abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 4 oktober 2007 @ 20:50:51 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53702519
lekker!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_53704475
Ik heb het pakket ook binnen, na letterlijk 1 keer spelen had ik het cupje goed bij het spel, gewoon super mazzel...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 21:47:34 #228
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53704540
Ik ben zo benieuwd, van de week halen ! (kan maar niet winnen .)
Whatever I want.
pi_53704702
Nou de smaak van die choco uit de senseo is een beetje van de waterige.
Net als wanneer je bij een foute benzinepomp chocomel maakt uit de automaat, niet echt lekker.....
Of van op het werk chocomel uit een 15 jaar oude machine die ergens bij de lift in het trappenhuis staat, niks volle smaak..
pi_53704768
op zich niet zo raar, je doet er water bij .
Tap tap tap
pi_53704823
Het is gewoon een choco mengsel concentraat aanlengen met water uit je senseo, nee dan koop ik die zakjes choco wel, daar doe je ook water bij, maar dan heb je wel een ECHTE chocolade smaak.
pi_53704872
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:53 schreef CherryLips het volgende:
ik had een lekkere volle ronde cadbury like chocosmaak verwacht.
pi_53704927
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:56 schreef McDonald het volgende:

[..]

ik had een lekkere volle ronde cadbury like chocosmaak verwacht.
Uit je Senseo?
pi_53705002
MOet toch wel kunnen zoiets???
pi_53705613
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Er zou melkpoeder ofzo in kunnen zitten toch
pi_53705822
ik vind het dus geen succes dat choco uit je senseo, nee laat maar
pi_53705963
In die choco pads zit gewoon een vloeibaar choco concentraat en daar gaat water langs, niks lekker
pi_53706060
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:21 schreef McDonald het volgende:
In die choco pads zit gewoon een vloeibaar choco concentraat en daar gaat water langs, niks lekker
Well duh, d'r komt prut koffie uit, dus je had kunnen verwachten dat de chocomel ook niet veel bijzonders zou zijn.

Een senseo is nou eenmaal niet bepaald voor fijnproevers.
Scheren is voor schapen!
pi_53706164
Nee en het is nog duur ook de normale koffiepads, als je per kopje gaat rekenen
pi_53707002
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:24 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Well duh, d'r komt prut koffie uit, dus je had kunnen verwachten dat de chocomel ook niet veel bijzonders zou zijn.

Een senseo is nou eenmaal niet bepaald voor fijnproevers.
True, maar je moet alles een keer proberen.
De Senseo thee mag de naam thee niet eens dragen zo ranzig. De senseo chocomelk is ook niet om over naar huis te schrijven dus ik vermoed dat de koffie ook niet veel soeps is maar ik ben geen koffiedrinker dus ik heb geen idee.
Ach, het is misschien een leuk hebbedingetje voor mijn schoonmoeder. Die houdt wel van dit soort dingen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53707133
Je moet alles een keer proberen ja, die machine heb ik toch maar gekregen verder.
De Senseo Thee is ook slootwater ja, nee dan maak ik zelf wel gewoon een kopje thee.
pi_53707280
....met een lekkere dikke schuimlaag , zo staat er in die brief bij die choco pads.

Nou die moet ik er zker zelf nog bij verzinnen dan
pi_53707822
Ik had anders een lekkere dikke schuimlaag hoor Ik las op de site van Chocomel dat dit spul per 1 oktober in de winkel ligt? Heeft iemand het al gevonden?
pi_53708178
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef MoreMark het volgende:
Ik had anders een lekkere dikke schuimlaag hoor Ik las op de site van Chocomel dat dit spul per 1 oktober in de winkel ligt? Heeft iemand het al gevonden?
Ik heb liever goede chocolademelk zonder schuimlaag dan slechte mét.

Hier is het nog niet verkrijgbaar in de winkels. Als je erom vraagt sturen ze je naar de chocokoffie.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53708239
Ik vond de chocomelk anders best goed
pi_53709061
Ik had er zelfs buikpijn van
pi_53709709
Ik vond hem lekker!

Degene die hem waterig vonden hebben gewoon kut-senseo's
Buikpijn van het lachen!
pi_53710421
Het is maar net wat je gewend bent he..sommige mensen weten niet beter dan benzinepomp chocomel..wie van waterige chocomel houdt haalt hem uit de senseo....

Ik ben zelf meer aan de Connaiseur kwaliteit gewend, paar lepeltjes Droste pure cacao in een beker, beetje suiker erbij, volle melk in een pannetje op het vuur, papje maken in je beker van de melk en de cacao en de suiker, melk verder verhitten tot kookpunt en dan op het mengsel gieten in je beker.

KIJK, da's ECHTE chocolademelk !!!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 07:10:29 #249
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_53712047
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 00:42 schreef McDonald het volgende:
Het is maar net wat je gewend bent he..sommige mensen weten niet beter dan benzinepomp chocomel..wie van waterige chocomel houdt haalt hem uit de senseo....

Ik ben zelf meer aan de Connaiseur kwaliteit gewend, paar lepeltjes Droste pure cacao in een beker, beetje suiker erbij, volle melk in een pannetje op het vuur, papje maken in je beker van de melk en de cacao en de suiker, melk verder verhitten tot kookpunt en dan op het mengsel gieten in je beker.

KIJK, da's ECHTE chocolademelk !!!
dit is gewoon chocomel hoor, ook lekker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_53712513
Maar ze pretenderen dat het Hot Chocolate is, en dat is het NIET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')