Neej de reden dat ik de alliantie verlaten heb is omdat ik liever niet helemaal kapot gemaakt wordt door die grotere allianties waar ikzelf toch niet tegenop kan... Jah okej het is een oorlog spelletje, maar ik vind het leuker om gebouwen te bouwen enzo..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Platina het volgende:
Hhaha, allemaal gewoon koppen dicht.
Jorryt heeft zijn best gedaan een goede alliantie op te richten en dat respecteer ik. Dat deze deels kapotgaat door internetnerds so be it. Maar de trieste zooi aan mensen die de alliantie nu verlaten en elkaar en mij berichtjes gaan sturen met: oewh laten we gezellig samen een alliantie oprichten in het geheim! Die kunnen van mijn part oprotten en als ik dit overleef zal ik deze veraders ook niet sparen.
Verder was Jorryt gisteravond niet meer de officiele leider want dat was ik, en dus hebben GoT en ZAFT wederom laten zien dat ze van diplomatie uitvoeren geen pap hebben gevreten. Verbaasd me overigens ook niets want hiervoor heb je meer sociale omgang nodig dan de jaarlijkse Sci-Fi convention.
Flikker nou toch snel op. Ik ben er nota bene uit gegooid. En dan ga je het me nu kwalijk nemen dat ik niet direct in deze situatie een open uitnodiging hier neer zet om een nieuwe alliantie te joinen. Jorryt heeft zelf de alliantie opgegeven. Een logisch vervolg daarvan is dat de oud leden een nieuwe zullen op zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Platina het volgende:
Hhaha, allemaal gewoon koppen dicht.
Jorryt heeft zijn best gedaan een goede alliantie op te richten en dat respecteer ik. Dat deze deels kapotgaat door internetnerds so be it. Maar de trieste zooi aan mensen die de alliantie nu verlaten en elkaar en mij berichtjes gaan sturen met: oewh laten we gezellig samen een alliantie oprichten in het geheim! Die kunnen van mijn part oprotten en als ik dit overleef zal ik deze veraders ook niet sparen.
Ook al zijn ook de GoT'ers niet echt taktvol bezig geweest, ik vind alsnog dat jorryt daar veel maar dan ook veel slimmer mee om had moeten gaan. GoT'ers kunnen zulk gedrag namelijk veroorloven. Wij zeker niet.quote:Verder was Jorryt gisteravond niet meer de officiele leider want dat was ik, en dus hebben GoT en ZAFT wederom laten zien dat ze van diplomatie uitvoeren geen pap hebben gevreten. Verbaasd me overigens ook niets want hiervoor heb je meer sociale omgang nodig dan de jaarlijkse Sci-Fi convention.
Ik vereer ze helemaal niet. Ze staan zo'n 25 plaatsen hoger als ons. Elke imbiciel weet dat je dan gewoon op je woorden moet letten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Platina het volgende:
Gotters kunnen dit en dat, en dit en dat.
Pff vereer ze niet alsof ze goden zijn, eerder halfmensen.
Als jorryt problemen had met een andere alliantie dan had hij dat ook via jou kunnen oplossen. Op het moment dat er kritiek kwam, heeft hij me er uit gegooid. Denk je dan echt dat ik dan met hangende pootjes naar jou toe ga om te vragen of ik alsjeblieft weer bij de alliantie mag komen? Sorry hoor, maar daar heb ik dan echt geen trek in.quote:Als je eruit gegooit bent had je berichte naar de leider moeten sturen, juist ja, ik.
Kijk eens naar de post van die slim_nog wat. Hij heeft zo'n 10 aanvallen op z'n dak gehad omdat andere alliantie leden dachten dat ze wel even met de GoT'ers konden kutten. De alliantie verlaten was dus blijkbaar nog en eens zo'm raar idee.quote:Als jorryt de alliante opgeeft die zichzelf heeft gedegradeerd tot officier is zijn keuze, waarom de rest halsover kop verlaat is mij een raadsel.
Als jij in de pan gehakt wil worden zodat je fijn kan blijven beweren dat je geen mietje bent, fijn knul, doe dat. Ik denk dat het merendeel daar absoluut geen zin in heeft.quote:Owhja wacht we zijn een grote zooi mietjes, dit is geen logisch vervolg van het verlaten van jorryt, maar mietjes gedrag dus, EN al zeker de manier waarop. ik quote het bericht dat ik ontvangen heb:
Dat noem ik enigzins ophemeling maarja, opvattingen vershcillen. Al zal ik er bar weinig om geven waar GoT op de ladder staat, het zijn en blijven trieste mannetjes.quote:GoT'ers kunnen zulk gedrag namelijk veroorloven. Wij zeker niet.
Schei toch uit. Waarom zou je trouw zijn aan een alliantie waar anderen blijkbaar erg weinig waarde aan heffen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Platina het volgende:
Het gaat er niet om of we in de pan worden gehakt of wel. Het gaat om trouw zijn aan de alliantie en dat zijn die mietjes dus niet.
Lekkere alliantie leider ben je dan als je dat balen voor hem vind. Een andere user heeft dit veroorzaakt en dan is dat maar balen voor hem? Goed bezig.quote:Balen voor slim_nog wat maar zoals ik al bij alliantie beschrijving zeg: GoT en ZAFT = kut.
En nog zo'n uitspraak. Knul, wat schiet je er nou mee op als je constant die mensen aan het uitschelden bent? In plaats van wat diplomatieke pm's ben je alleen maar bezig met die mensen meer de grond in aan het boren...quote:Dat noem ik enigzins ophemeling maarja, opvattingen vershcillen. Al zal ik er bar weinig om geven waar GoT op de ladder staat, het zijn en blijven trieste mannetjes.
Tief op ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Platina het volgende:
Het gaat er niet om of we in de pan worden gehakt of wel. Het gaat om trouw zijn aan de alliantie en dat zijn die mietjes dus niet.
Balen voor slim_nog wat maar zoals ik al bij alliantie beschrijving zeg: GoT en ZAFT = kut.
En ik zeg niet dat je met hangende pootjes terugkomt als je een bericht stuurt om het uit te leggen uhl.
[..]
Dat noem ik enigzins ophemeling maarja, opvattingen vershcillen. Al zal ik er bar weinig om geven waar GoT op de ladder staat, het zijn en blijven trieste mannetjes.
Kom op zeg. Ik ben nog te kort bezig om nu al met dit spel te stoppen. Ik vind het spel nu nog leuk en wil dit ook nog even zo houden. Als de andere leden nog gewoon zouden blijven zou ik alsnog uit de alliantie stappen, puur omdat ik nog verder wil.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Platina het volgende:
knip
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef jorryt het volgende:
Het is Jorryt ffs niet yorrit jorrit of wat jullie ook allemaal verzinnen, nu lees ik ff verder.
Kijk eerst eens naar jezelf met je gescheld.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Waarom zou je trouw zijn aan een alliantie waar anderen blijkbaar erg weinig waarde aan heffen?
[..]
Lekkere alliantie leider ben je dan als je dat balen voor hem vind. Een andere user heeft dit veroorzaakt en dan is dat maar balen voor hem? Goed bezig.
[..]
En nog zo'n uitspraak. Knul, wat schiet je er nou mee op als je constant die mensen aan het uitschelden bent? In plaats van wat diplomatieke pm's ben je alleen maar bezig met die mensen meer de grond in aan het boren...
Hij heeft wel lef, kan je van jullie niet zeggen, denk je dat de leden van een grote alliance als GoT zouden wegrennen als ze werden aangevallen door VIT omdat die een beetje hoger staan.. je wil toch zelf ook hoger komen, moet je er wel wat voor proberen, waarom speel je het anders?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Tief op ofzo
Met je heilig gedoe, zoek het uit, hoop dat ZAFT niks van jou overlaat, zeker niet na wat je allemaal zit te zeggen, wat imo nergens op slaat...
Ik speel het iig niet om me te laten inmaken omdat mensen zoals je het verpesten voor anderen. Denk je nu echt dat dit de manier is om hoger te komen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef jorryt het volgende:
[..]
Hij heeft wel lef, kan je van jullie niet zeggen, denk je dat de leden van een grote alliance als GoT zouden wegrennen als ze werden aangevallen door VIT omdat die een beetje hoger staan.. je wil toch zelf ook hoger komen, moet je er wel wat voor proberen, waarom speel je het anders?
Waarom ben je dan alsnog zo dom bezig als je er zo veel tijd aan hebt besteedt? En als ik niet bij fok had gezeten had ik wel een andere alliantie gezocht.. Dus dat van dat kapot raiden is onzin.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef jorryt het volgende:
Lostformat je meost eens weten hoeveel tijd ik besteed heb om in het begin iedereen te inviten en alle info te geven, als ik dat niet had gedaan waren jullie al lang helemaal kapot geraid.
quote:Klein Klote Kampje N: (-7|19)
Stam: Germanen
Alliantie: ZAFT
Leider: Marc Hulsebosch
Populatie: 377
Ff hierop nog, khad jullie allang gezienquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Platina het volgende:
...
Hey Mavius,
We zijn bezig een alliantie in alle stilte te oprichten. We proberen nu een selectie van ex-fok! leden hier te krijgen waar we proberen een nieuwe alliantie mee op te bouwen. De dingen die hier gebeuren worden niet op het fok!-forum vermeld maar in onze alliantie-forum. (die zo actief mogelijk word).
Zaft is er ondertussen al achtergekomen dat we van fok! zijn gekomen en GOT zal het uiteraard ook al weten. Aafke heeft nu al contact met 2 zaft leden en die gesprekken zijn tot nu toe allemaal goed gelopen.
Ik hoop dat we je aan onze kant kunnen krijgen.
MVG,
Bo en Aafke.
...
Christus te paard. Wat zijn jullie zielig.quote:War met spelers:
Cracow
Lostformat
DaDaanJr
Lagere allianties worden ook kapot geraid hoor, en de hoge in het begin namen geen nieuwelingen aan van buitenaf. Ik voorspel ook dat die Teddy Bear alliantie flink geraid gaat worden door onwetenden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Waarom ben je dan alsnog zo dom bezig als je er zo veel tijd aan hebt besteedt? En als ik niet bij fok had gezeten had ik wel een andere alliantie gezocht.. Dus dat van dat kapot raiden is onzin.
Zorg jij nou maar dat je die war met 6 allianties overleeft.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef jorryt het volgende:
[..]
Lagere allianties worden ook kapot geraid hoor, en de hoge in het begin namen geen nieuwelingen aan van buitenaf. Ik voorspel ook dat die Teddy Bear alliantie flink geraid gaat worden door onwetenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |