Inderdaad dat merken we nu wel, en omdat jou dat niets uitmaakt laat je ons ook maar de ondergang zien.... Goede instelling, jij zal echt ver in je leven komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef jorryt het volgende:
Dat kan me echt geen bal schelen die war.
Ik heb niks van je ontvangen. Sorry.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jorryt het volgende:
Het kan me nu niks meer schelen bedoel ik...
Trouwens, 1 ding dat we geen goede alliantie zijn geworden is omdat niemand reageerde op wel zeker 4 crewmessages waarin over een chatkanaal gepraat werd, alleen TheTh1ng was regelmatig te zien @ #vaffanculo.
Dat zeg ik toch ook, en je doet er nu alles voor zodat wij ook worden afgemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jorryt het volgende:
Wat een grap. Je scheld mensen uit voor nerds maar je denkt dat we als alliantie niet geslaagd zijn omdat we niet met z'n allen hebben zitten ircen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jorryt het volgende:
Trouwens, 1 ding dat we geen goede alliantie zijn geworden is omdat niemand reageerde op wel zeker 4 crewmessages waarin over een chatkanaal gepraat werd, alleen TheTh1ng was regelmatig te zien @ #vaffanculo.
Ja, ik had zelf ook gelachen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef Silver_Shark het volgende:
wedden dat GoT en Zaft Nu ons uitlachen omdat we nu ruzie maken -_____-
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Christus te paard. Wat zijn jullie zielig.
We zijn toch niet verplicht om te chatten? Als je belangrijke mededelingen hebt dan had je ze op alliantieforum kunnen plaatsen, of bericht kunnen sturen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef jorryt het volgende:
Bijvoorbeeld, of het hier kunnen zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
We zijn toch niet verplicht om te chatten? Als je belangrijke mededelingen hebt dan had je ze op alliantieforum kunnen plaatsen, of bericht kunnen sturen.
Is dan een afweging ivm openbaar zijn..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of het hier kunnen zetten.
koekje erbij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:20 schreef Hamotje het volgende:
Iemand popcorn?
Hier neerzetten is wel openbaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat. Of iemand in zijn/haar chatkanaal wil komen dat openbaar is?
Wat boeit het ook echt? Alsof je van chatten een betere alliantie wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Mjah, ik vind het een beetje wrang om te zeggen dat we nooit kwamen chatten terwijl ik niet eens de vriendelijk vraag heb gehad.
Haha, denk je dat ik met diplomatieke pm's aanvallen kan voorkomen? En als dat mogelijk was, wat dan nog. De zwakkere zijn toch al lang met de staart tussen hun benen gevlucht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Waarom zou je trouw zijn aan een alliantie waar anderen blijkbaar erg weinig waarde aan heffen?
[..]
Omdat het mijn alliance is, en ik er trouw aan blijf ongeacht wat anderen doen.
Lekkere alliantie leider ben je dan als je dat balen voor hem vind. Een andere user heeft dit veroorzaakt en dan is dat maar balen voor hem? Goed bezig.
[..]
Ja als hij de alliance daarop verlaat dan vind ik dat balen voor hem en zou het mij verder weinig meer boeien dat hij kapot geraid zal worden.
En nog zo'n uitspraak. Knul, wat schiet je er nou mee op als je constant die mensen aan het uitschelden bent? In plaats van wat diplomatieke pm's ben je alleen maar bezig met die mensen meer de grond in aan het boren...
Mensen die onze alliance verlaten om ons aan te vallen zijn triest.quote:Christus te paard. Wat zijn jullie zielig.
haha dat doe je maar fijn, leuk voor je verdere allainties. weten ze ook weer wie ze kunnen vertrouwen. Ik heb niet veel te zeuren over je verdere travian gedoe al zal ik je wel aanvallen als ik de kans krijg.quote:Hei Platina als er allemaal mensen rond me uit de alli gekicked worden, als got ons aanvalt om zo maar een paar redenen te nomen, vind je het dan gek dat ik het er verder bij laat zitten? Dan snap ik verder ook niet wat jij in godsnaam te melken hebt over míjn verdere travian leventje, als ík een nieuwe alliantie wil beginnen doe ik dat, daar heb jij geen barst mee te maken. (misschien jorryt maar jij iig niet).
Kom maar op knul. Leg eens uit. Hoe word je van chatten een betere alliantie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef jorryt het volgende:
Ja.
Je had als leider misschien nog wat uit kunnen maken ja. Maargoed, ik heb allang gemerkt dat diplomatie en subtiliteit niet je sterkste kanten zijn. Dus het waarschijnlijk toch geen zak uit gemaakt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha, denk je dat ik met diplomatieke pm's aanvallen kan voorkomen? En als dat mogelijk was, wat dan nog. De zwakkere zijn toch al lang met de staart tussen hun benen gevlucht.
Nee sorry, ik ben niet het persoon dat zijn excuses gaat aanbieden en van oewh aah, val me alsjeblieft niet aan, want het spijt me dit en dat, kom laten we vriendjes zijn!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je had als leider misschien nog wat uit kunnen maken ja. Maargoed, ik heb allang gemerkt dat diplomatie en subtiliteit niet je sterkste kanten zijn. Dus het waarschijnlijk toch geen zak uit gemaakt.
als we gaan zetten voor het ons chatkanaal terwijl het openbaar is kunnen mogelijke vijanden zomaar binnen stormen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat. Of iemand in zijn/haar chatkanaal wil komen dat openbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |