wat ik dus in dat travian channel van GoT probeerde te gaan zeggen was dat ze niet de alliance moesten aanvallen wegens mijn wangedrag, hierbij dus krvabo ^^quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef ZigoSOS het volgende:
Sorry hoor, ik speel liever op safe en ik heb totaal niks tegen GoTers, en ik wil daar totaal geen oorlog mee door jorryt, niks persoonlijks, daardoor ben ik er dus uitgegaan.. Ik weet ook niet waarom jullie nou met de GoTers ruzie zittten te maken, door de 'concurrentie' van Fok! en GoT? Rivalen? Ik snap dat niet, en ik ben niet in Fok! gekomen om oorlog te krijgen en uiteindelijk ook te verliezen, ik weet zeker dat ZAFT en GoT sterker en machtiger is, en als ze zouden willen zouden ze ons makkelijk kunnen wegvagen, wat ik zelf liever bij mij niet heb. Dus ik wil me daar niet mee bemoeien.![]()
Dat basseer ik op een paar pagina's terug, waarna het ging over dat iemand het pass had veranderd, en uiteindelijk het account werd verwijderd.. account-overname.. als je het zo wil noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef jorryt het volgende:
[..]
waar baseer je dat op ?
[..]
En ik beschuldig niet van multiaccount maar van account-overname
En dit wou je doen door ze uit te schelden? Goed plan.quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef jorryt het volgende:
[..]
wat ik dus in dat travian channel van GoT probeerde te gaan zeggen was dat ze niet de alliance moesten aanvallen wegens mijn wangedrag.
Sorry maar dit vind ik nergens op slaanquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef jorryt het volgende:
[..]
En
LostFormat is uit de alliantie verwijderd.
En met welke zin wil je dit zeggen? Uit het gesprek op irc kan ik dit niet halen, en ook niet uit een post hier op fok..quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef jorryt het volgende:
[..]
wat ik dus in dat travian channel van GoT probeerde te gaan zeggen was dat ze niet de alliance moesten aanvallen wegens mijn wangedrag, hierbij dus krvabo ^^
WAT? Wat is dit voor een dieptriest gedrag?quote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef jorryt het volgende:
[..]
En
LostFormat is uit de alliantie verwijderd.
Dan kan ie er op zn minst toch zelf voor kiezen om te verlaten?quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef jorryt het volgende:
Jij wilt zo graag geen oorlog, aangezien GoT Fok! aan gaat vallen zit je daar dus niet goed.
http://travia.nl/forum/index.php?topic=435.msg7061#msg7061quote:
Kleuter. Wat een zielige vertoning. Je helpt in een dag een goedlopende alliantie naar de knoppen. En in plaats daar wat aan te doen, kick je mensen die kritiek op je leveren. Wat ben je een ontzettende mongool. Jij begrijpt dus echt niet hoe dit soort spellen gespeeld moeten worden.quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef jorryt het volgende:
Jij wilt zo graag geen oorlog, aangezien GoT Fok! aan gaat vallen zit je daar dus niet goed.
Inderdaadquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je helpt in een dag een goedlopende alliantie naar de knoppen.
(nu loop je zelf ook te schelden)quote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kleuter. Wat een zielige vertoning. Je helpt in een dag een goedlopende alliantie naar de knoppen. En in plaats daar wat aan te doen, kick je mensen die kritiek op je leveren. Wat ben je een ontzettende mongool. Jij begrijpt dus echt niet hoe dit soort spellen gespeeld moeten worden.
Iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef Hamotje het volgende:
ff oftopic zigosos jij hebt toch ook kiekko gespeeld (ijshockeyspelletje) ?:P
Jij verdient het dan ook om uitgescholden te worden. Je bent iig de reden dat die aanvallen tot deze situatie hebben geleid. Dat had je ook anders kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef jorryt het volgende:
[..]
(nu loop je zelf ook te schelden)
Maar ik ben niet de oorzaak dat GoT ons ging aanvallen, of wel soms ?
Vent, stik er in. Als je zelf dat al niet door hebt dan ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef jorryt het volgende:
Je bent iig de reden dat die aanvallen tot deze situatie heeft geleidt.
waar baseer je dat dan op ?
Mijn dorp was platgegooid, jammer dan, kheb genoeg andere dingen te doen.. jullie mochten mijn dorp toch aanvallen voor de grondstoffen (nu trouwens nog steeds 10k van alles behalve graan ligt er voor iedereen vrij om mee te nemen)
krvabo, have funquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef jorryt het volgende:
Oke, ga je gang maar krvabo, ik accepteer de gevolgen wel. Kan ik wat meer tijd aan andere spelletjes besteden, good luck nog Fokkers.
Alhoewel ik het nog steeds dom vind voor machiel maarja.
Het interessante is dat accountovername toegestaan is zolang er geen multi-situatie ontstaat.quote:
Ik doe het ook liever niet, maar soms moet hetquote:Zeg vind je het leuk om mensen uit te schelden met ziektes?
Leg maar uit alsjeblieft.quote:k bedoel deze "war" (eerder eenzijdige afmatting) heb je aan jezelf te wijten.
Bedank jorryt maar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Silver_Shark het volgende:
godverdomme
ben al 3x aangevallen door P.I.A
ben al 2x aangevallen door GOT
en al 4x aangevallen door ZAFT
GVD
PM me even.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke alliantie ga jij nu? Ik ben ook maar geleaved nu.
Hoe gaat hij hetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:35 schreef Silver_Shark het volgende:
ikga me eigen alliantie maken
Stuur me maar een ingame bericht (naar machiel) dan stuur ik wel wat. Zoland mijn marktplaats nog heel is that is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef MaceNL het volgende:
iemand wat resourses over? ben bijna een weekje bezig maar het schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |