Klinkt wel goed. Hoop dat het wat wordtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:49 schreef Burner82 het volgende:
da is toch onderhandelen?ik wil dit, hij wil dat, daartussen vinden we elkaar (als allles klikt en zo
) hij is teruhoudend, ik wat directer, daarin maken we concessies, dus ja, onderhandelingen
enige wak gezien heb van idols, was die kerel tijdens de selectie, die metal gastquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef Sunjammer het volgende:
Is iedereen Idols kijken ofzo?
Idolsquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:56 schreef Sunjammer het volgende:
Is iedereen Idols kijken ofzo?
Met dat Dimmu Borgir shirtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
enige wak gezien heb van idols, was die kerel tijdens de selectie, die metal gastgrunte kon hij echt goed
Goed zo, rustig aan, dan breekt het lijntje niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:57 schreef Burner82 het volgende:
wonderer, da wordt wel wat, mer rustig aan.. hij is er nog nie aan toe, en ik zit nog met me ex een beetje... mer uiteindelijkzker
Ja soms kunnen we dat hier best goed ja, mensen proberen een hart onder de riem te stekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed zo, rustig aan, dan breekt het lijntje niet.
me vorige relatie begon ik binnen een maand... was nie echt geweldg.... ver uit elkaar, en niet opgeven... al heb ik het nog steeds nie helemal opgegeven, hij wel... en hijs echt mega veranderd :S:(quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed zo, rustig aan, dan breekt het lijntje niet.
dimmu borgir shirt, was ook het enige leuke dat er was, om naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Met dat Dimmu Borgir shirt
Was wel lachen ja
Hoe was je intieme dineetje bij kaarslicht?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
Allemaal alto-termen worden in het rond geslingerd.
Dimmu Birger. Grunte.
Wat ben je ook een recalcitrant klein kutventje, he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef TehRockstar het volgende:
We gingen naar de McDonalds omdat ik vergeten was geld mee te nemen en toen ben ik door hem bevoeld in een bushokje.
Trés romantisch.
*nu compleet in deuk lig*quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
*VanDale.nl surf.
leukste is 3 maanden na de winnaar, dan heb je nergens meer last vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:09 schreef Sunjammer het volgende:
Het leukste aan Idols is de aftiteling
Ik ben niet weerspannig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
*VanDale.nl surf.
Ach, ik heb er weinig van meegekregen... so I can handle itquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
leukste is 3 maanden na de winnaar, dan heb je nergens meer last van
U hebt gezocht op kutventje:quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
*VanDale.nl surf.
en nu heeft de ander hoofdpijn? hoop kquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef TehRockstar het volgende:
We gingen naar de McDonalds omdat ik vergeten was geld mee te nemen en toen ben ik door hem bevoeld in een bushokje.
Trés romantisch.
Wat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en nu heeft de ander hoofdpijn? hoop k
Oh, ik snap het.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef Burner82 het volgende:
naja, iemand die mij bevoelt in een bushokje, heeft hoofdpijn 5 sec later.... (of het moet wel een hele leuke jongen zijn)
das jou conclusie... mij lijkt het niet zo, maar ja...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik snap het.
Ik laat me bevoelen omdat ik goedkoop ben.
Véértien... nog een héél leven voor je, nog niks aan de hand, geen gedoe met van alles en nog wat enzo, en dan nu naar school en rapporten die moeten worden ondertekend en een schoolbel die gaat en briefjes halen als je daar te laat komt en alles.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, ik snap het.
Ik laat me bevoelen omdat ik goedkoop ben.
Och arm, ben ik het beste paard van stal vergetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mij werd geen 'fun' toegewenst.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
das jou conclusie... mij lijkt het niet zo, maar ja...
daarmee zou je zeggen dak duur ben.. maar k ben nie eens te koop, of te huur
Nee, maar ik heb ze vorig jaar in de Paradiso gezien, 8 november was dat geloof ik...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef Burner82 het volgende:
*nightwish - dead boy's poem*
sunjammer, nog op lowlands geweest??? nightwish live?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Och arm, ben ik de beste paard pony van stal vergeten![]()
hoe moet ik dat nu weer goedmaken ?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:29 schreef Burner82 het volgende:
maar, rockstar, wa doe je rond deze tijd, nog met iemand in een bushokje? of sowieso met iemand buiten de voordeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |