Het was ook meteen hun laatste show, dus so long for the toekomst.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was ook meteen hun laatste show, dus so long for the toekomst.
Er stond deze week een interview met Klaassen in de VARA-gids, en hij vertelde dat ze niet meer samen kunnen touren en zo omdat er te veel gebeurd is (maar hij kon ook niet zeggen wat).quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
Misschien dat ze nog wel eens samengaan.
Allebei. Alex Klaassen, was o.a. Ramses Shaffy.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:58 schreef Arcee het volgende:
Sandifort ken je vast wel van Kopspijkers. Daar herkende ik d'r iig wel van.
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het niet echt uit de verf komen, er zitten leuke stukken tussen, goede stukken, maar mijn probleem is vooral dat het stukken zijn; iets van een rode draad had wel geholpen denk ik.
Rode draad laten we over aan Paul van Vliet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het niet echt uit de verf komen, er zitten leuke stukken tussen, goede stukken, maar mijn probleem is vooral dat het stukken zijn; iets van een rode draad had wel geholpen denk ik.
En Seth Gaaikemaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rode draad laten we over aan Paul van Vliet.
Aha, maar hij zat er dan minder vaak in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Allebei. Alex Klaassen, was o.a. Ramses Shaffy.
Valt wel meequote:
Het doet me een beetje denken aan die scene met die spastische voetbaltrainers van Jiskefet.quote:
Jep. geweldig wijfquote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef Duder het volgende:
Sandifort speelde toch ook LaToya in die serie in villa achterwerk, 'toscane'?
Beide er mooie zangstemmen .quote:
Maar dan tien keer beter. Werkelijk briljantquote:Op zondag 18 december 2005 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan die scene met die spastische voetbaltrainers van Jiskefet.
Die scene was briljant ja.quote:Op zondag 18 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Briljant weet ik niet maar wel dat het geweldig was.
Niet alleen de looks....quote:Op zondag 18 december 2005 00:41 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het was dus Sandifort.
Nouja... ze heeft in ieder geval de looks om het helemaal goed te maken.
Het is dan ook een zeer typische illusie te denken dat kokette nichtenkindjes vooral uit sexuele overtuiging kokette nichtenkindjes zijn.....quote:Op zondag 18 december 2005 00:51 schreef SCH het volgende:
Ik vind Alex lief
Zag hem ooit al bij Brigitte, echt een koket nichtenkindje maar hij buit het wel erg uit.
Je hebt Bette Midler gemist.quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Bupatih het volgende:
De eerste cabaretière waar ik echt om moest lachen.
Dat valt nog best mee, naast Ramses speelde hij ook Marco Borsato, Herman van Veen, de barkeeper uit de songvestival bar en ik ben er vast nog wel een paar vergeten. Hij was in iedergevel wel een regelmatige gast.quote:Op zondag 18 december 2005 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aha, maar hij zat er dan minder vaak in.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef Auticia het volgende:
Ik vond de opmerking "Ik zit eraan te denken een hazelip te nemen" erg leuk.
Ja met die hazenlip, zo droog en zo onverwachts.quote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef Auticia het volgende:
Erg leuk ja. Alex was in "Miss Kaandorp, Brigitte de Musical" echt geweldig.
Ik vond de opmerking "Ik zit eraan te denken een hazelip te nemen" erg leuk.
Carol Burnett is ook erg grappig, met name een show die ze ooit deed samen met een andere vrouw (Julie Andrews?). Wat quotes van haar:quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef Bupatih het volgende:
De eerste cabaretière waar ik echt om moest lachen.
Dat verklaard alles, ik haat die vent.quote:Op zondag 18 december 2005 21:11 schreef McCarthy het volgende:
niet mijn vorm van humor
ik hou meer van bert visser
Dan is Nederland verlorenquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Metus het volgende:
[..]
Deze voorstelling is alleen al ruim drie jaar oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |