Hee ik zie je wel eens in Rotterdam lopen , je winkelwagentje duwend en zoekend naar eten wat je dan onder je vijflaags kleding stopt, terwijl je in jezelf mompeld dat de wereld binnekort vergaat tijdens een aanval van buitenaardse wezens.quote:Op zondag 18 december 2005 09:02 schreef wortels het volgende:
Ik weet niet of het hier het beste past, maar het past wel bij psychologie misschien.
Ik betrap mezelf er regelmatig op, als ik alleen ben in mezelf te praten. (eigenlijk doe ik het voortdurend).
Echt wel!quote:Op zondag 18 december 2005 09:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij doe ik dat nooit!![]()
Ja precies dat!quote:Op zondag 18 december 2005 09:27 schreef timmeeeh het volgende:
ik doe dat ook wel
op de fiets zit ik te mopperen om andere weggebruikers
als ik in m`n eentje () iets grappigs meemaak schroom ik niet om dat even te delen met mezelf onder een bescheiden buldergelach.
quote:Op zondag 18 december 2005 09:06 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hee ik zie je wel eens in Rotterdam lopen , je winkelwagentje duwend en zoekend naar eten wat je dan onder je vijflaags kleding stopt, terwijl je in jezelf mompeld dat de wereld binnekort vergaat tijdens een aanval van buitenaardse wezens.
Ik praat zelfs tegen mijn kat. Als hij me weer eens op een domme manier zit aan te kijken: "Is er wat? Heb ik wat van je aan? Mot je?"quote:Op zondag 18 december 2005 09:40 schreef Xilantof het volgende:
Ik doe 't ook wel eens. als ik met iets bezig ben. dat ik dan zit te praten van: "dan doen we nu dit hierbij, en dan pak ik dit"
En soms ook als ik iets vaags mee maak dat ik dat even hard op aan mezelf mededeel ofzo
van jou had ik het niet verwachtquote:Op zondag 18 december 2005 10:11 schreef Toryu het volgende:
ja ik doe het ook.
Ook niet als je tegen anderen praat?quote:Op zondag 18 december 2005 10:56 schreef Foo_niks het volgende:
Gelukkig wel verder luistert toch niemand naar wat ik zeg.
daar heb ik ook wel es last van idd, maar meestal vooral als ik in de auto zitquote:Op zondag 18 december 2005 09:27 schreef timmeeeh het volgende:
ik doe dat ook wel
op de fiets zit ik te mopperen om andere weggebruikers
als ik in m`n eentje () iets grappigs meemaak schroom ik niet om dat even te delen met mezelf onder een bescheiden buldergelach.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |