Duhhhquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef blieblie het volgende:
Die Escalade is een schaalmodelletje joh.
Das geen echte.
Oewquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder TireShine: (Zaten ze er net 5 minuten onder)
[afbeelding]
[afbeelding]
17” 8J Rondell D58 wielen *Costom Paint & Polish*
Auto komt me bekend voor, heb je nog niet zo lang, of gebruik je deze nick niet op andere fora?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef Pumatje het volgende:
eindelijk
mijn eigen waggie met velgjes, vind ze er perfect voor![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
andere nick, auto heb ik al lang ja, nou ja.. maand of 3?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:47 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Auto komt me bekend voor, heb je nog niet zo lang, of gebruik je deze nick niet op andere fora?
Van een gele kikker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
Hier gaat mijn hartje nu echt sneller van kloppen!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van een gele kikker?
Speciaal voor jou: klik hier
Lelijk, van die velgen zonder lip. Ziet er absoluut niet uit. Maar ja smaken verschillenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
Hier gaat mijn hartje nu echt sneller van kloppen!
?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Lelijk, van die velgen zonder lip. Ziet er absoluut niet uit. Maar ja smaken verschillen
Nice Import stylequote:Op donderdag 19 januari 2006 09:08 schreef johnwoo het volgende:
Begin februari komen ze aan in Nederland \o/
Dus over een klein maandje zitten ze onder de MR2
[afbeelding]
je weet niet wat een lip is of snap je niet dat hij velgen met lip mooier vindt?quote:
Ik weet niet wat een lip is!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je weet niet wat een lip is of snap je niet dat hij velgen met lip mooier vindt?
Hele mooie velgen! Die zullen zeker wel goed staan onder een MR2! (mooiste is bij een witte mr2 dan, denk je niet?)quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:08 schreef johnwoo het volgende:
Begin februari komen ze aan in Nederland \o/
Dus over een klein maandje zitten ze onder de MR2
[afbeelding]
Mja, onder wit staan ze ook erg goed denk ik, maar de mijne is zwartquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Hele mooie velgen! Die zullen zeker wel goed staan onder een MR2! (mooiste is bij een witte mr2 dan, denk je niet?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |