Nope.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef Forumschorem het volgende:
Ik kan me herinneren dat in de originele film de boottocht terug wel was opgenomen.
Natuurlijk.. Een enome aap op zo'n eiland is niet erg geloofwaardig, à la. Maar sommige dingen er tussendoor (zoals inderdaad het eraf knallen van die beesten) denk ik dan, hadden ze toch iets geloofwaardiger kunnen maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Timo20 het volgende:
Toch blijf ik me afvragen: mensen die t verhaal ongeloofwaardig vinden, wat hadden ze dan verwacht?? je weet toch van te voren dat t verhaal onrealistisch is, en nooit echt kan gebeuren. Dat is bij bijvoorbeeld Jurassic Park (en 75% van alle andere films die worden gemaakt) net zo. Dus waarom er precies over zeuren bij deze film??
Nee joh, dat is juist typische flauwe Peter Jackon humor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:27 schreef Tape het volgende:
[..]
Maar sommige dingen er tussendoor (zoals inderdaad het eraf knallen van die beesten) denk ik dan, hadden ze toch iets geloofwaardiger kunnen maken.
Dat klinkt als Serenity. Maar ook als Revenge of the Sith. Die kwam er erg snel in, duikelde er weer uit en staat er nu (door de DVD-release ongetwijfeld) terug in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:24 schreef victorinox het volgende:
Hij is trouwens flink aan het dalen op IMDb, ik geloof dat ie op zijn hoogst op plek #137 stond.
Nu staat ie op #166.
Ja, maar als je over the top over the top gaat, dan wordt het weer minder leuk. Dat is zoals een grap vertellen en bij de pointe de intonatie verkeerd leggen, je grap blijft leuk, maar 't kon wel beter.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist typische flauwe Peter Jackon humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
En het probleem zit 'm nu juist in het feit dat hij nu een serieus verhaal probeert te vertellen ipv de flauwe gore horror zoals hij dat vroeger maakte.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist typische flauwe Peter Jackon humor.
Serieus verhaal... Je bedoelt het romantisch plotje wat erin zit?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:31 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
En het probleem zit 'm nu juist in het feit dat hij nu een serieus verhaal probeert te vertellen ipv de flauwe gore horror zoals hij dat vroeger maakte.
het feit dat ie een serieus verhaal probeert te vertellen is natuurlijk geen feit, want t is geen serieus verhaal maar een avonturenfilmquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:31 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
En het probleem zit 'm nu juist in het feit dat hij nu een serieus verhaal probeert te vertellen ipv de flauwe gore horror zoals hij dat vroeger maakte.
vergeleken met Braindead is het zeker wel een serieus verhaalquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het feit dat ie een serieus verhaal probeert te vertellen is natuurlijk geen feit, want t is geen serieus verhaal maar een avonturenfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
ja ok, maar dan noem je ook watquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vergeleken met Braindead is het zeker wel een serieus verhaal
Meet the feebles en Bad Taste heb je ook nogquote:
een film die zichzelf niet serieus neemt, kan ook goed en/of vermakelijk zijn hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat men bedoelt of de film zichzelf serieus neemt of niet.![]()
ja precies, maar daarom nog niet per definitie slechtquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:08 schreef CeeJee het volgende:
King Kong was spectaculair, maar af en toe net teveel van het goeie. Kong zelf was fantastisch, Naomi Watts prachtig en New York schitterend. Maar er zat teveel onnodige zooi tussendoor.
Wat King Kong nodig had was een echte keiharde Hollywood producer die Peter Jackson terugfluit als hij doorslaat, zoals bij het T-rexen gevecht. "Jackson, dit is een reuzegorilla en niet Jet Li. Knip dat idiote gevecht hangend aan de lianen eruit of ik laat Michael Bay de film afmaken !!"
nee maar King Kong neemt zichzelf wel serieus en dan is zo'n scene als met die dinosaurussen een beetje misplaatst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja precies, maar daarom nog niet per definitie slecht
En hij speelde ook King Kong zelf.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/792278/3/50#33437619]dinsdag 27 december 2005 13:31
Die kok van het schip speelde trouwens ook Gollem in al de 3 LOTR films
old news,quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:31 schreef HomerJ het volgende:
Die kok van het schip speelde trouwens ook Gollem in al de 3 LOTR films
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |