Zeg houden we het netjesquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:09 schreef Platina het volgende:
Post vooral ook al die zooi openbaar,
dalijk is het z'n vieze GoTter
Lijkt me het beste.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Inderdaad
Maar nu is het sowieso over, want hij wordt nu verwijderd, klaar...
in dat geval goed gebruk ervan makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef Sautor het volgende:
Ajuus...
Maar ff een vraagje, heeft iedereen nu plus? Want ik logde net opeens in en zie dat ik allemaal dingen heb die alleen met plus kunnen(terwijl ik nix betaald heb)
Jawel, heb net nog een commando gegevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:02 schreef sk888er het volgende:
En ook nog leuke actie![]()
Op de engelse severs kan nu niemand meer aanvallen![]()
Ik weet niet of dit ook zo is op de nederlandse![]()
Ik zet hem ook maar even op het forum.quote:allereerst, I wish you a merry christmas and a happy new year. bij dat new year, blaas met vuurwerk niet je fikken van kant, ik heb er zelf eens een flinke brndwond op mijn arm van gehad, overigens niet mijn eigen schuld, nee dit is geen "wees voorzichtig"-preek het gaat mij erom, dat jullie volgend jaar dit spel ook nog kunnen spelen!
ten tweede, als er eens iets is, bijv je wordt aangevallen, stuur MIJ dan ff een berichtje, want ik vergeet op het forum te kijken.
ten derde, een verzoek om mensen te werven voor de alliantie, hoe meer zielen hoe meer vreugd! stuur mij dan ff een berichtje
op het moment is er plaats voor 18 personen, dus nog voor 3 extra, als we vol zitten upgrade ik gewoon ff mijn ambassade.
het laatste puntje: als een van jullie deze vakantie langer dan 2dagen niet online kan komen, zie ik dat, als jullie van te voren weten dat je voor een langere tijd niet online kunt komen, dan kan je bij statistiek, je eigen gebruiker en dan account, mij, admiraal c ts, als opzichter aanstellen, ik run dan tijdelijk je dorp, je kan dan ook nog een voorkeur doorsturen, zoals: upgrade mijn grondstoffen.
that's all folks,
ik wens jullie allen een fijne vakantie en een gelukkig 2006!!!
Ja maar vallen ze dan ook aan of brengen ze dan kerstcadeautjes, net zoals op de engelse site?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:03 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jawel, heb net nog een commando gegeven
Dat krijg je als iemand je aanvalt!quote:Dark_Killah wenst je fijne kerstdagen
Waarom speel jij op de .com?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef jorryt het volgende:
hehe bij .com ik de hele alliance "aanvallen" ik word eruit gekicked
Na 2 uur zien ze wat het is en zit ik er weer in(Zij trouwens catapulten naar mij sturen
)
Wel balen als je net iemand ging raidenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:52 schreef GorgeousRose het volgende:
Whahaha neej okej danIs wel lekker rustig zo
Zo zonder aanvallers..
jah okej.. Ben je net 2 uur aant lopen om alleen maar de kerstgroetjes te sturenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel balen als je net iemand ging raiden
ik 30 minutenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:19 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
jah okej.. Ben je net 2 uur aant lopen om alleen maar de kerstgroetjes te sturen![]()
![]()
Ik dus al helemaal vereerd, dus ook berichtje terug gestuurd en hij ook weer eentje *bla bla*... Allemaal heel leuk en aardig.. Maar dan hoeft-ie me toch niet te gaan scouten?quote:Gefeliciteerd, je bent de eerste vrouw die ik tegenkom in dit spel. En ook een fijne kerst natuurlijk!!
Ben je een vrouwquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef GorgeousRose het volgende:
Ghèhèhè... Krijg ik zo'n berichtje:
[..]
Ik dus al helemaal vereerd, dus ook berichtje terug gestuurd en hij ook weer eentje *bla bla*... Allemaal heel leuk en aardig.. Maar dan hoeft-ie me toch niet te gaan scouten?Mjah... Geen fijne feestdagen krijg je daarmee..
Zijn paardje is trouwens nu wel dood, en bij mij niemand![]()
![]()
*mjah srry moest ik even mededelenvond het zelf namelijk wel grappig
*
Gjaaaaah.... Schokkend hè?quote:Op zondag 25 december 2005 00:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je een vrouw
OMG een vrouw die Travian speelt![]()
omdat ik die al sinds augustus speelquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom speel jij op de .com?![]()
Nope...quote:Op zondag 25 december 2005 00:03 schreef Murray het volgende:
Als ik nu 1 legionair stuur om de kerstgroeten te doen, krijg ik dan wel te zien hoeveel eenheden er in dat dorp zijn?
Hem maar de groeten terug gedaanquote:Chunthekiller wenst je fijne kerstdagen
kan niet met de kerstquote:Op maandag 26 december 2005 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Heb nu meer dan 100 Phally's met defence lever 3 en een muur van level 8....kom maar op
Zou slechts 28 imperiaan en 5 imperatoris verliezen om die 100 phalanx neer te halen. Eitje dusquote:Op maandag 26 december 2005 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Heb nu meer dan 100 Phally's met defence lever 3 en een muur van level 8....kom maar op
Hoi RonaldMade hier, leider van ZAFTquote:Op maandag 26 december 2005 16:38 schreef DeHovenier het volgende:
Waar wacht je op dan
Wil je soms ruzie met de almachtige Fok!alliantie?![]()
stoer man, denk je dat je hier respect krijgt ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 16:50 schreef DeltaGoodremFan het volgende:
[..]
Hoi RonaldMade hier, leider van ZAFTZelfde alliantie waarin krvabo en Motrax dus zitten
![]()
Doe ff normaal. Denk jij dat jij op deze manier respect krijgt?quote:Op maandag 26 december 2005 17:29 schreef jorryt het volgende:
[..]
stoer man, denk je dat je hier respect krijgt ofzo
Ga maar uitrekenen gewoon al je grondstoffen veldjes op zijn hoogstquote:Op maandag 26 december 2005 17:25 schreef Hamotje het volgende:
Wat is eigelijk de max, productie die je kan hebben van een grondstof in je eerste dorp?
1000?
Heldquote:Op maandag 26 december 2005 17:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Vet mijn eerste aanval:
55 55 55 32![]()
![]()
Hm.. [NLBE] stond eerst boven julllie..quote:Op maandag 26 december 2005 17:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ben jij RonaldMade
ZAFT kunnen we wel hebben, wat voor geitebreiersclubje is dat
Vandaag ook voor het eerst aan het raiden geslagen, ze komen net terug van het 4e dorp, in totaal 1 legionair verlren.quote:Op maandag 26 december 2005 17:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Vet mijn eerste aanval:
55 55 55 32![]()
![]()
Ik denk dat machiel je erg dankbaar is.quote:Op maandag 26 december 2005 19:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Wanneer gaan we als FOK! een andere alliantie aanvallen, als we nou heel sterk enzo zijn later gaan we lekker onze gotvriendjes pesten
Hebben jullie hem daarom aangevallen ?:Squote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef krvabo het volgende:
[..]
Ik denk dat machiel je erg dankbaar is.
welke server danquote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Hamotje het volgende:
* You were kicked from #travian by krvabo|lotr2 (1-2-3-fok weg. Oja, zeg je mensjes maar dat ze dood gaan(banned))
internet-hooligan
Zeg vind je het leuk om mensen uit te schelden met ziektes?quote:Op maandag 26 december 2005 23:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Haha, wat een sukkel die krvabo stomme kankernerd. Gaat ie me bannen als ik zijn lieve channeltje met al de nerds bij elkaar in kom![]()
Ze gaan me straks killen echt jongens, ik ben zo bang dat het mijn hele leven ruineert enzo.
Na dit korte gesprek heb ik het al wel gezien.quote:Session Start: Mon Dec 26 23:18:26 2005
Session Ident: #travian
[23:18:26] * Now talking in #travian
[23:18:26] * Topic is 'Teh #travian | Forum op http://travia.nl/forum/ | Lassie is rijst'
[23:18:26] * Set by RonaldMade|Delta on Mon Dec 26 20:23:19
[23:18:29] <jorryt> ah deze server
[23:18:32] <jorryt> hoi
[23:18:47] <Marksman> zeker ook weer fok?
[23:18:50] <krvabo> jup
[23:18:52] <RonaldMade|Lunamaria> uiteraard
[23:18:53] <jorryt> hoe raad je het
[23:18:53] <RonaldMade|Lunamaria> de leider
[23:18:53] <RonaldMade|Lunamaria>
[23:18:58] <Marksman> kick en ban :p
[23:19:00] <RonaldMade|Lunamaria> hoe is je nieuwe ambassade
[23:19:00] <RonaldMade|Lunamaria>
[23:19:08] <jorryt> beetje zwak
[23:19:10] <jorryt> kick en ban
[23:19:11] <jorryt> maarja
[23:19:19] <krvabo> heb je iets nuttigs te zeggen of wil je er gelijk uit?
[23:19:23] <Marksman> lol :p
[23:19:27] <RonaldMade|Lunamaria> hoe lang denken jullie te gaan overleven?
[23:19:32] <jorryt> Marksman hou jij ff je mond kontekrabber
[23:19:33] <scorpion> jorryt \o/
[23:19:41] <RonaldMade|Lunamaria> je mag in sec/uren zeggen
[23:19:41] * krvabo sets mode: +b *!*@cp75351-a.roemd1.lb.home.nl
[23:19:41] * You were kicked from #travian by krvabo (wrong. (banned))
Session Close: Mon Dec 26 23:20:11 2005
Ik vroeg je of je wat te vertellen had. Dat had je niet aangezien je een van onze leden beledigde. Ik had je je verhaal willen laten doen. Jij wou dat blijkbaar niet. Goede leider! De kickmessage was het antwoord op jouw antwoord dat je blijkbaar niets wou zeggen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:29 schreef jorryt het volgende:
[..]
Na dit korte gesprek heb ik het al wel gezien.
Internethooligans inderdaad, de grootsten hebben @s en de rest zijn de "kontekrabbers" en zullen alles doen om een beetje populair te worden bij deze almachtige @s, dit zullen ze nooit worden maar dat zien ze over een tijdje wel in. Verder is een antwoord met beredenatie erg moeilijk voor hen zoals te zien in de kickmessage. Oja, leuk dat al die accounthandel gegevens zo open op jullie forum staan, zullen de admins leuk vinden
.
Je wil gewoon zelf Fok!leider wordenquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef LostFormat het volgende:
De tering, wat is dit voor een triest gezeik. Jorryt, je bent een fucking alliantie leider. Ik had van jou wel wat diplomatiekere actie verwacht. Ooit gedacht aan het belang van de alliantie ipv debiel mensen te gaan uitschelden? Zo riskeer je dingen waar het merendeel totaal niet op zit te wachten. Wat denk je wel niet waar je mee bezig bent?
Dat interesseert me echt geen zier.quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je wil gewoon zelf Fok!leider worden
Nu had yorrit dus daarstraks een kans om dingen slim aan te pakken maar dat heeft hij dus verstierd. Wat een incompetente randdebiel.quote:Dit moet btw niet uit de hand gaan lopen, want dat schiet niet op
Waar komt deze plotselinge leegloop opeens vandaan? Je bent goed bezig yorrit knul.quote:Gerryt heeft de alliantie verlaten. 26.12.05 23:38
DaDaanJR heeft de alliantie verlaten. 26.12.05 23:24
¡BárâGùñå! heeft de alliantie verlaten. 26.12.05 20:05
Je vergat er 1quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef LostFormat het volgende:
Waar komt deze plotselinge leegloop opeens vandaan? Je bent goed bezig yorrit knul.
waar baseer je dat op ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef krvabo het volgende:
[..]
Ik vroeg je of je wat te vertellen had. Dat had je niet aangezien je een van onze leden beledigde. Ik had je je verhaal willen laten doen. Jij wou dat blijkbaar niet. Goede leider! De kickmessage was het antwoord op jouw antwoord dat je blijkbaar niets wou zeggen.
[/qoute] kwas nog aant typen en moest ff een intermezzo geven
[quote]
Maargoed, GoTters en ZAFTers doen niet aan accountsharing. FoK! wel (zij het even).
En ik beschuldig niet van multiaccount maar van account-overnamequote:Verder hebben we door ons goede contact met de multihunters en admins al meedere mensen met meerdere accounts laten bannen. Deze waren allemaal gegrond; voor jullie ons beschuldigen van een of ander vals spel.
Enquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Hamotje het volgende:
[..]
Je vergat er 1
daas91 heeft de alliantie verlaten. 26.12.05 23:40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |