ik krijg t in de snowworld voor mekaar om een metertje of 20 te glijden als mijn plankje net gewaxed is en ik m niet hou..... (redelijk wat keren gebeurd toen ik mijn drivers net hadquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Altijd fijn, op topsnelheid over een mooie strakke piste heen carven, en er dan achterkomen dat die piste niet zo strak was en dat je dus aan de stuiter gaat..
Nee, dan ben je de eerste tientallen meters nog niet uitgegleden.

Achteraf had ik wat discussie met een huisgenote over de telwijze van fouten. Zo schreef ik inderdaad het hondje van Obelix op bij idee-fixe. Nooit van gehoord. Dodijnde schreef ik als doordeinde, geen flauw benul wat dat was. Beide slechts als 1 fout geteld. Voor de rest geen meervoudige fouten. Met name hoofdletters en streepjes gingen mis.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:43 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Mijn woordenboek geeft burqa aan, boerka staat er niet in! Merkwaardig.
Slechts 23 fouten is heel erg goed; als je mee had gedaan was je de beste Nederlandse deelnemer geweest. Heb je wel streng je fouten geteld (meedere fouten per woord)?
Herman Koch had er wat moois van gebakken. Helaas is die kwal van eenBart Chabot
nu Nederlands kampioen spellen. Uiteraard op respectabele afstand van de beste Belgen, die ons ieder jaar (1 uitzondering) weer weten te verslaan.
Ikzelf heb niet meegeschreven overigens. Vermoedelijk zouden mijn fouten voornamelijk in de diakritische tekens zitten. Ook zaten er wat termen tussen waarvan ik de betekenis niet wist.
Lastigste woord: tweezitscrapaudtje.

Excuseer, televisiekampioen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef XL het volgende:
Dat Bart Chabot de beste Nederlander is klopt natuurlijk ook niet, hij was de beste 'bekende Nederlander'. Dat ik bekende Nederlanders achter me kan houden is derhalve geen moeilijke prestatie. Zie de BNN IQ-Test.
--edit
Volgens de van Dale is een boerka:
boer·ka (de ~, ~'s)
1 viltwollen kozakkenmantel

De encyclopedie zelf zegt dat het burka is..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef 360sjors het volgende:
Hebben we hier een fout in het bij Encarta Winkler Prins encyclopedie meegeleverde woordenboek blootgelegd? Of betreft het een woord dat op meerdere wijze correct gespeld kan worden?

Mijn encyclopedie zegt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boerkaquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:57 schreef 360sjors het volgende:
[..]
De encyclopedie zelf zegt dat het burka is..

Televisiekampioen ook niet, dat was Dennis Breuker. Op de vijfde plaats met 17 fout. Bert Chabot is dagelijks met taal bezig, maar ik ook. Al zal de juiste spelwijze mij doorgaans een worst wezen.quote:

Tja, en morgenmiddag wordt het nog stiller!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:07 schreef XL het volgende:
Als we nu niet over het dictee etc gaan posten is het zo stil in het topic, met Komakie en Kentaro al in de sneeuw.

tis niets persoonlijks...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:11 schreef NoComment het volgende:
[..]
Tja, en morgenmiddag wordt het nog stiller!![]()
![]()
![]()
![]()
Werken kan ik nu bijna niet meer, beetje rondjes lopen, koffie drinken, aanklote, sneeuwhoogtes chekken, checklist in m'n hoofd aflopen, aan snowboarden denken... hmmz heb er zin an!
[afbeelding]

Huiliequote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef Thermo het volgende:
Sterf jullie allemaal!

quote:

Ik ga in Maart nog een keerquote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis niets persoonlijks...
maar ik vind je een eikel![]()
ik ga verdomme pas in februari!![]()

sja bekijk et is van de andere kant ik vertrek volgende week naar la plagne maar daar is de sneeuw nu 40cm in het dorp om 60cm op de gletsjes :|quote:

Was het ook bij de aldi? Ik heb echte thermische onderkledingquote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Haha ik ook
voor die prijzen kán je het niet laten liggen bij de aldi

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |