Nope, enkel MASK, heb je even een mail gestuurdquote:Op zondag 18 december 2005 11:48 schreef Prowl het volgende:
Heb je ook interesse in Thundercats want daar heb ik ook nog een aantal van
Vergeet Transformers nietquote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef Roellio het volgende:
"Vroeger" maakten ze tenminste nog kwaliteits-tekenfilms. Mask, Thundercats, He-Man.
Mooi was die tijd!
Heb je ff een reply gestuurd op je mail, ben iig benieuwd naar de spullen! Jammer dat je Outlaw niet hebtquote:
Dus geen interesse in:quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:23 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Cool!!
Outlaw zou ik ook nog wel willen hebben! En ook thunderhawk en en Switchblade zou ik graag nog willen hebben
Als iemand die nog heeft liggen... Zonder doos e.d. is geen probleem!
en de turtles!quote:
Dan moet je eens op e-bay kijken daar staan er genoeg met doos. Maar als er een doos bij zit kun je er best veel geld voor vangen. Zonder doos is het geen fluit waard. Als het puur om het verzamelen gaat kun je beter voor zonder doos gaan dat is goedkoper en dan blijft het leuker qua prijzen. Ieder geval succes want het is machtig mooi speelgoed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef TAG-Speedy het volgende:
Nee, het is puur hobby, hoef daarom ook geen 100% perfecte exemplaren te hebben. Zolang het in redelijk/goede staat is is het prima en dan blijft het ook leuk kwa prijzen.
Nee hoor dat klinkt helemaal niet debiel. Die-hard verzamelaars willen juist de doos erbij. Maar zoals ik al zei op E-bay kun je vaak onder de "normale" prijs een leuk voertuig met doos scoren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef TAG-Speedy het volgende:
Vind juist de verpakking het leukst om te verzamelen (het klinkt vast debiel). Wat betreft GI Joe ... daar blijf ik maar ver van weg, veeeeeeel te uitgebreid (maar wel tof zo'n USS Flagg
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |