Dat nummer met die bever is volgens mij "The Cooldown Café - Sprookjesbos"quote:Op maandag 27 februari 2006 11:55 schreef Bonneke het volgende:
Wij hebben dit jaar carnaval in Tilburg gevierd en hebben een paar keer een nummer langs horen komen over een bever op je kop, en een liedje over carnaval eens per jaar, beiden 'n beetje apres-ski-achtig... Zegt dit iemand van jullie iets? We zitten namelijk te zoeken en kunnen het niet vinden!
Heb hem ff geluisterd en dat is hem helaas niet... na veel zoeken hebben we dus uitgevonden dat dat nummer heet : Bever op m'n kop... aka het Beverlied, maar die is dus niet te vinden, tis ook eigenlijk niet echt apresski, maar meer house, hmmz... misschien gaan we hem nog vinden! In ieder geval bedankt voor je hulp!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat nummer met die bever is volgens mij "The Cooldown Café - Sprookjesbos"
Is dat laatste niet van Jan Smit - Eens per jaar?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Heb hem ff geluisterd en dat is hem helaas niet... na veel zoeken hebben we dus uitgevonden dat dat nummer heet : Bever op m'n kop... aka het Beverlied, maar die is dus niet te vinden, tis ook eigenlijk niet echt apresski, maar meer house, hmmz... misschien gaan we hem nog vinden! In ieder geval bedankt voor je hulp!
Maar dat "eens per jaar laat ik me lekker gaan" nummer... als iemand suggesties heeft?
Klopt, Jan Smit en z'n maten... ook wel genaamd Magical Trio.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is dat laatste niet van Jan Smit - Eens per jaar?
Werd bij ons niet gedraaid, Jan Smit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Klopt, Jan Smit en z'n maten... ook wel genaamd Magical Trio.
Gaat eigenlijk over de kermis, maar ook goed bruikbaar voor carnaval natuurlijk.
Jan Smit met carnaval.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
Gaat eigenlijk over de kermis, maar ook goed bruikbaar voor carnaval natuurlijk.
Als het maar host is het okéquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Jan Smit met carnaval.Die er-staat-een-paard-in-de-gang-mentaliteit van vele Brabanders tijdens carnaval.
![]()
![]()
Jaa dat is hem,quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bij ons nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef Bonneke het volgende:
[..]
In Tilburg draaiden ze hem echt best vaak, vond het wel een toepasselijk nummer eigenlijk![]()
Inderdaad een toepasselijk nummer. Toen ik em kort na vorig jaar carnaval voor het eerst hoorde, dacht ik er al meteen aan dat ie tijdens carnaval 2006 wel eens heel goed van pas zou kunnen komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Jaa dat is hem,jullie allebei bedankt, tis me gewoon niet opgevallen dat het Jantje Smit was haha ( alcohol he
)
In Tilburg draaiden ze hem echt best vaak, vond het wel een toepasselijk nummer eigenlijk![]()
Is toch lachen man!!quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Inderdaad een toepasselijk nummer. Toen ik em kort na vorig jaar carnaval voor het eerst hoorde, dacht ik er al meteen aan dat ie tijdens carnaval 2006 wel eens heel goed van pas zou kunnen komen.
Dat je Jan Smit niet herkende is geen schande trouwens.. ik heb vorig jaar 5 dagen lang "Als de nacht verdwijnt" staan blêren, en kwam er pas toen ie voor de allerlaatste keer werd aangekondigd (als zijnde de carnavalskraker van dat jaar) achter dat het van Jantje was![]()
.
Dat is Als jij lacht van Thomas Bergequote:Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef Andre65 het volgende:
Hai,
dit jaar met Cranaval paar keer een plaat gehoord :
Voor een zoen voor een zoen voor een zoen ............................
Voor een kus voor een kus voor een kus ..................................
Voor een lach voor een lach voor een lach ................................
Weet iemand wie dit zingt en wat de titel is![]()
Ahhhhhhhhh sorry maar dit is hem niet !!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is Als jij lacht van Thomas Berge
op de site van omroep brabant staat een link naar dweilradio. dat is 24uur carnavalsmuziekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weet iemand welke radiozender (momenteel) carnavalsmuziek draaitfijn voor mijn collega's op het werk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |