abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33184537
Het carnaval komt er weer aan! En de grote vraag van tevoren is natuurlijk wat zullen de echte carnaval hits worden dit carnaval. Ik zelf heb er nog weinig gehoord, maar momenteel denk ik dat deze wel een kans maken:

- Rob van Daal - Nathalie
- Lucas & Gea - In Het Kleine Cafeetje
- Alex - De Liefde
- Huub Hangop - Kamelen

Heb jij al krakers gehoord? Of welke nummers worden naar jouw mening de krakers van dit jaar. Laat het hier weten!
pi_33184586
Rob van Daal - Nathalie wordt de carnavalskraker van 2006 denk ik. Echt veel goede carnavalsplaten worden er trouwens ook niet meer gemaakt, alleen maar van die Huub Hangop-bagger eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33184601
Ik verwacht ook nog wel een plaatje van Jopie Vogelvang, die had vorige jaar met Kijk eens in mijn keel, dan zie je mijn kuiten ook een hit

Maar voorlopig zet ik ook in op Rob van Daal.
pi_33184621
Misschien dat René Schuurmans nog met iets komt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33184639
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat René Schuurmans nog met iets komt?
Dat denk ik wel, die heeft meestal altijd wel een leuk plaatje met carnaval. De gebroeders Ko zullen ook wel weer een plaat afleveren.
  zondag 18 december 2005 @ 10:55:53 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33184647
Hij is niet nieuw, maar van mij mag 'Bitterballen - Jeuk aan m'n lel' de kraker van het jaar worden.
pi_33184660
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:55 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, die heeft meestal altijd wel een leuk plaatje met carnaval. De gebroeders Ko zullen ook wel weer een plaat afleveren.
Gebroeders Ko inderdaad. Ik heb de laatste jaren niet veel meer aan carnaval gedaan, dus ben het allemaal een beetje kwijt. Enge Buren en de Zware Jongens zijn die nog actief? Ook altijd goed voor wat baggerplaten die hartstikke leuk zijn als je dronken bent.
pi_33184680
Enge Buren weet ik niet, maar de Zware Jongens zijn nog wel actief. Die hadden vorige jaar wel succes met een cover van "Der Holzmichel" van Die Randfichten.
pi_33184704
Dat zijn toch geen carnavalshits man.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33184816
Noem jij er eens 'n paar dan.

Hoe heet dat Oostenrijkse carnavalsmuziekje eigenlijk dat altijd bij Somertijd op Radio Veronica wordt gespeeld?
pi_33184858
ow godverdomme krijgen we dat weer! m'n wintersportvakantie valt dit jaar niet met carnaval

snel nog iets goedkoops bijboeken voor die week
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zondag 18 december 2005 @ 11:07:59 #12
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33184860
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:59 schreef zjroentje het volgende:
Dat zijn toch geen carnavalshits man.
Je hebt wel gelijk inderdaad... De platen die tot nu toe zijn genoemd zijn eerder van die verlepte après ski plaatjes... Échte carnavalshits zijn nummers van lokale artiesten. Vooral in Limburg zijn ze daar nogal hendig mee, geloof ik.
pi_33184884
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:07 schreef BrauN het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk inderdaad... De platen die tot nu toe zijn genoemd zijn eerder van die verlepte après ski plaatjes... Échte carnavalshits zijn nummers van lokale artiesten. Vooral in Limburg zijn ze daar nogal hendig mee, geloof ik.
Klopt, tegenwoordig is het meer apres-ski dan echte carnavalshits, maar ja. Beppie Kraft met In De Himmel blijft trouwens ook altijd geweldig
pi_33184924
Het punt is dat de meeste plaatjes van lokale artiesten worden geconfisceerd door het Après Ski-gebeuren, plus dat het voor die gasten een mooie gelegenheid is om wat bij te verdienen. Met alleen optredens gedurende carnaval kom je er echt niet.

Iemand dat Oostenrijkse carnavalsplaatje van Somertijd?
pi_33185031
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen idee, maar ben ook wel benieuwd want ik hou wel van Oostenrijkse carnavalsmuziek
pi_33185055
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Geen idee, maar ben ook wel benieuwd want ik hou wel van Oostenrijkse carnavalsmuziek
Anders ik wel. M'n pa heeft tientallen platen liggen, maar dat nummer heb ik nooit gevonden. Het is 'n heel bekend deuntje, maar kan er ff niet opkomen hoe het heet. Het komt op het eind van de middag altijd voorbij bij Somertijd.
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:57:59 #18
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33574232
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Wat zijn nou goeie artiesten in het Oostenrijks carnavalsgenre? Ik zoek namelijk een hoop muziek á la Zillertaler Schürzenjäger... al is dat niet echt carnavalsmuziek, maar toch.
pi_33574854
Via Limewire is wel het één en ander te vinden als je wat creatief bent met zoekwoorden. Vaak stukken leuker dan de Nederlandse carnavalsmuziek, eigenlijk altijd wel. Zo kom je ook nog eens groepen als Palemiger Spatzen tegen.
pi_33574872
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Palemiger Spatzen tegen.
Ik zal de naam onthouden
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:22:14 #21
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_33575004
quote:

Boem is Ho, Tuut Tuut!
zei tante Truus tegen ome Ko.
in een daf, een lelijke eend, een volvo of een deux chevaux.
Boem is Ho, Tuut Tuut!
zei tante Truus tegen ome Ko.
ik zeg altijd maar zo, boem is ho!
pi_33575156
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zal de naam onthouden
ThomasBerge?

quote:
De PALEMIGER SPATZEN brengen een spectaculaire, zuidlimburgse mix van Alpenrebellen, Klostertaler en Die Schurtzenjager tot en met rock, tex-mex en volkstumlich modern repertoire.
Deze acht muzikale klasbakken combineren een joviale opstelling, tomeloze inzet, een professionele instelling en natuurlijk muzikale klasse en zorgen voor een grandioos spektakel !
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:31:27 #23
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33575255
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zal de naam onthouden
Palemiger Spatzen zijn tof, daar heb ik wel wat van. Maar die zijn volgens mij Zuid-Limburgs hoor.
pi_33575451
Ja, dat zijn Zuid-Limburgers. Ze maken echter wel 'n heel ander soort carnavalsmuziek dan er in Brabant wordt gemaakt. Het ligt dichter tegen het Duitse en Oostenrijkse gebeuren aan, vandaar dat ik ze noemde. Op zoek naar Duitse/Oostenrijkse carnavalsmuziek kwam ik Palemiger Spatzen ook tegen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:41:29 #25
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33575613
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, dat zijn Zuid-Limburgers. Ze maken echter wel 'n heel ander soort carnavalsmuziek dan er in Brabant wordt gemaakt. Het ligt dichter tegen het Duitse en Oostenrijkse gebeuren aan, vandaar dat ik ze noemde. Op zoek naar Duitse/Oostenrijkse carnavalsmuziek kwam ik Palemiger Spatzen ook tegen.
Ik wil niet spammen, maar je moet maar eens naar onze radiozender luisteren.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:45:35 #26
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_33575757
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het punt is dat de meeste plaatjes van lokale artiesten worden geconfisceerd door het Après Ski-gebeuren, plus dat het voor die gasten een mooie gelegenheid is om wat bij te verdienen. Met alleen optredens gedurende carnaval kom je er echt niet.

Klikje...... en dan nummer 12
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_33575846
Thanks, Wimmel_1. Dat is dat muziekje van Somertijd met die moppen inderdaad.

Braun, wat voor muziek draai je dan zoal?
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:49:02 #28
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33575878
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thanks, Wimmel_1. Dat is dat muziekje van Somertijd met die moppen inderdaad.

Braun, wat voor muziek draai je dan zoal?
O.a. Palemiger Spatzen!

Klik dan op de link in m'n sig...
pi_33575926
Werkt dat ook met WMP?
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:51:06 #30
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33575937
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Werkt dat ook met WMP?
Nope. Enkel WinAmp enzo.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:56:55 #31
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_33576168
Eeeh, BrauN ... Ik zie nog géén Zillertaler Schürzenjäger

Zillertaler Hochzeitsmarsch ... bijv.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:57:16 #32
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_33576183
Demmn.... draait er nét wat van
pi_33585090
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

ThomasBerge?
pi_33607532
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Noem jij er eens 'n paar dan.

Hoe heet dat Oostenrijkse carnavalsmuziekje eigenlijk dat altijd bij Somertijd op Radio Veronica wordt gespeeld?
Je hebt ook Boemerang - Tiroler Holzhacker Bub'n (of iets in die richting, het lijkt wel of iedereen het anders schrijft)

[ Bericht 2% gewijzigd door Stefo op 01-01-2006 19:53:17 ]
I come for the woman... and your head
pi_33609805
Adje is nu op tv... wel grappig. Heb zelf niks met carnaval
pi_33610722
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef linebear het volgende:
Adje is nu op tv... wel grappig. Heb zelf niks met carnaval
Zou dat nou wat worden?
pi_33622062
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:24 schreef Stefo het volgende:

[..]

Je hebt ook Boemerang - Tiroler Holzhacker Bub'n (of iets in die richting, het lijkt wel of iedereen het anders schrijft)
Ja die heb ik. Die is nog beter zelfs dan Zum Blauwer Blocks.
pi_33622212
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Zou dat nou wat worden?
Het klonk wel leuk, maar ik weet niet of het kraker gaat worden als de Adje-hype wat is afgezwakt.
pi_33701498
"Klein konijntje Peter heeft een wortel in zijn hol"
De Worteltjes van Oranje persenteren de onverbiddelijke carnavalskraker van 2006!!
Bekend van o.a. Stenders vroeg op, retecool.com en kaboem.nl
Je kunt de mp3 downloaden op
http://www.kleinkonijntje(...)jnhol.nl/muziek.html

Klein konijntje Peter heeft een wortel in zijn hol
De onverbiddelijke carnavalskraker van 2006!!
Bekend van o.a. Stenders vroeg op, retecool.com en kaboem.nl
http://www.kleinkonijntjepeterheefteenwortelinzijnhol.nl/muziek.html
pi_33723397
Nieuwe carnavals single voor Marco Kanters!

Marco Kanters komt binnenkort met een nieuwe single. Dit zal een nieuwe carnavals single zijn met als titel "Je mag wel jagen". De single zal een dubbele A-kant hebben en zal uitgaan komen op het label van VNC music de nieuwe platenmaatschappij van Marco Kanters.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:39:36 #41
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33726621
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Zou dat nou wat worden?
Wie weet !
En misschien gaan de mensen verkleed als Adje met de optocht e.d
pi_33727258
Had Paul de Leeuw ook niet iets leuks ??? Dat had ik gehoord in ieder geval.... Voor de rest, het is inderdaad meer de skihut muziek die hier aanslaat (Zuid West Brabant). Ben absoluut geen carnaval fan, maar heb al wel een paar keer moeten draaien, en met succes ook nog eens, waarschijnlijk gaat er dan gewoon een knop om, en hoppaaaa feestuhhhhh.... Vader Abraham had vorig jaar nog een leuke plaat vond ik, maar sloeg niet heel erg aan hiero.....
For more info about DJ Gino D visit www.djginod.com
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:00:04 #43
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33727420
Paul, heeft geen carnavalsplaat gemaakt !
Niet dat ik weet
pi_33734679
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef ginod het volgende:
Vader Abraham had vorig jaar nog een leuke plaat vond ik, maar sloeg niet heel erg aan hiero.....
Die plaat van Vader Abraham vond ik ook leuk. Dan Zingen We 1,2,3
Hij sloeg hier ook niet zo aan, maar draai nu nog weleens, ik vind het een leuke plaat.
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul, heeft geen carnavalsplaat gemaakt !
Niet dat ik weet
Die carnavalsplaat van enkele jaren terug, waarin Paul, Ruud uit Big Brother I nadoet is wel humor

"Je bent m'n maatje, tot aan het gaatje....er is meer en daar bedoel ik echt niks mee"
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:44:15 #45
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33737911
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Urquhart het volgende:

Die carnavalsplaat van enkele jaren terug, waarin Paul, Ruud uit Big Brother I nadoet is wel humor

"Je bent m'n maatje, tot aan het gaatje....er is meer en daar bedoel ik echt niks mee"
Klopt, nu weet ik het weer !
Maar een echt carnavalsnummer kon je ook weer niet noemen
pi_33741233
Kan er misschien een topic geopend worden (als er toestemming voor is) met vastelaovends muziek. Dus de Limburgse muziek. Vanaf Zaterdag de halve finales van ut LVK op L1 radio. Kartoesj heeft dit jaar een leuk nummer: det zit bie os in de femilie. Op www.stichtinglvk.nl zijn alle halve finalisten te vinden.
Net efkes anges
pi_33873731
quote:
Nieuwe single Double DJ's!

Afgelopen jaar is een geweldig jaar geweest voor The Double Dj's. Ze scoorde samen met Denans een hit met de single "De gedachten aan jou" en kwamen met dit nummer zelfs in de mega top 100 en Nederlandstalige top 20 te staan. Deze maand zal hun nieuwe feest/carnavals single'' DE BENEN" uitkomen en ditmaal bij Berkmusic. Het nummer is wederom geschreven door The Double Dj's i.s.m Dj Goldfinger,en dit belooft natuurlijk weer heel wat!
Er is gekozen voor een echt feestnummer wat niet alleen met carnaval maar het gehele jaar door op menig feesten en partijen de voetjes op de vloer zal krijgen. Dus een echte aanrader die je niet mag missen!! Ook voor diegene die wil weten wat The Double Dj's gaan doen in 2006, nodigen wij uit om op hun site te gaan kijken, waar momenteel ook geluidsfragmenten staan van denieuwe feestsingle.

Weer een apres-ski nummer Ik wil weer eens een ouderwetse leuke echte carnavalsplaat
  maandag 9 januari 2006 @ 19:41:14 #48
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33876477
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:34 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Weer een apres-ski nummer Ik wil weer eens een ouderwetse leuke echte carnavalsplaat
Ja, een lekkere ouderwetse carnavalsplaat Niet van die apres-ski plaat
pi_33933013
Sommige nummers van Huub Hangop doen me wel denken aan meer ouderwetse carnavalsmuziek !!! Jeu De Boules, Mädchen von Tirol, Moppie, waar is mun Floppie etc..
For more info about DJ Gino D visit www.djginod.com
pi_33941512
Huub is wel leuk ja, ik heb hier nog een cd van hem liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')