Ok andere avatar gekozen...quote:Op zondag 18 december 2005 10:42 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Is slechts 506 KB klein. Waar hebben we het dan over
Heb jij dat filmpje op je hdd staan?quote:Op zondag 18 december 2005 10:42 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Is slechts 506 KB klein. Waar hebben we het dan over
Rechts klikken, download opslaan als.quote:Op zondag 18 december 2005 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb jij dat filmpje op je hdd staan?
Zou ik die misschien in mijn bezet kunnen krijgen?
quote:Op zondag 18 december 2005 10:49 schreef BrauN het volgende:
Om dit topic niet geheel kut te laten worden/blijven is het misschien handig als je ook motiveert waarom je die avatars kiest... Zomaar een tip hoor.
Ja wat verwacht je nu dat ik ga uitleggen waarom ik je avatar niet leuk vindquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 11:20 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Tering wat loopt iedereen zich aan te stellen, het gaat mij er niet om dat de avatars die ik heb gekozen als beste of als slechtste uit de bus komen. Het was de bedoeling dat meer mensen wat avatars zouden posten maar blijkbaar wordt alles een beetje te persoonlijk opgevat.
Ik zal de openings post aanpassen!
Ja hoor maar als ik dat bij iedereen moet doen ben ik de hele dag bezig.quote:Op zondag 18 december 2005 11:26 schreef WAT het volgende:
[..]Ik mag toch wel gewoon om argumenten vragen?
Dat is idd één van de eeste avatargifjes die opdoken op het net/fora's!quote:Op zondag 18 december 2005 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Hm, zal die niet zelf ontworpen hebben. Ik ken veel mensen met die avatar.
Alsof hij die zelf gemaakt of bedacht heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 10:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Post hier 3 avatars die volgens jou mee kunnen dingen naar de avatar award 2005.
Wanneer dit topic vol is worden de 10 meest voorkomende avatars in een poll gezet en kan er op worden gestemd.
Mijn 3 favorieten zijn:
[afbeelding] Erg mooi, gewoon goed gevonden.
Nou iemand heeft hem bedacht, ik zei niet dat hij dat was. Alleen dat het goed gevonden is...quote:Op maandag 19 december 2005 11:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Alsof hij die zelf gemaakt of bedacht heeft.![]()
Hey?!quote:Op maandag 19 december 2005 15:52 schreef bolletje_24 het volgende:
En natuurlijk, nu al legendarisch:
[afbeelding]
![]()
Zie hem voor het eerstquote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Die van mij is top.
Iedereen kent hem.
na de 1337e keer komt er een leuke verrassing. Blijven kijken dus!quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 18:55 schreef Bendeleider het volgende:
Een snelle blik door dit topic en ik realiseer me dat ik toch echt uitblink in orginaliteit.
quote:Op maandag 19 december 2005 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
na de 1337e keer komt er een leuke verrassing. Blijven kijken dus!
Ja inderdaad... we moeten ook voor de meest ROTTE avatar stemmen, dus die van Maikuuul kan daar alvast bij!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef Maikuuul het volgende:
Whet the feck, de mijne staat er niet eens tussen gek :/ schaam jullie je eens even snel !
Das mooiquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja inderdaad... we moeten ook voor de meest ROTTE avatar stemmen, dus die van Maikuuul kan daar alvast bij!
Ja die is schitterend ja..overigens vind ik dat knipperende hondeding van conflict echt mateloos irritant.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:35 schreef zoalshetis het volgende:
waar die gast "shut the fuck up" schreeuwt. manneke pils dus. jammer van de kerst muts.
was datquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:15 schreef SolidArt het volgende:
Ik vind deze wel puik:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |