of 4 of 6 ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef wh00t het volgende:
[..]
...men altijd kiest voor de 5 bouten variant. ...
mijn witte OZ veelpaaksvelgen hebben der 4quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef wh00t het volgende:
[..]
Ja, maar volgens wordt 5 het meeste gebruikt tegenwoordig toch?
het zijn gewoon velgen die voor een autoshow gemaakt zijn om iets te demonstreren, ze zijn niet om mee te racenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:33 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en die zijn dus al oud en dat is geen doorzichtig alu![]()
ik vermoed zelfs dat het een shop is
Ik ben het eens met degene boven jouw reactie.... té!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef Wisheh het volgende:
nee man, hoe groter de velgen hoe mooier. hoe meer ze glimmen hoe geiler ik word![]()
ik hou wel van een beetje bling bling rims![]()
Heel mooi! Staat echt perfect bij de auto!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder TireShine: (Zaten ze er net 5 minuten onder)
[afbeelding]
[afbeelding]
17” 8J Rondell D58 wielen *Costom Paint & Polish*
Ik neem aan/hoop dat je custom bedoelt ipv costom..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ger-E het volgende:
Model velgen zijn aardig, alleen de kleur vind ik afschuwelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder TireShine: (Zaten ze er net 5 minuten onder)
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt meer op een stoomwalsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
Goed voorbeeldje van alles té!
Te groot, te druk, te bling bling
[afbeelding]
als ie er nou een dikke bodykit onder plakt dan is het denk wel vet om te zien maar zo ziet het er niet uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:05 schreef Rekkie het volgende:
Goed voorbeeldje van alles té!
Te groot, te druk, te bling bling
[afbeelding]
Er zit al een bodykit onder.... en niet de kleinste ook.... kun je nagaan hoe fout deze velgen zijn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef Wisheh het volgende:
[..]
als ie er nou een dikke bodykit onder plakt dan is het denk wel vet om te zien maar zo ziet het er niet uit.![]()
standaard 205 gti velgen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef Maikalo het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar deze zijn toch ook echt mooi:
[afbeelding]
Gepolijst zijn ze natuurlijk nog mooier![]()
Een vriend van me had originele 106 ralley velgjes laten verbreden naar ongeveer 245quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Heel wat anders dan de meeste velgen hier, maar zit eraan te denken om deze aan te schaffen voor onder mijn 106 Rallye:
[afbeelding]
15" verbrede steelies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |