Tanden moet je ook niet met vlees vullen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Kut, zit ik zo tussen m'n tanden een stukje vlees eruit proberen te halen is er gelijk een stukje vulling uit. En nu kom ik er telkens met m'n tong langs, best wel irritant.
Iddquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef longinus het volgende:
Klein propje zilverpapier erin stoppen zolang je niet bij de tandards terecht kan.
Sadistquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef longinus het volgende:
Klein propje zilverpapier erin stoppen zolang je niet bij de tandards terecht kan.
Wat nouquote:
Dat lijkt me nog irritanter om met m'n tong langs te komen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef longinus het volgende:
Ik ga zo frikandellen eten, dus dat zel wel goed komen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:47 schreef BrauN het volgende:
Beetje mayonaise in dat gaatje proppen en je kunt er weer tegenaan.
Ja, ach, naar de tandarts gaan boeit me verder ook niet. Het is alleen wel irritant met m'n tong.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef CybPraetorian het volgende:
wordt een nieuw vulling, vorig jaar ook gehad, vulling was gekromen (mn tanden waren groter geworden) maar alles moest eruit, best vreemd als je dan weer een nieuwe vulling er hebt
Ja hoor je tanden waren groter geworden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:55 schreef CybPraetorian het volgende:
wordt een nieuw vulling, vorig jaar ook gehad, vulling was gekromen (mn tanden waren groter geworden) maar alles moest eruit, best vreemd als je dan weer een nieuwe vulling er hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |