10 uur zaterdag ochtend is het dus legaal om het te ontsteken.quote:Artikel 2.3.6 Vb verbiedt het tot ontbranding brengen van consumentenvuurwerk op een ander tijdstip dan tussen 31 december 10.00 uur en 1 januari 02.00 uur van het daarom volgende jaar. Dit artikel beoogt overlast door het afsteken van vuurwerk te beperken en heeft betrekking op zowel toegestaan als verboden consumentenvuurwerk. Ingevolge art. 2.3.7 Vb geldt dit verbod niet voor fok en schertsvuurwerk, dat het gehele jaar mag worden afgestoken.
Hehe.. ach ja. ik ben 21..quote:Op donderdag 29 december 2005 17:03 schreef Ayaxola het volgende:
Hier ook wel aardig, het verbaast me trouwens nog steeds dat er mensen van 18 zijn die nog met rotjes de ganse dag over straat lopen. Kreeg er net al weer wat naar me hoofd gegooid, maar een nitraat terug gegooid
Dit is serieus elk jaar zo (dat ze dat zeggen dan). Mja, de ene keer is 't ook weer 10 uur 's avonds. Waar ze die info toch steeds vandaan halen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:10 schreef logisnack het volgende:
Eventjes over het afsteken van vuurwerk.. Heel veel radio zenders hoor ik melden dat vuurwerk afsteken alleen is toegestaan op 31 december vanaf 6 uur 's avonds ofzo.
Dit klopt niet..
Ik heb op de site van het OM even de wetgeving er bij gepakt.. en dit staat er:
[..]
10 uur zaterdag ochtend is het dus legaal om het te ontsteken.
En.. als ik het goed lees mag je dan ook verboden vuurwerk ontsteken![]()
Net of de politie 's ochtends om 6 uur al over straat loopt.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:10 schreef logisnack het volgende:
Eventjes over het afsteken van vuurwerk.. Heel veel radio zenders hoor ik melden dat vuurwerk afsteken alleen is toegestaan op 31 december vanaf 6 uur 's avonds ofzo.
Dit klopt niet..
Ik heb op de site van het OM even de wetgeving er bij gepakt.. en dit staat er:
[..]
10 uur zaterdag ochtend is het dus legaal om het te ontsteken.
En.. als ik het goed lees mag je dan ook verboden vuurwerk ontsteken![]()
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Gizz het volgende:
[afbeelding]
Ga eigenlijk altijd alleen voor siervuurwerk, maar heb dit jaar ook gekozen voor wat siervuurwerk met serieuze knal
2x doosje van 6 ThunderKing mortiertjes: ¤7,90 Filmpje
1x klein Sonic cake geval: ¤3.50 Filmpje
1x zak SkyThunder vuurpijlen: ¤6.95
2x Super 4 Crown cake: ¤29,975 Filmpje
1x Crown Flower Power: ¤4.95 Filmpje
2x lont: ¤0.50
Totaal: ¤53,775
Valt me best mee
Zijn er niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef VAC het volgende:
Ik wil morgen ook nog wat halen,
Wat zijn de echt leuke harde knallers? (ben die klote astronauten ook zat onderhand).
(ofcourse wel legale shit)
Dat is dus ook niet de bedoeling hequote:
jezus man das tering link, dat blik van die deo bussen, wie weet hoe ver dat wel niet vliegt door de klapquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet de bedoeling hewe leggen hem ergens neer, en dan gaan we achter een boom schuilen
zoeen kenker vette vuurbal gaat er onstaan whehe zo vet, uiteraard word het gefilmd
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idd die ontploft meteen. Vorig jaar filmpje gezien met zo'n deo flessen bom. Ging goed hard
http://gamergun.mine.nu/files/1/Vuurwerk.jpg
Zal kijken of ik dat filmpie kan vindenHelaas
mooie fotoquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05524/IMG_1334.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
hier ookalquote:
vuurwerkfilmpjes.nlquote:Op donderdag 29 december 2005 08:26 schreef Dark_Killah het volgende:
't is zover inderdaadvandaag ff wat geknal en onzin halen
en morgen lekker mijn 70 puur genot halen, maar eerst ff lekker wakker worden en om kwart voor negen richting leiden
![]()
freakpyromaniacs.com
arjanuitman.com
pieter.breezer-sletje.nl
voor de echte freaks
eensch!quote:
Hoe duur is zoiets van 100.000 wat je hebt?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:58 schreef MI55ILLE het volgende:
mijn chinese rol
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05524/chinese-rol.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05524/chinese-rol2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jup.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef VAC het volgende:
Dus nitraat bommen (?) zijn illegaal ?
Om te beginnen met die van jou.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef TommyGun het volgende:
Dat er maar veel vingertjes af mogen worden geknald met dat vuurwerk gekloot en illegaal spul![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef TommyGun het volgende:
Dat er maar veel vingertjes af mogen worden geknald met dat vuurwerk gekloot en illegaal spul![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |