Waar kun je deze kopen?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Gizz het volgende:
[afbeelding]
Ga eigenlijk altijd alleen voor siervuurwerk, maar heb dit jaar ook gekozen voor wat siervuurwerk met serieuze knal
2x doosje van 6 ThunderKing mortiertjes: ¤7,90 Filmpje
Bij de verkoop punt van Crown Collection.quote:
Ik steek alleen wat potten van afstand aan die ik goed vast zet en waar ik _niet_ boven ga hangen dus sorryquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Om te beginnen met die van jou.
Dus? Kan ook illigaal zijn... en het kan ineens zomaar omvallen.... niet denken dat het 100% veilig isquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik steek alleen wat potten van afstand aan die ik goed vast zet en waar ik _niet_ boven ga hangen dus sorry
Ik had 1 januari vorig jaar nog wat gemaakt. Staat nu op Big-Boys.comquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet de bedoeling hewe leggen hem ergens neer, en dan gaan we achter een boom schuilen
zoeen kenker vette vuurbal gaat er onstaan whehe zo vet, uiteraard word het gefilmd
Of we gaan op een muurtje staan van een meter of 5 en flikekren hem in een zandbakdat hadden we vorige keer ook gedaan, dat was goed
Illegaal als ik ze hier bij de BoerenBond koop?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus? Kan ook illigaal zijn... en het kan ineens zomaar omvallen.... niet denken dat het 100% veilig is
Betekent niet meteen dat er dan minder ongelukken gebeuren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
![]()
Zolang je het goed doet is het veilig zat... In Belgie is het niet voor niets legaal... Daar zijn ook regels en als het daar illigaal is dan pas is het erg gevaarlijk. Zijn ook meerdere soorten vuurwerken, Proffecioneel (voor vuurwerkshows) en pacticulier (mensen, burgers zeg maar)....
Zolang je het bij pacticulier vuurwerk houd is het goed!![]()
Dank!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij de verkoop punt van Crown Collection.
Dynasty Collection heeft "Shock"
Diamond / Mercurrius heeft "Lord Of Thunder"
idd meestal ligt het eerder aan de gebruiker dan aan het vuurwerk. of het nou legaal of illegaal isquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Betekent niet meteen dat er dan minder ongelukken gebeuren...
het kan ja.... er kan vuurwerk verkocht worden dat illigaal is of niet aan de eisen voldoet van de nederlandse wet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Illegaal als ik ze hier bij de BoerenBond koop?![]()
Goed zo jongen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:08 schreef TommyGun het volgende:
En ik weet dat die ook kunnen omvallen. Wel eens meegemaakt ja maar ik neem genoeg afstand
iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Betekent niet meteen dat er dan minder ongelukken gebeuren...
Het grote vuurwerktopic deel 3quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
het kan ja.... er kan vuurwerk verkocht worden dat illigaal is of niet aan de eisen voldoet van de nederlandse wet.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het grote vuurwerktopic deel 3
Maar goed ik ga hier niet de moraalridder uithangen hoor.![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom die prijs zo verschikkelijk hoog is?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef _moder8or_ het volgende:
2x Super 4 Crown cake: ¤29,975
Pardon?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom die prijs zo verschikkelijk hoog is?
Omdat het toch een goed staaltje vuurwerk is?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom die prijs zo verschikkelijk hoog is?
Zo duur is het eigenlijk toch niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gewoon een typfout dus.
Tering, 1:15. daar ligt het dus aan
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:20 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zo duur is het eigenlijk toch niet?
Lees nog eens goedquote:2x Super 4 Crown cake: ¤29,975
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |