Dat denk ik wel, die heeft meestal altijd wel een leuk plaatje met carnaval. De gebroeders Ko zullen ook wel weer een plaat afleveren.quote:Op zondag 18 december 2005 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat René Schuurmans nog met iets komt?
Gebroeders Ko inderdaad. Ik heb de laatste jaren niet veel meer aan carnaval gedaan, dus ben het allemaal een beetje kwijt. Enge Buren en de Zware Jongens zijn die nog actief? Ook altijd goed voor wat baggerplaten die hartstikke leuk zijn als je dronken bent.quote:Op zondag 18 december 2005 10:55 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, die heeft meestal altijd wel een leuk plaatje met carnaval. De gebroeders Ko zullen ook wel weer een plaat afleveren.
Je hebt wel gelijk inderdaad... De platen die tot nu toe zijn genoemd zijn eerder van die verlepte après ski plaatjes... Échte carnavalshits zijn nummers van lokale artiesten. Vooral in Limburg zijn ze daar nogal hendig mee, geloof ik.quote:Op zondag 18 december 2005 10:59 schreef zjroentje het volgende:
Dat zijn toch geen carnavalshits man.
Klopt, tegenwoordig is het meer apres-ski dan echte carnavalshits, maar ja. Beppie Kraft met In De Himmel blijft trouwens ook altijd geweldigquote:Op zondag 18 december 2005 11:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk inderdaad... De platen die tot nu toe zijn genoemd zijn eerder van die verlepte après ski plaatjes... Échte carnavalshits zijn nummers van lokale artiesten. Vooral in Limburg zijn ze daar nogal hendig mee, geloof ik.
Geen idee, maar ben ook wel benieuwd want ik hou wel van Oostenrijkse carnavalsmuziekquote:Op zondag 18 december 2005 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand dat Oostenrijkse carnavalsplaatje van Somertijd?
Anders ik wel. M'n pa heeft tientallen platen liggen, maar dat nummer heb ik nooit gevonden. Het is 'n heel bekend deuntje, maar kan er ff niet opkomen hoe het heet. Het komt op het eind van de middag altijd voorbij bij Somertijd.quote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben ook wel benieuwd want ik hou wel van Oostenrijkse carnavalsmuziek![]()
Wat zijn nou goeie artiesten in het Oostenrijks carnavalsgenre? Ik zoek namelijk een hoop muziek á la Zillertaler Schürzenjäger... al is dat niet echt carnavalsmuziek, maar toch.quote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben ook wel benieuwd want ik hou wel van Oostenrijkse carnavalsmuziek![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:40 schreef Urquhart het volgende:
Adje & Theo komen met carnavalskraker
ThomasBerge?quote:
quote:De PALEMIGER SPATZEN brengen een spectaculaire, zuidlimburgse mix van Alpenrebellen, Klostertaler en Die Schurtzenjager tot en met rock, tex-mex en volkstumlich modern repertoire.
Deze acht muzikale klasbakken combineren een joviale opstelling, tomeloze inzet, een professionele instelling en natuurlijk muzikale klasse en zorgen voor een grandioos spektakel !
Palemiger Spatzen zijn tof, daar heb ik wel wat van. Maar die zijn volgens mij Zuid-Limburgs hoor.quote:
Ik wil niet spammen, maar je moet maar eens naar onze radiozender luisteren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, dat zijn Zuid-Limburgers. Ze maken echter wel 'n heel ander soort carnavalsmuziek dan er in Brabant wordt gemaakt. Het ligt dichter tegen het Duitse en Oostenrijkse gebeuren aan, vandaar dat ik ze noemde. Op zoek naar Duitse/Oostenrijkse carnavalsmuziek kwam ik Palemiger Spatzen ook tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |