Ja, haha.. Dat maakt hem wel 'completer' ;-)quote:Op zondag 18 december 2005 11:07 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
die had je ook nog ergens liggen?
Dat is tot nu toe het hoogste bod, dus die staat inmiddels genoteerd.quote:
Het systeem staat nu in Woubrugge, dus ik kan er nu geen foto van maken.quote:Op zondag 18 december 2005 11:20 schreef Sosa het volgende:
Heb je misschien een foto van het systeem? En ik neem aan dat er 2 monitoren aangesloten kunnen worden?
wat zou je willen weten? Ze zijn IDE en 7200rpm.quote:Op zondag 18 december 2005 20:34 schreef Toryu het volgende:
Heb je wat meer info over die hardeschijven, en kan ik er eventueel 1 los kopen?
Merk misschien?quote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
wat zou je willen weten? Ze zijn IDE en 7200rpm.
Los worden ze niet verkocht
een witte kast? zonde manquote:Op zondag 18 december 2005 19:28 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
De systeemkast is een Chieftec DG01W, daar kan je genoeg afbeeldingen van vinden op Internet.
Dan pas ik ff.quote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef jeroen_is_hier het volgende:
En er zit ook nog een officiele versie van Windows XP professional op!
(dus met licentiesticker)..
Merk kan ik nu niet gauw bekijken, systeem staat momenteel in Woubrugge (en ik zit in Almere), maar ik zal morgen eens bellen. In ieder geval is 1 van de twee (de 80GB) een WD en de ander volgens mij een Seagate
Via de mail een bod gekregen van 375 euro's
quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als 't van LaZZ is dan staat mijn bod nog, wil graag een P4 voor serverbak .![]()
Hehe.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan pas ik ff.![]()
Als 't van LaZZ is dan staat mijn bod nog, wil graag een P4 voor serverbak .![]()
De bieder per mail heeft het af laten weten..quote:
Ik heb nog steeds interesse...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hoeveel zonder de:
- 200GB HDD
- DVD+/-RW (Pioneer 106D)
- CD/RW
- Geforce 4 MX4000
- Extra: Gigabyte Radeon 9700pro met Zalman passieve koeling(weet niet zeker of deze goed werkt, maar werken doet 'ie zeker, heb hem even in het systeem gestopt).
- 15"CRT monitor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |