Zeg houden we het netjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:09 schreef Platina het volgende:
Post vooral ook al die zooi openbaar,
dalijk is het z'n vieze GoTter
Lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Inderdaad
Maar nu is het sowieso over, want hij wordt nu verwijderd, klaar...
in dat geval goed gebruk ervan makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef Sautor het volgende:
Ajuus...
Maar ff een vraagje, heeft iedereen nu plus? Want ik logde net opeens in en zie dat ik allemaal dingen heb die alleen met plus kunnen(terwijl ik nix betaald heb)
Jawel, heb net nog een commando gegevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:02 schreef sk888er het volgende:
En ook nog leuke actie![]()
Op de engelse severs kan nu niemand meer aanvallen![]()
Ik weet niet of dit ook zo is op de nederlandse![]()
Ik zet hem ook maar even op het forum.quote:allereerst, I wish you a merry christmas and a happy new year. bij dat new year, blaas met vuurwerk niet je fikken van kant, ik heb er zelf eens een flinke brndwond op mijn arm van gehad, overigens niet mijn eigen schuld, nee dit is geen "wees voorzichtig"-preek het gaat mij erom, dat jullie volgend jaar dit spel ook nog kunnen spelen!
ten tweede, als er eens iets is, bijv je wordt aangevallen, stuur MIJ dan ff een berichtje, want ik vergeet op het forum te kijken.
ten derde, een verzoek om mensen te werven voor de alliantie, hoe meer zielen hoe meer vreugd! stuur mij dan ff een berichtje
op het moment is er plaats voor 18 personen, dus nog voor 3 extra, als we vol zitten upgrade ik gewoon ff mijn ambassade.
het laatste puntje: als een van jullie deze vakantie langer dan 2dagen niet online kan komen, zie ik dat, als jullie van te voren weten dat je voor een langere tijd niet online kunt komen, dan kan je bij statistiek, je eigen gebruiker en dan account, mij, admiraal c ts, als opzichter aanstellen, ik run dan tijdelijk je dorp, je kan dan ook nog een voorkeur doorsturen, zoals: upgrade mijn grondstoffen.
that's all folks,
ik wens jullie allen een fijne vakantie en een gelukkig 2006!!!
Ja maar vallen ze dan ook aan of brengen ze dan kerstcadeautjes, net zoals op de engelse site?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jawel, heb net nog een commando gegeven
Dat krijg je als iemand je aanvalt!quote:Dark_Killah wenst je fijne kerstdagen
Waarom speel jij op de .com?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef jorryt het volgende:
hehe bij .com ik de hele alliance "aanvallen" ik word eruit gekicked
Na 2 uur zien ze wat het is en zit ik er weer in(Zij trouwens catapulten naar mij sturen
)
Wel balen als je net iemand ging raidenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:52 schreef GorgeousRose het volgende:
Whahaha neej okej danIs wel lekker rustig zo
Zo zonder aanvallers..
jah okej.. Ben je net 2 uur aant lopen om alleen maar de kerstgroetjes te sturenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel balen als je net iemand ging raiden
ik 30 minutenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:19 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
jah okej.. Ben je net 2 uur aant lopen om alleen maar de kerstgroetjes te sturen![]()
![]()
Ik dus al helemaal vereerd, dus ook berichtje terug gestuurd en hij ook weer eentje *bla bla*... Allemaal heel leuk en aardig.. Maar dan hoeft-ie me toch niet te gaan scouten?quote:Gefeliciteerd, je bent de eerste vrouw die ik tegenkom in dit spel. En ook een fijne kerst natuurlijk!!
Ben je een vrouwquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Ghèhèhè... Krijg ik zo'n berichtje:
[..]
Ik dus al helemaal vereerd, dus ook berichtje terug gestuurd en hij ook weer eentje *bla bla*... Allemaal heel leuk en aardig.. Maar dan hoeft-ie me toch niet te gaan scouten?Mjah... Geen fijne feestdagen krijg je daarmee..
Zijn paardje is trouwens nu wel dood, en bij mij niemand![]()
![]()
*mjah srry moest ik even mededelenvond het zelf namelijk wel grappig
*
Gjaaaaah.... Schokkend hè?quote:Op zondag 25 december 2005 00:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je een vrouw
OMG een vrouw die Travian speelt![]()
omdat ik die al sinds augustus speelquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom speel jij op de .com?![]()
Nope...quote:Op zondag 25 december 2005 00:03 schreef Murray het volgende:
Als ik nu 1 legionair stuur om de kerstgroeten te doen, krijg ik dan wel te zien hoeveel eenheden er in dat dorp zijn?
Hem maar de groeten terug gedaanquote:Chunthekiller wenst je fijne kerstdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |