Ik ben er ... dus nu wordt het feestquote:Op maandag 19 december 2005 17:41 schreef Svensational het volgende:
Zeg, misschien dat het vandaag wel gezellig kan worden hier????
quote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben er ... dus nu wordt het feest.
Showchat #263: Het feest kan beginnen, want Sven is BINNEN!quote:Op maandag 19 december 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben er ook.
Laat het feest maar beginnen.
En voor Sven en babette en dunn0w:quote:
bij mij is `t verder 'rustig' gebleven [wat incidenten betreft, niet qua caseload...]quote:
oeh als je dit snel scrolled krijg je 'n heel tof effectquote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
En voor Sven en babette en dunn0w:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, maar het was toch een beetje teveel van het goedequote:Op maandag 19 december 2005 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh als je dit snel scrolled krijg je 'n heel tof effect
ik lust wel 'n glaasje trouwens![]()
Oeh!!!quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
ja ik ga ook slapen nu maar i khad teveel adrenaline i n mij bloed pmdat mijn liefde wedersijds is en ik nu nie tmeer vrijgzel ben
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 19 december 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
En voor Sven en babette en dunn0w:
[afbeelding] *15
quote:Op maandag 19 december 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
De nieuwe spelling is kut.
quote:Op maandag 19 december 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
De nieuwe spelling is kut.
quote:Er zijn maar liefst duizend woorden `verbeterd'. Voortaan schrijven we appelrechter (was appèlrechter), nasi goreng (was nasigoreng), sociaaleconomisch (was sociaal-economisch), meester-kok (was meesterkok), privéaangelegenheid (was privé-aangelegenheid), hors-d'oeuvre (was hors d'oeuvre), Tweede Kamerlid (was Tweede-Kamerlid), pre-industrieel (was preïndustrieel), vicepremier (was vice-premier) enzovoort. De paardebloem is weer veranderd in een paardenbloem, barbecuen is voortaan barbecueën. De kerstman is Kerstman geworden, terwijl de middeleeuwen nu Middeleeuwen zijn. Je zou zeggen, het is kafka-achtig (was Kafka-achtig). Meest aanstootgevend is de nieuwe spelling van ideeënloos. Dat wordt ideeëloos.
Jan en Jip-pe-ke lo-pen o-ver straat.quote:
Ik ben in een jolige buiquote:Op maandag 19 december 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
Rosé voor dunn0w trouwens?. Airelle is de naam
.
Vrijwel onmiddellijk daarop scheurde de hemel met een oorverdovend geraas in tweeën en...wordt vervolgd!quote:Op maandag 19 december 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jan en Jip-pe-ke lo-pen o-ver straat.
Jan ziet vuur.
Vuur eet hout.
"Au, au", roept het hout.
Zoiets?
Dat lijkt me niet....quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 18:07 schreef Svensational het volgende:
* Svensational geeft een glaasje rosé aan babette en wacht verlegen op een kusje op zijn wang.
Okquote:Op maandag 19 december 2005 18:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eigenwijs en lees het stukje eens.
6 fouten totaal, 5 keer door een koppeltekenquote:
Die eerste gaat dan nog... maar de e-a verbinding ziet er echt niet uit. Maargoed, het zal wel een kwestie van gewenning zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 18:37 schreef mark_03 het volgende:
Sociaaleconomisch
Priveaangelegenheid
Kut, als je nou voortaan eerst online komt op MSN, dan kan ik de mensen verwittigen van jouw komstquote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
Wiehoe!
Het kinderdictee is op dit moment aan de gang. Het Groot Dictee der Nederlandse Taal is vanavond om 20:20 op Nederland 3.quote:
't kinderdictee, voor de grote mensen begint het om half negen...quote:
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 18:42 schreef Airelle het volgende:
En voor babette21 want die moet nog leren met Hoofdletters te schrijven.
quote:Op maandag 19 december 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
't kinderdictee, voor de grote mensen begint het om half negen...
Dat staat erquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |