Idd.quote:Op maandag 26 december 2005 12:29 schreef SCH het volgende:
en erger me vreselijk aan dat amateurtoneel van die vrouwelijke politietruus
idd, hij kijkt maar verbaast en vraagt zich af wat er aan de hand isquote:Op maandag 26 december 2005 15:26 schreef Agrippina het volgende:
En Sander dan: die kan alleen maar verbaasd kijken.
Ik vond het wel opmerkelijk dat ik zelfs muziek uit Twin Peaks terughoorde in de laatste aflevering!quote:Op maandag 26 december 2005 12:29 schreef SCH het volgende:
Ik vind de muziek dramatisch slecht itt anderen in dit topic
Mooi koppie maar wat is dat kind mager! Vooral in die scene waarin ze in bikini rondliep in de duinen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat traceren op 10 meter nauwkeuring kan inderdaad wel in een stedelijk gebied, maar niet aan de rand van of buiten een stad. En dus ook niet op een strand. Of de GPRS-functie moet aan hebben gestaan. De 3 dichtsbijzijnde zendmasten kan men achterhalen en vervolgens kan dus ongeveer de lokatie van de GSM bepaald worden. Bij sommige toestellen zélfs als ze uitstaan (die zenden dan nog om de zoveel tijd een peilbaken). In Merel's geval kan de GSM wel aan hebben gestaan maar buiten bereik zijn geweest, waardoo Marcel direct de voicemail kreeg. Maar dan zou de recherche 'm ook niet hebben kunnen lokaliseren. Tenslotte gebruikt men de techniek nu vrijwel uitsluitend nog voor plaatsbepaling achteráf (waar was iemand op een bepaald tijdstip) en niet om te bepalen waar iemand nú uithangt.quote:Op zondag 25 december 2005 20:09 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
oooh dat, ja, maar daar ging het hierboven niet over.. het ging over de telefoon van Merel. Weet je wel, die traceerden ze zo snel naar die pier toe... terwijl Marcel belde en hij meteen voicemail kreeg.
Ferdie is de oudste zoon zeg maar. Die zo goed met zijn moeder op kan schieten. Hij ging trouwens ook net weg voor dat gedoe met dat losgeld in de bus.quote:Op zondag 25 december 2005 18:36 schreef WAT het volgende:
[..]
Is dat die foute of die sympathieke zoon?
Hij is inderdaad een beetje té vaak weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef booo het volgende:
[..]
Ferdie is de oudste zoon zeg maar. Die zo goed met zijn moeder op kan schieten. Hij ging trouwens ook net weg voor dat gedoe met dat losgeld in de bus.
Smaken verschillen....quote:Op maandag 26 december 2005 21:04 schreef stefimke het volgende:
[..]
Mooi koppie maar wat is dat kind mager! Vooral in die scene waarin ze in bikini rondliep in de duinen...
Maar hij woont toch ook niet thuis en best ver weg........?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:14 schreef WAT het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een beetje té vaak weg.
Als je beiden in Nederland woont, kun je nooit ver bij elkaar vandaan wonenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef bloodymary het volgende:
Maar hij woont toch ook niet thuis en best ver weg........?
Ik bedoel veel weg uit de serie. In de laatste aflevering kwam hij ook nauwelijks voor. Terwijl hij wel een bijzonder karakter is (rare relatie met z'n moeder enz.)quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar hij woont toch ook niet thuis en best ver weg........?
Ik vind het acteerwerk over het algemeen genomen oké. Maar die rechercheur doet het iets minder inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2005 00:16 schreef WAT het volgende:
[..]
Speelt wel bagger.
Ik vind het acteerwerk sowieso matigjes in deze serie, maar het is wel erg spannend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan dit zijn?
Niet een, misschien wat gedwongen, avontuurtje met een van de mannen Looman..
Het is wel erg spannend, er staat ook nog een hele boel te gebeuren, gelukkig maar want we moeten nog 7 afleveringen..
Uitzenddata
De uitzenddata van Vuurzee zijn:
Afl. 6 7/1
Afl. 7 14/1
Afl. 8 21/1
Afl. 9 28/1
Afl. 10 4/2
Afl. 11 11/2
Afl. 12 18/2
beetje jongquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:31 schreef booo het volgende:
...maar emiel sandtke die Sander speelt is toch ook een onwijs lekkerding of ligt dat nou aan mij?!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef wilcod het volgende:
Ik denk dat er iets heel anders met Yasmin is gebeurt dan iedereen denkt, op de vara site staat het volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan dit zijn?
Niet een, misschien wat gedwongen, avontuurtje met een van de mannen Looman..
Het is wel erg spannend, er staat ook nog een hele boel te gebeuren, gelukkig maar want we moeten nog 7 afleveringen..
Uitzenddata
De uitzenddata van Vuurzee zijn:
Afl. 6 7/1
Afl. 7 14/1
Afl. 8 21/1
Afl. 9 28/1
Afl. 10 4/2
Afl. 11 11/2
Afl. 12 18/2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |