Arme Gamedemonquote:Opvallend, hoe bij de Peach Award gekozen wordt voor de dames van GAM
De BMH-award? Dat hij uberhaupt een award kan krijgen is natuurlijk al te erg voor woordenquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:18 schreef Tomasso het volgende:
Roy
Zullen we volgend jaar de awards naar de winnaars noemen?
En wie wil er ook icons maken?
Je zal toch moeten kiezen gok ik, sorryquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:23 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kan bij liefste users niet kiezen tussen Notorious_Roy, Sharkdoggie en Gamedemon. Mag ik er 3 neer zetten???
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:23 schreef Laniboekje het volgende:
Ik kan bij liefste users niet kiezen tussen Notorious_Roy, Sharkdoggie en Gamedemon. Mag ik er 3 neer zetten???
Dan kies je toch gewoon de ideale tussenweg? Een hele aardige en lieve voor jou onbekende user, zodat je geen van 3'en teleur hoeft te stellen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:23 schreef Laniboekje het volgende:
Jij bent helemaal niet onbekend manquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kies je toch gewoon de ideale tussenweg? Een hele aardige en lieve voor jou onbekende user, zodat je geen van 3'en teleur hoeft te stellen?
Voor haar welquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet onbekend man
Voordat ik ook maar 1 post had gelezen van je wist ik al wie je was(en met name dat je ownde in racegames
)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Voor haar wel
Denk ik..Ik had voor vanavond in elk geval nog nooit van Laniboekje gehoord
'Mkeuh!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:32 schreef Tomasso het volgende:
Lanikoekje, alleen stemmen in dat topic, dus ook geen comments plaatsen..
Dank
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:21 schreef twi het volgende:
Daarom.
Volgend jaar in elk geval de twi-award, voor de minst opvallende user die het hardst kan racen
Ik heb ook mn eerste nominatie binnen hoor.quote:De Luigi award peristilius
Ga zelf es stemmenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb ook mn eerste nominatie binnen hoor.
Ik moest iemand verzinnenquote:Op zondag 18 december 2005 10:31 schreef BMH het volgende:
Jungs, sorry dat ik gister niet meer online kwam om meer award namen te verzinnen. Ik had geen tijd meer.
Tomasso nomineerd mij voor de Peter Moore (hype user) award. Heel erg fout![]()
Perfect! Misschien nog een paar frames met de beschrijving van de award?quote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Misschien leuk om aan de winnaars mee te geven?
Klopt maar niet hier in GAM, zowieso voor een kwaliteitsslowchatter als mij... jij zou weggaan en bent wederom teruggekomen.quote:De Resident Evil 4 award (Tomasso) (Mordra) (King_Of_Cubes) (Comeback? Ik? Lurker van de eeuw tegenwoordig)
Lijkt me nogal logisch met je printplaatjes ed.quote:De Pong award (Mordra) (King_of_Cubes) (NOOT) (Nostalgisch? af en toe wel ja)
vroeger, lang lang gelden heb jij gezegd dat de ps2 een kutapparaat is.... die van mij is kapotquote:De Timesplitters award (Mordra) (Wanneer heb ik in godsnaam de toekomst voorspeld?)
quote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef pkwarts het volgende:
Dit jaar echter bij lange na niet in de buurt van een nominatie vanwege Mario 128quote:Op zondag 18 december 2005 12:09 schreef BMH het volgende:
De Timesplitters award 2004 BMH voor zijn Zelda & Resident Evil 4 voorspellingen.
Dat was een missertje.quote:Op zondag 18 december 2005 12:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dit jaar echter bij lange na niet in de buurt van een nominatie vanwege Mario 128
Ik zal twijfelen over het gebruik bij de MIyamoto award. Anders nietquote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef pkwarts het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:17 schreef Retuobak het volgende:
Goed topic
King of Cubes haat me trouwens
quote:Op zondag 18 december 2005 14:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind je alleen soms wat te lang preken in het rev topic.
Wat kunnen jullie preken zeg samen. Ongelofelijkquote:Op zondag 18 december 2005 14:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje hoor
Trouwens, ik heb MMaRsu al beloofd niet meer te posten in het revolution topic zodat ook alex ontopic blijft.
mordradead die mij een baggeruser noemt, de wereld draait doorquote:Op zondag 18 december 2005 14:50 schreef mordradead het volgende:
ja, dat spreekt van slechte kwaliteit en daarom stel ik voor om ook een retuobak - baggeruser prijs aan te stellen
quote:Op zondag 18 december 2005 14:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Zeg MMaRsu of peri kan dat stem topic niet even sticky?
Tof van je Peri.quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef mordradead het volgende:
jawel hoor, moment
Oja, sorry. MMaRsu was jequote:Op zondag 18 december 2005 15:15 schreef mordradead het volgende:
ik ben MMarSu hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch?
Nu wil ik meer nominaties voor de gb classic award.quote:Op zondag 18 december 2005 19:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Bedankt voor het sticky maken Peri.
Tja, de wansmaak van GAM users.quote:Op zondag 18 december 2005 21:30 schreef mordradead het volgende:
Monkey Island award: Fliepke (4) Ik (4)
ik heb inderdaad veel te weinig stemmenquote:Op zondag 18 december 2005 21:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja, de wansmaak van GAM users.
Tomasso, BMH en ikquote:Op maandag 19 december 2005 00:12 schreef chibibo het volgende:
Ik weet niet wie de namen van de awards heeft verzonnen, maar ze zijn erg goed!
Ik zat hier nog nietquote:Op maandag 19 december 2005 10:50 schreef Retuobak het volgende:
Hij zit ook gewoon echt in elk topic
quote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef peristilius het volgende:
Wat een baggeruser ook die speknek.
Schijnheilige pestkop.quote:Op maandag 19 december 2005 17:01 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu zeker de bully award. Wat word ik toch verkeerd begrepen in gam
Nee , de grote van mij avatar word dan banbaar op fok, 21 smilies is teveel achter elkaar, en no fucking way dat ik een nintendo award in me avatar zetquote:Op zondag 18 december 2005 11:49 schreef pkwarts het volgende:
maak dan een fatsoenlijke OP waar het instaat, weet je hoe irritant het is als je de betekenis moet opzoeken van allesquote:Op maandag 19 december 2005 15:27 schreef Tomasso het volgende:
speknek en Gamedemon, is het nou zo moeilijk om eens een keertje die regels te lezen? Dan had je nl geweten dat je niet mag slowchatten in dat topic![]()
![]()
Er staat bij de regels dat je alleen mag lezen, niet zeiken dus. Ik heb gelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maak dan een fatsoenlijke OP waar het instaat, weet je hoe irritant het is als je de betekenis moet opzoeken van alles
quote:
http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.htmlquote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Mario 128 komt uit op de Gamecube. 100% zekerheid.
Als dit niet zo is, delete ik mijn account bij fok.nl
deze?quote:IGNcube: Can you give us an update on Mario 128?
Shigeru Miyamoto: [Chuckles] I'm just really sorry. I think I've given people the wrong impression with Mario 128. With all the questions I'm getting about this, I really feel like I've done people a disservice. In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto. We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine. We're not sure. We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution.
Quote het dan aub in chronologische volgorde. Ik had mijn account enkele weken na Miyamoto's interview haast niet gebruikt. Toen begon ik je te missen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
[..]
[..]
deze?
I luv you.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:41 schreef Gamedemon het volgende:
zo dan huilie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |