quote:Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef JoZzephus het volgende:
lees dit interview hieronder eens..errug interessant en of het waar is moet je zelf maar beslissen.
je zou bv kunnen denken: wat een onzin hahaha en zo, dan ben je er vanaf en ga je weer over tot de orde van de dag.
quote:wij in de workshop nog over zullen spreken.
quote:wat nogal moeilijk voor mij is om dat nu uit te leggen
quote:Ik kan hier nu niet verder op in gaan
quote:In de workshop ga ik hier dieper op in.
Hoeveel kosten die workshops van de beste man?quote:Ik kan dit hier nu niet uitleggen.
Het was een vraag met een dubbele bodem. Zie je hem?quote:Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef JoZzephus het volgende:
ja weet ik veel, zoek het even uit zou ik zeggen.
geen idee, misschien wel.quote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef KoudeVrouw het volgende:
Maar Jozephuz, je gelooft dus wat deze man zegt?
Het is een vorm van informatie. Of het allemaal waar is valt over te twisten natuurlijk. Maar wel een leuke site verder.quote:Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef Electro-Worm het volgende:
www.ufowijzer.nl is veel info hierover. zelf foto's over ontvoerde mensen met dezelfde littekens op hun rug..
NASA heeft er verstand van, in tegenstelling tot de meeste van ons.quote:Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef JoZzephus het volgende:
wanneer het bericht van de NASA zou zijn is het wel serieus?
als het antwoord ja is weet ik genoeg.
thanks.![]()
Jij bent per definitie een alien voor aliensquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/792233/1/300#33187078]zondag 18 december 2005
Wie weet ben ik wel een soort alienNee, grapje. Ik probeer me alleen voor te stellen hoe die denken en misschien zijn die aliens toch een beetje zoals ons met denken en voelen. Een beetje zoals een aantal van ons dus.
Das waarquote:Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Jij bent per definitie een alien voor aliens![]()
Of een aap is half mensquote:
Slecht geinformeerd en dan toch zo'n uitspaak doen.quote:Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef mgerben het volgende:
Kan die kerel ook verklaren waarom de aliens altijd laag opgeleide woonwagenbewoners met psychische problemen uit Amerika ontvoeren?
Nooit een advocaat, dokter, psycholoog, natuurkundige, wetenschapper, politieagent, nooit een Chinees, japanner of Zuid-Amerikaan.
En hoe werkt dat apparaat van ze waarmee ze kunnen voorkomen dat er met al die duizenden ontvoeringen nooit, maar dan ook echt 100% nooit nooit nooit iemand in de buurt was met een camera die er een beetje geloofwaardige foto van kon maken?
Harde feiten kun je staven met bewijs. Dus kom maar op.quote:Op zondag 18 december 2005 13:10 schreef soulsurvivor het volgende:
Bizar zijn natuurlijk de onverklaarbare voorwerpen in lichamen die operatief verwijdert zijn.
dat zij harde feiten.
bv: linkquote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Harde feiten kun je staven met bewijs. Dus kom maar op.
Lang wachten, had ik ook last vanquote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef MasterM26 het volgende:
Wie weet hoe je dat filmpje van CNN aan de praat krijgt, bij mij werkt het natuurlijk weer is niet![]()
Kijk welke link ik ook post, het is nooit goed genoeg, omdat het bestaan van aliens die zich met mensen bemoeien natuurlijk belachelijk is.quote:Op zondag 18 december 2005 13:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als dat bewijs is moeten we ook geloven dat Bush de waarheid spreekt.
Nou, meteen een e-mail naar NOS journaal sturen. Dit wordt 'breaking-news', ik zet de videorecorder alvast klaar.quote:
Het NOS zendt alleen uit wat Jan Modaal wilt weten qua nieuws. Niet iedereen wilt van alles op de hoogte zijn. Zou voor veel paniek zorgen ook als alles aan het daglicht komt.quote:Op zondag 18 december 2005 13:28 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Nou, meteen een e-mail naar NOS journaal sturen. Dit wordt 'breaking-news', ik zet de videorecorder alvast klaar.
Duurt onderhand al 10 minuten, dus het zal wel niet werkenquote:Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Lang wachten, had ik ook last van![]()
dat is het nu helemaal. Als het niet door het nos journaal wordt uitgezonden, is het per definitie niet waar.quote:Op zondag 18 december 2005 13:28 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Nou, meteen een e-mail naar NOS journaal sturen. Dit wordt 'breaking-news', ik zet de videorecorder alvast klaar.
Nou, dan maar naar Hart van Nederland. Die zenden zoiets vast wel uit als het 100% onomstotelijk te bewijzen is.quote:Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het NOS zendt alleen uit wat Jan Modaal wilt weten qua nieuws. Niet iedereen wilt van alles op de hoogte zijn. Zou voor veel paniek zorgen ook als alles aan het daglicht komt.
Er zijn nog altijd mensen die bang zijn. Hevig bang, terwijl dat denk ik nergens voor nodig is.
Dan krijg je ook een gesprek van de dag en dan gaat iedereen ermee leven en dan krijg je dus overal het gesprek en dat is niet de bedoeling
Ik denk dat een zender als discovery channel er wel mee in zee gaatquote:Op zondag 18 december 2005 13:33 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Nou, dan maar naar Hart van Nederland. Die zenden zoiets vast wel uit als het 100% onomstotelijk te bewijzen is.
Het gaat er meer om waarom ze het niet uitzenden, dat het NOS nieuws geen perfecte weerspiegeling is ben ik met je eens, het zijn slechts flarden van informatie in weze. Maar ik vermoed dat ze het niet uitzenden omdat het niet te bewijzen valt. Je kan wel met nog 100 websites komen, maar dat maakt dit niet per definitie waarheid.quote:Op zondag 18 december 2005 13:32 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
dat is het nu helemaal. Als het niet door het nos journaal wordt uitgezonden, is het per definitie niet waar.
Je kunt je ook afvragen waarom het nieuws hier geen aandacht aan besteed.
Heb je dat al eens onderzocht. [rieele vraag]
of ga je er bijvoorbaat van uit dat het journaal de perfecte spiegel van de realiteit is, waar jij als toeschouwer blindelings door geinformeerd wordt?
vermoed je het of weet je het?quote:Op zondag 18 december 2005 13:35 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Het gaat er meer om waarom ze het niet uitzenden, dat het NOS nieuws geen perfecte weerspiegeling is ben ik met je eens, het zijn slechts flarden van informatie in weze. Maar ik vermoed dat ze het niet uitzenden omdat het niet te bewijzen valt. Je kan wel met nog 100 websites komen, maar dat maakt dit niet per definitie waarheid.
Dat hangt af van je definitie van 'geinformeerd'.quote:Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Slecht geinformeerd en dan toch zo'n uitspaak doen.![]()
Duidelijk weer zo'n reactie van: Aliens hahahahaha![]()
Wat een bullshit, en als die operaties echt zo'n succes zouden zijn waarom geen duidelijke resultaten?quote:
Mjam.... omgekeerd redeneren...quote:Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het NOS zendt alleen uit wat Jan Modaal wilt weten qua nieuws. Niet iedereen wilt van alles op de hoogte zijn. Zou voor veel paniek zorgen ook als alles aan het daglicht komt.
Er zijn nog altijd mensen die bang zijn. Hevig bang, terwijl dat denk ik nergens voor nodig is.
Dan krijg je ook een gesprek van de dag en dan gaat iedereen ermee leven en dan krijg je dus overal het gesprek en dat is niet de bedoelingVolgens mij wordt veel niet naar buiten gebracht om de chaos niet te laten ontstaan. komt het in het NOS journaal dan neemt meteen iedereen alles serieus. Omdat het NOS journaal waar is schijnbaar. Ik bedoel, komt het in het NOS journaal dan is er geen twijfel meer mogelijk.
Ik geloof dat je Flash geinstalleerd moet hebben.quote:Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef MasterM26 het volgende:
Wie weet hoe je dat filmpje van CNN aan de praat krijgt, bij mij werkt het natuurlijk weer is niet![]()
Wanneer jij zegt:quote:Op zondag 18 december 2005 13:38 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dat hangt af van je definitie van 'geinformeerd'.
Als dat betekent dat ik alleen maar alien-obduction-getuigenverslagen lees en niet objectief naar het hele verhaal kijk; ja dan ben ik zeker slecht geinformeerd.
Geinformeerd met objectieve informatie en een kritische blik; is dat slecht geinformeerd?
De gaten in ' getuigenverklaringen ' zien (zoals onverklaarbare apparaten die operatief verwijderd zijn maar verder niet bestaan); dat is ook slecht geinformeerd.
![]()
Dat is geïnstalleerd, zal wel weer met instellingen te maken hebben die natuurlijk weer niet goed staanquote:Op zondag 18 december 2005 13:49 schreef FatalException het volgende:
[..]
Ik geloof dat je Flash geinstalleerd moet hebben.
Het gaat ook wat leeft onder de mensen. Paranormale zaken leeft niet bij iedereen, veel mensen houden zich bezig met zaken die ze wel direct waarnemen, de alledaagse moteriek ook, hetzelfde tafereel keer op keer, misschien ook omdat ze niets anders gewend zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 13:46 schreef mgerben het volgende:
[..]
Mjam.... omgekeerd redeneren...
Zo van: Kijk, het was gisteravond NIET op het NOS journaal, NIET in Netwerk en NIET in Hart van Nederland, niet in het NRC, de Volkskrant, de Times, de Heral Tribune... Dat is het bewijs! Het is waar!
Dat bewijst hoe groot het is!
Dat al die media wel berichten over CIA gevangenissen en Tsjernobyl, als er nog geen hard bewijs is en er wel degelijk grote onrust ontstaat; en dat zelfs alle regeringen van de wereld niet voldoende macht hebben om dat uit de media te houden, daar gaan we dan gemakshalve maar even aan voorbij.
Nee, het feit dat je Aliens niet in de media vindt bewijst dat ze bestaan en dat er een samenzwering omheen zit.
"ons beeld van aliens" ???quote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef Tobbes het volgende:
Alleen het feit al dat de beschrijvingen die 'deskundigen' van de aliens geven voldoen aan ons beeld van aliens doet mij besluiten dat het gelul is.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"ons beeld van aliens" ???
Hoeveel heb jij er al gezien dan ?
Zelfs als je zelf ontvoerd word geloof je hetquote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Niels.k het volgende:
pas als ik zelf ontvoerd wordt wat zeer onwaarschijnlijk is zal i het misschien zelf geloven.....
Tja voor het zelfde geld is je het geen je nu gelooft een droom.quote:Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef Niels.k het volgende:
tja voor het zelfde geld is het gewoon een slechte droom.....
Er zijn wel documentaires op Discovery geweest over foto's van UFO's (die allemaal trouwens geen buitenaardse ruimteschepen bleken te zijn) en over graancirkels (ook hier waren hele goede verklaringen voor te vinden). Ik snap best dat er zoveel mensen in geloven, het is natuurlijk erg interessant als UFO's bestaan, maar bewijzen voor het bestaan heb ik echt nog nooit gezien om eerlijk te zijnquote:Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet iedereen toont interesse erin waarschijnljik ook. Dus dat ene bericht van paniek hoeft niet eens waar te zijn. Velen zullen lachen bij zulke berichten misschien. Of het is gewoon niet de doelgroep. Mensen die naar het NOS journaal kijken die willen voor de 10000ste keer een oorlog zien gebeuren die altijd hetzelfde is.
Mensen die naar discovery kijken die willen wat anders zien. Mensen van sbs6 willen huis tuin en keuken nieuws zien over een vermiste kat. En zo heeft iedereen een bepaalde nieuwsbehoefte.
Dus die berichten van aliens past gewoon niet in het NOS journaal. De enige plek op tv die ik me kan voorstellen voor zulke materie is dus discovery channel. Omdat de naam van die zender al aangeeft dat ze op onderzoek uitzijn.
werkelijk op zoek naar bewijzen?quote:Op maandag 19 december 2005 13:22 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Er zijn wel documentaires op Discovery geweest over foto's van UFO's (die allemaal trouwens geen buitenaardse ruimteschepen bleken te zijn) en over graancirkels (ook hier waren hele goede verklaringen voor te vinden). Ik snap best dat er zoveel mensen in geloven, het is natuurlijk erg interessant als UFO's bestaan, maar bewijzen voor het bestaan heb ik echt nog nooit gezien om eerlijk te zijn
Misschien ontvoeren ze je wel tijdens je slaap zodat je er niets van merktquote:Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Niels.k het volgende:
pas als ik zelf ontvoerd wordt wat zeer onwaarschijnlijk is zal ik het misschien zelf geloven.....
Ik kan zo om eerlijk te zijn geen enkel bewijs vinden op die site. Tevens kom ik al heel snel op een pagina waarop ik een donatie moet betalen om verder te kunnen. Nee, wat ik er zo van kan zien is het niet echt betrouwbaarquote:Op maandag 19 december 2005 13:28 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
werkelijk op zoek naar bewijzen?
goed voor elke rechtbank als bewijs
Toch worden mensen levenslang veroordeelt op grond van getuigenissen.quote:Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef KoudeVrouw het volgende:
Misschien kun je je voorstellen dat sommige mensen twijfels hebben bij dit 'bewijs'. Er kan niet worden aangetoond dat ze bestaan (de greys die op aarde komen dan) maar ik kan ook niet bewijzen dat ze niet bestaan.
Zouden die Greys mensenschuw zijn? Ik bedoel, ze zijn na al die jaren nog steeds niet echt massaal op bezoek gekomen. Misschien zijn we als mensheid alleen interessant als onderzoeksmateriaal.quote:Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef KoudeVrouw het volgende:
Misschien kun je je voorstellen dat sommige mensen twijfels hebben bij dit 'bewijs'. Er kan niet worden aangetoond dat ze bestaan (de greys die op aarde komen dan) maar ik kan ook niet bewijzen dat ze niet bestaan.
Dat maakt het nog niet waar.quote:Op maandag 19 december 2005 13:34 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Toch worden mensen levenslang veroordeelt op grond van getuigenissen.
En dit zijn niet de minste getuige.
Geen idee, stel ze bezoeken ons regelmatig en hebben ons uitgebreid bestudeerd, misschien kwamen ze wel tot de conclusie dat wij een redelijk agressief volkje zijn. Maarja, aan de andere kant, ik denk dat wij dan meer van hun te vrezen moeten hebben dan andersom. Of ze willen gewoon geen conflict ontketenen of aangaan.quote:Op maandag 19 december 2005 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zouden die Greys mensenschuw zijn? Ik bedoel, na al die jaren nog steeds niet echt massaal op bezoek gekomen. Misschien zijn we als mensheid alleen interessant als onderzoeksmateriaal.
Ik wacht nog steeds op een massale ontmoeting op tv. Of we verschillen zo erg van die wezens dat een ontmoeting helemaal niet mogelijk is op sociaal gebied. Dat je dan te maken hebt met 2 extreem verschillende culturen.
Inderdaad, want ga je als verschillende culturen langer met elkaar om dan krijg je vanzelf weer meningsverschillen. Net zoals mensen onderling meningsverschillen hebben. Daarom kan het misschien zijn dat de tijd niet daar is of de tijd is nooit daar.quote:Op maandag 19 december 2005 13:38 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Geen idee, stel ze bezoeken ons regelmatig en hebben ons uitgebreid bestudeerd, misschien kwamen ze wel tot de conclusie dat wij een redelijk agressief volkje zijn. Maarja, aan de andere kant, ik denk dat wij dan meer van hun te vrezen moeten hebben dan andersom. Of ze willen gewoon geen conflict ontketenen of aangaan.
Inderdaadquote:Op maandag 19 december 2005 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze hebben inderdaad plek nodig om te landen. Maar dan denk ik meteen van, wat hebben ze toch voor ouderwetse techniek dat ze niet via een beam kunnen landen, dat de ufo boven de grond blijft voor 1 km of zoiets. Maar goed, ze zijn zelf misschien niet helemaal ontwikkeld tot het einde.
Toch lijkt het erop dat ze klaar zijn met de ontwikkeling als ik er zo over nadenk. Of zie ik dat fout? Is het zo dat er nooit een einde komt aan ontwikkeling?
Mensheid heeft nog 20000 jaar te gaan. Die wezens zien eruit alsof ze al klaar zijn, alleen al hoe ze eruit zien. Misschien zijn het wel onze over over over grootouders. Dat God er zo uitziet iplaats van andersom als een mens.
Dat aliens dus Goden zijn zoals hier ook vaker beweerd wordt. En dat wij gewoon hier een soort experiment opvoeren dat onder toezicht staat van die opperwezens. En dat ze af en toe komen kijken hoe het loopt.
Ik laat mijn fantasie graag gaan
Fantasie heeft er sowieso mee te maken volgens mijquote:Op maandag 19 december 2005 14:07 schreef Jeweet het volgende:
[..]
InderdaadEn ik denk ook dat de rijke fantasie van veel mensen er ook voor zorgt dat er aliens bestaan. Ook voor vrijwel elke graancirkel kan men een duidelijke verklaring geven hoe die er terecht is gekomen, bij geen enkele is een UFO aannemelijk
Ziet er interessant uit allemaalquote:Op maandag 19 december 2005 14:15 schreef huupia34 het volgende:
www.disclosureproject.org
bekijk de getuiggenissen van hoge ex- militairen over buitenaardsen en ufo's.
ze zijn zelfs bereid om te getuigen voor de senaat.
http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm
bekijk hier de 2 uur durende persconferentie met getuigenissen(zeer de moeite waard)
sja, daar zegt ie wat mij betreft alles mee. Bezorgdheid bestaat niet voor geheel emotieloze wezens.quote:Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef JoZzephus het volgende:
[..knip..] Zij wilden zich afscheiden van het totale leven en uiteindelijk eindigden zij geheel zonder emotioneel lichaam. Dus verstandelijk begrepen zij exact wat ze deden, ze wisten precies hoe alles in elkaar zat in het leven. Maar op het emotionele vlak wisten zij niets. Je zou kunnen zeggen dat ze een linkerhersenhelft hadden, maar totaal geen rechterhersenhelft. Zij denken alleen maar logisch. Ze hebben diverse redenen om hier te zijn. Ze zijn erg bezorgd om het experiment dat op Atlantis heeft plaatsgevonden, waardoor zoveel van hun problemen zijn ontstaan, ondanks het feit dat deze gebeurtenis ten opzichte van ons in het diepe heelal heeft plaatsgevonden.
[..knip..]
Onzin, ook in jouw voorbeeld is het van emotionele aard.quote:Op maandag 19 december 2005 14:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan logica geen logische bezorgdheid hebben dan? Is dat niet te vergelijken wanneer je bezig bent met een moeilijke wiskundige berekening en je weet dat het super belangrijk is om die op te lossen maar de oplossing is bijna onmogelijk? Dan ga je ook reageren van, what the fuck moet ik nu doen om die berekening kloppend te krijgen.
Dan is het niet eens bezorgdheid van emotionele aard maar meer bezorgdheid van logische aard. Ook tijdens het werken en studeren kun je dat volgens mij hebben. Dan zijn het niet eens zozeer de emoties maar eerder het feit dat de logische arbeid niet succesvol afgerond gaat worden.
Klopt, dan ben je een zombie, maar dan geloof ik eerder dat die wezens geen zombie zijn en toch een puzzel willen oplossen. Of wat dan ook, ik noem het maar een puzzel want ondertussen draait het allemaal op zaken in elkaar te weven als het ware. Om connecties aan te brengen ook. Zelfs als je een praatje maakt met je buurman of buurvrouw gaat het om de samenhang. Anders vindt het gesprek niet plaats. Of kan er geen gesprek plaats vinden.quote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Zonder emotie geef je nergens om, en kun je dus ook niet bezorgd zijn.
Ik zag de opleiding als uitdaging om alles kloppend te krijgen, dat was de eerste impuls om door te gaan altijd. Ik zat als een bezetene te rekenen en nog meer. Het ging me op het plezier tijdens de studie. Ik voelde niet zozeer emoties van angst voor falen of gelukkig maken van ouders, ik zag de uitdaging ervan in om zaken te verklaren dus. Een kloppende balans opmakenquote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef Kiteless het volgende:
[..]
(In jouw voorbeeld : waarom wil je die berekening kloppend krijgen ? waarom wil je je diploma halen ? Omdat je niet af wilt gaan in de ogen van anderen, omdat je je schaamt als je vuilnisman wordt, omdat je je ouders graag gelukkig wilt maken, etc.)
Emotie dus.quote:Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zag de opleiding als uitdaging om alles kloppend te krijgen, dat was de eerste impuls om door te gaan altijd. Ik zat als een bezetene te rekenen en nog meer. Het ging me op het plezier tijdens de studie. Ik voelde niet zozeer emoties van angst voor falen of gelukkig maken van ouders, ik zag de uitdaging ervan in om zaken te verklaren dus. Een kloppende balans opmaken
Schaamte was ook niet aan de orde toen.
Het ging me dus puur om de logica toen.
Yepquote:
nee, het ging om bezorgde emotieloze aliens -> en dat dat dus juist onmogelijk is.quote:Op maandag 19 december 2005 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep
Maar het gaat niet om mij nu, het gaat om emotieloze aliens
Ik geef mijn fouten wel toe als ik fout zit hoorquote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
nee, het ging om bezorgde emotieloze aliens -> en dat dat dus juist onmogelijk is.
Niet stiekem proberen onder de discussie uit te komen als je erachter komt dat je verkeerd zit he
Ja, maar de gehele mythe dat er aliens zouden zijn hangt juist aan getuigenverklaringen. Oftewel, zintuiglijke waarnemingen (ik hou het, zolang het tegendeel niet is bewezen, op waanbeelden, wat ot nog toe de meest aannemelijke verklaring is) Het is niet correct te denken dat iets wat we zintuiglijk zouden kunnen waarnemen neit is waar te nemen met radiogolven. Juist omdat radiogolven zoveel meer kunnen 'waarnemen'.quote:Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien valt de plek waar aliens zich bevinden niet te zoeken met onze apparatuur. Dat ze dus in een ander universum zitten of iets dergelijks.
Dus misschien hebben die Aliens ook helemaal geen UFO nodig om hierheen te komen, ze verplaatsen zich misschien op een andere manier als het nodig mocht zijn.
ok dan..quote:Op maandag 19 december 2005 14:25 schreef MrWilliams het volgende:
sja, daar zegt ie wat mij betreft alles mee. Bezorgdheid bestaat niet voor geheel emotieloze wezens.
Misschien wel klein als je in afstanden denkt, maar wanneer je je inbeeldt dat afstand niet aanwezig is dan is het meteen anders. Ook als je afstand kunt overbruggen op een bepaalde manier.quote:Op maandag 19 december 2005 17:15 schreef onemangang het volgende:
Kortom, de kans dat we binnenkort contact met buitenaardse intelligentie zullen krijgen is heel erg klein.
Nou, das leuk. Verder gaat het goed met je?quote:
Interessant, maar ze proberen dus een menselijke geest na te bootsen? Een menselijke geest is toch ontastbaar? Is dat niet een wanhoopspoging dat leidt tot niets?quote:Op maandag 19 december 2005 17:23 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
knip
nou ja dat is wat ik erover denk.![]()
Ze waren vorige week in de aanbieding bij de Praxis dacht ik.quote:
Ik dacht dat het te downloaden was via download.com, kunnen die aliens ff inloggen op internet hier en dowloaden ze een menselijke ziel en geest die ze vervolgens weer uploaden naar hun eigen hoofdquote:Op maandag 19 december 2005 17:40 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ze waren vorige week in de aanbieding bij de Praxis dacht ik.
(Samen met de "Elvis shot JFK" tshirts)
tja dat krijg je als je loopt te pielen met die merkaba's. of ze koudbloedig zijn weet ik niet.quote:Op maandag 19 december 2005 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze zijn dus te koudbloedig om te reizen door dimensies zeg je? Zou best wat in kunnen zitten. Dat ze niet erg genoeg in leven zijn. Maar wat stelt hun leven dan voor als ze niet eens kunnen voelen en dan verliezen ze ook nog hun toekomst straks.
dat denk ik ook., alleen er zal straks wel iets gaan gebeuren waardoor zij gevaar lopen omdat ze afgescheiden zijn van god/liefde. en dat weten zij inmiddels ook. (of zoiets)quote:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat zij verder zijn in reizen door verschillende dimensies.
Wat zijn Merkaba's?quote:Op maandag 19 december 2005 17:46 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
tja dat krijg je als je loopt te pielen met die merkaba's. of ze koudbloedig zijn weet ik niet.
[..]
Ik neem maar close encounters erbij, dat die wezens kunnen toveren dus. Dat is dus een film. Ze kunnen voertuigen uit de eerste wereldoorlog terug zetten door met de tijd te knoeien. Als ze dat kunnen dan zijn ze bijna God. Kunnen ze overleden mensen terug halen uit een bepaalde periode dan zijn ze ook God.quote:dat denk ik ook., alleen er zal straks wel iets gaan gebeuren waardoor zij gevaar lopen omdat ze afgescheiden zijn van god/liefde. en dat weten zij inmiddels ook. (of zoiets)
Na die stukjes die jij gepost hebt niet geheel onterecht me dunkt.quote:Op maandag 19 december 2005 17:48 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
op sites die jij niet vertrouwd dus waarschijnlijk heb je pech.![]()
Ik vind het ook vermakelijk om zowel te lezen als te schrijven hierquote:Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik vind het vermakelijk. Niets meer dan dat.
dit is een merkaba en daar ga je (denkbeeldig) inzitten (of niet)quote:
geen idee hoe je erbij komt dat god zou straffen.quote:En waarom zou God die wezens dan straffen als ze daartoe in staat zijn?
je bent zelf god net zoals wij allen.quote:Mijn geloof is nog altijd het onmogelijke kunnen bereiken. Dus is er God dan zie ik graag een God die ook kan toveren en nog meer.
juist alles is god dus die greymeneertjes/mevrouwtjes dus ook.quote:En God is de maker van alles, dus in principe zouden die wezens ook zijn kinderen moeten zijn mocht die God bestaan.
dat doe ik niet en heb dat ook niet beweerd.quote:Dan denk ik vanzelf. Waarom reken je alleen de mensheid als kinderen van God?
hemel en aarde is hetzelfde..het woord hemel heeft ook maar iemand bedacht..en iedereen neemt het voor het gemak over.quote:God is dus maker van hemel en aarde, en daar hoort alles bij toch?
Dat ligt eraan hoeveel waarde je er aan hecht.quote:Op maandag 19 december 2005 18:13 schreef JoZzephus het volgende:
nou dan niks natuurlijk...denk je dat ik ermee zit ofzo?
dat doe je goed dromenvanger, je moet proberen niet afhankelijk te zijn van anderen die het zogenaamd weten, ga zelf op onderzoek.quote:Op maandag 19 december 2005 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, sommigen komen over alsof ze weten hoe de vinger in de steel zit maar dat kan niet. Zelf probeer ik vaak de indruk te wekken dat alles mogelijk is, ik twijfel dus bij voorbaad aan mijn eigen denkwijzes omdat het nog altijd gissen is in het diepe.
mocht je geinteresseerd zijn Roellio raad ik je onderstaande sites aan te lezen.quote:Op maandag 19 december 2005 18:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zou je daar misschien iets meer over kunnen vertellen..?
Nou je moet tot dusverre doorgaan met experimenteren dat je het hoofd boven water houdt als het ware. Je kunt ook jezelf verliezen in het zoeken en dan vind je niets meer. Ik vind het prettig als mensen elkaar aanvullen en tegenspreken af en toe.quote:Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
dat doe je goed dromenvanger, je moet proberen niet afhankelijk te zijn van anderen die het zogenaamd weten, ga zelf op onderzoek.
ikzelf ben ook bezig met van alles om een duidelijker beeld te krijgen hoe het zit...voor mezelf klopt het wat ik nu weet en zit ik voor m'n gevoel op de goeie weg die ik neem.
afhankelijk zijn van een bijbel of ander heilig boek is niet goed..het gaat alleen maar om controle en macht. wie bepaald trouwens of iets "heilig"is? juist een meneertje met 'macht'..
je komt er vanzelf achter dat het meeste wat erin staat niet klopt wanneer je eens verder gaat zoeken.
je moet durven en niet bang zijn.
ik spreek uit ervaring, vandaar![]()
Pfff, typisch het geblaat van een skepticusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef onemangang het volgende:
Gaan we weer.
- Is het dan nog niemand opgevallen dat zg. 'alien abductions' uit -of all places- AMERIKA overwaaien?
- Dat in Japan exact dezelfde meldingen zijn maar dan niet met aliens maar met oude vrouwen?
- Dat die greys voor 100% zijn overgenomen van tv-series en films?
- Dat in de allereerste alien abduction die werd beschreven exacte quotes en beschrijvingen voorkwamen van een science fiction serie die 12 dagen daarvoor op de tv was uitgezonden?
- Dat mensen een zeer rijke fantasie habben
- Dat al die 'alien abductions' nou net voorkomen als mensen slapen?
- Dat iedereen weer een kompleet ander verhaal heeft?
- Dat een beetje alien op zijn minst wel door SETI gezien had moeten worden?
- Ooit gehoord van slaapverlamming?
Ga zo maar door
Dat is wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Pfff, typisch het geblaat van een skepticus
Ha die Kiteless, ook hier?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Pfff, typisch het geblaat van een skepticus
Abductions gebeuren, even vaak overdag, zelfs in een auto , ......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef onemangang het volgende:
Gaan we weer.
- Is het dan nog niemand opgevallen dat zg. 'alien abductions' uit -of all places- AMERIKA overwaaien?
- Dat in Japan exact dezelfde meldingen zijn maar dan niet met aliens maar met oude vrouwen?
- Dat in de allereerste alien abduction die werd beschreven exacte quotes en beschrijvingen voorkwamen van een science fiction serie die 12 dagen daarvoor op de tv was uitgezonden?
Ga zo maar door
Hier ben ik nu niet mee akkoord, ....quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef P8 het volgende:
ik vind dat verhaal van die greys echt zo ongeloofwaardig.
"hebben ze genoeg DNA afgenomen om op ons te kunnen lijken?"
typisch voorbeeld van een kansloze vraag voor een kansloze theorie.
Stel dat die wezens zouden bestaan, dan hadden ze aan 1 druppel bloed al meer dan genoeg gehad. Wij hebben in theorie al genoeg aan 1 enkel celletje om iemand te kunnen klonen.
Vergeet niet dat zo'n volk duizenden, misschien zelfs wel miljoenen jaren technologisch op ons voorloopt. Dan hebben ze dus technologieen waar wij niet eens van kunnen dromen.
Alles wat die gasten zouden willen doen, zouden ze kunnen doen zonder dat wij het merken. En als ze enigszins intelligent waren (iets wat je wel mag verwachten van zo'n volk), hadden ze het ook zo gedaan.
alleen dit al is meer dan genoeg reden voor mij om het verhaal van de greys te verwerpen als bullshit.
dan geloof ik eerder earthsister, met haar "organisation of visiting races"
1 van de theorien is niet dat ze klonen, maar dat ze zaad en eicellen pikken om eigen aliens mee te bevruchten. Wanneer ze dit met 1 enkel druppel bloed zouden doen van 1 persoon, dan geeft dat een risico.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef P8 het volgende:
ik vind dat verhaal van die greys echt zo ongeloofwaardig.
"hebben ze genoeg DNA afgenomen om op ons te kunnen lijken?"
typisch voorbeeld van een kansloze vraag voor een kansloze theorie.
Stel dat die wezens zouden bestaan, dan hadden ze aan 1 druppel bloed al meer dan genoeg gehad. Wij hebben in theorie al genoeg aan 1 enkel celletje om iemand te kunnen klonen.
Vergeet niet dat zo'n volk duizenden, misschien zelfs wel miljoenen jaren technologisch op ons voorloopt. Dan hebben ze dus technologieen waar wij niet eens van kunnen dromen.
Alles wat die gasten zouden willen doen, zouden ze kunnen doen zonder dat wij het merken. En als ze enigszins intelligent waren (iets wat je wel mag verwachten van zo'n volk), hadden ze het ook zo gedaan.
alleen dit al is meer dan genoeg reden voor mij om het verhaal van de greys te verwerpen als bullshit.
dan geloof ik eerder earthsister, met haar "organisation of visiting races"
heb jij ooit een sessie van een grey met een psychiater gezien dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:25 schreef pikki het volgende:
Deze greys, staan in andere opzichten ook niet zo ver als wij, ....bijvoorbeeld in het doorleven van gevoelens, en emoties, zoals hierboven reeds door iemand is aangehaald .
dat ze misschien niet spiritueel verder dan ons zouden zijn, betekent niet dat ze niet logisch/strategisch na kunnen denken.quote:Zij staan wel technologisch verder,, ....maar niet spiritueel , ...althans wat ik denk .
Kijk jij nooit in de spiegel ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:45 schreef P8 het volgende:
[..]
heb jij ooit een sessie van een grey met een psychiater gezien dan?
[..]
dat ze misschien niet spiritueel verder dan ons zouden zijn, betekent niet dat ze niet logisch/strategisch na kunnen denken.
maar toch kan ik niet begrijpen dat een volk/ras zich contant technologisch verbeterd, spiritueel achterblijft.
de greys hebben toch vertelt dat ze geen kindertjes meer kunnen maken, .....lijkt me zo ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:45 schreef P8 het volgende:
[..]
heb jij ooit een sessie van een grey met een psychiater gezien dan?
[..]
dat ze misschien niet spiritueel verder dan ons zouden zijn, betekent niet dat ze niet logisch/strategisch na kunnen denken.
maar toch kan ik niet begrijpen dat een volk/ras zich contant technologisch verbeterd, spiritueel achterblijft.
met het nadeel van klonen bedoel je dat de kloon in feite even oud is als diegene waarvan de oorspronkelijke cel was (dus een kloon van iemand van 80, zal al snel na zijn/haar geboorte sterven aan ouderdom).quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
1 van de theorien is niet dat ze klonen, maar dat ze zaad en eicellen pikken om eigen aliens mee te bevruchten. Wanneer ze dit met 1 enkel druppel bloed zouden doen van 1 persoon, dan geeft dat een risico.
Het nadeel van klonen nl.
Je argumentatie om het verhaal te ontkrachtigen klopt dus niet. Of het alien verhaal nu waar is of niet.
wat een expert ben jijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef onemangang het volgende:
Gaan we weer.
Ga zo maar door
nee met het nadeel van klonen bedoel ik de eenzijdigheid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef P8 het volgende:
[..]
met het nadeel van klonen bedoel je dat de kloon in feite even oud is als diegene waarvan de oorspronkelijke cel was (dus een kloon van iemand van 80, zal al snel na zijn/haar geboorte sterven aan ouderdom).
Dat is makkelijk tegen te gaan door cellen van een baby te pakken. Daarnaast moet ik het alweer zeggen: Kijk hoe snel, hoe ver wij zijn gekomen met DNA.
in 1843 werd het chromosoom ontdekt. In 1953 werd de chemische structuur van DNA ontrafeld. een kleine 30 jaar later was het eerste gekloonde zoogdier er.
dus in pakembeet 140 jaar zijn we van de ontdekking van chromosomen naar het daadwerkelijk klonen gegaan. denk je nou echt dat wij over een paar duizend jaar nog problemen hebben met klonen?
Oh ja, dat klopt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef huupia34 het volgende:
[..kritische vragen (foei!) ]
wat een expert ben jij![]()
-niet alleen in de vs
-ook overdag
bronnen graag voor het feit van die science fiction teksten
het is een feit dat veel abductees een gelijksooertig verhaal hebben, zoals missing time![]()
Bud Hopkins een Harvard Professor? Nee toch?quote:harvard professor bud hopkins heeft een heleboel cases onderzocht en komt tot een heel andere conclusie dan jij.(en ik sluit me bij hem aan)
![]()
Dit is pure redenatie/speculatie om je je eigen aanname kloppend te houden. Er zit zeker logica in, maar komen niet overeen met de feiten. Er zijn zoveel cases waar deze argumenten niet opgaan, dat je niet wegkomt met deze relatief beperkte gedachtegang. Wanneer je werkelijk alle zaken van alien ontvoering en ufo's sightnings objectief zou onderzoeken is het geen logisch verhaal meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef mgerben het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt!
Zo zag ik een relaas van een UFO ontvoering met commentaar ertussendoor geschreven:
Verhaal: ... dit weet ik niet meer precies
Commentator: Oh ja, duidelijk geval van missing time.
Zo wordt het feit dat iemand iets niet weet, vertaald naar bewijs dat hij ontvoerd is door Aliens.
[..]
Bud Hopkins een Harvard Professor? Nee toch?
Bedoel je niet John Mack? (of zijn er twee Harvard Professors die in Ufo's geloven?).
Je weet wel, John Mack die na een intern onderzoek door Harvard aan mocht blijven, al concludeerde het onderzoek dat hij 'zijn objectiviteit had verloren' - dat onderzoek ging over de ufo's, niet over iets anders.
En in hoeverre is dit 'onderzoek' het opschrijven van getuigenissen, en in hoeverre wordt er daadwerkelijk onderzocht?
Ik denk dat als je het goed leest je erachter komt dat er vooral veel getuigenissen worden opgesteld.
Hint: Een getuigenis bij de politie wordt nooit klakkeloos aangenomen maar altijd onderzocht - dat houdt in dat er wordt gekeken of er feiten zijn die de getuigenis onderschrijven of juist tegenspreken.
ik haalde die 2 even doorelkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef mgerben het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt!
Zo zag ik een relaas van een UFO ontvoering met commentaar ertussendoor geschreven:
Verhaal: ... dit weet ik niet meer precies
Commentator: Oh ja, duidelijk geval van missing time.
Zo wordt het feit dat iemand iets niet weet, vertaald naar bewijs dat hij ontvoerd is door Aliens.
[..]
Bud Hopkins een Harvard Professor? Nee toch?
Bedoel je niet John Mack? (of zijn er twee Harvard Professors die in Ufo's geloven?).
Je weet wel, John Mack die na een intern onderzoek door Harvard aan mocht blijven, al concludeerde het onderzoek dat hij 'zijn objectiviteit had verloren' - dat onderzoek ging over de ufo's, niet over iets anders.
En in hoeverre is dit 'onderzoek' het opschrijven van getuigenissen, en in hoeverre wordt er daadwerkelijk onderzocht?
Ik denk dat als je het goed leest je erachter komt dat er vooral veel getuigenissen worden opgesteld.
Hint: Een getuigenis bij de politie wordt nooit klakkeloos aangenomen maar altijd onderzocht - dat houdt in dat er wordt gekeken of er feiten zijn die de getuigenis onderschrijven of juist tegenspreken.
Wat een onderbouwingquote:
Kom nou zeg, waarom zijn ze dan nog nooit fatsoenlijk gezien? Net zoals met alle Truth-zaken is het één vage bedoeling. Kom eens met concrete bewijzen!!!!!quote:
vertel vertelquote:
Ja, maar dat mag dus niet. Standaard-antwoorden zijn:quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom nou zeg, waarom zijn ze dan nog nooit fatsoenlijk gezien? Net zoals met alle Truth-zaken is het één vage bedoeling. Kom eens met concrete bewijzen!!!!!
Ik zeg zeker niet dat je alles moet geloven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef FuifDuif het volgende:
Kom nou zeg, waarom zijn ze dan nog nooit fatsoenlijk gezien? Net zoals met alle Truth-zaken is het één vage bedoeling. Kom eens met concrete bewijzen!!!!!
Mee eens, die arrogantie jaagt mij direct tegen zo iemand in het harnas. Stel je voor dat iemand écht meer zou weten, en dat gewoon niet zou zeggen omdat hij/zij vindt dat wij daar nog niet rijp voor zijn. Dan denk de betreffende plurk(in) dus écht god te zijn of zo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef Muertez het volgende:
... (helemaal als hij sommige dingen nog niet uit 'wil' leggen omdat wij daar nog niet klaar voor zijn)![]()
Maar ...als deze ontvoerden alles naar buiten brengen worden ze toch niet' serieus 'genomen, ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mee eens, die arrogantie jaagt mij direct tegen zo iemand in het harnas. Stel je voor dat iemand écht meer zou weten, en dat gewoon niet zou zeggen omdat hij/zij vindt dat wij daar nog niet rijp voor zijn. Dan denk de betreffende plurk(in) dus écht god te zijn of zo...
In een land als Amerika waar alles draait om publiciteitswaarde en geld, zal men dat zeker niet onbenut laten. Als die ontvoerden dat zelf niet dan, dan wel adviseurs, familie, naasten, opdringerige aasgieren die een graantje mee willen pikken, media, etc.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef pikki het volgende:
Maar ...als deze ontvoerden alles naar buiten brengen worden ze toch niet' serieus 'genomen, ...
Ik dacht dat er daarom ook een groep als Solaas was opgericht ....om dezen bij elkaar te brengen ..![]()
Het wordt volgens mij tijd dat jij eens serieus genomen wordtquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef pikki het volgende:
[..]
Maar ...als deze ontvoerden alles naar buiten brengen worden ze toch niet' serieus 'genomen, ...
idd, net als jou keuze om er niet in te geloven om de werkelijkheid te kunnen behappen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef Kiteless het volgende:
Joh, laat die gasten nou geloven in elvvis-in-een-ufo als ze daardoor het leven wel een beetje aankunnen
ik wordt hier hééééééél serieus genomen, daarom heb ik een alien avatar .quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Het wordt volgens mij tijd dat jij eens serieus genomen wordt![]()
Fijnzo, zijn we daar ook weer uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:25 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
idd, net als jou keuze om er niet in te geloven om de werkelijkheid te kunnen behappen.![]()
ehh volgens mij doelde hij op wat andersquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef pikki het volgende:
[..]
ik wordt hier hééééééél serieus genomen, daarom heb ik een alien avatar .![]()
wie zegt dat ik in buitenaardsleven geloof waarmee we nu al in contact staan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:57 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Fijnzo, zijn we daar ook weer uit.
Op het moment dat je me kunt voorstellen aan zo'n grijze vriend van je pakken we de conversatie weer op, maar tot die tijd ben jij degene met een "invisible friend"![]()
Daar kan een paar miljoen jaar speling in zitten (een erg klein verschil vergeleken met de totale leeftijd van het heelal) en dat is voor evolutionaire processen toch best een boel. Kijk maar naar hoe de mens zich ontwikkeld heeft in de laatste 10.000 jaar.quote:Volgens mij komen ze uit hetzelfde heelal als wij dus zullen ze qua leeftijd ook niet heel veel ouder zijn dan wij neem ik aan?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:45 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik heb net een week de 2 boeken van Drunvalo Melchizidek uit. Dat is dus de cursus Flower of Life in 2 boeken gestopt. Een cursus die duizenden mensen gevolgd. Hier staan beschrijvingen van heeel veeeel onderzoeken in die mensen eigenlijk horen te weten. En dan bedoel ik niet over Aliens of andere wezens van andere dimensies want die mogen niet met ons bemoeien dus die zien we ook niet, als ze bestaan.
- Wel zijn er wel bewijsen over het hele energielichaam van de mens (Chakra's, meridianen en de levensenergie van de mens (Chi, Ki, of Prana of Tachyon etc maakt niet uit hoe je het beestje noemt...). Helemaal uitgelegd met behulp van de heilige geometrie (googlese)
- Bewijzen dat 1 procent van de bevolking van deze aarde DNA-veranderingen ondergaan. Sommige mensen kunnen lezen met hun oksel of met andere ongebruikelijke zintuigen.
En nog veel meer ongelovelijke onderwerpen.
Mijn punt is dat mensen zoals Drunvalo en andere mensen achter aspecten van de mens zijn achtergekomen waar daadwerkelijk ook echt skeptische acedemici over hebben gebogen en geen vorm van bedrog hebben kunnen detecteren.
Over die Aliens die mensen ontvoeren. Ik geloof daar wel in. Ik ben zo open voor suggesties als ik skeptisch ben dus ik post niet zo wat.
Dus als jij net zo als mij bent en net zo benieuwd dan adviseer ik je om die boeken van Drunvalo Melchizidek te lezen en zelf te oordelen (of die site )staat ook veel op wat in de boeken van Drunvalo staan)
De mensen die niet open en skeptisch genoeg zijn, vraag ik of je serieus probeert te reageren op dit soort onderwerpen en geen loze post te posten. Probeer dingen te verklaren zodat iemand die dit leest ook nuttige informatie van de tegenpartij kan krijgen. Anders snap ik gewoon niet waarom je uberhaupt tijd besteed aan zulke onderwerpen.
Sir_Tachyon,quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:45 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik heb net een week de 2 boeken van Drunvalo Melchizidek uit. Dat is dus de cursus Flower of Life in 2 boeken gestopt. Een cursus die duizenden mensen gevolgd. Hier staan beschrijvingen van heeel veeeel onderzoeken in die mensen eigenlijk horen te weten. En dan bedoel ik niet over Aliens of andere wezens van andere dimensies want die mogen niet met ons bemoeien dus die zien we ook niet, als ze bestaan.
- Wel zijn er wel bewijsen over het hele energielichaam van de mens (Chakra's, meridianen en de levensenergie van de mens (Chi, Ki, of Prana of Tachyon etc maakt niet uit hoe je het beestje noemt...). Helemaal uitgelegd met behulp van de heilige geometrie (googlese)
- Bewijzen dat 1 procent van de bevolking van deze aarde DNA-veranderingen ondergaan. Sommige mensen kunnen lezen met hun oksel of met andere ongebruikelijke zintuigen.
En nog veel meer ongelovelijke onderwerpen.
Mijn punt is dat mensen zoals Drunvalo en andere mensen achter aspecten van de mens zijn achtergekomen waar daadwerkelijk ook echt skeptische acedemici over hebben gebogen en geen vorm van bedrog hebben kunnen detecteren.
Over die Aliens die mensen ontvoeren. Ik geloof daar wel in. Ik ben zo open voor suggesties als ik skeptisch ben dus ik post niet zo wat.
Dus als jij net zo als mij bent en net zo benieuwd dan adviseer ik je om die boeken van Drunvalo Melchizidek te lezen en zelf te oordelen (of die site http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=ca47474207b50831f7f10a30ee9b158f staat ook veel op wat in de boeken van Drunvalo staan)
De mensen die niet open en skeptisch genoeg zijn, vraag ik of je serieus probeert te reageren op dit soort onderwerpen en geen loze post te posten. Probeer dingen te verklaren zodat iemand die dit leest ook nuttige informatie van de tegenpartij kan krijgen. Anders snap ik gewoon niet waarom je uberhaupt tijd besteed aan zulke onderwerpen.
hiermee, maak ik het beter leesbaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hiermee bedoel je dat ik gelijk heb of............
Ik wil ook wel een afspraak met je maken bij een universiteit om al die bwijzen en theorieen van je te laten toetsen door mensen die verstand van zaken hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef huupia34 het volgende:
ik geloof ook in dat soort dingen zoals die drunvalo(heb ik ook over gelezen)_
mensen zoals icke,hopkins,mack e.d
maar je krijgt hier in truth altijd de skeptics over je heen die zich niet echt in die onderwerpen verdiepen maar meteen beginnen te blaaten dat iets onzin is omdat het zo vreemd klinkt.
Echt weer zo'n koudevrouw opmerking. Gaat weer nergens overquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een afspraak met je maken bij een universiteit om al die bwijzen en theorieen van je te laten toetsen door mensen die verstand van zaken hebben.
Is toch een buitenkans of niet? Of we bellen een krant en laten journalisten jouw theorieen uitpluizen.
Laat me maar iets weten.
Groetjes,
KV.
Die opmerkingen van jouw zijn anders ook behoorlijk typerend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Echt weer zo'n koudevrouw opmerking. Gaat weer nergens over![]()
ik verdiep me al een jaar of 15 in ufo's, graancirkels, ancient egypt,paleo-seti,verloren beschavingen, nwo en dat soort dingen .en heb inmiddels tientallen boeken hierover gelezen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een afspraak met je maken bij een universiteit om al die bwijzen en theorieen van je te laten toetsen door mensen die verstand van zaken hebben.
Is toch een buitenkans of niet? Of we bellen een krant en laten journalisten jouw theorieen uitpluizen.
Laat me maar iets weten.
Groetjes,
KV.
Uiteraard is er meer dan dat je op school leert, dat ben ik met je eens. Maar er zijn vast ook onderzoekers te vinden die wel objectief kunnen zijn en ook zo'n rapport openbaar durven maken. Dat ze door collega's niet serieus worden genomen (wat vaker het geval is met pseudo-wetenschappen) is helaas waar, maar dat komt ten dele ook door gebrekkig/tastbaar bewijs. Het blijven wetenschappers tenslotte.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:55 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik verdiep me al een jaar of 15 in ufo's, graancirkels, ancient egypt,paleo-seti,verloren beschavingen, nwo en dat soort dingen .en heb inmiddels tientallen boeken hierover gelezen.
met mijn logisch verstand ben ik van mening dat er wel het een en ander aan de hand is wat je niet op school of de universiteit leert.
de meeste "universiteits" onderzoekers zijn vastgeroest in oude dogma's en durven hun nek niet uit te steken , bang om door hun collega's voor gek te worden verklaard.
by the way: john mack is een harvard professor, stanton friedman is een kern fsysicus,eltjo haselhoff(wetenschapper)
dus ze zijn er wel hoor : de "gestudeerde wetenschappers" die wel hun nek uitsteken
vraagje aan koude vrouw: welke boeken heb jij gelezen over dit soort onderwerpen??
ik ben "helaas" alweer 34, goden uit de kosmos van alford en spiegel van de hemel van hancock zijn mooie boeken. een beetje in de lijn van mijn favoriete onderwerp(paleo-seti)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Uiteraard is er meer dan dat je op school leert, dat ben ik met je eens. Maar er zijn vast ook onderzoekers te vinden die wel objectief kunnen zijn en ook zo'n rapport openbaar durven maken. Dat ze door collega's niet serieus worden genomen (wat vaker het geval is met pseudo-wetenschappen) is helaas waar, maar dat komt ten dele ook door gebrekkig/tastbaar bewijs. Het blijven wetenschappers tenslotte.
Boeken die ik oa. gelezen heb: Maya' de goddelijke koningen van het regenwoud (heeft er ook wel iets mee te maken) , Goden uit de kosmos, De spiegel van de hemel, en een algemeen boek over de planeten.
15 jaar onderzoek kan ik helaas niet aan tippen daar ik pas 20 ben.
-De eerste moderne UFO verhalen stammen uit de periode rond WO2. Duitsers denken dat het de amerikanen zijn en amerikanen dat het de duitsers zijn.Dat is dus Europa.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef onemangang het volgende:
Gaan we weer.
Ga zo maar door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |