Wats dat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:20 schreef Verrekijkertje het volgende:
Typisch geval van Stockholm syndroom.
Zou wel gerechtigtigheid zijjn, die watje NIET uitbetalen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien gaan ze toch uitbetalen maar ik ben bang van niet.
En dat is een geldige reden om nu met hun gezondheid te spelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:21 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Dat zou al net zo slap zijn als deze hele serie is geweest.
Opdracht is opdracht. Geen gezeik. Ze zijn eerder ook al vaak genoeg gematst bij opdrachten.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou wel gerechtigtigheid zijjn, die watjes NIET uitbetalen.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef avonne het volgende:
Ik heb het al eerder gepost:
Eerst gunde ik niemand de overwinning en de prijzenpot, maar na de laatste 24 uur gun ik het ze allemaal van harte.
Het is echt verschrikkelijk zwaar geweest vandaag.
En nu houd ze de lamp wel brandendequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
Lieske gaat toch nog even fietsen respect voor haar.
Oke, ik zal het anders stellen, mijn mening is dat ze zo zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je moet eerst bewijzen om te kunnen oordelen.
DIE FIETS IS 1 FUCKING HELLLLLquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef regenworm het volgende:
Lieske gaat toch nog even fietsen respect voor haar.
Hahaha..... we kunnen het gaan hebben over kerstballen? Leuk thema zo in dit tijd van het jaar..... ok i'm lost, snij jij maar een onderwerpje aan... i'm all eye'squote:Op zaterdag 17 december 2005 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze zijn bijna klaar, als die discussie nu begint verzand die in de andere posts als ze stoppen.
Maar ik ben wel klaar over een discussie, over wat dan ook![]()
Oke, gaat ergens een lampje branden (woordspelingquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Liefde en respect naar je onderdrukker / ontvoerder na verloop van tijd.
deze watjes hebben 33 uur gefietst respect respectquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou wel gerechtigtigheid zijjn, die watje NIET uitbetalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |