BMWquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja, het is een 8 minuten durende achtervolging (van een 11 minuten durende prequel). Jack in een Toyota Prius en de grote onbekende in een BWM (dacht ik).
Duhquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Raar dat Jack zo goed een crisis kan oplossen maar dat ie niet fatsoenlijk voor zichzelf kan zorgen.
[afbeelding]
Zeker. Hij zegt nog wel "Now am I cear?" achter elke zin, "sonofabitch" is zijn favoriete scheldwoord, hij loopt constant met een pistool te zwaaien, hij protesteert tegen zijn snelheidsboetes met "I understand that Mr. Policeman, but right now that car is our only lead", maar met wat vlekken op zijn hoofd en lang haar is ie niet te herkennen.quote:
Ik kan het je zelfs sterker vertellen, Wayne Palmer is ook te zien (en te horen) in een paar promo's.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:50 schreef Merkie het volgende:
Ik heb zojuist David Palmer ontdekt op 00:20 van promo 16!
Contract niet verlengt het publiek was volgens mij wel zat van 2 seizoenen een niets toevoegende blonde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Kim mag best dood ja. Waarom zat ze trouwens niet in 4?
Omdat ze alleen maar debiele jank-verhaallijnen had en de vaart eruit haalde. De 24-crew kreeg dat ook doorquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Kim mag best dood ja. Waarom zat ze trouwens niet in 4?
Girl Next Door is al ouder tochquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ditchte ze 24 niet omdat ze filmster werd met House of Wax en The Girl Next Door?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef SunChaser het volgende:
Edgar en Clöe, die gaan t samen doen denk ik
Denk het wel. Alleen de tweede aflevering niet denk ik, maar ach, tegenwoordig duurt het dowloaden korter dan de aflevering zelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:26 schreef Dos37 het volgende:
ja ik hoop dat ie maandag morgen om 7 uur online staat anders kan ik hem 's avonds pas aanzetten.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk het wel. Alleen de tweede aflevering niet denk ik, maar ach, tegenwoordig duurt het dowloaden korter dan de aflevering zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. A.u.b. niks bevestigen of ontkennen ofzo, maar ik weet dit gewoon bijna zeker zonder dat ik spoilers heb gelezen, en dat vind ik wel jammer.
2000 light years from home
Zodat anderen niet dezelfde vermoedens krijgen en ze dus een spoiler te besparen, mocht ik gelijk hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:42 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zet je vermoedens in spoilertags?![]()
Ik had dat vermoeden al eerderquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zodat anderen niet dezelfde vermoedens krijgen en ze dus een spoiler te besparen, mocht ik gelijk hebben.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd wie er van de lopende karakters dit jaar doodgaat. Ik gok op Edgar en David Palmer.
Je kunt toch aan iemand anders een avi vragenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef DaMart het volgende:
Ik ga denk ik nog langer moeten wachten op het begin van seizoen 5... binnenkort ben ik namelijk even internetloos ivm een verhuizing...
Moet iemand anders die wel hebben... maar ja, als ik wat langer moet wachten, dan kan ik natuurlijk wel meer nieuwe 24 achter elkaar op mijn nieuwe tv kijken, da's weer positief dan!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kunt toch aan iemand anders een avi vragen
Er staat heel wat meer in, o.a. dat er misschien een serie films van komt, de toekomst van de serie (het kan net zolang doorlopen als Law&Order) en Sutherland zelf zegt dat de cast niet eeuwig hetzelfde kan blijven (dus misschien over een paar seizoenen een nieuwe Jack Bauer (of gewoon een heel nieuw personage)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef CloudStrife het volgende:
Leuk artikel, wel wat spoilers over wie er terugkomen enzo:
http://www.ew.com/ew/report/0,6115,1143221_3_0_,00.html
ALMOST TIME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |