eh.. niemand?quote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laat wel zien dat eigenlijk iedereen oppervlakkig is.
Want wie zegt nou dat de kut van een lelijk wijf viezer is dan dat van een schoon wijf.
Op hun kut wel ja... maar hun benenquote:Op zondag 18 december 2005 17:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die zijn alleen nog maar anaal ontmaagd, én altijd kaal!
Goede zaak!
quote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik geef vrouwen nooit een hand, maakt niet uit of ze mooi of lelijk zijn
sex is vies en onsmakelijk behalve als je geil bent en ik word geil van mooie vrouwenquote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Tja..als ik (om welke reden dan ook) in bed zou belanden met een jongen die ik niet aantrekkelijk vind, zou ik zijn pik vies vinden, en zijn sperma helemaal. 'K zou over mijn nek gaan...
Dus ja ik begrijp je punt, TS....wat lelijk is, is 'vies'.
Mag nie van geloof!quote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik geef vrouwen nooit een hand, maakt niet uit of ze mooi of lelijk zijn
En anders is het smullen geblazen?quote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Tja..als ik (om welke reden dan ook) in bed zou belanden met een jongen die ik niet aantrekkelijk vind, zou ik zijn pik vies vinden, en zijn sperma helemaal. 'K zou over mijn nek gaan...
wow, dus ondanks dat je die gozer onaantrekkelijk vindt ga je zijn vieze pik pijpen en mag hij zijn vieze zaad in je mond spuiten. Wanneer spreken we af?quote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Die zou ik zowiezo geen hand geven.quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef pberends het volgende:
En is je dezelfde mening toegedaan als het ging om een lelijk wijf (let's say)?
quote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef Herald het volgende:
[..]
wow, dus ondanks dat je die gozer onaantrekkelijk vindt ga je zijn vieze pik pijpen en mag hij zijn vieze zaad in je mond spuiten. Wanneer spreken we af?
stront onder de nagels...? hij had het er toch over dat de vingers in dr kut zaten..quote:Op zondag 18 december 2005 14:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het is dat je het er bij zet
als de stront onder dr nagels zit, zit ik niet te springen om haar een hand te geven neelelijk of niet.. maar als een knap meisje aan dr vagina gezeten heeft en jou dan een handje komt geven is dat wel leuk natuurlijk
ik denk trouwens dat als je het andersom zou vragen, bijna alle vrouwen met vol afschuw zouden reageren
ja, dat had ie er later van gemaakt.. eerst stond er ook iets over haar kont bijquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:24 schreef big_al het volgende:
[..]
stront onder de nagels...? hij had het er toch over dat de vingers in dr kut zaten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |