Aankleden... Goed plan!quote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet me maar is aankleden en boodschappen gaan doen
And pull up your pantsquote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef Breetai het volgende:
aaankleden... Waarom dat nou weer.
Tenminste wel: coffee flavoured coffee.![]()
Dan ga ik es een ontbijtje maken...quote:Op zondag 18 december 2005 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet me maar is aankleden en boodschappen gaan doen
Maar om ze nou alledrie te gaan bezoeken...quote:Op zondag 18 december 2005 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
hier zijn drie ah's open
Let me guess...quote:Op zondag 18 december 2005 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik es een ontbijtje maken...![]()
Net zo lang proberen tot ze die overheerlijke kreeft hebbenquote:Op zondag 18 december 2005 12:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar om ze nou alledrie te gaan bezoeken...
En ik zit wel zwaar te denken welke ik zal nemenquote:Op zondag 18 december 2005 12:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar om ze nou alledrie te gaan bezoeken...
Ik zou gewoon de auto pakken. Zeker als je een kreeft wilt meenemen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik zit wel zwaar te denken welke ik zal nemen
Heb om 2 uur afgesproken al weer.
Dus ik heb een krap uur.
Ik kan met de auto gaan of lopen
maar lopen gaat vast langer duren
Wel de jus, niet de croissantjes...quote:
Dat gaat het ook wordenquote:Op zondag 18 december 2005 13:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de auto pakken. Zeker als je een kreeft wilt meenemen.
Die kan dan mooi op de achterbank
Ook niks mis mee toch? Straks studeren in bad en vanaaf bankhangen en filmpje kijken!quote:Op zondag 18 december 2005 13:04 schreef Breetai het volgende:
Ik blijf gewoon leuk thuis
Mits goed aangelijnd natuurlijk!quote:Op zondag 18 december 2005 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Have fun met wandelen godt, gaat prima met een kreeft
liefquote:Op zondag 18 december 2005 02:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Trusten Muuk!
Good to have you back again!
Samen met je ego?quote:Op zondag 18 december 2005 13:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Zoooww, even gezellig samen ontbijten.
Ah, daarom neem je je ICQ niet opquote:Op zondag 18 december 2005 13:24 schreef PhaE het volgende:
Wakker
Flinke kater, en 'moet' zo alweer naar de stad, apres-ski gedoe ofzo
Dat klinkt alsof je weer door mag met de alcohol!quote:Op zondag 18 december 2005 13:24 schreef PhaE het volgende:
Wakker
Flinke kater, en 'moet' zo alweer naar de stad, apres-ski gedoe ofzo
Tss, we schelen ook net 2 jaar ..quote:Op zondag 18 december 2005 11:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal niet zeuren. Stelletje kleuters!!!!!
Onze groenteman!quote:Op zondag 18 december 2005 13:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Tss, we schelen ook net 2 jaar ..
Relkloonquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ze niet te oud zijn; lekker voor een nacht
Ben je toevallig aan het ontbijten met twist?quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben echt tyfus moe. Het hele weekend al. Niet tof!
No Offence, maar ik zie (eigenlijk al helemaal niet maargoedquote:
o zeg dat danquote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
No Offence, maar ik zie (eigenlijk al helemaal niet maargoed) mezelf niet met een 50+ er 'wat' doen
Dat heb je wel eens met verhuisperikelen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben echt tyfus moe. Het hele weekend al. Niet tof!
Wacht maar even 20 jaarquote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
o zeg dat dan
nou, ik voelde me aangesproken
En hoe ging het wandelen met je kreeft?quote:
Goedquote:Op zondag 18 december 2005 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe ging het wandelen met je kreeft?
Vind ik niet echt om te lachen . . .quote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Ja
Maar om alleen de naam al te zien![]()
zag de foto niet voor mequote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind ik niet echt om te lachen . . .![]()
![]()
Mag ie gewoon los rondlopen of heb je een aquarium voor hem/haar verzonnen?quote:
Vanaf morgen radio veronica aan, top 1000 allertijden weer, heel weinig kerstliedjes als het goed isquote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
Al weer een kerstliedje op de radio.![]()
Laaaaaaaaaast christmas, I gave you my heartquote:Op zondag 18 december 2005 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
Al weer een kerstliedje op de radio.![]()
Goed idee, ga ik meteen opzetten.quote:Op zondag 18 december 2005 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf morgen radio veronica aan, top 1000 allertijden weer, heel weinig kerstliedjes als het goed is![]()
Ik wil je hart helemaal niet.quote:Op zondag 18 december 2005 14:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Laaaaaaaaaast christmas, I gave you my heart
quote:Op zondag 18 december 2005 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Vanaf morgen radio veronica aan, top 1000 allertijden weer, heel weinig kerstliedjes als het goed is![]()
Is misschien best lekker hoor, denk alleen niet dat je het rauw moet etenquote:Op zondag 18 december 2005 14:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil je hart helemaal niet.![]()
Daarom heb ik het ook teruggegeven.![]()
Zou het hart van QyRoZ niet van zichzelf al genoeg gekruid zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 14:39 schreef Breetai het volgende:
Eerst dat hart bakken en nog wat specerijen erbij.
Dan dus alleen bakken hequote:Op zondag 18 december 2005 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou het hart van QyRoZ niet van zichzelf al genoeg gekruid zijn?![]()
T is maar waar hij blij van wordt natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2005 14:57 schreef nixxx het volgende:
Kreeften knuffelen? Dan zou ik wel eerst wanten om zijn scharen doen
100% natuurlijke tepelklemmenquote:Op zondag 18 december 2005 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is maar waar hij blij van wordt natuurlijk
Of een glaasje vers geperste jus.quote:
dat is ook lekker bij het ontbijtquote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of een glaasje vers geperste jus.![]()
Vooral zuur.quote:Op zondag 18 december 2005 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou het hart van QyRoZ niet van zichzelf al genoeg gekruid zijn?![]()
uitgedroogd?quote:
Heineken bij?quote:Op zondag 18 december 2005 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
Sambal bij maar dan?
Nee.quote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heineken bij?
alle Chinezen schenken heineken, ooit opgevallen?
ik weet het... ben al aant wachten sinds een uurtje of 12quote:
2 koppen koffie al op heeftquote:
Aan het wachten? Waar op? Heb je toevallig een kater?quote:Op zondag 18 december 2005 15:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik weet het... ben al aant wachten sinds een uurtje of 12
Nee, gerbilsquote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aan het wachten? Waar op? Heb je toevallig een kater?![]()
een kater heb ik al niet meer gehad sinds, tja... das lang geleden... een paar jaartjes ofzo?quote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aan het wachten? Waar op? Heb je toevallig een kater?![]()
en 2 katersquote:
ow...quote:
zijn heel lief hoorquote:
Broekiesquote:Op zondag 18 december 2005 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
22 en jonger?
Moeten we d'r inpakken of eet u d'r hier op?quote:Op zondag 18 december 2005 15:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Broekies
Doet U mij maar zo tussen de 23 en 35![]()
Dat hangt van ons beider bui afquote:Op zondag 18 december 2005 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeten we d'r inpakken of eet u d'r hier op?
Druiven zijn lekkerquote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Heeft het niks met druiven te maken?
Brabant!quote:
Gewoon nieuwe kopenquote:Op zondag 18 december 2005 16:38 schreef Sjowhan het volgende:
Ik en bloemen, vergeten water te geven is een van de dingen dat ik standaard doe..
En mezelf maar afvragen waarom die leuke roosjes gingen hangen
Zeg, IK was ze nooit kwijt hoor, viespeukquote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Druiven zijn lekker
Maar of het iets met de leeftijd te maken heeft. neuh ..![]()
Had je die druiven nu al gevonden?
"Doet u mij maar één fiscus"quote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Breetai het volgende:
Je moet gewoon onstervelijke planten nemen. Ficus en dat soort leuke planten.
Ze moeten ook nog leuk zijnquote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Breetai het volgende:
Je moet gewoon onstervelijke planten nemen. Ficus en dat soort leuke planten.
Niet alles is nog dood, dus kijk het nog even aanquote:Op zondag 18 december 2005 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen![]()
PLanten levend houden is echt gezeik
Och, zo heel veel verschilt het niet van koninginnedag hoorquote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Carnaval is echt iets voor ongeciviliseerde boerenpummels
Daarom is het ook in brabant en niet in de randstadquote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mij weer tweequote:Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet alles is nog dood, dus kijk het nog even aan
Die kermis in noord holland is ook voor boerenpummelsquote:Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Och, zo heel veel verschilt het niet van koninginnedag hoor
Of de kermissen in Noord-Holland
Sinds ik vrijgezel ben doe ik niet meer aan planten .. Ze zijn toch kansloos bij mijquote:Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor de rest nog genoeg groen staan
En koninginnedag is die dag dat half amsterdam binnen blijft omdat de provincie gezellig een dagje langs komt?quote:Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Och, zo heel veel verschilt het niet van koninginnedag hoor
Of de kermissen in Noord-Holland
Je bedoelt de dag dat half amsterdam binnen blijft in verband met een onbegrensde katerquote:Op zondag 18 december 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En koninginnedag is die dag dat half amsterdam binnen blijft omdat de provincie gezellig een dagje langs komt?![]()
Ja logisch, op zichquote:Op zondag 18 december 2005 16:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom is het ook in brabant en niet in de randstad![]()
Ze hebben het vaak geprobeerd.quote:Op zondag 18 december 2005 16:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja logisch, op zich
Dicht bij je doelgroep gaan zitten enzo.
Ja dat klopt, maar kennelijk zijn er niet genoeg mensen die dom genoeg zijn om vrijwillig zo voor schut te lopen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze hebben het vaak geprobeerd.
Maar er schijnt weinig publiek in de randstad te zijn die het leuk lijkt te vinden om verkleed en wel dronken door een stad te gaan en je daar als een boerenpummel te gedragen.
Gek eigenlijK!
Wonen toch best veel mensen in de randstad
Wees niet bangquote:Op zondag 18 december 2005 16:55 schreef JoeyT het volgende:
En?
Gelukkig viel de kano nog te reddenquote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wees niet bang
Sabrina is niet verzopen met kano en al
Wij hadden meer interesse in de kano zonder gatquote:Op zondag 18 december 2005 16:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig viel de kano nog te redden
ik had eigenlijk ook meer interesse in de kano zonder sabrinaquote:Op zondag 18 december 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wij hadden meer interesse in de kano zonder gat
Joey meer in Sabrina met gat![]()
Post je elke keer twee zinnen om er later nog meer aan toe te voegen?quote:Op zondag 18 december 2005 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben zo vrij als een vogel.
Ze zijn erachter gekomen dat ik helemaal zo gek nog niet ben
Een grove inschattingsfout van de zijde van die lui dus. Maar goed.
Dat krijg je als je in het gekkenhuis Limburg woont, waar mensen zich half dood zuipen verkleed als clown of duivel. Dan ga je vanzelf doordraaien als het ware.
was het wat?quote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
IK ga heel veel film kijken dnek ik vanavond![]()
Wedding crashers
Transporter 2
Prime
En gister al red eye gekeken
quote:Op zondag 18 december 2005 16:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij was jij sowieso wel doorgedraaidquote:Op zondag 18 december 2005 17:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben zo vrij als een vogel.
Ze zijn erachter gekomen dat ik helemaal zo gek nog niet ben
Een grove inschattingsfout van de zijde van die lui dus. Maar goed.
Dat krijg je als je in het gekkenhuis Limburg woont, waar mensen zich half dood zuipen verkleed als clown of duivel. Dan ga je vanzelf doordraaien als het ware.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef gekke_cowgirl het volgende:
Sorry kon het even niet laten
ik vind alle provincies wel wat, maar om nu zeeland als eerste te warderen nou nee![]()
als er ergens bar weinig te doen is is het hier wel
En zeeland is idd redelijk saaiquote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef gekke_cowgirl het volgende:
Sorry kon het even niet laten
ik vind alle provincies wel wat, maar om nu zeeland als eerste te warderen nou nee![]()
als er ergens bar weinig te doen is is het hier wel
De sabrinakloon tel je niet mee?quote:Op zondag 18 december 2005 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik hou van je!
Je bent nummer 4,5!!
Voor een half dan?quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
[..]
De sabrinakloon tel je niet mee?
quote:Op zondag 18 december 2005 17:13 schreef Godlike02 het volgende:
nummer 4,5!!
OMGquote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb fraude gepleegd inderdaad, ik was ze allemaal te slim af.
Maar goed, je moest eens weten wat zich allemaal afspeelt hier in het zuiden. Die mensen hier die tikken niet helemaal.
Carnaval zijn ze al in november mee bezig, dan begint het contours, dan gaan ze hersenstormende liedjes verspreiden voor de mensen die 20 bier per uur naar binnen slaan. Je ziet de mensen lallen en waggelen.
Maar die papieren, ik heb die hele organisatie opgedoekt. Op dit moment gaat er een hele verandering daar schuil
Mensen die gek worden verklaard die zijn spontaan gezond en passen perfect in deze normale gekke wereld. Zolang ze maar geen carnaval vieren is alles goed.
FF zonder gein, ik ben de normaalheid zelverIs niet overdreven gezegd, ik heb soms mijn buien maar dat kun je meer zien als identiteitscrisis. In de toekomst komt alles goed ga ik maar gemakshalve vanuit.
Ik ben nooit gek geweest. De wereld heeft me gek gemaakt. Dus ook carnavalvierend Limburg is de schuldige![]()
Hier ookquote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij mij waren er op eens twee posts weg![]()
Jah? Dat is de kracht van 400 aanslagen per minuutquote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG
Ik word gewoon moe als ik dit lees.
Heb jij intussen al die sekte gesticht?quote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Er gaat altijd wat mis, is helemaal niet erg. Dat hoort erbij. Als het mis gaat gaat het vanzelf weer goed.
quote:
Dat doe ik ook hoorquote:Op zondag 18 december 2005 17:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah? Dat is de kracht van 400 aanslagen per minuut
Erger nog is!!quote:Op zondag 18 december 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG
Ik word gewoon moe als ik dit lees.
400 aanslagen en een denken dat niet begrensd is hier. Dus in principe ben ik niet 100 procent, misschien moet ik ooit maar eens een eigen script schrijven voor een film.quote:
264 topics terug zeker.quote:
En er staat nog steeds niks boeiends.quote:Op zondag 18 december 2005 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Erger nog is!!
Dan heb je het gelezen
Dan kom je later terug is het verhaal nog is verdubbeld
Daar waren we al achter.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus in principe ben ik niet 100 procent,
quote:
100%?quote:Op zondag 18 december 2005 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah, maar wie is wel 100 procent?
Hmmm, dan is fok misschien niet helemaal de plek waar je moet wezenquote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik word dus gek van one-liners en 1 smiley posts. Daar word ik moe van
Hmmm, zullen we hem koppelen met Sweetgirly?quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Wordt mijn gekke denken eindelijk eens beloond met een of ander publiek.
Ik word dus gek van one-liners en 1 smiley posts. Daar word ik moe van
Boeiends...boeiends......het leven hier in R&P is niet bepaald boeiend te noemen.quote:Op zondag 18 december 2005 17:19 schreef Christine het volgende:
[..]
En er staat nog steeds niks boeiends.
Oh jee, als die 2 ooit kinderen zouden krijgen...quote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hmmm, zullen we hem koppelen met Sweetgirly?
Dan overtref ik jou met 300 procent activiteitquote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
100%?
Dat is voor homo's
Ik ben minimaal 200%
Daar draait het hele leven toch om? Als je al die huilies hier op fok moet geloven in elk geval.quote:Op zondag 18 december 2005 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Boeiends...boeiends......het leven hier in R&P is niet bepaald boeiend te noemen.
Het gaat altijd om falende relaties en nog meer ellende.
Je bent weer eens manisch?quote:Op zondag 18 december 2005 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan overtref ik jou met 300 procent activiteit
Inderdaad, het leven is een grote doffe ellende. Vandaar al dat gezeur op R&P.quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar draait het hele leven toch om? Als je al die huilies hier op fok moet geloven in elk geval.
Het leven is een grote ellende in de ogen van de fokhuilies.quote:Op zondag 18 december 2005 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad, het leven is een grote doffe ellende. Vandaar al dat gezeur op R&P.
Nee, ik ben reeël.quote:
Maar blijkbaar vindt je het toch wel een prettige omgeving om te vertoeven.quote:Op zondag 18 december 2005 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad, het leven is een grote doffe ellende. Vandaar al dat gezeur op R&P.
Je zou spontaan depressief worden van die huillies die altijd wat te klagen hebbenquote:Op zondag 18 december 2005 17:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Het leven is een grote ellende in de ogen van de fokhuilies.
Al dat gezever hier ook...
Ik kom hier 20 minuten per dag jah, omdat ik een account heb hier.quote:Op zondag 18 december 2005 17:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vindt je het toch wel een prettige omgeving om te vertoeven.
Dan is het blijkbaar nog altijd leuk genoeg om er die 20 minuten te vertoeven.quote:Op zondag 18 december 2005 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kom hier 20 minuten per dag jah, omdat ik een account heb hier.
Ik heb een account dus ik kom!quote:Op zondag 18 december 2005 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kom hier 20 minuten per dag jah, omdat ik een account heb hier.
Ik ben geen hanger die hier zijn hele vrije tijd zit te vertoeven.
Hoewel ik veel online ben.
Inderdaad, is het leuk genoeg. Omdat ellende nog altijd tot het leven hoort. Maar ik kom hier met een positieve gedachte, en niet met een negatieve. R&P als positief forum alleen is onmogelijk. Ellende behoort tot andermans leven op dit moment. Niet tot het mijnequote:Op zondag 18 december 2005 17:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar nog altijd leuk genoeg om er die 20 minuten te vertoeven.
Jij bent altijd zo schattig in de ontkenningsfase als je manisch bent.quote:Op zondag 18 december 2005 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, ik ben reeël.
Maar je kunt het ook noemen dat ik overactief ben in het denken, of je noemt het manisch. Of je noemt het dat ik in leven ben. Of je noemt het gewoon dat ik meer leven in me heb dan de gemiddelde zombie.
Niveau daalt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb fraude gepleegd inderdaad, ik was ze allemaal te slim af.
Maar goed, je moest eens weten wat zich allemaal afspeelt hier in het zuiden. Die mensen hier die tikken niet helemaal.
Carnaval zijn ze al in november mee bezig, dan begint het contours, dan gaan ze hersenstormende liedjes verspreiden voor de mensen die 20 bier per uur naar binnen slaan. Je ziet de mensen lallen en waggelen.
Maar die papieren, ik heb die hele organisatie opgedoekt. Op dit moment gaat er een hele verandering daar schuil
Mensen die gek worden verklaard die zijn spontaan gezond en passen perfect in deze normale gekke wereld. Zolang ze maar geen carnaval vieren is alles goed.
FF zonder gein, ik ben de normaalheid zelverIs niet overdreven gezegd, ik heb soms mijn buien maar dat kun je meer zien als identiteitscrisis. In de toekomst komt alles goed ga ik maar gemakshalve vanuit.
Ik ben nooit gek geweest. De wereld heeft me gek gemaakt. Dus ook carnavalvierend Limburg is de schuldige![]()
Het komt anders wel over alsof je klaagt over de R&P sfeer. Ik zou bijna zeggen: open er een tiopic over, past goed bij de rest.quote:Op zondag 18 december 2005 17:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad, is het leuk genoeg. Omdat ellende nog altijd tot het leven hoort. Maar ik kom hier met een positieve gedachte, en niet met een negatieve.
Ik ben niet agressiefquote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo schattig in de ontkenningsfase als je manisch bent.
Het wachten is nu tot je agressief gaat reageren
Ik hou me bezig met meer zaken dan R&P. Die 25 posts per dag kun je elders vinden. Het gaat hier om R&P.quote:Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef Godlike02 het volgende:
En danw aarschijnlijk zelf ook niet de meest nuttige bijdrage leveren om de kwaliteit wat hoger te krijgen.
Aantal posts: 16606 (gemiddeld 25 per dag)
En dat in 20 min per dag![]()
Nee, maar je reageert altijd wel overdreven gepikeerd als ik weer eens constateer dat je duidelijk manisch bentquote:Op zondag 18 december 2005 17:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben niet agressiefDat denk jij maar, maar jij bent een persoon van vooroordelen, omdat iemand toevallig op internet idioot reageert van al het vunzige tuig dat er rondloopt ga je er meteen vanuit dat iemand agressief is.
Hoe bekrompen kun je zijn mens. Of zie je deze laatste zin als agressief?
Zoals het doorgronden van het heelal.quote:Op zondag 18 december 2005 17:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar goed
Ik ga weer. En dat is niet om de handdoek in de ring te gooien maar omdat ik dit totaal oninteressant vind om hier dieper op in te gaan. Er zijn belangrijkere dingen in het leven namelijk.
Mensen kunnen niet functioneren zonder gebruik te maken van vooroordelen. Bovendien, hoe gelukkiger men is, hoe meer vooroordelen men gebruikt, dus volgens die theorie zou jij heel wat meer vooroordelen moeten hebben dan de gemiddelde depressie-R&Per.quote:Op zondag 18 december 2005 17:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben niet agressiefDat denk jij maar, maar jij bent een persoon van vooroordelen, omdat iemand toevallig op internet idioot reageert van al het vunzige tuig dat er rondloopt ga je er meteen vanuit dat iemand agressief is.
Hoe bekrompen kun je zijn mens. Of zie je deze laatste zin als agressief?
Is toch zo? Oh, en om bier.quote:Op zondag 18 december 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar draait het hele leven toch om? Als je al die huilies hier op fok moet geloven in elk geval.
Die gozer is nooit opgesloten geweest . . .quote:Op zondag 18 december 2005 17:09 schreef Christine het volgende:
Hoi Dromenvanger
Hebben ze je weer een tijdje vrij gelaten?
dat is de fout van donnerquote:Op zondag 18 december 2005 17:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die gozer is nooit opgesloten geweest . . .![]()
Ben jij dan degene waarachter de zon de laatste tijd continu verstopt zit?quote:Op zondag 18 december 2005 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
De zon draaid om mij
Sinds wanneer kan jij onder godt's account posten?quote:Op zondag 18 december 2005 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
De zon draaid om mij
Jullie verdienen geen zonquote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben jij dan degene waarachter de zon de laatste tijd continu verstopt zit?
Oh we zitten op 4,5 ex die tbs'erquote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben jij dan degene waarachter de zon de laatste tijd continu verstopt zit?
quote:
IDD!quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij onder godt's account posten?
LEER SPELLEN LULquote:Op zondag 18 december 2005 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
De zon draaid om mij
quote:Op zondag 18 december 2005 17:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En zeeland is idd redelijk saai
maar ook wel redelijk beschaafd
quote:Op zondag 18 december 2005 17:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh we zitten op 4,5 ex die tbs'er
Maar hoe hij politicus van het jaar is geworden, is mij een raadsel mar met al die hand-boven-het-hoofd en achterkamer politiek eigenlijk ook weer nietquote:
What about de Godt kloon?quote:Op zondag 18 december 2005 17:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh we zitten op 4,5 ex die tbs'er
Is dit Zeelands ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
Beschaafd zeeland proest nog niet van gemerkt hoor....
Gaan we schelden?quote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Godt het volgende:
[..]
Noem je jij mij nou een kloon?
Je bent zelf een halve turk![]()
Mijn lijstquote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Plato's Sabrinakloon telde ook niet mee.
Deze dus ook niet!
Jij als nepgod kan dat toch niet jaquote:Op zondag 18 december 2005 17:48 schreef Godt het volgende:
[..]
Pas op!
Of ik schiet wat bliksem je kant op![]()
Nep?quote:Op zondag 18 december 2005 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als nepgod kan dat toch niet ja![]()
T gaat niet echt goed met je hequote:Op zondag 18 december 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Jank nog even wat harder, past prima tussen de R&P huillies hier.
Die even terug lezen jaquote:Op zondag 18 december 2005 17:51 schreef Godt het volgende:
[..]
Nep?![]()
En jij wilde ooit nog een vrouw krijgen![]()
Dat denk jij maar!quote:Op zondag 18 december 2005 17:49 schreef Godt het volgende:
[..]
Mijn lijst![]()
Heb je niks over te zeggen
quote:Op zondag 18 december 2005 16:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelukkig viel de kano nog te redden
Vrouwenquote:
Noem je dat al een rel?quote:Op zondag 18 december 2005 18:01 schreef webspider het volgende:
Mental note: Geen was inzetten als Dromenvanger langskomt .. hele rel gemist![]()
Nou... rel...quote:Op zondag 18 december 2005 18:01 schreef webspider het volgende:
Mental note: Geen was inzetten als Dromenvanger langskomt .. hele rel gemist![]()
Ik wist dat je die opmerking ging makenquote:
Laten we het dan "zinloos gebekvecht" noemenquote:Op zondag 18 december 2005 18:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Om het nou gelijk een rel te noemen
Daar zijn dit soort topics toch voor?quote:Op zondag 18 december 2005 18:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Laten we het dan "zinloos gebekvecht" noemen![]()
Prijs jezelf gelukkig. We zijn allemaal sufgeluld. Die gozer lult alleen maar, maar waar het over gaat weet niemand . . .quote:Op zondag 18 december 2005 18:01 schreef webspider het volgende:
Ik vond het maar vaag en puberaal. Dat soort rellen mogen ze voortaan achterwege laten.quote:Op zondag 18 december 2005 18:01 schreef webspider het volgende:
Nee, dat wil ik haar niet aandoen . . .quote:Op zondag 18 december 2005 18:09 schreef Breetai het volgende:
Ik vond het maar vaag en puberaal. Dat soort rellen mogen ze voortaan achterwege laten.
Maar dromenvanger aan sweetgirly koppelen lijkt me wel een goeie.
zeik niet snolquote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef Mokster het volgende:
Maar toch... voor alle duidelijkheid: klonen tellen niet!![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 18 december 2005 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zeik niet snol
Ze zijn toch nieuw
Dat was ook best een treurige actiequote:Op zondag 18 december 2005 18:13 schreef Mokster het volgende:
Ja zeg! Tegen twee van die arrogante eikels kan ik niet op natuurlijk!
quote:Op zondag 18 december 2005 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zeik niet snol
Ze zijn toch nieuw
Heeeeee dat is nog eens een welkom hierquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi![]()
Had ik al verteld dat ik van je hou?
Je bent de tweede vandaag![]()
(waar ik van hou)
We zijn dan ook erg open en vriendelijkquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeeeee dat is nog eens een welkom hier
Ik merk het. Misschien moet ik hier maar vaker langs komen dan.quote:Op zondag 18 december 2005 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We zijn dan ook erg open en vriendelijk
Ook welkom namens mij en iedereen die niet langer op het aardse isquote:Op zondag 18 december 2005 18:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeeeee dat is nog eens een welkom hier
Samengevat?quote:Op zondag 18 december 2005 18:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik merk het. Misschien moet ik hier maar vaker langs komen dan.
Waar gaat dit topic over?
ik heb de boot gemistquote:Op zondag 18 december 2005 18:16 schreef Godt het volgende:
[..]
Ook welkom namens mij en iedereen die niet langer op het aardse is
Testbeeld kan ook leuk zijnquote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef Mokster het volgende:
In tegenstelling tot anders SC's die er om die reden een tijdje tussenuit zijn![]()
Oke dat klinkt wel gezellig.quote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Samengevat?
mmmmm niks![]()
Het is een Slowchat, soort msn maar dan zonder breezers
En een hoop offtopic gelul![]()
Wat ga je voor lekkers maken?quote:Op zondag 18 december 2005 18:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oke dat klinkt wel gezellig.
Ik kijk een programma over koken, krijg er honger van.
Ik praat met de gehele bevolking van jllie kleine planeetquote:Op zondag 18 december 2005 18:19 schreef Mokster het volgende:
Godt... heb je dat andere topic al gezien hier?
In jezelf praten
Mmmmquote:Op zondag 18 december 2005 18:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niks meer, ik heb al gegeten. En jij?
En iedereen mist die SC's alquote:Op zondag 18 december 2005 18:17 schreef Mokster het volgende:
In tegenstelling tot anders SC's die er om die reden een tijdje tussenuit zijn![]()
Je moet de sloot ook niet pas dempen als de kano.. uh het kalf gezonken is.quote:
En de andere helft doet Melis voor je ?quote:Op zondag 18 december 2005 18:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Zow, ongeveer de helft van m'n spullen zit al in verhuisdozen.
wat weet jij van de gezonken kano?quote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet de sloot ook niet pas dempen als de kano.. uh het kalf gezonken is.![]()
Koe is dr op tijd uitgekomenquote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet de sloot ook niet pas dempen als de kano.. uh het kalf gezonken is.![]()
Naar mijn idee kunnen die 2 heel gelukkig met elkaar worden. Of misschien leren ze nog wel iets.quote:Op zondag 18 december 2005 18:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik haar niet aandoen . . .![]()
![]()
![]()
Honden!quote:Op zondag 18 december 2005 18:25 schreef gekke_cowgirl het volgende:
Iemand een hond hebben...... sta je even net op te letten (Je zit weer veel te veel achter de klote laptop) zie je nog net dat je hond je laatste slokje soep opgedronken heeft
Wat voor een hond?quote:Op zondag 18 december 2005 18:25 schreef gekke_cowgirl het volgende:
Iemand een hond hebben...... sta je even net op te letten (Je zit weer veel te veel achter de klote laptop) zie je nog net dat je hond je laatste slokje soep opgedronken heeft
Ik moet nog eten, dus dat treftquote:Op zondag 18 december 2005 18:25 schreef gekke_cowgirl het volgende:
Iemand een hond hebben......
Dan vind je straks ook de hond in de pot...quote:
Hou ik niet zo vanquote:Op zondag 18 december 2005 18:28 schreef gekke_cowgirl het volgende:
bordercollie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |