wilde eerst iets anders typen, maar toch maar niet gedaan. Was t vergeten te veranderenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat heb ik zeker weten nog nooit gehoord
->quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef ABBAfan het volgende:
.... en wat gaven ze het beest te eten? Het was toch een aardig eindje terugvaren naar New York.
Die 2 vragen heffen mekaar wel op.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:05 schreef ABBAfan het volgende:
Waar zijn de inboorlingen ineens gebleven.
Hij kwam zwemmen.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:51 schreef jimjim1983 het volgende:
ja hoe ze hem op die boot hebben gekregen dat hebben ze er wijselijk uitgelaten
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
->
[..]
Die 2 vragen heffen mekaar wel op.
Dat was denk toch ook een hommage aan het origineel. Ging volgens mij ongeveer het zelfde als in 1933 versie.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:51 schreef jimjim1983 het volgende:
ja hoe ze hem op die boot hebben gekregen dat hebben ze er wijselijk uitgelaten
\quote:Op woensdag 21 december 2005 22:08 schreef StefanP het volgende:
Ik vond het ook wel knap dat ze die aap 4 weken in coma hebben kunnen houden voor de reis terug naar NY, even afgezien van hoe ze een aap van 5 ton? op die boot kregen...
dat wordt uitgelegd: chloroform.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:08 schreef StefanP het volgende:
Ik vond het ook wel knap dat ze die aap 4 weken in coma hebben kunnen houden voor de reis terug naar NY
De lengte is wel de irritantste knipoog.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:36 schreef ABBAfan het volgende:
De film bevat nogal wat knipoogjes naar Titanic.
En ik vond LOTR enorm saai, terwijl ik me met King Kong goed vermaakt heb. Smaken verschillen dus gewoonquote:Op woensdag 21 december 2005 22:08 schreef StefanP het volgende:
Zoals ik al zei, aardig amusement hoor, maar niks meer dan dat. De beste momenten halen de slechtste van LOTR nog niet.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik moet wel zeggen dat die insecten me ook wat tegenvielen en dat het zelfs in een onrealistisch verhaal nog té vergezocht leek.Ja en toen die Jimmy ff met z'n semi-auto gun die insecten van "The Pianist" schoot vond ik ook wel knap, zonder onze joodse vriend te raken uiteraard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Munich - 26 januari 2006
Aeon Flux - 23 februari 2006
V for Vendetta - 30 maart 2006
The Da Vinci Code - 18 mei 2006
Precies Timo! King Kong is King Kong, het is een 'remake van het orgineel dus Peter Jackson heeft niets veranderd aan de 'plot holes' die je met een beetje fantasie makkelijk zelf kan invullen, als je alles van A tot Z uitgelegd wilt hebben in een zo'n fictieve film kijk dan naar een film zoals Batman Begins ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 22:48 schreef Timo20 het volgende:
Toch blijf ik me afvragen: mensen die t verhaal ongeloofwaardig vinden, wat hadden ze dan verwacht?? je weet toch van te voren dat t verhaal onrealistisch is, en nooit echt kan gebeuren. Dat is bij bijvoorbeeld Jurassic Park (en 75% van alle andere films die worden gemaakt) net zo. Dus waarom er precies over zeuren bij deze film??
wow, er bestaan dan toch nog mensen die t met me eens zienquote:Op donderdag 22 december 2005 22:59 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Precies Timo! King Kong is King Kong, het is een 'remake van het orgineel dus Peter Jackson heeft niets veranderd aan de 'plot holes' die je met een beetje fantasie makkelijk zelf kan invullen, als je alles van A tot Z uitgelegd wilt hebben in een zo'n fictieve film kijk dan naar een film zoals Batman Begins ofzo![]()
( Niet mis mee overigens... 'echt niets' toch Herald?)
en tis vrij moeilijk om die neus te missenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:20 schreef AeonFlux het volgende:
[..]
Ja en toen die Jimmy ff met z'n semi-auto gun die insecten van "The Pianist" schoot vond ik ook wel knap, zonder onze joodse vriend te raken uiteraard!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |