abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33184633
CNN meldt hoe wezens van een andere wereld mensen ontvoeren.

http://www.cnn.com/video/(...).alien.abduction.cnn

De wezens lijken erg op mensen, aan de tekening te zien. Wat denken jullie hiervan?
Hebben ze zoveel mensen ontvoerd en DNA afgenomen dat ze inmiddels op mensen kunnen lijken?
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_33185508
lees dit interview hieronder eens..errug interessant en of het waar is moet je zelf maar beslissen.
je zou bv kunnen denken: wat een onzin hahaha en zo, dan ben je er vanaf en ga je weer over tot de orde van de dag.

Drunvalo: De Greys zijn wezens die op vele verschillende dimensionele niveaus leven, niet alleen in de 3e dimensie, hoewel zij wel afkomstig zijn van planeten buiten ons zonnestelsel. Het is een heel erg wijdverbreid ras dat op vele plaatsen verschijnt, echter de meeste Greys die naar de Aarde komen en de Aarde beïnvloeden komen van Orion en in het bijzonder van de middelste ster van de Riem van Orion, een plaats die zich kenmerkt door veel tegenstellingen. Zij zijn kleine wezens, niet groter dan 1 meter 20 lang, met erg grote hoofden, grote ogen en een grijze huid. Ze maken deel uit van de "Lucifer Rebellie", waar wij in de workshop nog over zullen spreken. Lucifer had besloten om een externe Mer-Ka-Ba te creëren, in plaats van een levend Mer-Ka-Ba veld zoals wij hebben besproken.

Het leven kan deze velden op twee manieren tot stand brengen. De ene manier is wanneer je het binnen jezelf doet door middel van jouw ademhaling en jouw bewustzijn. En de andere manier is wanneer je het buiten jezelf creëert en er daarna in stapt. De Greys raakten zo betrokken bij die externe manier dat zij zich heel langzaam van de liefde tot God gingen afscheiden, en van hun standpunt uit gezien was dat de enige manier om het zo te doen. Zij wilden zich afscheiden van het totale leven en uiteindelijk eindigden zij geheel zonder emotioneel lichaam. Dus verstandelijk begrepen zij exact wat ze deden, ze wisten precies hoe alles in elkaar zat in het leven. Maar op het emotionele vlak wisten zij niets. Je zou kunnen zeggen dat ze een linkerhersenhelft hadden, maar totaal geen rechterhersenhelft. Zij denken alleen maar logisch. Ze hebben diverse redenen om hier te zijn. Ze zijn erg bezorgd om het experiment dat op Atlantis heeft plaatsgevonden, waardoor zoveel van hun problemen zijn ontstaan, ondanks het feit dat deze gebeurtenis ten opzichte van ons in het diepe heelal heeft plaatsgevonden.

En vanwege die gebeurtenis op Atlantis, wat nogal moeilijk voor mij is om dat nu uit te leggen, hebben wij allemaal een klein beetje Greybloed in ons en om die reden is het hun toegestaan om hier op Aarde experimenten uit te voeren. Waar gaat dat experiment nu allemaal om? Waar zijn zij in geïnteresseerd? Wij, als gehele dimensionale niveau en niet slechts het sterrenstelsel of het zonnestelsel, maar het gehele spectrum van leven in de 3e dimensie, staan op het punt een sprong te maken naar hogere niveaus. En daarbij gaan we door zoiets wat je de "grote lege ruimte" zou kunnen noemen. En de Greys zijn niet in staat om daar door heen te gaan, want daarvoor heb je een levend Mer-Ka-Ba veld nodig. Met andere woorden, jij zult door de grootste lege ruimte van alle lege ruimten gaan en geen enkele Grey kan daar door heen, en ook niet met hun ruimtevaartuigen. Om daar door heen te kunnen gaan heb je een geest nodig die in verbinding staat met God, met liefde en zij weten niet meer wat dat is. Dus daarom komen zij hier om te zien of zij zich met ons kunnen verbinden en dan een derde ras te creëren, dat misschien in staat zal blijken te zijn om een aspect van hen er door heen te brengen.

Vraag: Gaan daar al die ontvoeringen over?

Drunvalo: Het klopt inderdaad dat zij koeien hebben ontvoerd, zij namen die aan boord van hun luchtschepen en voerden er operaties op uit door middel van lasertechnieken. Als je wilt weten waar dat allemaal over gaat, Linda Molton Howe, van NBC TV, heeft er een documentaire over gemaakt die getiteld is "Strange Harvest". Toen zij daarmee begon en alle gevallen voor NBC TV onderzocht, dacht zij dat òf de regering òf een of andere sekte daarachter zat. Ze werkte eraan als aan een moordzaak en hoe verder zij erin betrokken raakte, hoe meer ze begon in te zien dat niemand in staat zou zijn zoiets te doen. Het niveau van de operaties zou inhouden dat er duizenden en duizenden behoorlijk goed opgeleide artsen nodig zouden zijn om zoiets te doen. De medische wetenschap is nog nauwelijks in staat om zulke operaties uit te voeren die op die koeien zijn uitgevoerd.

Vraag: Wat waren ze eigenlijk aan het doen?

Drunvalo: Ze verwijderden het ademhalings systeem en de seks organen omdat ze daar voornamelijk in geïnteresseerd waren. De manier waarop koeien ademhalen en hun seksuele energie, daar ging het hen om maar soms werden er ook andere organen verwijderd.

Vraag: Namen ze bloed af?

Drunvalo: Dat was de laatste druppel die haar ervan overtuigde dat zoiets niet door mensen gedaan kon zijn, omdat er op Aarde nog geen techniek bestaat om zoiets te doen. De meeste koeien werden teruggevonden zonder één enkele rode bloedcel in hun lichaam. Wie het ook zou hebben gedaan, er werd niet één rode bloedcel in hun lichamen achtergelaten. Wij hebben geen enkele techniek in huis om zoiets te kunnen. Deze ontvoeringen en verminkingen van koeien vonden over de gehele wereld plaats, zelfs op afgelegen eilanden, maar het meest kwamen ze voor op de grens van Colorado en New Mexico vanwege de vele koeien en hun ondergrondse hoofdkwartier aldaar. Dus het was voor hen wel zo eenvoudig om het daar te doen. En zij waren erg geïnteresseerd in het ademhalen. Toen wij de Prana via onze mond naar binnen brachten via onze ademhaling, deden de dieren die wij hielden dat ook. In de fysica noemt men dat 'resonantie', wanneer je bijvoorbeeld een kamer vol met klokken hebt en je laat ze allemaal lopen, dan zullen zij al spoedig het tempo van de meest krachtige klok gaan navolgen. En omdat de mens een heel erg krachtige ademhaler is, zijn de koeien, honden, katten en paarden enz. op exact dezelfde manier gaan ademen als wij. En omdat wij koeien eten hebben wij er een heel sterke band mee, en juist om die reden zijn ze gaan experimenteren met koeien.

Vraag: Wat doen ze nu?

Drunvalo: Op een bepaald moment zijn ze overgestapt op mensen, voornamelijk om er seksuele experimenten mee te doen. Ze namen honderden duizenden mensen en experimenteerden ermee, daarna namen zij nog meer mensen en uiteindelijk namen ze miljoenen mensen letterlijk van deze aardbodem weg en brachten ze aan boord van hun luchtschepen in de 4e dimensie. Ze namen het sperma van de mannen en de eicellen van enkele vrouwen, ze mengden het samen met hun eigen sperma en plaatsen het terug in de vrouwen. Wanneer nu het embryo 3 tot 4 maanden oud was, haalden ze het eruit en brachten het terug naar hun schip en lieten het daar in een reageerbuis verder ontwikkelen omdat het de enige manier was waarop zij zich nog konden voortplanten. Zij zijn niet in staat om op een normale, natuurlijke manier zich voort te planten.

Vraag: Is dit wat enkele van de vermiste baby's betreft?

Drunvalo: Velen van hen. Honderden duizenden verdwenen kinderen zijn door hen weggenomen en vele vermiste mensen zijn zo meegenomen. Zij hebben een compleet nieuw ras gecreëerd. Hun eigenlijke bedoeling was om alle mensen op Aarde te elimineren en ze te vervangen door dit nieuwe ras, maar het is niet te verwachten dat dit ooit zal gebeuren. Het is eigenlijk helemaal niet te verwachten, alhoewel ze het wel zullen proberen.

Vraag: Waarom is dat zo?

Drunvalo: Omdat ik weet hoe de toekomst eruit zal zien. Maar ze zullen het wel proberen. En daar gaat dit allemaal over. Ze zijn gedwongen om de Aarde te verlaten. Zij zijn bezig om hun hoofdkwartier op Mars op te bouwen en alle regeringen zijn hiervan op de hoogte. Ik kan hier nu niet verder op in gaan. Men is ervan op de hoogte dat ze daar zijn en ook onze regering, niet de "geheime regering" want die waren hier al reeds lang van op de hoogte, maar de gewone regering en ook de NASA is volledig op de hoogte van deze situatie. In de workshop ga ik hier dieper op in.

Vraag: Ok. Gaan de ontvoeringen gewoon door?

Drunvalo: De Greys zijn niet meer in staat om onze atmosfeer binnen te gaan behalve dan voor een heel erg korte periode. Ik kan dit hier nu niet uitleggen. Maar de Aarde maakt hen op een bepaalde manier ziek en dus kunnen er maar een paar afzonderlijke experimenten gedaan worden. Maar het is voor hen niet meer mogelijk om net zoals in het verleden op grote schaal te experimenteren. Maar dat is ook niet meer zo belangrijk omdat zij alreeds dat nieuwe ras klaar hebben dat zij wilden hebben gecreëerd.

http://web.onetelnet.nl/~floweroflife/Buiten.htm
pi_33185839
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef JoZzephus het volgende:
lees dit interview hieronder eens..errug interessant en of het waar is moet je zelf maar beslissen.
je zou bv kunnen denken: wat een onzin hahaha en zo, dan ben je er vanaf en ga je weer over tot de orde van de dag.
quote:
wij in de workshop nog over zullen spreken.
quote:
wat nogal moeilijk voor mij is om dat nu uit te leggen
quote:
Ik kan hier nu niet verder op in gaan
quote:
In de workshop ga ik hier dieper op in.
quote:
Ik kan dit hier nu niet uitleggen.
Hoeveel kosten die workshops van de beste man?
JJ72 - Heat
pi_33186117
ja weet ik veel, zoek het even uit zou ik zeggen.
pi_33186182
Nee, dankje. Ik heb denk ik genoeg over deze kerel gelezen.
JJ72 - Heat
pi_33186231
Alleen het feit al dat de beschrijvingen die 'deskundigen' van de aliens geven voldoen aan ons beeld van aliens doet mij besluiten dat het gelul is.
pi_33186239
Maar Jozephuz, je gelooft dus wat deze man zegt?
JJ72 - Heat
pi_33186286
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef JoZzephus het volgende:
ja weet ik veel, zoek het even uit zou ik zeggen.
Het was een vraag met een dubbele bodem. Zie je hem?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_33186296
dat wist ik al...
intuïtie he.
pi_33186304
Ah, ok. Jouw goed recht.
JJ72 - Heat
pi_33186378
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef KoudeVrouw het volgende:
Maar Jozephuz, je gelooft dus wat deze man zegt?
geen idee, misschien wel.
jij niet he? neeee aliens hahaha..dat hebben we niet op school geleerd toch?
pi_33186479
Je weet helemaal niet hoe ik over aliens denk, beste Jozephuzz.
JJ72 - Heat
pi_33186618
nee dat weet ik inderdaad niet, ik ken je ook niet. ik zou het wel kunnen weten wanneer ik meer post van je lees.
hoe denk je er dan over koude vrouw?
pi_33186713
Ik weet er te weinig van om een fatsoenlijke mening er over te hebben. Stukjes gekopieerde tekst van twijfelachtige websites helpen daar niet echt bij.

Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar of ze contact met ons hebben of zelfs willen betwijfel ik.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 12:35:21 #15
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_33186795
www.ufowijzer.nl is veel info hierover. zelf foto's over ontvoerde mensen met dezelfde littekens op hun rug..
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_33186796
wanneer het bericht van de NASA zou zijn is het wel serieus?
als het antwoord ja is weet ik genoeg.
thanks.
pi_33186810
Het zou redelijk naïef zijn om te denken dat in het hele universum/heelal alleen maar een klein planeetje aarde zou bestaan. Maar ik vind het bovenstaande verhaal toch wel redelijk twijfelachtig...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_33186839
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef Electro-Worm het volgende:
www.ufowijzer.nl is veel info hierover. zelf foto's over ontvoerde mensen met dezelfde littekens op hun rug..
Het is een vorm van informatie. Of het allemaal waar is valt over te twisten natuurlijk. Maar wel een leuke site verder.
JJ72 - Heat
pi_33186861
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef JoZzephus het volgende:
wanneer het bericht van de NASA zou zijn is het wel serieus?
als het antwoord ja is weet ik genoeg.
thanks.
NASA heeft er verstand van, in tegenstelling tot de meeste van ons.

Dus: ja. Dan zal het wel kloppen als ze het naar buiten brengen.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 12:47:57 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187078
Alleen maar logisch denken is ook mijn streven. Kan me best voorstellen dat die wezens alleen in logica denken, want wat is nou mooier dan de logica? Zelfs de logica in het paranormale. Alles logisch verklaren. Bij logica hoef je tenminste niet te twijfelen. Als je alles in logische verbanden ziet. En het denken ontspoort niet meer, je hebt dan pure duidelijkheid ook hoe je zelf in elkaar steekt en de rest misschien ook wel.

Met dat extern voelen, bedoelen ze daar niet mee dat die wezens buiten hun hoofd denken? Ook dat is mijn streven, niet in mijn hoofd denken. Denk je buiten je hoofd dan denk je in de ruimte en is er veel meer te vinden.

Wie weet ben ik wel een soort alien Nee, grapje. Ik probeer me alleen voor te stellen hoe die denken en misschien zijn die aliens toch een beetje zoals ons met denken en voelen. Een beetje zoals een aantal van ons dus.

Toekomst zal het wijzen misschien. Ik bedoel dus, hoe die wezens dus in elkaar steken en hoe ze tegen zaken aankijken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33187207
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien zijn ze wel heel agressief of stinken ze heel erg.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 12:58:14 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187308
Jah, of ze zijn heel stil. Misschien zeggen ze nooit wat. Dat ze alleen introvert zijn. Dan zou het geen leuke gesprekspartner zijn. Dat ze helemaal niet sociaal zijn ook.

Maar alleen in logica denken lijkt me trouwens ook niets. Heb je alles logisch verklaard dan valt er toch niets meer te verklaren? Hoewel mensen ook continu bezig zijn met verklaren en onderzoeken, bepaalde mensen dus.

Het informatie verzamelen en verwerken dus.

Als ik denk erover dan denk ik eerder dat ze zaken willen weten. Net zoals ons dus. Alleen zitten zij in een andere dimensie misschien waar ze bezig zijn. En dan komen ze hier af en toe kijken hoe het verloopt en begrijpen ze er de ballen van.

Ik ga er dus vanuit dat er andere wezens bestaan op dit moment. Teveel films gekeken en boeken gelezen waarschijnlijk
pi_33187352
Naja, als ze ruimteschepen hebben waarmee ze door het heelal kunnen reizen ontdekken ze wel weer een heleboel nieuwe dingen die verklaard kunnen worden.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 13:01:34 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187374
Het oneindige universum dus ook inderdaad. Probeer dat maar eens te verklaren binnen 1000 jaar. Hier op aarde hebben we in 5000 jaar niet eens een vervoermiddel uitgevonden waarbij je niet hoeft te reizen. We weten niet eens een beetje. Ik zeg dan 5000 jaar met het zijn eerdere miljoenen jaren.

Zo langzaam gaat het allemaal
pi_33187465
Kan die kerel ook verklaren waarom de aliens altijd laag opgeleide woonwagenbewoners met psychische problemen uit Amerika ontvoeren?

Nooit een advocaat, dokter, psycholoog, natuurkundige, wetenschapper, politieagent, nooit een Chinees, japanner of Zuid-Amerikaan.

En hoe werkt dat apparaat van ze waarmee ze kunnen voorkomen dat er met al die duizenden ontvoeringen nooit, maar dan ook echt 100% nooit nooit nooit iemand in de buurt was met een camera die er een beetje geloofwaardige foto van kon maken?
  zondag 18 december 2005 @ 13:09:23 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187540
Misschien is dat zo'n ding als in man in black, dat ze je geheugen wissen. Dat iedereen met een camera in de buurt ff gedelete wordt Of ze hebben niet eens een apparaat nodig, dat ze het via telepathie ongedaan maken allemaal. Dat de gedachte aan een geheime operatie alleen al zorgt dat er geen beelden gemaakt kunnen worden.

En dat ze domme mensen nemen, misschien zijn slimme mensen een beetje zoals hen en zijn die niet interessant genoeg om verder te bestuderen. Ze zoeken mensen met afwijkingen misschien. Sowieso zijn de afwijkingen vaak het bestuderen waard, iets dat functioneert hoeft niet gerepareerd te worden

Het lijkt meer een science fiction film nu Maar daar draait de hele materie ook om. Het is en blijft science fiction op vele gebieden. Dat maakt het voor mij leuk om erover te praten, het is niet eens dat ik 100 procent erin geloof. Alleen fantaseren over een mogelijk scenario is al interessant om te doen. En van alle mogelijke scenario's zal er altijd eentje zijn die passend is met hoe het echt in elkaar zit.
  zondag 18 december 2005 @ 13:10:17 #27
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33187561
Ik heb teveel getuigen gehhord om het direct als onzin af te doen.
Bizar zijn natuurlijk de onverklaarbare voorwerpen in lichamen die operatief verwijdert zijn.
dat zij harde feiten.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zondag 18 december 2005 @ 13:13:33 #28
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33187632
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/792233/1/300#33187078]zondag 18 december 2005
Wie weet ben ik wel een soort alien Nee, grapje. Ik probeer me alleen voor te stellen hoe die denken en misschien zijn die aliens toch een beetje zoals ons met denken en voelen. Een beetje zoals een aantal van ons dus.
Jij bent per definitie een alien voor aliens
gelijk
  zondag 18 december 2005 @ 13:15:27 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187667
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:13 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Jij bent per definitie een alien voor aliens
Das waar We zijn al aliens voor aliens

Over die voorwerpen die gevonden worden in mensen, daar kan ik me dus echt niets bij voorstellen. Misschien hebben die mensen onder de operatie-tafel gelegen en is er iets per ongeluk achter gebleven? Of hebben ze met opzet iets achter gelaten? Om een soort test uit te voeren misschien van de menselijke functies, hoe het lichaam functioneert van binnen ofzo?

Of hoe moet je dat verklaren. Een spermacel heeft van nature geen metaal in zich als je het mij vraagt,, dus zoiets komt later tevoorschijn. Of kunnen mechanische onderdelen in je lichaam groeien op een bepaalde manier zonder dat het van buitenaf wordt toegevoegd?
pi_33187668
we zijn half aap half alien

duh.
  zondag 18 december 2005 @ 13:16:45 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187701
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef Salvad0R het volgende:
we zijn half aap half alien

duh.
Of een aap is half mens

Dat het omgekeerd werkt allemaal dus. Dat de aap afstampt van de mensheid en niet andersom.
  zondag 18 december 2005 @ 13:17:04 #32
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33187711
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:06 schreef mgerben het volgende:
Kan die kerel ook verklaren waarom de aliens altijd laag opgeleide woonwagenbewoners met psychische problemen uit Amerika ontvoeren?

Nooit een advocaat, dokter, psycholoog, natuurkundige, wetenschapper, politieagent, nooit een Chinees, japanner of Zuid-Amerikaan.

En hoe werkt dat apparaat van ze waarmee ze kunnen voorkomen dat er met al die duizenden ontvoeringen nooit, maar dan ook echt 100% nooit nooit nooit iemand in de buurt was met een camera die er een beetje geloofwaardige foto van kon maken?
Slecht geinformeerd en dan toch zo'n uitspaak doen.
Duidelijk weer zo'n reactie van: Aliens hahahahaha
gelijk
pi_33187717
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:10 schreef soulsurvivor het volgende:
Bizar zijn natuurlijk de onverklaarbare voorwerpen in lichamen die operatief verwijdert zijn.
dat zij harde feiten.
Harde feiten kun je staven met bewijs. Dus kom maar op.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 18 december 2005 @ 13:22:08 #34
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33187822
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Harde feiten kun je staven met bewijs. Dus kom maar op.
bv: link
gelijk
pi_33187832
Wie weet hoe je dat filmpje van CNN aan de praat krijgt, bij mij werkt het natuurlijk weer is niet
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_33187899
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Als dat bewijs is moeten we ook geloven dat Bush de waarheid spreekt.
  zondag 18 december 2005 @ 13:26:05 #37
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33187915
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef MasterM26 het volgende:
Wie weet hoe je dat filmpje van CNN aan de praat krijgt, bij mij werkt het natuurlijk weer is niet
Lang wachten, had ik ook last van
gelijk
  zondag 18 december 2005 @ 13:27:28 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187948
Vraag me ook af waarom ze Bush niet ontvoeren en de rest van het zooitje dat de boel verprutst. Dan kunnen ze in principe alle hoge functionarissen pakken en zo iedereen pakken die de wereld in enige mate slecht beinvloed.

Of valt dat volgens hen niet binnen de policy? Ik noem het maar policy. Misschien hebben die wezens een bepaalde gedrags-code waar zij zich ook aan moeten houden. Dat ze niet voor chaos willen zorgen al te zeer.

Dat het ook van nature moet verlopen op een aantal gebieden of de tijd is niet reip.

En nog verder met conspiracy, misschien heeft de Amerikaanse overheid zich verdedigd tegen ontvoeringen van bovenaf Dat ze zich wapenen omdat ze zelf ook rekening houden met een mogelijk scenario van dien aard.
  zondag 18 december 2005 @ 13:28:01 #39
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33187960
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:25 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als dat bewijs is moeten we ook geloven dat Bush de waarheid spreekt.
Kijk welke link ik ook post, het is nooit goed genoeg, omdat het bestaan van aliens die zich met mensen bemoeien natuurlijk belachelijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door soulsurvivor op 18-12-2005 13:33:31 ]
gelijk
pi_33187971
quote:

[..]

Nou, meteen een e-mail naar NOS journaal sturen. Dit wordt 'breaking-news', ik zet de videorecorder alvast klaar.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 13:29:37 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187994
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:28 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Nou, meteen een e-mail naar NOS journaal sturen. Dit wordt 'breaking-news', ik zet de videorecorder alvast klaar.
Het NOS zendt alleen uit wat Jan Modaal wilt weten qua nieuws. Niet iedereen wilt van alles op de hoogte zijn. Zou voor veel paniek zorgen ook als alles aan het daglicht komt.

Er zijn nog altijd mensen die bang zijn. Hevig bang, terwijl dat denk ik nergens voor nodig is.

Dan krijg je ook een gesprek van de dag en dan gaat iedereen ermee leven en dan krijg je dus overal het gesprek en dat is niet de bedoeling Volgens mij wordt veel niet naar buiten gebracht om de chaos niet te laten ontstaan. komt het in het NOS journaal dan neemt meteen iedereen alles serieus. Omdat het NOS journaal waar is schijnbaar. Ik bedoel, komt het in het NOS journaal dan is er geen twijfel meer mogelijk.
pi_33187998
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:26 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Lang wachten, had ik ook last van
Duurt onderhand al 10 minuten, dus het zal wel niet werken
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  zondag 18 december 2005 @ 13:32:04 #44
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33188050
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:28 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

dat is het nu helemaal. Als het niet door het nos journaal wordt uitgezonden, is het per definitie niet waar.
Je kunt je ook afvragen waarom het nieuws hier geen aandacht aan besteed.
Heb je dat al eens onderzocht. [rieele vraag]
of ga je er bijvoorbaat van uit dat het journaal de perfecte spiegel van de realiteit is, waar jij als toeschouwer blindelings door geinformeerd wordt?
gelijk
pi_33188073
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het NOS zendt alleen uit wat Jan Modaal wilt weten qua nieuws. Niet iedereen wilt van alles op de hoogte zijn. Zou voor veel paniek zorgen ook als alles aan het daglicht komt.

Er zijn nog altijd mensen die bang zijn. Hevig bang, terwijl dat denk ik nergens voor nodig is.

Dan krijg je ook een gesprek van de dag en dan gaat iedereen ermee leven en dan krijg je dus overal het gesprek en dat is niet de bedoeling
Nou, dan maar naar Hart van Nederland. Die zenden zoiets vast wel uit als het 100% onomstotelijk te bewijzen is.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 13:34:27 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33188108
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:33 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Nou, dan maar naar Hart van Nederland. Die zenden zoiets vast wel uit als het 100% onomstotelijk te bewijzen is.
Ik denk dat een zender als discovery channel er wel mee in zee gaat

Sbs6 is ook voor boter kaas en eieren. Dieper dan dat gaan ze niet, dan verliezen ze kijkcijfers omdat mensen niet graag denken bij tv kijken. Tv is vaak vooral als ontspanning bedoeld, om lekker op verstand nul te kijken.
pi_33188149
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:32 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

dat is het nu helemaal. Als het niet door het nos journaal wordt uitgezonden, is het per definitie niet waar.
Je kunt je ook afvragen waarom het nieuws hier geen aandacht aan besteed.
Heb je dat al eens onderzocht. [rieele vraag]
of ga je er bijvoorbaat van uit dat het journaal de perfecte spiegel van de realiteit is, waar jij als toeschouwer blindelings door geinformeerd wordt?
Het gaat er meer om waarom ze het niet uitzenden, dat het NOS nieuws geen perfecte weerspiegeling is ben ik met je eens, het zijn slechts flarden van informatie in weze. Maar ik vermoed dat ze het niet uitzenden omdat het niet te bewijzen valt. Je kan wel met nog 100 websites komen, maar dat maakt dit niet per definitie waarheid.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 13:36:57 #48
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33188185
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:35 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Het gaat er meer om waarom ze het niet uitzenden, dat het NOS nieuws geen perfecte weerspiegeling is ben ik met je eens, het zijn slechts flarden van informatie in weze. Maar ik vermoed dat ze het niet uitzenden omdat het niet te bewijzen valt. Je kan wel met nog 100 websites komen, maar dat maakt dit niet per definitie waarheid.
vermoed je het of weet je het?
gelijk
pi_33188210
Een vermoeden.
JJ72 - Heat
pi_33188230
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:17 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Slecht geinformeerd en dan toch zo'n uitspaak doen.
Duidelijk weer zo'n reactie van: Aliens hahahahaha
Dat hangt af van je definitie van 'geinformeerd'.
Als dat betekent dat ik alleen maar alien-obduction-getuigenverslagen lees en niet objectief naar het hele verhaal kijk; ja dan ben ik zeker slecht geinformeerd.
Geinformeerd met objectieve informatie en een kritische blik; is dat slecht geinformeerd?
De gaten in ' getuigenverklaringen ' zien (zoals onverklaarbare apparaten die operatief verwijderd zijn maar verder niet bestaan); dat is ook slecht geinformeerd.

pi_33188304
quote:

[..]

Wat een bullshit, en als die operaties echt zo'n succes zouden zijn waarom geen duidelijke resultaten?
pi_33188405
boeiend
pi_33188438
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dan krijg je ook een gesprek van de dag en dan gaat iedereen ermee leven en dan krijg je dus overal het gesprek en dat is niet de bedoeling Volgens mij wordt veel niet naar buiten gebracht om de chaos niet te laten ontstaan. komt het in het NOS journaal dan neemt meteen iedereen alles serieus. Omdat het NOS journaal waar is schijnbaar. Ik bedoel, komt het in het NOS journaal dan is er geen twijfel meer mogelijk.
Mjam.... omgekeerd redeneren...

Zo van: Kijk, het was gisteravond NIET op het NOS journaal, NIET in Netwerk en NIET in Hart van Nederland, niet in het NRC, de Volkskrant, de Times, de Heral Tribune... Dat is het bewijs! Het is waar!
Dat bewijst hoe groot het is!

Dat al die media wel berichten over CIA gevangenissen en Tsjernobyl, als er nog geen hard bewijs is en er wel degelijk grote onrust ontstaat; en dat zelfs alle regeringen van de wereld niet voldoende macht hebben om dat uit de media te houden, daar gaan we dan gemakshalve maar even aan voorbij.

Nee, het feit dat je Aliens niet in de media vindt bewijst dat ze bestaan en dat er een samenzwering omheen zit.
pi_33188533
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:22 schreef MasterM26 het volgende:
Ik geloof dat je Flash geinstalleerd moet hebben.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  zondag 18 december 2005 @ 13:55:30 #55
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33188731
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:38 schreef mgerben het volgende:

[..]

Dat hangt af van je definitie van 'geinformeerd'.
Als dat betekent dat ik alleen maar alien-obduction-getuigenverslagen lees en niet objectief naar het hele verhaal kijk; ja dan ben ik zeker slecht geinformeerd.
Geinformeerd met objectieve informatie en een kritische blik; is dat slecht geinformeerd?
De gaten in ' getuigenverklaringen ' zien (zoals onverklaarbare apparaten die operatief verwijderd zijn maar verder niet bestaan); dat is ook slecht geinformeerd.

Wanneer jij zegt:
"Kan die kerel ook verklaren waarom de aliens altijd laag opgeleide woonwagenbewoners met psychische problemen uit Amerika ontvoeren?

"

Dan kan ik concluderen dat je slecht geinformeert bent.
En dat heeft niets te maken dat ik alleen maar alien-obduction-getuigenverslagen lees en niet objectief naar het hele verhaal kijk; [zoals je insinueert]

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 18-12-2005 17:28:54 ]
gelijk
pi_33188822
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:49 schreef FatalException het volgende:

[..]

Ik geloof dat je Flash geinstalleerd moet hebben.
Dat is geïnstalleerd, zal wel weer met instellingen te maken hebben die natuurlijk weer niet goed staan
  zondag 18 december 2005 @ 16:25:35 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33193313
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:46 schreef mgerben het volgende:

[..]

Mjam.... omgekeerd redeneren...

Zo van: Kijk, het was gisteravond NIET op het NOS journaal, NIET in Netwerk en NIET in Hart van Nederland, niet in het NRC, de Volkskrant, de Times, de Heral Tribune... Dat is het bewijs! Het is waar!
Dat bewijst hoe groot het is!

Dat al die media wel berichten over CIA gevangenissen en Tsjernobyl, als er nog geen hard bewijs is en er wel degelijk grote onrust ontstaat; en dat zelfs alle regeringen van de wereld niet voldoende macht hebben om dat uit de media te houden, daar gaan we dan gemakshalve maar even aan voorbij.

Nee, het feit dat je Aliens niet in de media vindt bewijst dat ze bestaan en dat er een samenzwering omheen zit.
Het gaat ook wat leeft onder de mensen. Paranormale zaken leeft niet bij iedereen, veel mensen houden zich bezig met zaken die ze wel direct waarnemen, de alledaagse moteriek ook, hetzelfde tafereel keer op keer, misschien ook omdat ze niets anders gewend zijn.

Niet iedereen toont interesse erin waarschijnljik ook. Dus dat ene bericht van paniek hoeft niet eens waar te zijn. Velen zullen lachen bij zulke berichten misschien. Of het is gewoon niet de doelgroep. Mensen die naar het NOS journaal kijken die willen voor de 10000ste keer een oorlog zien gebeuren die altijd hetzelfde is.

Mensen die naar discovery kijken die willen wat anders zien. Mensen van sbs6 willen huis tuin en keuken nieuws zien over een vermiste kat. En zo heeft iedereen een bepaalde nieuwsbehoefte.

Dus die berichten van aliens past gewoon niet in het NOS journaal. De enige plek op tv die ik me kan voorstellen voor zulke materie is dus discovery channel. Omdat de naam van die zender al aangeeft dat ze op onderzoek uitzijn.

Mensen hier in the thruth zijn ook op onderzoek uit. In ieder geval houden ze zich niet alleen bezig met deze wereld. Op onderzoek in persoonlijke sfeer. Waarschijnlijk omdat het een soort uitdaging is om dieper te spitten in wat eventueel mogelijk kan zijn. En dan niet meteen om bewijslast te leveren, misschien bewijslast voor jezelf. Maar ook dat is misschien overbodig.
pi_33210325
Raar dat het 99,9% van alle gevallen altijd die vage amerikanen zijn met hun ufo's en ontvoeringen..........
  maandag 19 december 2005 @ 03:18:10 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33210344
Greys is bad news.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33210393
wazig
tvptje dan maar
Extremistisch gematigd.
pi_33211358
de messte reakties hier zijn werkelijk belachelijk.verdiep je eens eerst voordat je uitkraamt iets van : yeah right.

zoek voor de gein een naar budd hopkins (harvard professor die veel onderzoek heeft verricht naar abductions.

en het zijn niet alleen mensen uit lagere gelederen, alle lagen van de bevolking komen voor en ook niet allen in de vs. in nedeland zijn ook cases bekend.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_33213914
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef Tobbes het volgende:
Alleen het feit al dat de beschrijvingen die 'deskundigen' van de aliens geven voldoen aan ons beeld van aliens doet mij besluiten dat het gelul is.
"ons beeld van aliens" ???
Hoeveel heb jij er al gezien dan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 19 december 2005 @ 12:25:01 #63
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33214270
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

"ons beeld van aliens" ???
Hoeveel heb jij er al gezien dan ?

Dit zegt juist heel veel zo'n uitspraak.
De algemene opvatting is nog altijd de 'waarheid' in ons bewustzijn.
Aliens daarin zijn gewoon belachelijk en voer voor naieve zwakbegaafde mensen.
Zolang die algemene 'waarheid'nog heerst, heeft het totaal geen zin om met wat voor een argumenten te komen dan ook.
Zelfs al zou je een filmpje laten zien met een ontmoeting met een alien, zou dat nog gefaked zijn.
Als je met getuigen komt, zijn die zwakzinnig en dom.
Als je met argumenten komt worden ze genegeerd.
[het is toch immers dwaas om in het bestaan van aliens te geloven?!]

Dit geldt overigens niet aleen voor het Alien onderwerp maar voor ELK onderwerp die afwijkt van de algemene aanvaarde werkelijkheid.

We zullen er mee moeten leven, dat de waarheid pas een generatie later geaccepteerd wordt, en de klokkenluiders gehoord.

[ Bericht 1% gewijzigd door soulsurvivor op 19-12-2005 12:42:31 ]
gelijk
pi_33214486
pas als ik zelf ontvoerd wordt wat zeer onwaarschijnlijk is zal ik het misschien zelf geloven.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Niels.k op 19-12-2005 13:13:25 ]
  maandag 19 december 2005 @ 12:37:08 #65
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33214521
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Niels.k het volgende:
pas als ik zelf ontvoerd wordt wat zeer onwaarschijnlijk is zal i het misschien zelf geloven.....
Zelfs als je zelf ontvoerd word geloof je het
misschien
gelijk
pi_33215253
tja voor het zelfde geld is het gewoon een slechte droom.....
  maandag 19 december 2005 @ 13:18:40 #67
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33215293
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:15 schreef Niels.k het volgende:
tja voor het zelfde geld is het gewoon een slechte droom.....
Tja voor het zelfde geld is je het geen je nu gelooft een droom.
gelijk
pi_33215347
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Niet iedereen toont interesse erin waarschijnljik ook. Dus dat ene bericht van paniek hoeft niet eens waar te zijn. Velen zullen lachen bij zulke berichten misschien. Of het is gewoon niet de doelgroep. Mensen die naar het NOS journaal kijken die willen voor de 10000ste keer een oorlog zien gebeuren die altijd hetzelfde is.

Mensen die naar discovery kijken die willen wat anders zien. Mensen van sbs6 willen huis tuin en keuken nieuws zien over een vermiste kat. En zo heeft iedereen een bepaalde nieuwsbehoefte.

Dus die berichten van aliens past gewoon niet in het NOS journaal. De enige plek op tv die ik me kan voorstellen voor zulke materie is dus discovery channel. Omdat de naam van die zender al aangeeft dat ze op onderzoek uitzijn.
Er zijn wel documentaires op Discovery geweest over foto's van UFO's (die allemaal trouwens geen buitenaardse ruimteschepen bleken te zijn) en over graancirkels (ook hier waren hele goede verklaringen voor te vinden). Ik snap best dat er zoveel mensen in geloven, het is natuurlijk erg interessant als UFO's bestaan, maar bewijzen voor het bestaan heb ik echt nog nooit gezien om eerlijk te zijn
  maandag 19 december 2005 @ 13:28:04 #69
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33215462
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:22 schreef Jeweet het volgende:

[..]

Er zijn wel documentaires op Discovery geweest over foto's van UFO's (die allemaal trouwens geen buitenaardse ruimteschepen bleken te zijn) en over graancirkels (ook hier waren hele goede verklaringen voor te vinden). Ik snap best dat er zoveel mensen in geloven, het is natuurlijk erg interessant als UFO's bestaan, maar bewijzen voor het bestaan heb ik echt nog nooit gezien om eerlijk te zijn
werkelijk op zoek naar bewijzen?
goed voor elke rechtbank als bewijs
audio stream

[ Bericht 6% gewijzigd door soulsurvivor op 19-12-2005 13:33:14 ]
gelijk
pi_33215534
Misschien kun je je voorstellen dat sommige mensen twijfels hebben bij dit 'bewijs'. Er kan niet worden aangetoond dat ze bestaan (de greys die op aarde komen dan) maar ik kan ook niet bewijzen dat ze niet bestaan.
JJ72 - Heat
  maandag 19 december 2005 @ 13:32:25 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33215542
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:35 schreef Niels.k het volgende:
pas als ik zelf ontvoerd wordt wat zeer onwaarschijnlijk is zal ik het misschien zelf geloven.....
Misschien ontvoeren ze je wel tijdens je slaap zodat je er niets van merkt
  maandag 19 december 2005 @ 13:32:32 #72
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_33215544
tvp
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_33215582
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:28 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

werkelijk op zoek naar bewijzen?
goed voor elke rechtbank als bewijs
Ik kan zo om eerlijk te zijn geen enkel bewijs vinden op die site. Tevens kom ik al heel snel op een pagina waarop ik een donatie moet betalen om verder te kunnen. Nee, wat ik er zo van kan zien is het niet echt betrouwbaar
  maandag 19 december 2005 @ 13:34:55 #74
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33215596
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef KoudeVrouw het volgende:
Misschien kun je je voorstellen dat sommige mensen twijfels hebben bij dit 'bewijs'. Er kan niet worden aangetoond dat ze bestaan (de greys die op aarde komen dan) maar ik kan ook niet bewijzen dat ze niet bestaan.
Toch worden mensen levenslang veroordeelt op grond van getuigenissen.
En dit zijn niet de minste getuige.
gelijk
  maandag 19 december 2005 @ 13:35:02 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33215600
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef KoudeVrouw het volgende:
Zouden die Greys mensenschuw zijn? Ik bedoel, ze zijn na al die jaren nog steeds niet echt massaal op bezoek gekomen. Misschien zijn we als mensheid alleen interessant als onderzoeksmateriaal.

Ik wacht nog steeds op een massale ontmoeting op tv. Of we verschillen zo erg van die wezens dat een ontmoeting helemaal niet mogelijk is op sociaal gebied. Dat je dan te maken hebt met 2 extreem verschillende culturen.

Maar het blijft interessant

Dat het een grote fabel is geloof ik niet zomaar. Die foto's die ik gezien heb die zien er toch redelijk overtuigend uit. Maar goed, je weet nooit. Te goeder trouw wil ik best zijn in veel gevallen maar twijfelen is dan ook soms nodig zolang het bewijs niet 100 procent vast staat.

En wanneer kun je zeggen dat het bewijs vast staat? Bij mij is dat pas als ik zo'n wezen zie verschijnen. Zonder dat het een of andere idioot is die zich zo verkleedt met carnaval Als het afstandsnieuws is, dan geloof ik het niet 1,2,3 op dit gebied dat moet ik ook toegeven. Het is geen nieuws over een vermoorde politicus want dat wordt massaal vastgelegd met foto's en bewijslast die aan de oppervlakte komt.
pi_33215613
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:34 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Toch worden mensen levenslang veroordeelt op grond van getuigenissen.
En dit zijn niet de minste getuige.
Dat maakt het nog niet waar.
JJ72 - Heat
pi_33215672
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zouden die Greys mensenschuw zijn? Ik bedoel, na al die jaren nog steeds niet echt massaal op bezoek gekomen. Misschien zijn we als mensheid alleen interessant als onderzoeksmateriaal.

Ik wacht nog steeds op een massale ontmoeting op tv. Of we verschillen zo erg van die wezens dat een ontmoeting helemaal niet mogelijk is op sociaal gebied. Dat je dan te maken hebt met 2 extreem verschillende culturen.
Geen idee, stel ze bezoeken ons regelmatig en hebben ons uitgebreid bestudeerd, misschien kwamen ze wel tot de conclusie dat wij een redelijk agressief volkje zijn. Maarja, aan de andere kant, ik denk dat wij dan meer van hun te vrezen moeten hebben dan andersom. Of ze willen gewoon geen conflict ontketenen of aangaan.
JJ72 - Heat
  maandag 19 december 2005 @ 13:42:27 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33215779
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:38 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Geen idee, stel ze bezoeken ons regelmatig en hebben ons uitgebreid bestudeerd, misschien kwamen ze wel tot de conclusie dat wij een redelijk agressief volkje zijn. Maarja, aan de andere kant, ik denk dat wij dan meer van hun te vrezen moeten hebben dan andersom. Of ze willen gewoon geen conflict ontketenen of aangaan.
Inderdaad, want ga je als verschillende culturen langer met elkaar om dan krijg je vanzelf weer meningsverschillen. Net zoals mensen onderling meningsverschillen hebben. Daarom kan het misschien zijn dat de tijd niet daar is of de tijd is nooit daar.

Dat we gewoon van elkaar gescheiden moeten leven als verschillende wezens ook.

En wie weet is deze aarde helemaal geen plek voor die wezens. Een te wisselvallig klimaat misschien en nog meer.

Maar dan nog zou je elkaar informatie moeten geven over wat je beiden weet als mensheid enerzijds en alien anderzijds. Alleen de informatie doorspelen maar dat kan misschien ook gevaarlijk zijn? En misschien weten die aliens helemaal niet zoveel over ons en over de rest ook.

Misschien zijn mensen wel intelligenter in veel opzichten.

Agressief volkje kan dus ook inderdaad Dat ze niet gemarteld willen worden en vernietigd. Of die aliens zijn bang dat ze zelf onder het mes verschijnen
pi_33215844
Of ze zijn eens langs geweest en hebben gedacht: "Hmm, we komen over 500 jaar nog wel eens terug."
JJ72 - Heat
  maandag 19 december 2005 @ 13:46:33 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33215884
Wie weet

Die denken misschien van, laat die holbewoners eerst maar eens wat verder ontwikkelen want met die lui kunnen wij dus echt niets aanvangen. Dat we als het ware totaal niet ontwikkeld zijn, in vergelijking met hen. En wat moeten ze dan hier doen? Dan valt er weinig te regelen ook. Ze komen alleen af en toe poolshoogte nemen en nemen wat eruit om verder te onderzoeken.

Misschien hebben ze wel alles onder een analyse-ding staan. Dat ze precies weten wat zich overal afspeeld hier op aarde.

En dan ga ik ver. Miscchien weten ze zelfs precies wat jij en ik doe en denk. Dat ze alles in de gaten houden ook.

Big Alien is watching you
  maandag 19 december 2005 @ 13:50:46 #81
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33215998
Jongens, 99% van de mensen heeft niks te vrezen van die aliens,
want zoals iedereen weet kunnen ze toch alleen maar op graan landen dus zolang je niet in een graanveld woont heb je geen probleem.
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  maandag 19 december 2005 @ 13:55:54 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33216140
Ze hebben inderdaad plek nodig om te landen. Maar dan denk ik meteen van, wat hebben ze toch voor ouderwetse techniek dat ze niet via een beam kunnen landen, dat de ufo boven de grond blijft voor 1 km of zoiets. Maar goed, ze zijn zelf misschien niet helemaal ontwikkeld tot het einde.

Toch lijkt het erop dat ze klaar zijn met de ontwikkeling als ik er zo over nadenk. Of zie ik dat fout? Is het zo dat er nooit een einde komt aan ontwikkeling?

Mensheid heeft nog 20000 jaar te gaan. Die wezens zien eruit alsof ze al klaar zijn, alleen al hoe ze eruit zien. Misschien zijn het wel onze over over over grootouders. Dat God er zo uitziet iplaats van andersom als een mens.

Dat aliens dus Goden zijn zoals hier ook vaker beweerd wordt. En dat wij gewoon hier een soort experiment opvoeren dat onder toezicht staat van die opperwezens. En dat ze af en toe komen kijken hoe het loopt.

Ik laat mijn fantasie graag gaan
pi_33216387
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze hebben inderdaad plek nodig om te landen. Maar dan denk ik meteen van, wat hebben ze toch voor ouderwetse techniek dat ze niet via een beam kunnen landen, dat de ufo boven de grond blijft voor 1 km of zoiets. Maar goed, ze zijn zelf misschien niet helemaal ontwikkeld tot het einde.

Toch lijkt het erop dat ze klaar zijn met de ontwikkeling als ik er zo over nadenk. Of zie ik dat fout? Is het zo dat er nooit een einde komt aan ontwikkeling?

Mensheid heeft nog 20000 jaar te gaan. Die wezens zien eruit alsof ze al klaar zijn, alleen al hoe ze eruit zien. Misschien zijn het wel onze over over over grootouders. Dat God er zo uitziet iplaats van andersom als een mens.

Dat aliens dus Goden zijn zoals hier ook vaker beweerd wordt. En dat wij gewoon hier een soort experiment opvoeren dat onder toezicht staat van die opperwezens. En dat ze af en toe komen kijken hoe het loopt.

Ik laat mijn fantasie graag gaan
Inderdaad En ik denk ook dat de rijke fantasie van veel mensen er ook voor zorgt dat er aliens bestaan. Ook voor vrijwel elke graancirkel kan men een duidelijke verklaring geven hoe die er terecht is gekomen, bij geen enkele is een UFO aannemelijk
  maandag 19 december 2005 @ 14:14:09 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33216493
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:07 schreef Jeweet het volgende:

[..]

Inderdaad En ik denk ook dat de rijke fantasie van veel mensen er ook voor zorgt dat er aliens bestaan. Ook voor vrijwel elke graancirkel kan men een duidelijke verklaring geven hoe die er terecht is gekomen, bij geen enkele is een UFO aannemelijk
Fantasie heeft er sowieso mee te maken volgens mij Als je je alleen bezig houdt met wat je altijd ziet en waarneemt dan kun je ook niet voorstellen dat er iets anders kan zijn ergens anders.

Maar gezien het grote heelal, geloof ik nog steeds in wat meer. En dan denk ik vanzelf dat de mensheid nog een lange weg te gaan heeft op veel gebieden. Ik bedoel, waar zijn we nu beland ondertussen?

De laatste 10 jaar is het wat sneller gegaan op computer-gebied maar verder zitten we nog steeds op hetzelfde niveau op vele gebieden. Niet dat we helemaal onderontwikkeld zijn maar vaak stagneert het toch van alle kanten. Ik bedoel dus ook, het blijft vaak veel jaren op hetzelfde niveau functioneren allemaal.

Maar over aliens dan maar weer Ik denk dat ze gewoon op uithoeken verschijnen mochten ze verschijnen. Ze gaan echt niet in een volle winkelstraat lopen in hartje Amsterdam. Dan pakken ze in ieder geval 's nachts een slachtoffer of ergens in een doodlopend steegje of wat dan ook.

Ze zijn misschien bang op betrapt of gepakt te worden. Net zoals wij misschien bang zouden zijn om op een andere planeet gepakt te worden door aliens.

Nou...ik ga verder met wat anders ff.

Over dat in de gaten houden, ik denk daar soms wel eens aan. Dat er ergens iets is dat alles observeert op een bepaalde manier. Niet de satelieten in de ruimte meteen maar iets groters dat verder afstaat van de aarde. Dat gedachtes van mensen gewoon opgevangen worden net zoals mensen soms gedachtes van anderen kunnen opvangen maar dan veel groter.

Persoonlijk hou ik me graag bezig ermee omdat op aarde alles al verklaard is, dan wil ik me bezig houden met zaken die niet 100 procent verklaard zijn dus. Dus wat doe je dan, je gaat een scenario schetsen van iets dat niet bestaat volgens het merendeel van de kranten.
pi_33216508
www.disclosureproject.org

bekijk de getuiggenissen van hoge ex- militairen over buitenaardsen en ufo's.
ze zijn zelfs bereid om te getuigen voor de senaat.

http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm

bekijk hier de 2 uur durende persconferentie met getuigenissen(zeer de moeite waard)
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  maandag 19 december 2005 @ 14:20:36 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33216579
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:15 schreef huupia34 het volgende:
www.disclosureproject.org

bekijk de getuiggenissen van hoge ex- militairen over buitenaardsen en ufo's.
ze zijn zelfs bereid om te getuigen voor de senaat.

http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm

bekijk hier de 2 uur durende persconferentie met getuigenissen(zeer de moeite waard)
Ziet er interessant uit allemaal

Misschien toch maar die 5 dollar overmaken een keer, om toegang te krijgen tot het hele dossier. Zulke feiten komen dus wel hard aan bij mij. Als militairen en anderen die ermee te maken hebben informatie naar buiten brengen. Hoewel ik nog steed skeptisch zal zijn, meteen alles geloven is ook niet goed. Ik bedoel, ga je alles meteen geloven dan geloof je ook dingen die niet waar zijn en dus echt in de wereld geholpen worden als zijnde mensen voor de gek willen houden.
pi_33216668
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef JoZzephus het volgende:
[..knip..] Zij wilden zich afscheiden van het totale leven en uiteindelijk eindigden zij geheel zonder emotioneel lichaam. Dus verstandelijk begrepen zij exact wat ze deden, ze wisten precies hoe alles in elkaar zat in het leven. Maar op het emotionele vlak wisten zij niets. Je zou kunnen zeggen dat ze een linkerhersenhelft hadden, maar totaal geen rechterhersenhelft. Zij denken alleen maar logisch. Ze hebben diverse redenen om hier te zijn. Ze zijn erg bezorgd om het experiment dat op Atlantis heeft plaatsgevonden, waardoor zoveel van hun problemen zijn ontstaan, ondanks het feit dat deze gebeurtenis ten opzichte van ons in het diepe heelal heeft plaatsgevonden.
[..knip..]
sja, daar zegt ie wat mij betreft alles mee. Bezorgdheid bestaat niet voor geheel emotieloze wezens.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  maandag 19 december 2005 @ 14:28:43 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33216748
Kan logica geen logische bezorgdheid hebben dan? Is dat niet te vergelijken wanneer je bezig bent met een moeilijke wiskundige berekening en je weet dat het super belangrijk is om die op te lossen maar de oplossing is bijna onmogelijk? Dan ga je ook reageren van, what the fuck moet ik nu doen om die berekening kloppend te krijgen.

Dan is het niet eens bezorgdheid van emotionele aard maar meer bezorgdheid van logische aard. Ook tijdens het werken en studeren kun je dat volgens mij hebben. Dan zijn het niet eens zozeer de emoties maar eerder het feit dat de logische arbeid niet succesvol afgerond gaat worden.
  maandag 19 december 2005 @ 14:43:13 #89
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33217111
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan logica geen logische bezorgdheid hebben dan? Is dat niet te vergelijken wanneer je bezig bent met een moeilijke wiskundige berekening en je weet dat het super belangrijk is om die op te lossen maar de oplossing is bijna onmogelijk? Dan ga je ook reageren van, what the fuck moet ik nu doen om die berekening kloppend te krijgen.

Dan is het niet eens bezorgdheid van emotionele aard maar meer bezorgdheid van logische aard. Ook tijdens het werken en studeren kun je dat volgens mij hebben. Dan zijn het niet eens zozeer de emoties maar eerder het feit dat de logische arbeid niet succesvol afgerond gaat worden.
Onzin, ook in jouw voorbeeld is het van emotionele aard.
Dat het probleem zelf een logisch probleem is zegt niks over de kern van 'bezorgdheid';
bezorgdheid komt voor uit betrokkenheid bij iets / uit het 'om iets geven'.
En dat is altijd een emotionele zaak.
Zonder emotie geef je nergens om, en kun je dus ook niet bezorgd zijn.

(In jouw voorbeeld : waarom wil je die berekening kloppend krijgen ? waarom wil je je diploma halen ? Omdat je niet af wilt gaan in de ogen van anderen, omdat je je schaamt als je vuilnisman wordt, omdat je je ouders graag gelukkig wilt maken, etc.)
  maandag 19 december 2005 @ 14:47:08 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33217188
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Zonder emotie geef je nergens om, en kun je dus ook niet bezorgd zijn.
Klopt, dan ben je een zombie, maar dan geloof ik eerder dat die wezens geen zombie zijn en toch een puzzel willen oplossen. Of wat dan ook, ik noem het maar een puzzel want ondertussen draait het allemaal op zaken in elkaar te weven als het ware. Om connecties aan te brengen ook. Zelfs als je een praatje maakt met je buurman of buurvrouw gaat het om de samenhang. Anders vindt het gesprek niet plaats. Of kan er geen gesprek plaats vinden.

Dat ze helemaal geen emoties hebben geloof ik dan niet. Want zonder emoties ben je een kamerplant, dan zou je niet eens de moeite doen om hierheen te komen en op te staan. Dan mis je ieder impuls tot actie.

Dat hierheen komen geldt dan voor die wezens, want zonder de impuls komen ze niet. Dus ze komen dan om een reden. En is er een reden dat ze komen dan zit er vanzelf een gedachte achter. En zijn er gedachtes dan zijn er toch ook emoties of niet?
  maandag 19 december 2005 @ 14:49:04 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33217235
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef Kiteless het volgende:

[..]

(In jouw voorbeeld : waarom wil je die berekening kloppend krijgen ? waarom wil je je diploma halen ? Omdat je niet af wilt gaan in de ogen van anderen, omdat je je schaamt als je vuilnisman wordt, omdat je je ouders graag gelukkig wilt maken, etc.)
Ik zag de opleiding als uitdaging om alles kloppend te krijgen, dat was de eerste impuls om door te gaan altijd. Ik zat als een bezetene te rekenen en nog meer. Het ging me op het plezier tijdens de studie. Ik voelde niet zozeer emoties van angst voor falen of gelukkig maken van ouders, ik zag de uitdaging ervan in om zaken te verklaren dus. Een kloppende balans opmaken

Schaamte was ook niet aan de orde toen.

Het ging me dus puur om de logica toen.
  maandag 19 december 2005 @ 15:05:59 #92
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33217581
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zag de opleiding als uitdaging om alles kloppend te krijgen, dat was de eerste impuls om door te gaan altijd. Ik zat als een bezetene te rekenen en nog meer. Het ging me op het plezier tijdens de studie. Ik voelde niet zozeer emoties van angst voor falen of gelukkig maken van ouders, ik zag de uitdaging ervan in om zaken te verklaren dus. Een kloppende balans opmaken

Schaamte was ook niet aan de orde toen.

Het ging me dus puur om de logica toen.
Emotie dus.
  maandag 19 december 2005 @ 15:09:00 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33217608
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:05 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Emotie dus.
Yep

Maar het gaat niet om mij nu, het gaat om emotieloze aliens
  maandag 19 december 2005 @ 15:11:56 #94
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33217658
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Yep

Maar het gaat niet om mij nu, het gaat om emotieloze aliens
nee, het ging om bezorgde emotieloze aliens -> en dat dat dus juist onmogelijk is.
Niet stiekem proberen onder de discussie uit te komen als je erachter komt dat je verkeerd zit he
  maandag 19 december 2005 @ 15:25:23 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33217860
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Kiteless het volgende:

[..]

nee, het ging om bezorgde emotieloze aliens -> en dat dat dus juist onmogelijk is.
Niet stiekem proberen onder de discussie uit te komen als je erachter komt dat je verkeerd zit he
Ik geef mijn fouten wel toe als ik fout zit hoor Maar dan wel het liefst zelf mijn fouten toegeven

Maar wie zegt dat die aliens emotieloos zijn? Daar kun je ook aan twijfelen dus. Je weet niet hoe ze zijn, je kunt niet eens in een mens kijken als mensheid wat een mens voelt. Dus hoe in Godsnaam weet je hoe een alien in elkaar steekt? Vooral omdat nog niemand een gesprek met ze heeft gehad, nee toch wel een keer volgens berichten hier. Ooit stond hier dat aliens via telepathie met een man gepraat hebben en nog meer. Dus ze kunnen wel zeker praten in menselijke taal? Of is telepathie geen menselijke taal

En hoe weet je wat de plannen zijn van die wezens, misschien willen ze het toch kloppend maken allemaal. Net zoals een aantal mensen het kloppend willen maken.

Ik weet het dus ook niet. Ik geloof dat ieder wezen zaken wel in orde wilt zien. Zelfs een hond wilt op tijd zijn eten voorgeschoteld krijgen anders klopt het niet. En zo kun je dat doortrekken tot universele grootheden.

Ik gooi maar wat in het topic over dat praten van aliens met mensen in uitzonderlijke gevallen. Het bewijs daarvan is altijd twijfelachtig.

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-12-2005 15:31:14 ]
pi_33218829
Vraagt zich dan helemaal niemand zich af waarom een serieus project als SETI na als die jaren geen klap heeft opgeleverd? Of waarom aliens ons eigenlijk als een intelligent organisme zouden beschouwen terwijl we vanuit de ruimte gezien niets meer dan een parasitair organisme zijn die vieze roestvlekken op deze aardbol achterlaat?
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33218889
seti gebruikt radio telescopen om signalen op te vangen, aliens gebruiken misschien hele andere methoden.
bovendien is het heelal onmetelijk groot(lang niet alle kanalen worden afgeluisterd)

wie zegt dat seti ons bekendmaakt als ze wel wat vinden.(kan namelijk aardig wat oproer veroorzaken op onze planeet, dus dat zullen ze niet zo snel roepen)
Benjamin Franklin
  maandag 19 december 2005 @ 16:18:09 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33219031
Misschien valt de plek waar aliens zich bevinden niet te zoeken met onze apparatuur. Dat ze dus in een ander universum zitten of iets dergelijks. Of ze houden zich weer met een scherm verborgen Weet ik veel. Ik denk eerder dat ze te ver weg zijn of misschien speelt afstand niet mee, dat afstand niet van belang is. Dat het slechts een splinterdunne muur is die niet in afstand uit te drukken is ook. Dat afstand helemaal niet meespeelt dus, omdat afstand niet van belang is zoals ik al zei Travelling without moving ook. Ze zitten naast je in het andere universum en kijken naar je, en door de onzichtbare muur te stappen komen ze in onze dimensie tevoorschijn.

Onze apparatuur is niet dat je zegt extreem hoog. Okey we zijn wat verder dan vroeger maar daar blijft het bij.

Die splinterdunne muur bedoel ik een parallel universum mee, waar je zomaar door een onzichtbaar iets heenstapt, dat je je kunt voorbewegen door te stappen in iets anders wat voor ons nog niet waar te nemen valt dus.

Dus misschien hebben die Aliens ook helemaal geen UFO nodig om hierheen te komen, ze verplaatsen zich misschien op een andere manier als het nodig mocht zijn.

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-12-2005 16:26:46 ]
pi_33220237
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien valt de plek waar aliens zich bevinden niet te zoeken met onze apparatuur. Dat ze dus in een ander universum zitten of iets dergelijks.
Dus misschien hebben die Aliens ook helemaal geen UFO nodig om hierheen te komen, ze verplaatsen zich misschien op een andere manier als het nodig mocht zijn.
Ja, maar de gehele mythe dat er aliens zouden zijn hangt juist aan getuigenverklaringen. Oftewel, zintuiglijke waarnemingen (ik hou het, zolang het tegendeel niet is bewezen, op waanbeelden, wat ot nog toe de meest aannemelijke verklaring is) Het is niet correct te denken dat iets wat we zintuiglijk zouden kunnen waarnemen neit is waar te nemen met radiogolven. Juist omdat radiogolven zoveel meer kunnen 'waarnemen'.

Maar goed, bedenk eens het volgende. De planeet aarde is in dit universum te vergelijken als een zandkorreltje in de sahara. Nogal onbeduidend dus. Daarnaast is het pas een halve eeuw zo dat we ons met ruimtevaart bezig houden. Probeer je je nu eens in de situatie van een mogelijk intelligent organisme in te beelden. De tijd die het kost om ons te vinden en daarna de tijd die het kost om met lichtsnelhed hier te komen is veel langer dan dat we lullige radiosignaaltjes naar buiten sturen. Daarnaast kan je je afvragen of wij eigenlijk interessanter zijn dan bv de ringen van saturnus. In de optiek van buitenaards leven misschien wel helemaal niet, wellicht worden we eerder gezien als een soort van parasiet die je beter kan mijden...

Kortom, de kans dat we binnenkort contact met buitenaardse intelligentie zullen krijgen is heel erg klein.

[ Bericht 0% gewijzigd door onemangang op 19-12-2005 17:21:25 ]
pi_33220269
sorry, dubbelpost
pi_33220362
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:25 schreef MrWilliams het volgende:
sja, daar zegt ie wat mij betreft alles mee. Bezorgdheid bestaat niet voor geheel emotieloze wezens.
ok dan..
ik denk dat wij mensen één van de primitiefste wezens in het universum zijn, echt zooo primitief dat wij denken dat wij als (westers) mensheid anderen (bv aliens) kunnen veroordelen om ze primitief te noemen zegt alles over 'de mens' zelf... indianenstammen bosjesmannen zijn toch erg primitief?, dat hoor en lees ik wel eens.
je moest eens weten hoe zij tegen het leven aan kijken en doen, respect hebben voor alles wat leeft, hier kan de mens nog van leren...
nee geld verdienen is het helemaal..

ik denk dat de greys zo ver ontwikkeld zijn met alles dat wij mensen dit niet meer kunnen volgen, de mens is primitief wat dat betreft.
je hebt misschien al hier en daar gelezen dat we straks van dimensie gaan veranderen of zoals Drunvalo het zo schrijft...

Wij, als gehele dimensionale niveau en niet slechts het sterrenstelsel of het zonnestelsel, maar het gehele spectrum van leven in de 3e dimensie, staan op het punt een sprong te maken naar hogere niveaus. En daarbij gaan we door zoiets wat je de "grote lege ruimte" zou kunnen noemen. En de Greys zijn niet in staat om daar door heen te gaan, want daarvoor heb je een levend Mer-Ka-Ba veld nodig. Met andere woorden, jij zult door de grootste lege ruimte van alle lege ruimten gaan en geen enkele Grey kan daar door heen, en ook niet met hun ruimtevaartuigen. Om daar door heen te kunnen gaan heb je een geest nodig die in verbinding staat met God, met liefde en zij weten niet meer wat dat is. Dus daarom komen zij hier om te zien of zij zich met ons kunnen verbinden en dan een derde ras te creëren, dat misschien in staat zal blijken te zijn om een aspect van hen er door heen te brengen.

verstandelijk weten zij dit ook dus vandaar dat zij 'bezorgd' zijn dat wanneer zij deze sprong niet mee kunnen maken waarschijnlijk niet zullen overleven.
dat is ook de reden van de ontvoeringen, wanhopig zullen ze nog iets willen proberen om deze sprong mee te maken.
nou ja dat is wat ik erover denk.
  maandag 19 december 2005 @ 17:26:09 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33220425
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:15 schreef onemangang het volgende:

Kortom, de kans dat we binnenkort contact met buitenaardse intelligentie zullen krijgen is heel erg klein.
Misschien wel klein als je in afstanden denkt, maar wanneer je je inbeeldt dat afstand niet aanwezig is dan is het meteen anders. Ook als je afstand kunt overbruggen op een bepaalde manier.

Wij mensen zijn nog niet in staat om afstand te overbruggen maar wie weet wat 20 jaar verder in de toekomst brengt. Reizen op lichtsnelheid misschien. En ga zo door. Reizen op lichtsnelheid hoeft niet eens het ultieme te zijn.

In 1950 was het ook anders allemaal dus wie weet wat er komt nog. Hoe het gaat verlopen weet niemand, maar zelf geloof ik dus in vooruitgang in technologie. Dat het gewoon de tijd nodig heeft ook allemaal. Dat een uitvinding vanzelf gebeurt omdat de tijd zegt dat het nodig is ook.

Reizen met een space-shuttle is voor korte afstanden, daar ben ik het helemaal mee eens. Een space shuttle is een old-timer in termen van ruimtevaart. Daar ga je mee naar de maan en meer niet.

Of het denken in waanbeelden is weet ik niet, voor mezelf probeer ik een reeël beeld te scheppen over transportmogelijkheden richting de toekomst en over wat mogelijk kan zijn. Of het dan mogelijk is daadwerkelijk is een tweede.
pi_33220529
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:23 schreef JoZzephus het volgende:
Nou, das leuk. Verder gaat het goed met je?
pi_33220576
nee, moet je je horoscoop niet lezen?
  maandag 19 december 2005 @ 17:32:51 #105
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33220586
quote:

[..]
knip

Interessant, maar ze proberen dus een menselijke geest na te bootsen? Een menselijke geest is toch ontastbaar? Is dat niet een wanhoopspoging dat leidt tot niets?

Ze zijn dus te koudbloedig om te reizen door dimensies zeg je? Zou best wat in kunnen zitten. Dat ze niet erg genoeg in leven zijn. Maar wat stelt hun leven dan voor als ze niet eens kunnen voelen en dan verliezen ze ook nog hun toekomst straks.

Dan ga je vanzelf wanhopig worden, dan ga je vanzelf emoties krijgen.

Heel ander beeld dus over die wezens nu mochten ze bestaan. Het beeld van wanhoop dus.

Dat ze straks niet mee kunnen naar een verder stadium.

Maar het is een scenario. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat zij verder zijn in reizen door verschillende dimensies.

Of het is zo dat het allemaal een grote illusie is Dat er niets anders is als realiteit Nee, er is de gedachte en als de gedachte leeft dan is er meer
pi_33220588
quote:
levend Mer-Ka-Ba veld nodig
Ah, waar kan ik die vinden?
JJ72 - Heat
  maandag 19 december 2005 @ 17:40:12 #107
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33220780
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:32 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Ze waren vorige week in de aanbieding bij de Praxis dacht ik.
(Samen met de "Elvis shot JFK" tshirts)
  maandag 19 december 2005 @ 17:42:27 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33220844
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:40 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Ze waren vorige week in de aanbieding bij de Praxis dacht ik.
(Samen met de "Elvis shot JFK" tshirts)
Ik dacht dat het te downloaden was via download.com, kunnen die aliens ff inloggen op internet hier en dowloaden ze een menselijke ziel en geest die ze vervolgens weer uploaden naar hun eigen hoofd
pi_33220933
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:

Ze zijn dus te koudbloedig om te reizen door dimensies zeg je? Zou best wat in kunnen zitten. Dat ze niet erg genoeg in leven zijn. Maar wat stelt hun leven dan voor als ze niet eens kunnen voelen en dan verliezen ze ook nog hun toekomst straks.
tja dat krijg je als je loopt te pielen met die merkaba's. of ze koudbloedig zijn weet ik niet.
quote:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat zij verder zijn in reizen door verschillende dimensies.
dat denk ik ook., alleen er zal straks wel iets gaan gebeuren waardoor zij gevaar lopen omdat ze afgescheiden zijn van god/liefde. en dat weten zij inmiddels ook. (of zoiets)
pi_33220986
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:32 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

op sites die jij niet vertrouwd dus waarschijnlijk heb je pech.
pi_33220991
Hier in NL noemen we ze gewoon CIA vluchten.
  maandag 19 december 2005 @ 17:48:39 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33221000
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:46 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

tja dat krijg je als je loopt te pielen met die merkaba's. of ze koudbloedig zijn weet ik niet.
[..]
Wat zijn Merkaba's?
quote:
dat denk ik ook., alleen er zal straks wel iets gaan gebeuren waardoor zij gevaar lopen omdat ze afgescheiden zijn van god/liefde. en dat weten zij inmiddels ook. (of zoiets)
Ik neem maar close encounters erbij, dat die wezens kunnen toveren dus. Dat is dus een film. Ze kunnen voertuigen uit de eerste wereldoorlog terug zetten door met de tijd te knoeien. Als ze dat kunnen dan zijn ze bijna God. Kunnen ze overleden mensen terug halen uit een bepaalde periode dan zijn ze ook God.

En waarom zou God die wezens dan straffen als ze daartoe in staat zijn?

Mijn geloof is nog altijd het onmogelijke kunnen bereiken. Dus is er God dan zie ik graag een God die ook kan toveren en nog meer.

En God is de maker van alles, dus in principe zouden die wezens ook zijn kinderen moeten zijn mocht die God bestaan.

Dan denk ik vanzelf. Waarom reken je alleen de mensheid als kinderen van God?

God is dus maker van hemel en aarde, en daar hoort alles bij toch?
pi_33221010
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:48 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

op sites die jij niet vertrouwd dus waarschijnlijk heb je pech.
Na die stukjes die jij gepost hebt niet geheel onterecht me dunkt.
JJ72 - Heat
pi_33221062
is goed hoor, maar waarom lees je het dan allemaal en blijf je maar terugkomen?
vindt je dat geen zonde van je tijd?
pi_33221074
Ik vind het vermakelijk. Niets meer dan dat.
JJ72 - Heat
  maandag 19 december 2005 @ 17:57:43 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33221237
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:51 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik vind het vermakelijk. Niets meer dan dat.
Ik vind het ook vermakelijk om zowel te lezen als te schrijven hier

Maar helemaal onzin vind ik het ook alweer niet meteen.
pi_33221379
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:48 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wat zijn Merkaba's?
dit is een merkaba en daar ga je (denkbeeldig) inzitten (of niet)

ik ga zo eten, misschien leg ik het straks beter uit.
je kan ook zelf zoeken op het net..mediteren en visueel voorstellen is het meer.
zoek op "flower of life"
quote:
En waarom zou God die wezens dan straffen als ze daartoe in staat zijn?
geen idee hoe je erbij komt dat god zou straffen.
ja het staat in wat boekjes maar die neem ik niet zo serieus..
het gaat om het ervaren..ervaren en ontwikkelen.
in het al (hemel) kun je niet ervaren alleen 'weten'.
iets 'ervaren' rules.
quote:
Mijn geloof is nog altijd het onmogelijke kunnen bereiken. Dus is er God dan zie ik graag een God die ook kan toveren en nog meer.
je bent zelf god net zoals wij allen.
quote:
En God is de maker van alles, dus in principe zouden die wezens ook zijn kinderen moeten zijn mocht die God bestaan.
juist alles is god dus die greymeneertjes/mevrouwtjes dus ook.
quote:
Dan denk ik vanzelf. Waarom reken je alleen de mensheid als kinderen van God?
dat doe ik niet en heb dat ook niet beweerd.
quote:
God is dus maker van hemel en aarde, en daar hoort alles bij toch?
hemel en aarde is hetzelfde..het woord hemel heeft ook maar iemand bedacht..en iedereen neemt het voor het gemak over.
pi_33221427
Maar stel nou even he; dat er een astronomisch kleine kans is dat die theorie van jouw niet klopt, wat dan?
JJ72 - Heat
pi_33221467
nou dan niks natuurlijk...denk je dat ik ermee zit ofzo?
  maandag 19 december 2005 @ 18:13:59 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33221481
Dan zakt de wereld in

Maar je hebt wel gelijk, sommigen komen over alsof ze weten hoe de vinger in de steel zit maar dat kan niet. Zelf probeer ik vaak de indruk te wekken dat alles mogelijk is, ik twijfel dus bij voorbaad aan mijn eigen denkwijzes omdat het nog altijd gissen is in het diepe.

En misschien is de waarheid wel een combinatie van 10000 meningen, dat iedereen een beetje de plank op de kop slaat of de spijker op de hamer

Van al die miljoenen meningen is er denk ik niet 1 die zo erboven uit springt dat het de opper mening is, je hebt nog altijd dat alles samen komt en onderling te corriceren is tot 1 uiteindelijke oplossing van alles.

Daarom geloof ik ook niet zo erin dat 1 persoon alles in kaart kan brengen, er zullen altijd meerdere mensen eraan moeten werken die elkaar aanvullen volgens mij.
pi_33221539
quote:

Mer-Ka-Ba veld
Zou je daar misschien iets meer over kunnen vertellen..?
pi_33221569
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:13 schreef JoZzephus het volgende:
nou dan niks natuurlijk...denk je dat ik ermee zit ofzo?
Dat ligt eraan hoeveel waarde je er aan hecht.
JJ72 - Heat
pi_33223797
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, sommigen komen over alsof ze weten hoe de vinger in de steel zit maar dat kan niet. Zelf probeer ik vaak de indruk te wekken dat alles mogelijk is, ik twijfel dus bij voorbaad aan mijn eigen denkwijzes omdat het nog altijd gissen is in het diepe.
dat doe je goed dromenvanger, je moet proberen niet afhankelijk te zijn van anderen die het zogenaamd weten, ga zelf op onderzoek.
ikzelf ben ook bezig met van alles om een duidelijker beeld te krijgen hoe het zit...voor mezelf klopt het wat ik nu weet en zit ik voor m'n gevoel op de goeie weg die ik neem.

afhankelijk zijn van een bijbel of ander heilig boek is niet goed..het gaat alleen maar om controle en macht. wie bepaald trouwens of iets "heilig"is? juist een meneertje met 'macht'..
je komt er vanzelf achter dat het meeste wat erin staat niet klopt wanneer je eens verder gaat zoeken.
je moet durven en niet bang zijn.
ik spreek uit ervaring, vandaar
pi_33223922
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:17 schreef Roellio het volgende:

[..]

Zou je daar misschien iets meer over kunnen vertellen..?
mocht je geinteresseerd zijn Roellio raad ik je onderstaande sites aan te lezen.
http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439&postdays=0&postorder=asc&start=0
dit is een uitleg over "de flower of life" uitgelegd door dodeca, een user die ook af en toe op fok komt (tru)
het is een duidelijke uitleg hoe het een en ander werkt, met symbolen die de grote company's ook gebruiken..het heeft allemaal te maken met "sacred geometry" (google voor meer info)

hieronder een link met nog veel meer uitleg en commentaar op van alles waar je wijzer van wordt.
http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1414&highlight=merkaba

deze mensen kunnen het beter uitleggen dan ik het kan. (ben zelf ook nog aan het bijlezen, zoveel info)
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:21:55 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33242840
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

dat doe je goed dromenvanger, je moet proberen niet afhankelijk te zijn van anderen die het zogenaamd weten, ga zelf op onderzoek.
ikzelf ben ook bezig met van alles om een duidelijker beeld te krijgen hoe het zit...voor mezelf klopt het wat ik nu weet en zit ik voor m'n gevoel op de goeie weg die ik neem.

afhankelijk zijn van een bijbel of ander heilig boek is niet goed..het gaat alleen maar om controle en macht. wie bepaald trouwens of iets "heilig"is? juist een meneertje met 'macht'..
je komt er vanzelf achter dat het meeste wat erin staat niet klopt wanneer je eens verder gaat zoeken.
je moet durven en niet bang zijn.
ik spreek uit ervaring, vandaar
Nou je moet tot dusverre doorgaan met experimenteren dat je het hoofd boven water houdt als het ware. Je kunt ook jezelf verliezen in het zoeken en dan vind je niets meer. Ik vind het prettig als mensen elkaar aanvullen en tegenspreken af en toe.

Dat de een de ander motiveerd tot verder zoeken en ook elkaar stoppen als het misschien moet. Merk wel dat sommige mensen anderen alleen doen demotiveren tot het verder zoeken, die mensen die geloven dus niet in een andere diepere realiteit en komen met gebash aanzetten dat je niet helemaal 100 procent bent maar ook daar moet je boven staan. De mening van anderen is enigszins belangrijk maar niet alleszeggend.

Als 1000 mensen zeggen dat klopt van de meters niet en er is geen enkele persoon die zegt, je hebt enigszins gelijk dan twijfel ik vanzelf wel een beetje.

Dat topic wat ik opende over codes hier en codes nog wat, dan twijfel ik aan mezelf maar ik opende het topic omdat ik ff in een andere wereld was met denken, en sommigen verklaren je dan meteen voor gek. Maar ik stap de dag erna of 10 minuten erna meteen weer terug in het "normale" denken.

Over dimensies vind ik dan wel interessant en over wat er achter de realiteit verscholen ligt, vandaar dat ik met codes begon en nog meer. Dat sommigen je meteen keihard afrekenen op een bepaalde gedachte zegt veel over de anderen inplaats van mijn gedachte.

Maar goed, ik ben niet bang nee. Ik doe het ook rustig aan dat zelfonderzoek en de bedoeling is om zelf zo vast mogelijk in het leven te komen te staan. In deze realiteit met beide benen op de grond heel stevig zodat ik beter kan zoeken in de andere realiteit. Of de andere fantasie of illusie.

Ik geloof in meer dan deze realiteit en dat zal ook zo blijven.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:14:02 #126
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_34181501
tvp
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_34181887
Gaan we weer.

- Is het dan nog niemand opgevallen dat zg. 'alien abductions' uit -of all places- AMERIKA overwaaien?
- Dat in Japan exact dezelfde meldingen zijn maar dan niet met aliens maar met oude vrouwen?
- Dat die greys voor 100% zijn overgenomen van tv-series en films?
- Dat in de allereerste alien abduction die werd beschreven exacte quotes en beschrijvingen voorkwamen van een science fiction serie die 12 dagen daarvoor op de tv was uitgezonden?
- Dat mensen een zeer rijke fantasie habben
- Dat al die 'alien abductions' nou net voorkomen als mensen slapen?
- Dat iedereen weer een kompleet ander verhaal heeft?
- Dat een beetje alien op zijn minst wel door SETI gezien had moeten worden?
- Ooit gehoord van slaapverlamming?

Ga zo maar door
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:06:59 #128
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_34186106
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef onemangang het volgende:
Gaan we weer.

- Is het dan nog niemand opgevallen dat zg. 'alien abductions' uit -of all places- AMERIKA overwaaien?
- Dat in Japan exact dezelfde meldingen zijn maar dan niet met aliens maar met oude vrouwen?
- Dat in de allereerste alien abduction die werd beschreven exacte quotes en beschrijvingen voorkwamen van een science fiction serie die 12 dagen daarvoor op de tv was uitgezonden?

Ga zo maar door
Pfff, typisch het geblaat van een skepticus
pi_34190393
Als je zelf iets ziet, is er een directe relatie tussen jou en datgene wat je ziet. Dan is hetgeen je ziet (voor jou althans) reëel.
Al zóu het een hallucinatie zijn, dan nog heb jij dat gezien, dan heb jij die gewaarwording gedaan.

Maar als je iets op internet ziet, is dat niet zo. Het enige wat je dan ziet is iets wat een ander daar neergezet heeft. Een ander die je niet eens kent. Als een volslagen vreemde je op straat zegt dat er een ufo om de hoek van die straat staat, zul je hem waarschijnlijk niet geloven.
Je zou hem al niet eens geloven als hij zegt 'geef me 50 euro, morgen geef ik het terug.'.
Nu zie je de site van die kerel die beweert ufo's gezien te hebben, en ineens is het een stuk geloofwaardiger. Zo werkt dat met geplubliceerde dingen vaak: alsof het gepubliceerd zijn een garantie is voor waarheid.
Donald Duck bestaat ook niet echt, ook al wordt dat gedrukt, en staat het op internet.

Ik wil maar zeggen: al dat soort sites en berichten zijn leuk, maar voor mij is het vooralsnog nietszeggend. Eerst zelf zien
pi_34191465
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Dat is wel heel makkelijk.

De verklaring van een paar aandachtszoekers uit Amerika is meteen automatisch bewijs van het bestaan van aliens.

Geen bewijs is nodig. Je hoeft het niet eens aannemelijk te maken. Je hoeft niet eens kritische vragen te beantwoorden.
Iedereen die er een vraagteken bij plaatst is automatisch 'skepticus' en hij blaat.

Lekker makkelijk, heerlijke wereld waarin je alles kunt beweren en niets hoeft te bewijzen.

Als er echt sprake is van alien ontvoeringen, beantwoordt de helft van zijn kritische vragen dan eens, en doe ze niet af met 'geblaat'. Want dat is juist geblaat...
pi_34191915
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Ha die Kiteless, ook hier?
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:26:21 #132
137525 pikki
pok! pok !
pi_34195703
quote:
Gaan we weer.

Ga zo maar door
Abductions gebeuren, even vaak overdag, zelfs in een auto , ......
Lees het gekende cas van ene Cahill eens erop na, en die van D. Jordan en Katy mitchell....beiden zijn zeer overtuigend ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34197079
ik vind dat verhaal van die greys echt zo ongeloofwaardig.
"hebben ze genoeg DNA afgenomen om op ons te kunnen lijken?"
typisch voorbeeld van een kansloze vraag voor een kansloze theorie.
Stel dat die wezens zouden bestaan, dan hadden ze aan 1 druppel bloed al meer dan genoeg gehad. Wij hebben in theorie al genoeg aan 1 enkel celletje om iemand te kunnen klonen.
Vergeet niet dat zo'n volk duizenden, misschien zelfs wel miljoenen jaren technologisch op ons voorloopt. Dan hebben ze dus technologieen waar wij niet eens van kunnen dromen.
Alles wat die gasten zouden willen doen, zouden ze kunnen doen zonder dat wij het merken. En als ze enigszins intelligent waren (iets wat je wel mag verwachten van zo'n volk), hadden ze het ook zo gedaan.
alleen dit al is meer dan genoeg reden voor mij om het verhaal van de greys te verwerpen als bullshit.

dan geloof ik eerder earthsister, met haar "organisation of visiting races"
Extremistisch gematigd.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:25:57 #134
137525 pikki
pok! pok !
pi_34197788
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef P8 het volgende:
Stel dat die wezens zouden bestaan, dan hadden ze aan 1 druppel bloed al meer dan genoeg gehad. Wij hebben in theorie al genoeg aan 1 enkel celletje om iemand te kunnen klonen.
Vergeet niet dat zo'n volk duizenden, misschien zelfs wel miljoenen jaren technologisch op ons voorloopt. Dan hebben ze dus technologieen waar wij niet eens van kunnen dromen.
Alles wat die gasten zouden willen doen, zouden ze kunnen doen zonder dat wij het merken. En als ze enigszins intelligent waren (iets wat je wel mag verwachten van zo'n volk), hadden ze het ook zo gedaan.
alleen dit al is meer dan genoeg reden voor mij om het verhaal van de greys te verwerpen als bullshit.

Hier ben ik nu niet mee akkoord, ....
Deze greys, staan in andere opzichten ook niet zo ver als wij, ....bijvoorbeeld in het doorleven van gevoelens, en emoties, zoals hierboven reeds door iemand is aangehaald .
Zij staan wel technologisch verder,, ....maar niet spiritueel , ...althans wat ik denk .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:40:46 #135
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34198374
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef P8 het volgende:

1 van de theorien is niet dat ze klonen, maar dat ze zaad en eicellen pikken om eigen aliens mee te bevruchten. Wanneer ze dit met 1 enkel druppel bloed zouden doen van 1 persoon, dan geeft dat een risico.
Het nadeel van klonen nl.
Je argumentatie om het verhaal te ontkrachtigen klopt dus niet. Of het alien verhaal nu waar is of niet.
gelijk
pi_34198552
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:25 schreef pikki het volgende:

Deze greys, staan in andere opzichten ook niet zo ver als wij, ....bijvoorbeeld in het doorleven van gevoelens, en emoties, zoals hierboven reeds door iemand is aangehaald .
heb jij ooit een sessie van een grey met een psychiater gezien dan?
quote:
Zij staan wel technologisch verder,, ....maar niet spiritueel , ...althans wat ik denk .
dat ze misschien niet spiritueel verder dan ons zouden zijn, betekent niet dat ze niet logisch/strategisch na kunnen denken.

maar toch kan ik niet begrijpen dat een volk/ras zich contant technologisch verbeterd, spiritueel achterblijft.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:47:51 #137
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34198593
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:45 schreef P8 het volgende:

[..]

[..]

dat ze misschien niet spiritueel verder dan ons zouden zijn, betekent niet dat ze niet logisch/strategisch na kunnen denken.

maar toch kan ik niet begrijpen dat een volk/ras zich contant technologisch verbeterd, spiritueel achterblijft.
Kijk jij nooit in de spiegel ?
grapje hoor
gelijk
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:55:58 #138
137525 pikki
pok! pok !
pi_34198928
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:45 schreef P8 het volgende:

[..]

[..]

de greys hebben toch vertelt dat ze geen kindertjes meer kunnen maken, .....lijkt me zo ...
die komen ze dan maar bij ons maken , ...lijkt me ook logisch ...
er zijn toch draagmoeders voor grey babietjes, heb ik vernomen , ....
die worden dan plots weggehaald , voor het gemerkt wordt door de zwangere vrouw ....
pi_34199165
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

1 van de theorien is niet dat ze klonen, maar dat ze zaad en eicellen pikken om eigen aliens mee te bevruchten. Wanneer ze dit met 1 enkel druppel bloed zouden doen van 1 persoon, dan geeft dat een risico.
Het nadeel van klonen nl.
Je argumentatie om het verhaal te ontkrachtigen klopt dus niet. Of het alien verhaal nu waar is of niet.
met het nadeel van klonen bedoel je dat de kloon in feite even oud is als diegene waarvan de oorspronkelijke cel was (dus een kloon van iemand van 80, zal al snel na zijn/haar geboorte sterven aan ouderdom).

Dat is makkelijk tegen te gaan door cellen van een baby te pakken. Daarnaast moet ik het alweer zeggen: Kijk hoe snel, hoe ver wij zijn gekomen met DNA.
in 1843 werd het chromosoom ontdekt. In 1953 werd de chemische structuur van DNA ontrafeld. een kleine 30 jaar later was het eerste gekloonde zoogdier er.

dus in pakembeet 140 jaar zijn we van de ontdekking van chromosomen naar het daadwerkelijk klonen gegaan. denk je nou echt dat wij over een paar duizend jaar nog problemen hebben met klonen?
Extremistisch gematigd.
pi_34200585

[ Bericht 100% gewijzigd door huupia34 op 18-01-2006 14:36:27 ]
Benjamin Franklin
pi_34200703
quote:
Gaan we weer.

Ga zo maar door
wat een expert ben jij

-niet alleen in de vs
-ook overdag

bronnen graag voor het feit van die science fiction teksten

het is een feit dat veel abductees een gelijksooertig verhaal hebben, zoals missing time

harvard professor bud hopkins heeft een heleboel cases onderzocht en komt tot een heel andere conclusie dan jij.(en ik sluit me bij hem aan)
Benjamin Franklin
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:53:56 #142
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34201388
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef P8 het volgende:

[..]

met het nadeel van klonen bedoel je dat de kloon in feite even oud is als diegene waarvan de oorspronkelijke cel was (dus een kloon van iemand van 80, zal al snel na zijn/haar geboorte sterven aan ouderdom).

Dat is makkelijk tegen te gaan door cellen van een baby te pakken. Daarnaast moet ik het alweer zeggen: Kijk hoe snel, hoe ver wij zijn gekomen met DNA.
in 1843 werd het chromosoom ontdekt. In 1953 werd de chemische structuur van DNA ontrafeld. een kleine 30 jaar later was het eerste gekloonde zoogdier er.

dus in pakembeet 140 jaar zijn we van de ontdekking van chromosomen naar het daadwerkelijk klonen gegaan. denk je nou echt dat wij over een paar duizend jaar nog problemen hebben met klonen?
nee met het nadeel van klonen bedoel ik de eenzijdigheid.
Als er een ziekte uitbreekt bij levensvormen die zichzelf voortplanten doormiddel van klonen sterft de hele populatie. Das bv een nadeel en een reden waarom die Aliens er voor zouden kiezen om meerdere samples te gebruiken.
gelijk
pi_34202323
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef huupia34 het volgende:

[..kritische vragen (foei!) ]

wat een expert ben jij

-niet alleen in de vs
-ook overdag

bronnen graag voor het feit van die science fiction teksten

het is een feit dat veel abductees een gelijksooertig verhaal hebben, zoals missing time
Oh ja, dat klopt!
Zo zag ik een relaas van een UFO ontvoering met commentaar ertussendoor geschreven:
Verhaal: ... dit weet ik niet meer precies
Commentator: Oh ja, duidelijk geval van missing time.

Zo wordt het feit dat iemand iets niet weet, vertaald naar bewijs dat hij ontvoerd is door Aliens.
quote:
harvard professor bud hopkins heeft een heleboel cases onderzocht en komt tot een heel andere conclusie dan jij.(en ik sluit me bij hem aan)
Bud Hopkins een Harvard Professor? Nee toch?
Bedoel je niet John Mack? (of zijn er twee Harvard Professors die in Ufo's geloven?).
Je weet wel, John Mack die na een intern onderzoek door Harvard aan mocht blijven, al concludeerde het onderzoek dat hij 'zijn objectiviteit had verloren' - dat onderzoek ging over de ufo's, niet over iets anders.

En in hoeverre is dit 'onderzoek' het opschrijven van getuigenissen, en in hoeverre wordt er daadwerkelijk onderzocht?
Ik denk dat als je het goed leest je erachter komt dat er vooral veel getuigenissen worden opgesteld.

Hint: Een getuigenis bij de politie wordt nooit klakkeloos aangenomen maar altijd onderzocht - dat houdt in dat er wordt gekeken of er feiten zijn die de getuigenis onderschrijven of juist tegenspreken.
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:31:51 #144
137525 pikki
pok! pok !
pi_34202956
Prod David M Jacobs ,hoogleraar geschiedenis aan de Temple university , Philadelphia heeft er ok veel onderzoek naar verricht,......30 jaar ..en gelooft er ook steevast in ...
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:40:38 #145
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34203366
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef mgerben het volgende:

[..]

Oh ja, dat klopt!
Zo zag ik een relaas van een UFO ontvoering met commentaar ertussendoor geschreven:

Zo wordt het feit dat iemand iets niet weet, vertaald naar bewijs dat hij ontvoerd is door Aliens.
[..]

Bedoel je niet John Mack? (of zijn er twee Harvard Professors die in Ufo's geloven?).
Je weet wel, John Mack die na een intern onderzoek door Harvard aan mocht blijven, al concludeerde het onderzoek dat hij 'zijn objectiviteit had verloren' - dat onderzoek ging over de ufo's, niet over iets anders.

En in hoeverre is dit 'onderzoek' het opschrijven van getuigenissen, en in hoeverre wordt er daadwerkelijk onderzocht?
Ik denk dat als je het goed leest je erachter komt dat er vooral veel getuigenissen worden opgesteld.

Hint: Een getuigenis bij de politie wordt nooit klakkeloos aangenomen maar altijd onderzocht - dat houdt in dat er wordt gekeken of er feiten zijn die de getuigenis onderschrijven of juist tegenspreken.
Dit is pure redenatie/speculatie om je je eigen aanname kloppend te houden. Er zit zeker logica in, maar komen niet overeen met de feiten. Er zijn zoveel cases waar deze argumenten niet opgaan, dat je niet wegkomt met deze relatief beperkte gedachtegang. Wanneer je werkelijk alle zaken van alien ontvoering en ufo's sightnings objectief zou onderzoeken is het geen logisch verhaal meer.
Ik ga er van uit dat in enorm veel meldingen van Alien ontvoering jou logica opgaat. Maar omdat het voor bepaalde gevallen geldt, kun je het niet doortrekken op het geheel.
Ik persoonlijk laat het open. Maar aangezien ik redelijk onderzoek heb gedaan op dit gebied kan ik me niet veroorloven zaken af te doen met dergelijke logica die jij hier hanteerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 19-01-2006 01:55:50 ]
gelijk
pi_34203930
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef mgerben het volgende:

[..]

Oh ja, dat klopt!

[..]

ik haalde die 2 even doorelkaar.

je heb budd hopkins en pulitzer prijswinnaar en harvard professor john mack(rip), allebij hebben ze onderzoek gedaan naar alien abductions.

het onderzoek wordt echt wel wetenschappelijk aangepakt en niet zoals jij in je voorbeeld schrijft.

http://www.pbs.org/wgbh/nova/aliens/johnmack.html

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/InterviewBuddHopkins.html

http://www.intrudersfoundation.org/

hint: ze nemen niets klakkeloos over en een wetenschappelijk onderzoek is wat anders dan een politie onderzoek
Benjamin Franklin
pi_34204556
Wat een onzin!
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:11:03 #148
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34204804
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een onzin!
Wat een onderbouwing
gelijk
pi_34205022
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:11 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Wat een onderbouwing
Kom nou zeg, waarom zijn ze dan nog nooit fatsoenlijk gezien? Net zoals met alle Truth-zaken is het één vage bedoeling. Kom eens met concrete bewijzen!!!!!
pi_34205030
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:11 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Wat een onderbouwing
Wat een reactie
pi_34205053
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een onzin!
vertel vertel
Benjamin Franklin
pi_34205143
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kom nou zeg, waarom zijn ze dan nog nooit fatsoenlijk gezien? Net zoals met alle Truth-zaken is het één vage bedoeling. Kom eens met concrete bewijzen!!!!!
Ja, maar dat mag dus niet. Standaard-antwoorden zijn:

a) Er staan ontzettend veel kei- en kei- harde bewijzen op het internet.
b) Er is door een paar mensen keiveel en keilang onderzoek naar gedaan en die geloven er volledig in.
c) Met zoveel bewijs (zie punten a en b) kan ik uit jouw twijfel duidelijk concluderen dat je niet weet waar je over praat.
pi_34205641
alleen ff reagerend op de eerste tekst:

-een embryo van 4 maanden past volgens mij echt niet meer in een reageerbuis en de hele procedure klinkt een beetje onzinnig
-als er miljoenen mensen ontvoert zouden zijn dan is het aantal mensen dat hier iets over zegt wel erg klein
-over de afbeelding: waarom hebben die aliens zulke grote ogen? waar dient dat voor?
-het verhaal over meerdere dinmensies klinkt mij toch echt teveel als een cliche scifi scenario
-ditto het verhaal van het feit dat ze zich zelf niet meer geslachtelijk kunnen voortplanten (dan heb je het als soort goed voor elkaar hoor )

Dat verhaal van die koeien is wel vreemd. Hoewel de aantallen in het verhaal aardig overdreven worden heb een keer een documentaire gezien van die verminkte koeien ergens in de VS.
Bij die dieren waren er inderdaad organen verwijderd en de wonden waren altijd dichtgeschroeid alsof er met een soort lasermes gewerkt was. Een meer rationele verklaring was dat het een experiment van het leger betrof, maar dan vraag ik me af waarom het leger dan niet gewoon zelf een boerderij met koeien heeft en daar de experimenten mee doet.

ik vind het altijd wel leuk om erover te hebben en na te denken, maar zo'n pipo die beweert dat hij (uniek als hij is) contact heeft met Aliens is voor mij net zo'n aandachtzoeker als die knuppel van Irene Moors (helemaal als hij sommige dingen nog niet uit 'wil' leggen omdat wij daar nog niet klaar voor zijn
pi_34206233
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zeg zeker niet dat je alles moet geloven.
Maar mensen als jij die gewoon ook zomaar wat lopen te yellen zijn net zo nietszeggend als de eerste de beste fantasie-site over aliens.
Het is tenslotte jouw overtuiging cq fantasie dat die dingen niet bestaan
pi_34206382
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef Muertez het volgende:
... (helemaal als hij sommige dingen nog niet uit 'wil' leggen omdat wij daar nog niet klaar voor zijn)
Mee eens, die arrogantie jaagt mij direct tegen zo iemand in het harnas. Stel je voor dat iemand écht meer zou weten, en dat gewoon niet zou zeggen omdat hij/zij vindt dat wij daar nog niet rijp voor zijn. Dan denk de betreffende plurk(in) dus écht god te zijn of zo...
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:53:32 #156
137525 pikki
pok! pok !
pi_34206555
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

Mee eens, die arrogantie jaagt mij direct tegen zo iemand in het harnas. Stel je voor dat iemand écht meer zou weten, en dat gewoon niet zou zeggen omdat hij/zij vindt dat wij daar nog niet rijp voor zijn. Dan denk de betreffende plurk(in) dus écht god te zijn of zo...
Maar ...als deze ontvoerden alles naar buiten brengen worden ze toch niet' serieus 'genomen, ...
Ik dacht dat er daarom ook een groep als Solaas was opgericht ....om dezen bij elkaar te brengen ..
pi_34206741
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef pikki het volgende:
Maar ...als deze ontvoerden alles naar buiten brengen worden ze toch niet' serieus 'genomen, ...
Ik dacht dat er daarom ook een groep als Solaas was opgericht ....om dezen bij elkaar te brengen ..
In een land als Amerika waar alles draait om publiciteitswaarde en geld, zal men dat zeker niet onbenut laten. Als die ontvoerden dat zelf niet dan, dan wel adviseurs, familie, naasten, opdringerige aasgieren die een graantje mee willen pikken, media, etc.
Dus dan zullen we er zeker meer van horen. Ik ben benieuwd.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:15:10 #158
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_34207426
Joh, laat die gasten nou geloven in elvvis-in-een-ufo als ze daardoor het leven wel een beetje aankunnen
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:16:04 #159
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_34207461
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef pikki het volgende:

[..]

Het wordt volgens mij tijd dat jij eens serieus genomen wordt
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:25:23 #160
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34207851
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef Kiteless het volgende:
Joh, laat die gasten nou geloven in elvvis-in-een-ufo als ze daardoor het leven wel een beetje aankunnen
idd, net als jou keuze om er niet in te geloven om de werkelijkheid te kunnen behappen.
gelijk
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:54:55 #161
137525 pikki
pok! pok !
pi_34208915
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Het wordt volgens mij tijd dat jij eens serieus genomen wordt
ik wordt hier hééééééél serieus genomen, daarom heb ik een alien avatar .
pi_34208986
Penn & Teller hebben eens een aflevering over 'Alien Abductions' gemaakt in de serie 'Bullshit!"

KIJKEN

Hier een fragmentje van een vrouw die ook ZWEERT ontvoerd te zijn geweest door aliens.
En die aliens die hebben met EXACT zo'n ding als ze in haar handen houdt in haar NEUS zitten wroeten (getsie)

Het ding is overigens een zilvergeverfde anale dildo.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:57:12 #163
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_34208995
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:25 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

idd, net als jou keuze om er niet in te geloven om de werkelijkheid te kunnen behappen.
Fijnzo, zijn we daar ook weer uit.
Op het moment dat je me kunt voorstellen aan zo'n grijze vriend van je pakken we de conversatie weer op, maar tot die tijd ben jij degene met een "invisible friend"
pi_34210451
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef pikki het volgende:

[..]

ik wordt hier hééééééél serieus genomen, daarom heb ik een alien avatar .
ehh volgens mij doelde hij op wat anders
pi_34210454
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat aliens veel verder zijn in techniek e.d. (behalve dan dat ze in staat zijn hier te komen) Volgens mij komen ze uit hetzelfde heelal als wij dus zullen ze qua leeftijd ook niet heel veel ouder zijn dan wij neem ik aan?
Daarnaast vind ik het nogal vreemd dat de foto's die we zien altijd lijken op het beeld wat wij hebben van aliens, namelijk zoals ze ooit gemaakt zijn voor een film.
Ook komen ze hier standaard heen om mensen te ontvoeren en vieze spelletjes met ze te doen. Ik zou bijna zeggen: Het lijken wel mensen in een alienpak

Ik geloof wel dat wij niet de enige levende 'intelligentie' zijn in het heelal maar ik kan maar heel moeilijk geloven dat de beelden en verhalen die er tot nu toe zijn waar zijn.
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:48:57 #166
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34210672
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:57 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Fijnzo, zijn we daar ook weer uit.
Op het moment dat je me kunt voorstellen aan zo'n grijze vriend van je pakken we de conversatie weer op, maar tot die tijd ben jij degene met een "invisible friend"
wie zegt dat ik in buitenaardsleven geloof waarmee we nu al in contact staan?
vreemde aanname
gelijk
pi_34210911
quote:
Volgens mij komen ze uit hetzelfde heelal als wij dus zullen ze qua leeftijd ook niet heel veel ouder zijn dan wij neem ik aan?
Daar kan een paar miljoen jaar speling in zitten (een erg klein verschil vergeleken met de totale leeftijd van het heelal) en dat is voor evolutionaire processen toch best een boel. Kijk maar naar hoe de mens zich ontwikkeld heeft in de laatste 10.000 jaar.

Voor interessante speculaties over de ontwikkeling van leven in ons universum en onze planeet kan ik dit artikel van Stephen Hawking aanraden.

Hij oppert een paar leuke theorieën.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:45:40 #168
75447 sir_Tachyon
pi_34228339
Ik heb net een week de 2 boeken van Drunvalo Melchizidek uit. Dat is dus de cursus Flower of Life in 2 boeken gestopt. Een cursus die duizenden mensen gevolgd. Hier staan beschrijvingen van heeel veeeel onderzoeken in die mensen eigenlijk horen te weten. En dan bedoel ik niet over Aliens of andere wezens van andere dimensies want die mogen niet met ons bemoeien dus die zien we ook niet, als ze bestaan.
- Wel zijn er wel bewijsen over het hele energielichaam van de mens (Chakra's, meridianen en de levensenergie van de mens (Chi, Ki, of Prana of Tachyon etc maakt niet uit hoe je het beestje noemt...). Helemaal uitgelegd met behulp van de heilige geometrie (googlese)
- Bewijzen dat 1 procent van de bevolking van deze aarde DNA-veranderingen ondergaan. Sommige mensen kunnen lezen met hun oksel of met andere ongebruikelijke zintuigen.
En nog veel meer ongelovelijke onderwerpen.

Mijn punt is dat mensen zoals Drunvalo en andere mensen achter aspecten van de mens zijn achtergekomen waar daadwerkelijk ook echt skeptische acedemici over hebben gebogen en geen vorm van bedrog hebben kunnen detecteren.
Over die Aliens die mensen ontvoeren. Ik geloof daar wel in. Ik ben zo open voor suggesties als ik skeptisch ben dus ik post niet zo wat.
Dus als jij net zo als mij bent en net zo benieuwd dan adviseer ik je om die boeken van Drunvalo Melchizidek te lezen en zelf te oordelen (of die site http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=ca47474207b50831f7f10a30ee9b158f staat ook veel op wat in de boeken van Drunvalo staan)

De mensen die niet open en skeptisch genoeg zijn, vraag ik of je serieus probeert te reageren op dit soort onderwerpen en geen loze post te posten. Probeer dingen te verklaren zodat iemand die dit leest ook nuttige informatie van de tegenpartij kan krijgen. Anders snap ik gewoon niet waarom je uberhaupt tijd besteed aan zulke onderwerpen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:57:41 #169
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34228531
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:45 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik heb net een week de 2 boeken van Drunvalo Melchizidek uit. Dat is dus de cursus Flower of Life in 2 boeken gestopt. Een cursus die duizenden mensen gevolgd. Hier staan beschrijvingen van heeel veeeel onderzoeken in die mensen eigenlijk horen te weten. En dan bedoel ik niet over Aliens of andere wezens van andere dimensies want die mogen niet met ons bemoeien dus die zien we ook niet, als ze bestaan.
- Wel zijn er wel bewijsen over het hele energielichaam van de mens (Chakra's, meridianen en de levensenergie van de mens (Chi, Ki, of Prana of Tachyon etc maakt niet uit hoe je het beestje noemt...). Helemaal uitgelegd met behulp van de heilige geometrie (googlese)
- Bewijzen dat 1 procent van de bevolking van deze aarde DNA-veranderingen ondergaan. Sommige mensen kunnen lezen met hun oksel of met andere ongebruikelijke zintuigen.

Mijn punt is dat mensen zoals Drunvalo en andere mensen achter aspecten van de mens zijn achtergekomen waar daadwerkelijk ook echt skeptische acedemici over hebben gebogen en geen vorm van bedrog hebben kunnen detecteren.
Over die Aliens die mensen ontvoeren. Ik geloof daar wel in. Ik ben zo open voor suggesties als ik skeptisch ben dus ik post niet zo wat.
Dus als jij net zo als mij bent en net zo benieuwd dan adviseer ik je om die boeken van Drunvalo Melchizidek te lezen en zelf te oordelen (of die site )staat ook veel op wat in de boeken van Drunvalo staan)

De mensen die niet open en skeptisch genoeg zijn, vraag ik of je serieus probeert te reageren op dit soort onderwerpen en geen loze post te posten. Probeer dingen te verklaren zodat iemand die dit leest ook nuttige informatie van de tegenpartij kan krijgen. Anders snap ik gewoon niet waarom je uberhaupt tijd besteed aan zulke onderwerpen.
gelijk
  donderdag 19 januari 2006 @ 02:34:29 #170
75447 sir_Tachyon
pi_34229068
Hiermee bedoel je dat ik gelijk heb of............
pi_34232589
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:45 schreef sir_Tachyon het volgende:

Dus als jij net zo als mij bent en net zo benieuwd dan adviseer ik je om die boeken van Drunvalo Melchizidek te lezen en zelf te oordelen (of die site http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=ca47474207b50831f7f10a30ee9b158f staat ook veel op wat in de boeken van Drunvalo staan)

Sir_Tachyon,

Heb je dit al gelezen ........?
uit conversations with Drunvalo

http://web.onetelnet.nl/~floweroflife/Buiten.htm
pi_34232699
ik geloof ook in dat soort dingen zoals die drunvalo(heb ik ook over gelezen)_
mensen zoals icke,hopkins,mack e.d

maar je krijgt hier in truth altijd de skeptics over je heen die zich niet echt in die onderwerpen verdiepen maar meteen beginnen te blaaten dat iets onzin is omdat het zo vreemd klinkt.
Benjamin Franklin
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:27:04 #173
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34232793
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hiermee bedoel je dat ik gelijk heb of............
hiermee, maak ik het beter leesbaar
wat ik overigens nog moet doen
gelijk
pi_34237238
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef huupia34 het volgende:
ik geloof ook in dat soort dingen zoals die drunvalo(heb ik ook over gelezen)_
mensen zoals icke,hopkins,mack e.d

maar je krijgt hier in truth altijd de skeptics over je heen die zich niet echt in die onderwerpen verdiepen maar meteen beginnen te blaaten dat iets onzin is omdat het zo vreemd klinkt.
Ik wil ook wel een afspraak met je maken bij een universiteit om al die bwijzen en theorieen van je te laten toetsen door mensen die verstand van zaken hebben.

Is toch een buitenkans of niet? Of we bellen een krant en laten journalisten jouw theorieen uitpluizen.

Laat me maar iets weten.

Groetjes,

KV.
JJ72 - Heat
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:34:37 #175
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34238672
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Ik wil ook wel een afspraak met je maken bij een universiteit om al die bwijzen en theorieen van je te laten toetsen door mensen die verstand van zaken hebben.

Is toch een buitenkans of niet? Of we bellen een krant en laten journalisten jouw theorieen uitpluizen.

Laat me maar iets weten.

Groetjes,

KV.
Echt weer zo'n koudevrouw opmerking. Gaat weer nergens over
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34238737
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

Echt weer zo'n koudevrouw opmerking. Gaat weer nergens over
Die opmerkingen van jouw zijn anders ook behoorlijk typerend.
JJ72 - Heat
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:57:03 #177
75447 sir_Tachyon
pi_34239505
Misschien als ik later tijd heb ga ik wel een site of forum opzetten waar FOK!-gerelateerde onderwerpen worden onderzocht. Dan kan iig de klotepost verwijderen
pi_34249659
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Laat me maar iets weten.

Groetjes,

KV.
ik verdiep me al een jaar of 15 in ufo's, graancirkels, ancient egypt,paleo-seti,verloren beschavingen, nwo en dat soort dingen .en heb inmiddels tientallen boeken hierover gelezen.

met mijn logisch verstand ben ik van mening dat er wel het een en ander aan de hand is wat je niet op school of de universiteit leert.

de meeste "universiteits" onderzoekers zijn vastgeroest in oude dogma's en durven hun nek niet uit te steken , bang om door hun collega's voor gek te worden verklaard.

by the way: john mack is een harvard professor, stanton friedman is een kern fsysicus,eltjo haselhoff(wetenschapper)
dus ze zijn er wel hoor : de "gestudeerde wetenschappers" die wel hun nek uitsteken

vraagje aan koude vrouw: welke boeken heb jij gelezen over dit soort onderwerpen??
Benjamin Franklin
pi_34272294
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:55 schreef huupia34 het volgende:

[..]

ik verdiep me al een jaar of 15 in ufo's, graancirkels, ancient egypt,paleo-seti,verloren beschavingen, nwo en dat soort dingen .en heb inmiddels tientallen boeken hierover gelezen.

met mijn logisch verstand ben ik van mening dat er wel het een en ander aan de hand is wat je niet op school of de universiteit leert.

de meeste "universiteits" onderzoekers zijn vastgeroest in oude dogma's en durven hun nek niet uit te steken , bang om door hun collega's voor gek te worden verklaard.

by the way: john mack is een harvard professor, stanton friedman is een kern fsysicus,eltjo haselhoff(wetenschapper)
dus ze zijn er wel hoor : de "gestudeerde wetenschappers" die wel hun nek uitsteken

vraagje aan koude vrouw: welke boeken heb jij gelezen over dit soort onderwerpen??
Uiteraard is er meer dan dat je op school leert, dat ben ik met je eens. Maar er zijn vast ook onderzoekers te vinden die wel objectief kunnen zijn en ook zo'n rapport openbaar durven maken. Dat ze door collega's niet serieus worden genomen (wat vaker het geval is met pseudo-wetenschappen) is helaas waar, maar dat komt ten dele ook door gebrekkig/tastbaar bewijs. Het blijven wetenschappers tenslotte.

Boeken die ik oa. gelezen heb: Maya' de goddelijke koningen van het regenwoud (heeft er ook wel iets mee te maken) , Goden uit de kosmos, De spiegel van de hemel, en een algemeen boek over de planeten.

15 jaar onderzoek kan ik helaas niet aan tippen daar ik pas 20 ben.
JJ72 - Heat
pi_34275949
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Uiteraard is er meer dan dat je op school leert, dat ben ik met je eens. Maar er zijn vast ook onderzoekers te vinden die wel objectief kunnen zijn en ook zo'n rapport openbaar durven maken. Dat ze door collega's niet serieus worden genomen (wat vaker het geval is met pseudo-wetenschappen) is helaas waar, maar dat komt ten dele ook door gebrekkig/tastbaar bewijs. Het blijven wetenschappers tenslotte.

Boeken die ik oa. gelezen heb: Maya' de goddelijke koningen van het regenwoud (heeft er ook wel iets mee te maken) , Goden uit de kosmos, De spiegel van de hemel, en een algemeen boek over de planeten.

15 jaar onderzoek kan ik helaas niet aan tippen daar ik pas 20 ben.
ik ben "helaas" alweer 34, goden uit de kosmos van alford en spiegel van de hemel van hancock zijn mooie boeken. een beetje in de lijn van mijn favoriete onderwerp(paleo-seti)
mijn favoriete schrijvers: hancock,bauvall,von daniken,sitchin
Benjamin Franklin
pi_34295531
quote:
Gaan we weer.

Ga zo maar door
-De eerste moderne UFO verhalen stammen uit de periode rond WO2. Duitsers denken dat het de amerikanen zijn en amerikanen dat het de duitsers zijn.Dat is dus Europa.
-Je bedoelt dat er overeenkomsten zijn tussen slaapverlammingsverschijnselen in Japan en de rest van de wereld. Het gaat dan ook niet om slaapverlammingsverschijnselen omdat een groot deel van de ontvoeringen overdag gebeurt.
-in welke film of serie uit de jaren 40 lopen zielige kleine witte mannetjes met grote ogen rond die mensen anaal verkrachten?
-mensen hebben fantasie ja dus Helaas zijn er dat soort mensen die graag speciaal gevonden willen worden en dan maar zon verhaaltje verzinnen. Maar vraag je eens af dan waarom bijna alle abductees anoniem willen blijven en er met niemand in hun omgeving over praten. Degenen die dat doen wel zijn zwaar getraumatiseerd, de lol moet er wel een beetje vanaf zijn voor ze. Zoiets doe je niet omdat je het leuk vind, en als je dat wel doet dan word je er zo tussenuit gepikt door de onderzoekers.
-De eerste 20-25 jaar van UFO ontvoeringen is er geen enkel geval bekend dat snachts in de slaapkamer gebeurd is, maar wel overdag spelend in de tuin, tijdens het lopen over straat, in rijdende auto's en zelfs op een tractor.
-het grootste bewijs dat de ontvoeringen echt zijn is dat vrijwel iedereen hetzelfde verhaal verteld. Die hebben het niet alleen over kleine mannetjes met grote ogen die in een schotel vliegen en hun verkrachten. Er zitten miljoenen details in elk verhaal, details waar jij en ik zelfs nog nooit van gehoord hebben maar die wel overeenkomen bij duizenden abductees.
-wat moet seti zien dan, een ufo?
-zie 5

[ Bericht 2% gewijzigd door 2030rd op 20-01-2006 23:25:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')