Nee ze zeggen dat het Hot Chocomel is. En daar hebben ze gelijk in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:25 schreef McDonald het volgende:
Maar ze pretenderen dat het Hot Chocolate is, en dat is het NIET
Voor op het werk? Neuh, dan liever choco uit de vatsige 15 jaar oude machine in het trappenhuis bij de lift op het werk waar je tenminste nog een veel te regelmatige stoelgang direct van krijgt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoewel het natuurlijk een leuk alternatief is voor de senseo op het werk. Daar ga je niet met cacao, suiker, melk en pannetjes aan de slag.
Maar thuis? Neuh.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol dat spelleke op chocomel van die hot cups heb ik 30 x gedaan!!
helemaaal niets zat eronder... keer op keer op keer
dus boos mailtje gestuurd van wat is dat nu voor klote spel
en nu heb ik een gratis mok opgestuurd gekregen!!
dus , gratis mok hebben?
klacht mailtje sturen dat t balletje balletje niet werkt!
Het is voor kleinere bedrijven een leuke oplossing. Die hebben geen vadsige 15 jaar oude machine in het trappenhuis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:29 schreef McDonald het volgende:
[..]
Voor op het werk? Neuh, dan liever choco uit de vadsige 15 jaar oude machine in het trappenhuis bij de lift op het werk waar je tenminste nog een veel te regelmatige stoelgang direct van krijgt.
Je hebt gewoon een slechte Senseoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:42 schreef McDonald het volgende:
Het is maar net wat je gewend bent he..sommige mensen weten niet beter dan benzinepomp chocomel..wie van waterige chocomel houdt haalt hem uit de senseo....
dat denk ik ook, want die van mij was heerlijk romigquote:
vond ik ook jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:06 schreef MoreMark het volgende:
Ik heb vandaag zo'n pakketje gekocht, wel duur trouwens.. 3,50 voor 4 pads (en weer zo'n cuphouder
)
Waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:06 schreef MoreMark het volgende:
Ik heb vandaag zo'n pakketje gekocht, wel duur trouwens.. 3,50 voor 4 pads (en weer zo'n cuphouder
)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef BaggerUser het volgende:
heb trouwens die code gekraakt voor die mokken, had geen zin om punten te sparen maar wilde wel mokken hebben
wat voor mokken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef BaggerUser het volgende:
heb trouwens die code gekraakt voor die mokken, had geen zin om punten te sparen maar wilde wel mokken hebben
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef BaggerUser het volgende:
Jammer maar helaas ben je er wel wat laat mee.quote:12. Wanneer is de actie geldig?
De actie loopt van 1 april 2007 t/m 30 september 2007 of zo lang de voorraad strekt.
13. Tot wanneer kun je de unieke codes inleveren?
In ieder geval tot 30 september 2007 of zo lang de voorraad van de mokken strekt. Indien je via het bestelformulier en machtiging besteld hebt, dan dient er een volledig ingevulde en ondertekende machtiging samen met de unieke codes vóór 30 september 2007 in een gesloten, voldoende gefrankeerde envelop naar Chocomel Mokkenactie, postbus 30130, 5600 GA te Eindhoven verstuurd te zijn.
14. Is het mogelijk om na 30 september nog mokken thuisgestuurd te krijgen?
Nee, na 30 september is het niet meer mogelijk om mokken thuis gestuurd te krijgen.
22 werkte ja, de rest niet...die van 52 werkte nog een keerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:13 schreef BaggerUser het volgende:
22
32
42
62
72
aan het begin zullen ook werken
ik heb er gister nog weer besteld dus het kan nog zolang de voorraad strektquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas ben je er wel wat laat mee.
Bij welke supert in Groningen zijn ze dan te vinden?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:57 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind het wel makkelijk. Het is geen superchocolademelk, maar ik vind het acceptabel voor een snelle kop
Bestellen kan nog wel ja, maar ze worden niet meer uitgeleverd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik heb er gister nog weer besteld dus het kan nog zolang de voorraad strekt
Bij de AH waren ze uitverkocht vandaagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bij welke supert in Groningen zijn ze dan te vinden?![]()
Ik ga dan morgen ook maar eens een tripje richting euroborg maken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:57 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb ze bij de Jumbo Euroborg gekocht. Daar staat ze op een kopstelling. Ik ben er speciaal voor omgereden
Sowieso bij de AH bij de westerhavenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bij welke supert in Groningen zijn ze dan te vinden?![]()
Brugstraatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Sowieso bij de AH bij de westerhaven
Ik drink al maanden automaat-chocolade, dus kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:20 schreef Winky het volgende:
Ik heb net een kopje op. Vind het niet bijzonder, vooral erg zoet en een beetje waterig.
Zijn de pads niet los te koop, zonder mok en padhouder? En als ze dat wel zijn, wat kosten ze dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
Shit, dacht dat ik de eerste was. Look at mah sexah package![]()
![]()
3,29 bij de AH XL in Helliemond.
[ afbeelding ]
Ik vind de chocomelk bij mij op mijn werk lekkerder dan dit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik drink al maanden automaat-chocolade, dus kan het alleen maar meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |