Even de ranglijst:
1  	Barcelona  	52
2 	Valencia 	40
3 	R. Madrid 	39
4 	Osasuna 	39
5 	Sevilla 	35
6 	Villarreal 	34
7 	Deportivo 	33
8 	Celta 	33
9 	Getafe 	28
10 	Zaragoza 	28
11 	Atlético 	26
12 	Racing 	24
13 	Espanyol 	24
14 	Betis 	22
15 	R. Sociedad 	22
16 	Cádiz 	21
17 	Athletic 	19
18 	Alavés 	18
19 	Mallorca 	18
20 	Málaga 	17
Barca staat dus dik voor en die titel kunnen ze al bijna ophalen. Ik denk niet dat het puntverschil nog veel verder zal uitlopen maar die punten worden nooit meer in totaal ingehaald. Het gaat nu nog een beetje om de strijd om de 2de plek.
Cadiz mooi 16de. Jammer dat ze gister niet konden winnen van Racing maar als we komende periode enkele punten kunnen pakken zou dat iig goed zijn.
Real speelde vandaag niet zo heel goed maar won wel. Weer een goal van Robinho die eindelijk los lijkt te komen na z'n moeilijke start. Ronaldo zal er volgende week weer bij zijn en Woodgate viel vandaag in na enkele weken weer buitenspel te hebben gestaan. Real heeft trouwens de beste serie in 2006 neergezet van Europa (las ik in de kranten van de week, denk van de grootste competities) met 6 overwinningen en 1 gelijkspel. 
Het enige dat we nu kunnen doen in blijven winnen, hopen dat Barca wat punten laat liggen en zelf maar voor de CL en de Copa te gaan (als je die andere 2 pakt doe je het ook niet slecht). Ik blijf zeggen, voor mij is de CL een mooiere prijs dan de Liga. 
Cadiz  
 Real  
 PS: owja, Real won vandaag met wat geluk doordat er 1 doelpunt van Celta niet werdt toegekend nadat de bal wel al over de lijn was geweest.  

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano