quote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef Thermo het volgende:
Vriend van mij zijn nieuwe gear is gisteren gestolen @ botrop
Ik kan er zo kwaad om worden
Blijf verdomme eens van iemand zijn gear af, heb een beetje respect.
Ze hebben daar toen ik aan het apres-boarden was mijn tas ook een keer op de kop gezet. Ik heb gewoon teveel spullen mee om zo'n kluisje kwijt te kunnen. Gelukkig had ik alle waardevolle spullen bij me en hebben ze niets meegenomen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:56 schreef Thermo het volgende:
Vriend van mij zijn nieuwe gear is gisteren gestolen @ botrop
Ik kan er zo kwaad om worden
Blijf verdomme eens van iemand zijn gear af, heb een beetje respect.
Mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 13:17 schreef pRUTsGER het volgende:
die gasten zorgen ook wel voor leuke situaties
Zo was er laatst een live optreden van een typisch apres-ski-hut-bandje, je weet wel met lederhosen etc...
En een paar gasten die de tafel alvats vol hadden staan met bier, maar al te bezopen waren om nog een slok te kunnen nemen, gingen op de banken mee staan dansen.
We hebben nog bijna een wedje gelegd, of eerst de bank door zou zakken, of er iemand op de tafel en over het bier zou vallen. Voordat we konden inzetten gebeurde het tweede al
Wedden dat het jouw wel boeit of je na een dagje spelen je shit pleite is en dat je het uit eigen zak moet dokken of dat het verzekerd is.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:40 schreef Thermo het volgende:
Wat boeit het nu of het onder een verzekering valt? Iedereen moet gewoon eens met zijn poten van andermans shit afblijven.
De taste of snowboarder mag. zijn de enige waar ik zo op kan komen eigenlijk..quote:Op donderdag 22 december 2005 20:02 schreef Steven184 het volgende:
Maar een slot zorgt er net voor dat de paupers onder de paupers(ordinaire dieven op wintersport) net even gaan zoeken naar een ander board dat niet op slot staat. Dus het kan wel enigzins helpen. Maar als ze je board echt willen hebben helpt geen slot.
Trouwes iemand nog tips voor wat betere snowboardmagazines?
Natuurlijk natuurlijk, maar het principe zit me hoger, ander board heb ik wel. Het gaat mij er gewoon om dat ze van mijn spullen af moeten blijven.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Wedden dat het jouw wel boeit of je na een dagje spelen je shit pleite is en dat je het uit eigen zak moet dokken of dat het verzekerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |