maar al wel een jaartje oudquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:46 schreef stefan_FCDB het volgende:
WC Experience - mag ik hier roken is ook wel n geinig plaatje
Inderdaad. Andre van Duin carnavalsartiest? Flikker toch op!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:56 schreef fratsman het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in Venlo woon. Wij kunnen als een van de weinige steden zeggen dat wij een Vastelaovesleedjes-verleden hebben.
Alles behalve genietenquote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef djbessie het volgende:
ff kopieren, in je browser plakken, downloaden en genieten maarrrrrr........
Met Pollux een "carnavalsartiest" noemen doe je hem te kort vind ikquote:Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef Dirktator het volgende:
Beppie Kraft, Big Benny, Wiel Nakken, Frans Theunisz, Frans Pollux...dat zijn pas carnavalsartiesten!
Nou, de vrolijkheid spat er van af... dit is toch geen carnavalsmuziek lijkt me ???? Ik draaide vorige week ben je geil of wil wil je een koekje, dat sloeg er aan op het publiek !!!! Tittn (is alleen ook alweer een paar jaar oud !)quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:36 schreef hetsjhokleek het volgende:
Moord in Herpen van Pap & pudding is tot nu toe de leukste die ik gehoord heb.
En hij sloeg haar door de keukenruit.
Hiep hiep hoera, hiep hiep hoera.
En het bloed spoot alle kanten uit.
Hiep hiep hoera, hiep hiep hoera.
Inderdaad! En ik kan 'm nu al niet meer horen.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:38 schreef Carnaval het volgende:
De carnavalshit van dit jaar is van Adje en Theo met Boom is ho Tuut Tuut.![]()
De tekst is inderdaag niet echt vrolijk. Maar de eerste paar keer dat je het hoort zal je alleen een vrolijke melodie horen en het hiep hiep hoera. Dus dat is wel carnavalesk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef ginod het volgende:
[..]
Nou, de vrolijkheid spat er van af... dit is toch geen carnavalsmuziek lijkt me ???? Ik draaide vorige week ben je geil of wil wil je een koekje, dat sloeg er aan op het publiek !!!! Tittn (is alleen ook alweer een paar jaar oud !)
Ik verwacht ook dat Boem is ho te vroeg is gekomen en dus geen echte carnavalskraker wordt. Hoewel ik het zelf nog nooit heb gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Inderdaad! En ik kan 'm nu al niet meer horen.![]()
Bij jullie misschien, hier nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef apestaartje het volgende:
(Ja Limburgers, ik weet dat het meer naar Apres Ski neigt, maar dat genre scoort op geen enkel moment in het jaar zo goed als tijdens carnaval. Ik ga er onderhand een verband tussen zien)
Global Kryner!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:44 schreef tuut84 het volgende:
GLOBAL KRYNER - FUNKY TOWN. ze zeggen dat dat de carnavals hit word hier in de regio
En alweer afgelopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |