abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33184537
Het carnaval komt er weer aan! En de grote vraag van tevoren is natuurlijk wat zullen de echte carnaval hits worden dit carnaval. Ik zelf heb er nog weinig gehoord, maar momenteel denk ik dat deze wel een kans maken:

- Rob van Daal - Nathalie
- Lucas & Gea - In Het Kleine Cafeetje
- Alex - De Liefde
- Huub Hangop - Kamelen

Heb jij al krakers gehoord? Of welke nummers worden naar jouw mening de krakers van dit jaar. Laat het hier weten!
pi_33184586
Rob van Daal - Nathalie wordt de carnavalskraker van 2006 denk ik. Echt veel goede carnavalsplaten worden er trouwens ook niet meer gemaakt, alleen maar van die Huub Hangop-bagger eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33184601
Ik verwacht ook nog wel een plaatje van Jopie Vogelvang, die had vorige jaar met Kijk eens in mijn keel, dan zie je mijn kuiten ook een hit

Maar voorlopig zet ik ook in op Rob van Daal.
pi_33184621
Misschien dat René Schuurmans nog met iets komt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33184639
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat René Schuurmans nog met iets komt?
Dat denk ik wel, die heeft meestal altijd wel een leuk plaatje met carnaval. De gebroeders Ko zullen ook wel weer een plaat afleveren.
  zondag 18 december 2005 @ 10:55:53 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33184647
Hij is niet nieuw, maar van mij mag 'Bitterballen - Jeuk aan m'n lel' de kraker van het jaar worden.
pi_33184660
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:55 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, die heeft meestal altijd wel een leuk plaatje met carnaval. De gebroeders Ko zullen ook wel weer een plaat afleveren.
Gebroeders Ko inderdaad. Ik heb de laatste jaren niet veel meer aan carnaval gedaan, dus ben het allemaal een beetje kwijt. Enge Buren en de Zware Jongens zijn die nog actief? Ook altijd goed voor wat baggerplaten die hartstikke leuk zijn als je dronken bent.
pi_33184680
Enge Buren weet ik niet, maar de Zware Jongens zijn nog wel actief. Die hadden vorige jaar wel succes met een cover van "Der Holzmichel" van Die Randfichten.
pi_33184704
Dat zijn toch geen carnavalshits man.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33184816
Noem jij er eens 'n paar dan.

Hoe heet dat Oostenrijkse carnavalsmuziekje eigenlijk dat altijd bij Somertijd op Radio Veronica wordt gespeeld?
pi_33184858
ow godverdomme krijgen we dat weer! m'n wintersportvakantie valt dit jaar niet met carnaval

snel nog iets goedkoops bijboeken voor die week
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zondag 18 december 2005 @ 11:07:59 #12
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33184860
quote:
Op zondag 18 december 2005 10:59 schreef zjroentje het volgende:
Dat zijn toch geen carnavalshits man.
Je hebt wel gelijk inderdaad... De platen die tot nu toe zijn genoemd zijn eerder van die verlepte après ski plaatjes... Échte carnavalshits zijn nummers van lokale artiesten. Vooral in Limburg zijn ze daar nogal hendig mee, geloof ik.
pi_33184884
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:07 schreef BrauN het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk inderdaad... De platen die tot nu toe zijn genoemd zijn eerder van die verlepte après ski plaatjes... Échte carnavalshits zijn nummers van lokale artiesten. Vooral in Limburg zijn ze daar nogal hendig mee, geloof ik.
Klopt, tegenwoordig is het meer apres-ski dan echte carnavalshits, maar ja. Beppie Kraft met In De Himmel blijft trouwens ook altijd geweldig
pi_33184924
Het punt is dat de meeste plaatjes van lokale artiesten worden geconfisceerd door het Après Ski-gebeuren, plus dat het voor die gasten een mooie gelegenheid is om wat bij te verdienen. Met alleen optredens gedurende carnaval kom je er echt niet.

Iemand dat Oostenrijkse carnavalsplaatje van Somertijd?
pi_33185031
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand dat Oostenrijkse carnavalsplaatje van Somertijd?
Geen idee, maar ben ook wel benieuwd want ik hou wel van Oostenrijkse carnavalsmuziek
pi_33185055
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Geen idee, maar ben ook wel benieuwd want ik hou wel van Oostenrijkse carnavalsmuziek
Anders ik wel. M'n pa heeft tientallen platen liggen, maar dat nummer heb ik nooit gevonden. Het is 'n heel bekend deuntje, maar kan er ff niet opkomen hoe het heet. Het komt op het eind van de middag altijd voorbij bij Somertijd.
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:57:59 #18
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33574232
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Wat zijn nou goeie artiesten in het Oostenrijks carnavalsgenre? Ik zoek namelijk een hoop muziek á la Zillertaler Schürzenjäger... al is dat niet echt carnavalsmuziek, maar toch.
pi_33574854
Via Limewire is wel het één en ander te vinden als je wat creatief bent met zoekwoorden. Vaak stukken leuker dan de Nederlandse carnavalsmuziek, eigenlijk altijd wel. Zo kom je ook nog eens groepen als Palemiger Spatzen tegen.
pi_33574872
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Palemiger Spatzen tegen.
Ik zal de naam onthouden
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:22:14 #21
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_33575004
quote:

Boem is Ho, Tuut Tuut!
zei tante Truus tegen ome Ko.
in een daf, een lelijke eend, een volvo of een deux chevaux.
Boem is Ho, Tuut Tuut!
zei tante Truus tegen ome Ko.
ik zeg altijd maar zo, boem is ho!
pi_33575156
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zal de naam onthouden
ThomasBerge?

quote:
De PALEMIGER SPATZEN brengen een spectaculaire, zuidlimburgse mix van Alpenrebellen, Klostertaler en Die Schurtzenjager tot en met rock, tex-mex en volkstumlich modern repertoire.
Deze acht muzikale klasbakken combineren een joviale opstelling, tomeloze inzet, een professionele instelling en natuurlijk muzikale klasse en zorgen voor een grandioos spektakel !
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:31:27 #23
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33575255
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zal de naam onthouden
Palemiger Spatzen zijn tof, daar heb ik wel wat van. Maar die zijn volgens mij Zuid-Limburgs hoor.
pi_33575451
Ja, dat zijn Zuid-Limburgers. Ze maken echter wel 'n heel ander soort carnavalsmuziek dan er in Brabant wordt gemaakt. Het ligt dichter tegen het Duitse en Oostenrijkse gebeuren aan, vandaar dat ik ze noemde. Op zoek naar Duitse/Oostenrijkse carnavalsmuziek kwam ik Palemiger Spatzen ook tegen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:41:29 #25
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33575613
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, dat zijn Zuid-Limburgers. Ze maken echter wel 'n heel ander soort carnavalsmuziek dan er in Brabant wordt gemaakt. Het ligt dichter tegen het Duitse en Oostenrijkse gebeuren aan, vandaar dat ik ze noemde. Op zoek naar Duitse/Oostenrijkse carnavalsmuziek kwam ik Palemiger Spatzen ook tegen.
Ik wil niet spammen, maar je moet maar eens naar onze radiozender luisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')