het altijd wel leuk dat er wat tussen de series gemixed wordt. Kortom, mij lijkt het wel grapig als Wesley Crusher in Enterprise gaat spelen
This is this. This ain't something else, this is this!
  vrijdag 16 november 2001 @ 23:47:57 #22
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_2208419
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:44 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Zal ie niet van sterrenstof een ruimtepak en een apparaatje inelkaar flansen om alsnog die torpedo onder controle te krijgen?

Nee dat was MacGuyver toch?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 17 november 2001 @ 00:00:35 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_2208576
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:47 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Nee dat was MacGuyver toch?

Maar MacGuyver is koel, Crusher niet.
The Internets, I needs it..
pi_2210854
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:33 schreef Vibromass het volgende:
Denk niet dat dat hem wat doet in zijn huidige staat. Hij zal de torpedo waarschijn wegflitsen of op moleculair niveau omvormen tot sleutelhanger ofzo.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_2210855
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 23:46 schreef Mza het volgende:
In de eerste paar seizoenen was ie idd wel irritant, maar gaandeweg vond ik hem steeds beter te pruimen. Ik denk ook dat nou hij wat volwassener is ie een wat boeiendere rol gaat spelen. En ik vind het altijd wel leuk dat er wat tussen de series gemixed wordt. Kortom, mij lijkt het wel grapig als Wesley Crusher in Enterprise gaat spelen
Uh, je bedoelt in STX? Crusher in Enterprise zou pas nergens op slaan... Maar goed, verder ben ik het met je eens.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 17 november 2001 @ 10:11:27 #26
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_2211065

Maarre hoe gaan ze hem er dan in schrijven hij is toch nu travelar trancendant?

Live from the USA
  zaterdag 17 november 2001 @ 11:02:34 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2211359
Hele diepe *zucht*

In Wesley Crusher in Star Trek 10 schreef ik al (voor ik hem op slot gooide):

quote:
Jongens,

zullen we gewoon afspreken de discussies over Star Trek, DBZ en Star Wars ZO CENTRAAL MOGELIJK te voeren?

Het is zo onzinnig om voor elke Vulcan-scheet of Enterprise-hiccup een nieuw topic te openen...

Star Trek X

Alvast bedankt

V.

Past het daar niet, voer deze discussie dan in een van de vele andere ST-topics.

Deze gaat dicht om dezelfde reden als de vorige.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')