Me too (die boardbroek van mij is echt totaal niet gevoerd ofzo... en metde temperaturen van dit moment leek me dat een beetje koudquote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef XL het volgende:
[..]
Was het ook bij de aldi? Ik heb echte thermische onderkleding![]()
Helly Henson van euro of 30 voor een euro of 15quote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Ik geloof dr niks van dat je het daar niet gehaald hebt.
Ik haal al mijn thermische zooi al jaren bij de aldi prima spul beval prima en het kost 4,50 per shirt/broek.
Bij de sportzaak de goedkope 15 euro pakkies is wél echt troep daar begint het pas leuk te worden bij een setje Barts voor 35 euro. Dan is mijn keus snel gemaakt
Ik ben een luie student en woon boven een AH en een heel winkelcentrum. Dan denk je toch niet dat ik naar de ALDI ga, die ongeveer een kilometer verderop richting niemandsland ligt? Daarnaast hebben we een veilige NEE, NEE sticker op de deur zodat ik afgesloten ben voor alle meuk die ze er verkopen. Ik heb niet grof veel geld uitgegeven, maar wel gruwelijk meer dan 5 euro per shirtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Ik geloof dr niks van dat je het daar niet gehaald hebt.
Ik haal al mijn thermische zooi al jaren bij de aldi prima spul beval prima en het kost 4,50 per shirt/broek.
Bij de sportzaak de goedkope 15 euro pakkies is wél echt troep daar begint het pas leuk te worden bij een setje Barts voor 35 euro. Dan is mijn keus snel gemaakt
Sja maar dan heb je etquote:Op woensdag 21 december 2005 12:24 schreef NoComment het volgende:
Helly Henson van euro of 30 voor een euro of 15
Waarom heb je eigenlijk die Ducati's niet genomen?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:13 schreef NoComment het volgende:
Tja, in Val Thorens is het ook niet geweldig.. cm of 60 in het dal, en 65 op de berg ofzo.. en geen sneeuw de komende dagen iig. Gelukkig is het wel redelijk koud, dus het blijft wel liggen
Edit: nog ff pimpen
[afbeelding]
Mja daar hoort de plank ook wel bij eigenlijk hehquote:Op woensdag 21 december 2005 12:43 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk die Ducati's niet genomen?
Er zit toch ook knalrood op je plank.... Het is niet zo dat jou plank slecht kleurt bij bepaalde kleuren. Veel neutraler vind je het niet. Die Missions zijn prima, maar die heeft iedereenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef NoComment het volgende:
[..]
Mja daar hoort de plank ook wel bij eigenlijk hehAls ze nou niet knalrood waren geweest maar gewoon zwart (dus eigenlijk een luxere mission) zou ik het wel gedaan hebben, maar ik hoef niet zo nodig knalrode Ducati bindingen
Ze stonden trouwens ook niet op het rek met bindingen, zou goed kunnen dat Duijvenstein die bindingen alleen in een set met de plank verkoopt.
So what, daarom op zoek gaan naar alternatieven duidt op aandachtsgeilheid!quote:
of op onderscheiden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:29 schreef 360sjors het volgende:
[..]
So what, daarom op zoek gaan naar alternatieven duidt op aandachtsgeilheid!
Volkskrant voorpagina vandaag: "Kamer: verbied dragen burqua in het openbaar"
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef TomF het volgende:
Of omdat andere bindingen ook lekker kunnenzitten (en eerlijk is eerlijk:Positief commentaar op je nieuwe set is ook niet verkeerd...toch?)
XL, je geeft het slechts een andere naam. Nergens voor nodig, je voelt je toch niet aangesprokenquote:So what, daarom op zoek gaan naar alternatieven
Ook al ben ik overgestapt op Burton. Onderscheiden binnen snowboarden is nog steeds erg makkelijk. Omdat de groep die jij bedoelt zich in dezelfde richting probeert te onderscheiden. Waardoor het effect minimaal is. Ik rechtvaardig dit met the red queen effect van Lewis Carroll. Simpel te ondervangen door de andere kant op te lopen van de massa. Dat kan prima binnen een zelfde productgroep en is ook het verschil tussen aandachtsgeil en onderscheiden.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:05 schreef 360sjors het volgende:
[..]
[..]
XL, je geeft het slechts een andere naam. Nergens voor nodig, je voelt je toch niet aangesproken
Het aardige van de snowboardscene vind ik dat 'het gros' (generalisatie) zich zo hard probeert te onderscheiden van de rest dat juist degenen die dat niet proberen, opvallen. Maar dat zie je niet alleen binnen snowboarden. Zodra men zichzelf als hardcore pc gebruiker beschouwt gaat men ook Linux e.d. gebruiken als OS, terwijl dit objectief gezien lang niet altijd voordelen biedt boven de standaard van M$. Een tweaker valt eigenlijk pas op als hij nog gewoon win XP draait.
Niemand hoort me zeggen dat ik niet meedoe met het op deze wijze mijn superioriteit boven Het Plebs tentoonspreiden.
Ik rechtvaardig dit door de piramide van Maslow bij dit verhaal te betrekken. Het is een behoefte van het individu om erkenning, status en zelfstandiheid te bereiken (bij de een is deze drang sterker dan bij de ander). Alleen zelfontplooing staat daar nog boven.
Dat is wat ik zeg. Wel even voor jezelf definieren van welke substroming je jezelf wil onderscheiden voordat je aan de slag gaat met imagebuildingquote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef XL het volgende:
[..]
Simpel te ondervangen door de andere kant op te lopen van de massa.
Ok, dat is waar. Ik geef toe, als ik een nieuw setje koop kijk ik eerst naar de functionaliteit maar daarna toch ook of het bij elkaar past kwa kleur ed. Dit doe ik echter niet om op te vallen maar gewoon omdat het er mooi uit ziet naar mijn mening. Hierbij interesseert het me niet wat de rest er van vind.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:05 schreef 360sjors het volgende:
[..]
[..]
XL, je geeft het slechts een andere naam. Nergens voor nodig, je voelt je toch niet aangesproken
Het aardige van de snowboardscene vind ik dat 'het gros' (generalisatie) zich zo hard probeert te onderscheiden van de rest dat juist degenen die dat niet proberen, opvallen. Maar dat zie je niet alleen binnen snowboarden. Zodra men zichzelf als hardcore pc gebruiker beschouwt gaat men ook Linux e.d. gebruiken als OS, terwijl dit objectief gezien lang niet altijd voordelen biedt boven de standaard van M$. Een tweaker valt eigenlijk pas op als hij nog gewoon win XP draait.
Niemand hoort me zeggen dat ik niet meedoe met het op deze wijze mijn superioriteit boven Het Plebs tentoonspreiden.
Ik rechtvaardig dit door de piramide van Maslow bij dit verhaal te betrekken. Het is een behoefte van het individu om erkenning, status en zelfstandiheid te bereiken (bij de een is deze drang sterker dan bij de ander). Alleen zelfontplooing staat daar nog boven.
Mwa, ik denk dat je handschoen meer te leiden heeft van je staalkant, zeker als je hem veel draagt.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:30 schreef Maruku het volgende:
griptape....
bestaat al, ride heeft geloof ik elk jaar zo'n custom board? Ene keer denim... andere keer griptape. Wel tof, maar ben bang voor handschoenen die nog sneller kapot gaan enzo.
Hmmm.... ik heb het gevoel dat je niet helemaal mee bent, ik zal het verhaal van de rode Koningin even googlen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:17 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg. Wel even voor jezelf definieren van welke substroming je jezelf wil onderscheiden voordat je aan de slag gaat met imagebuilding![]()
"Afgeven" doen wij op de mensen die 2x zo hard gaan rennen. Het in een richting bewegen van een massa. Jezelf omdraaien en de andere kant op wandelen kost minder energie, zelfs stil blijven staan zou leiden tot onderscheiden (Retro zoals we al aanhaalden). Je kunt best iets voor ogen hebben, wat niet iedereen heeft.quote:In 1946 schreef Lewis Carroll het volgende
'Now! Now!' cried the Queen. 'Faster! Faster!'
And they went so fast that at last they seemed to
skim through the air, hardly touching the ground
with their feet till, suddenly, just as Alice was
getting quite exhausted, they stopped, and she
found herself sitting on the ground, breathless
and giddy. The Queen propped her up against
a tree, and said kindly, 'You may rest a little now.'
Alice looked round her in great surprise.
'Why, I do believe we've been under this tree
the hole time! Everything's just as it was!'
'Of course it is', said the Queen. 'What would you
have it?' 'Well, in our country', said Alice, still
panting a little, 'you'd generally get to somewhere
else - if you ran very fast for a long time, as we've
been doing.'
'A slow sort of country!' said the
Queen. 'Now, here, you see, it takes all the running
you can do to keep in the same place. If you want
to get somewhere else, you must run at least twice
as fast as that!'
Daarbij interesseert het me dus wel degelijk wat de rest denkt of vindt.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef TomF het volgende:
Hierbij interesseert het me niet wat de rest er van vind.
De discussie die hier al enkele malen gevoerd is, gaat eigenlijk over:quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef TomF het volgende:
Ik ben begonnen met flow, omdat ze toen ik mijn eerste board kocht geen andere bindingen hadden bij die winkel.. Wat maakt mij dat dan?
Als een persoon die niets weet van boarden missions aangeraden krijgt maar wel keihard zijn best doet dan ook een wannabe? Ik zou denken dat de enige wannabee een persoon is die alleen missions koopt omdat dat tof is en dat die persoon daarmee zijn ego streelt.
Ducati's zijn mooi, maar als een wannabee ze koopt is het gewoon zonde omdat diegene ze waarschijnlijk toch alleen maar heeft gekocht om met zijn shit te pimpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |