Het was ook meteen hun laatste show, dus so long for the toekomst.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was ook meteen hun laatste show, dus so long for the toekomst.
Er stond deze week een interview met Klaassen in de VARA-gids, en hij vertelde dat ze niet meer samen kunnen touren en zo omdat er te veel gebeurd is (maar hij kon ook niet zeggen wat).quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:57 schreef SCH het volgende:
Misschien dat ze nog wel eens samengaan.
Allebei. Alex Klaassen, was o.a. Ramses Shaffy.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:58 schreef Arcee het volgende:
Sandifort ken je vast wel van Kopspijkers. Daar herkende ik d'r iig wel van.
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het niet echt uit de verf komen, er zitten leuke stukken tussen, goede stukken, maar mijn probleem is vooral dat het stukken zijn; iets van een rode draad had wel geholpen denk ik.
Rode draad laten we over aan Paul van Vliet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het niet echt uit de verf komen, er zitten leuke stukken tussen, goede stukken, maar mijn probleem is vooral dat het stukken zijn; iets van een rode draad had wel geholpen denk ik.
En Seth Gaaikemaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rode draad laten we over aan Paul van Vliet.
Aha, maar hij zat er dan minder vaak in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Allebei. Alex Klaassen, was o.a. Ramses Shaffy.
Valt wel meequote:
Het doet me een beetje denken aan die scene met die spastische voetbaltrainers van Jiskefet.quote:
Jep. geweldig wijfquote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef Duder het volgende:
Sandifort speelde toch ook LaToya in die serie in villa achterwerk, 'toscane'?
Beide er mooie zangstemmen .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |