abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33184633
CNN meldt hoe wezens van een andere wereld mensen ontvoeren.

http://www.cnn.com/video/(...).alien.abduction.cnn

De wezens lijken erg op mensen, aan de tekening te zien. Wat denken jullie hiervan?
Hebben ze zoveel mensen ontvoerd en DNA afgenomen dat ze inmiddels op mensen kunnen lijken?
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
pi_33185508
lees dit interview hieronder eens..errug interessant en of het waar is moet je zelf maar beslissen.
je zou bv kunnen denken: wat een onzin hahaha en zo, dan ben je er vanaf en ga je weer over tot de orde van de dag.

Drunvalo: De Greys zijn wezens die op vele verschillende dimensionele niveaus leven, niet alleen in de 3e dimensie, hoewel zij wel afkomstig zijn van planeten buiten ons zonnestelsel. Het is een heel erg wijdverbreid ras dat op vele plaatsen verschijnt, echter de meeste Greys die naar de Aarde komen en de Aarde beïnvloeden komen van Orion en in het bijzonder van de middelste ster van de Riem van Orion, een plaats die zich kenmerkt door veel tegenstellingen. Zij zijn kleine wezens, niet groter dan 1 meter 20 lang, met erg grote hoofden, grote ogen en een grijze huid. Ze maken deel uit van de "Lucifer Rebellie", waar wij in de workshop nog over zullen spreken. Lucifer had besloten om een externe Mer-Ka-Ba te creëren, in plaats van een levend Mer-Ka-Ba veld zoals wij hebben besproken.

Het leven kan deze velden op twee manieren tot stand brengen. De ene manier is wanneer je het binnen jezelf doet door middel van jouw ademhaling en jouw bewustzijn. En de andere manier is wanneer je het buiten jezelf creëert en er daarna in stapt. De Greys raakten zo betrokken bij die externe manier dat zij zich heel langzaam van de liefde tot God gingen afscheiden, en van hun standpunt uit gezien was dat de enige manier om het zo te doen. Zij wilden zich afscheiden van het totale leven en uiteindelijk eindigden zij geheel zonder emotioneel lichaam. Dus verstandelijk begrepen zij exact wat ze deden, ze wisten precies hoe alles in elkaar zat in het leven. Maar op het emotionele vlak wisten zij niets. Je zou kunnen zeggen dat ze een linkerhersenhelft hadden, maar totaal geen rechterhersenhelft. Zij denken alleen maar logisch. Ze hebben diverse redenen om hier te zijn. Ze zijn erg bezorgd om het experiment dat op Atlantis heeft plaatsgevonden, waardoor zoveel van hun problemen zijn ontstaan, ondanks het feit dat deze gebeurtenis ten opzichte van ons in het diepe heelal heeft plaatsgevonden.

En vanwege die gebeurtenis op Atlantis, wat nogal moeilijk voor mij is om dat nu uit te leggen, hebben wij allemaal een klein beetje Greybloed in ons en om die reden is het hun toegestaan om hier op Aarde experimenten uit te voeren. Waar gaat dat experiment nu allemaal om? Waar zijn zij in geïnteresseerd? Wij, als gehele dimensionale niveau en niet slechts het sterrenstelsel of het zonnestelsel, maar het gehele spectrum van leven in de 3e dimensie, staan op het punt een sprong te maken naar hogere niveaus. En daarbij gaan we door zoiets wat je de "grote lege ruimte" zou kunnen noemen. En de Greys zijn niet in staat om daar door heen te gaan, want daarvoor heb je een levend Mer-Ka-Ba veld nodig. Met andere woorden, jij zult door de grootste lege ruimte van alle lege ruimten gaan en geen enkele Grey kan daar door heen, en ook niet met hun ruimtevaartuigen. Om daar door heen te kunnen gaan heb je een geest nodig die in verbinding staat met God, met liefde en zij weten niet meer wat dat is. Dus daarom komen zij hier om te zien of zij zich met ons kunnen verbinden en dan een derde ras te creëren, dat misschien in staat zal blijken te zijn om een aspect van hen er door heen te brengen.

Vraag: Gaan daar al die ontvoeringen over?

Drunvalo: Het klopt inderdaad dat zij koeien hebben ontvoerd, zij namen die aan boord van hun luchtschepen en voerden er operaties op uit door middel van lasertechnieken. Als je wilt weten waar dat allemaal over gaat, Linda Molton Howe, van NBC TV, heeft er een documentaire over gemaakt die getiteld is "Strange Harvest". Toen zij daarmee begon en alle gevallen voor NBC TV onderzocht, dacht zij dat òf de regering òf een of andere sekte daarachter zat. Ze werkte eraan als aan een moordzaak en hoe verder zij erin betrokken raakte, hoe meer ze begon in te zien dat niemand in staat zou zijn zoiets te doen. Het niveau van de operaties zou inhouden dat er duizenden en duizenden behoorlijk goed opgeleide artsen nodig zouden zijn om zoiets te doen. De medische wetenschap is nog nauwelijks in staat om zulke operaties uit te voeren die op die koeien zijn uitgevoerd.

Vraag: Wat waren ze eigenlijk aan het doen?

Drunvalo: Ze verwijderden het ademhalings systeem en de seks organen omdat ze daar voornamelijk in geïnteresseerd waren. De manier waarop koeien ademhalen en hun seksuele energie, daar ging het hen om maar soms werden er ook andere organen verwijderd.

Vraag: Namen ze bloed af?

Drunvalo: Dat was de laatste druppel die haar ervan overtuigde dat zoiets niet door mensen gedaan kon zijn, omdat er op Aarde nog geen techniek bestaat om zoiets te doen. De meeste koeien werden teruggevonden zonder één enkele rode bloedcel in hun lichaam. Wie het ook zou hebben gedaan, er werd niet één rode bloedcel in hun lichamen achtergelaten. Wij hebben geen enkele techniek in huis om zoiets te kunnen. Deze ontvoeringen en verminkingen van koeien vonden over de gehele wereld plaats, zelfs op afgelegen eilanden, maar het meest kwamen ze voor op de grens van Colorado en New Mexico vanwege de vele koeien en hun ondergrondse hoofdkwartier aldaar. Dus het was voor hen wel zo eenvoudig om het daar te doen. En zij waren erg geïnteresseerd in het ademhalen. Toen wij de Prana via onze mond naar binnen brachten via onze ademhaling, deden de dieren die wij hielden dat ook. In de fysica noemt men dat 'resonantie', wanneer je bijvoorbeeld een kamer vol met klokken hebt en je laat ze allemaal lopen, dan zullen zij al spoedig het tempo van de meest krachtige klok gaan navolgen. En omdat de mens een heel erg krachtige ademhaler is, zijn de koeien, honden, katten en paarden enz. op exact dezelfde manier gaan ademen als wij. En omdat wij koeien eten hebben wij er een heel sterke band mee, en juist om die reden zijn ze gaan experimenteren met koeien.

Vraag: Wat doen ze nu?

Drunvalo: Op een bepaald moment zijn ze overgestapt op mensen, voornamelijk om er seksuele experimenten mee te doen. Ze namen honderden duizenden mensen en experimenteerden ermee, daarna namen zij nog meer mensen en uiteindelijk namen ze miljoenen mensen letterlijk van deze aardbodem weg en brachten ze aan boord van hun luchtschepen in de 4e dimensie. Ze namen het sperma van de mannen en de eicellen van enkele vrouwen, ze mengden het samen met hun eigen sperma en plaatsen het terug in de vrouwen. Wanneer nu het embryo 3 tot 4 maanden oud was, haalden ze het eruit en brachten het terug naar hun schip en lieten het daar in een reageerbuis verder ontwikkelen omdat het de enige manier was waarop zij zich nog konden voortplanten. Zij zijn niet in staat om op een normale, natuurlijke manier zich voort te planten.

Vraag: Is dit wat enkele van de vermiste baby's betreft?

Drunvalo: Velen van hen. Honderden duizenden verdwenen kinderen zijn door hen weggenomen en vele vermiste mensen zijn zo meegenomen. Zij hebben een compleet nieuw ras gecreëerd. Hun eigenlijke bedoeling was om alle mensen op Aarde te elimineren en ze te vervangen door dit nieuwe ras, maar het is niet te verwachten dat dit ooit zal gebeuren. Het is eigenlijk helemaal niet te verwachten, alhoewel ze het wel zullen proberen.

Vraag: Waarom is dat zo?

Drunvalo: Omdat ik weet hoe de toekomst eruit zal zien. Maar ze zullen het wel proberen. En daar gaat dit allemaal over. Ze zijn gedwongen om de Aarde te verlaten. Zij zijn bezig om hun hoofdkwartier op Mars op te bouwen en alle regeringen zijn hiervan op de hoogte. Ik kan hier nu niet verder op in gaan. Men is ervan op de hoogte dat ze daar zijn en ook onze regering, niet de "geheime regering" want die waren hier al reeds lang van op de hoogte, maar de gewone regering en ook de NASA is volledig op de hoogte van deze situatie. In de workshop ga ik hier dieper op in.

Vraag: Ok. Gaan de ontvoeringen gewoon door?

Drunvalo: De Greys zijn niet meer in staat om onze atmosfeer binnen te gaan behalve dan voor een heel erg korte periode. Ik kan dit hier nu niet uitleggen. Maar de Aarde maakt hen op een bepaalde manier ziek en dus kunnen er maar een paar afzonderlijke experimenten gedaan worden. Maar het is voor hen niet meer mogelijk om net zoals in het verleden op grote schaal te experimenteren. Maar dat is ook niet meer zo belangrijk omdat zij alreeds dat nieuwe ras klaar hebben dat zij wilden hebben gecreëerd.

http://web.onetelnet.nl/~floweroflife/Buiten.htm
pi_33185839
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:44 schreef JoZzephus het volgende:
lees dit interview hieronder eens..errug interessant en of het waar is moet je zelf maar beslissen.
je zou bv kunnen denken: wat een onzin hahaha en zo, dan ben je er vanaf en ga je weer over tot de orde van de dag.
quote:
wij in de workshop nog over zullen spreken.
quote:
wat nogal moeilijk voor mij is om dat nu uit te leggen
quote:
Ik kan hier nu niet verder op in gaan
quote:
In de workshop ga ik hier dieper op in.
quote:
Ik kan dit hier nu niet uitleggen.
Hoeveel kosten die workshops van de beste man?
JJ72 - Heat
pi_33186117
ja weet ik veel, zoek het even uit zou ik zeggen.
pi_33186182
Nee, dankje. Ik heb denk ik genoeg over deze kerel gelezen.
JJ72 - Heat
pi_33186231
Alleen het feit al dat de beschrijvingen die 'deskundigen' van de aliens geven voldoen aan ons beeld van aliens doet mij besluiten dat het gelul is.
pi_33186239
Maar Jozephuz, je gelooft dus wat deze man zegt?
JJ72 - Heat
pi_33186286
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef JoZzephus het volgende:
ja weet ik veel, zoek het even uit zou ik zeggen.
Het was een vraag met een dubbele bodem. Zie je hem?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_33186296
dat wist ik al...
intuïtie he.
pi_33186304
Ah, ok. Jouw goed recht.
JJ72 - Heat
pi_33186378
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef KoudeVrouw het volgende:
Maar Jozephuz, je gelooft dus wat deze man zegt?
geen idee, misschien wel.
jij niet he? neeee aliens hahaha..dat hebben we niet op school geleerd toch?
pi_33186479
Je weet helemaal niet hoe ik over aliens denk, beste Jozephuzz.
JJ72 - Heat
pi_33186618
nee dat weet ik inderdaad niet, ik ken je ook niet. ik zou het wel kunnen weten wanneer ik meer post van je lees.
hoe denk je er dan over koude vrouw?
pi_33186713
Ik weet er te weinig van om een fatsoenlijke mening er over te hebben. Stukjes gekopieerde tekst van twijfelachtige websites helpen daar niet echt bij.

Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar of ze contact met ons hebben of zelfs willen betwijfel ik.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 12:35:21 #15
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_33186795
www.ufowijzer.nl is veel info hierover. zelf foto's over ontvoerde mensen met dezelfde littekens op hun rug..
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_33186796
wanneer het bericht van de NASA zou zijn is het wel serieus?
als het antwoord ja is weet ik genoeg.
thanks.
pi_33186810
Het zou redelijk naïef zijn om te denken dat in het hele universum/heelal alleen maar een klein planeetje aarde zou bestaan. Maar ik vind het bovenstaande verhaal toch wel redelijk twijfelachtig...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_33186839
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef Electro-Worm het volgende:
www.ufowijzer.nl is veel info hierover. zelf foto's over ontvoerde mensen met dezelfde littekens op hun rug..
Het is een vorm van informatie. Of het allemaal waar is valt over te twisten natuurlijk. Maar wel een leuke site verder.
JJ72 - Heat
pi_33186861
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:35 schreef JoZzephus het volgende:
wanneer het bericht van de NASA zou zijn is het wel serieus?
als het antwoord ja is weet ik genoeg.
thanks.
NASA heeft er verstand van, in tegenstelling tot de meeste van ons.

Dus: ja. Dan zal het wel kloppen als ze het naar buiten brengen.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 12:47:57 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187078
Alleen maar logisch denken is ook mijn streven. Kan me best voorstellen dat die wezens alleen in logica denken, want wat is nou mooier dan de logica? Zelfs de logica in het paranormale. Alles logisch verklaren. Bij logica hoef je tenminste niet te twijfelen. Als je alles in logische verbanden ziet. En het denken ontspoort niet meer, je hebt dan pure duidelijkheid ook hoe je zelf in elkaar steekt en de rest misschien ook wel.

Met dat extern voelen, bedoelen ze daar niet mee dat die wezens buiten hun hoofd denken? Ook dat is mijn streven, niet in mijn hoofd denken. Denk je buiten je hoofd dan denk je in de ruimte en is er veel meer te vinden.

Wie weet ben ik wel een soort alien Nee, grapje. Ik probeer me alleen voor te stellen hoe die denken en misschien zijn die aliens toch een beetje zoals ons met denken en voelen. Een beetje zoals een aantal van ons dus.

Toekomst zal het wijzen misschien. Ik bedoel dus, hoe die wezens dus in elkaar steken en hoe ze tegen zaken aankijken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33187207
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien zijn ze wel heel agressief of stinken ze heel erg.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 12:58:14 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187308
Jah, of ze zijn heel stil. Misschien zeggen ze nooit wat. Dat ze alleen introvert zijn. Dan zou het geen leuke gesprekspartner zijn. Dat ze helemaal niet sociaal zijn ook.

Maar alleen in logica denken lijkt me trouwens ook niets. Heb je alles logisch verklaard dan valt er toch niets meer te verklaren? Hoewel mensen ook continu bezig zijn met verklaren en onderzoeken, bepaalde mensen dus.

Het informatie verzamelen en verwerken dus.

Als ik denk erover dan denk ik eerder dat ze zaken willen weten. Net zoals ons dus. Alleen zitten zij in een andere dimensie misschien waar ze bezig zijn. En dan komen ze hier af en toe kijken hoe het verloopt en begrijpen ze er de ballen van.

Ik ga er dus vanuit dat er andere wezens bestaan op dit moment. Teveel films gekeken en boeken gelezen waarschijnlijk
pi_33187352
Naja, als ze ruimteschepen hebben waarmee ze door het heelal kunnen reizen ontdekken ze wel weer een heleboel nieuwe dingen die verklaard kunnen worden.
JJ72 - Heat
  zondag 18 december 2005 @ 13:01:34 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33187374
Het oneindige universum dus ook inderdaad. Probeer dat maar eens te verklaren binnen 1000 jaar. Hier op aarde hebben we in 5000 jaar niet eens een vervoermiddel uitgevonden waarbij je niet hoeft te reizen. We weten niet eens een beetje. Ik zeg dan 5000 jaar met het zijn eerdere miljoenen jaren.

Zo langzaam gaat het allemaal
pi_33187465
Kan die kerel ook verklaren waarom de aliens altijd laag opgeleide woonwagenbewoners met psychische problemen uit Amerika ontvoeren?

Nooit een advocaat, dokter, psycholoog, natuurkundige, wetenschapper, politieagent, nooit een Chinees, japanner of Zuid-Amerikaan.

En hoe werkt dat apparaat van ze waarmee ze kunnen voorkomen dat er met al die duizenden ontvoeringen nooit, maar dan ook echt 100% nooit nooit nooit iemand in de buurt was met een camera die er een beetje geloofwaardige foto van kon maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')