Alleen maar beschermde plaatjes?quote:
Mooie... eh... mutsen...quote:
En de andere helft is naar Innercity.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:40 schreef Cairon het volgende:
laat me raden iedereen kijkt naar idols?
kut-serie
David Bowiequote:Jonah’s in America
No tricks at the wheel.
No one needs anyone,
They don’t even just pretend
Jonah’s in America
I’m afraid of Americans,
I’m afraid of the world
I’m afraid I can’t help it
I’m afraid I can’t
I’m afraid of Americans
I’m afraid of the worlds
I’m afraid I can’t help it.
I’m afraid I can’t
I’m afraid of Americans
Jonah’s in America
Jonah wants a brain
Jonah wants to suck on a coke
Jonah wants a woman
Jonah wants to think of a joke
Jonah’s in America
I’m afraid of Americans,
I’m afraid of the world
I’m afraid I can’t
I’m afraid of Americans,
I’m afraid of the world
I’m afraid I can
I’m afraid of Americans,
Jonah’s in America
Jonah wants to suck up the stars
Jonah combs his hair
Jonah wants pussy and cars
Jonah’s in America
I’m afraid of Americans,
I’m afraid of the world
I’m afraid I can't
I’m afraid of Americans,
I’m afraid of the world
I’m afraid I can't
Yeah I’m afraid of Americans
I’m afraid of the world
I’m afraid I can’t
…
schuift het nog wat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben er nog even, wacht op me klus van vannacht![]()
en terecht.. je kan niet anders dan bang zijn voor die rare amerikanenquote:
Nou, meer dan een dankjewel denk ik nietquote:
Mja, ik heb er iig niks mee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en terecht.. je kan niet anders dan bang zijn voor die rare amerikanen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en terecht.. je kan niet anders dan bang zijn voor die rare amerikanen.
Mijn echtgenootquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is er dan zo geweldig aan Amerika?Eigenlijk?
en mega-koud... *ril*quote:
valt tegen bedoel je waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot
Voor de rest valt het inderdaad wel mee
Kśn je er eigenlijk wel gewoon wonen als je wilt? Ze zijn daar toch heel streng enzo? Als je een weekje New York doet, wordt je al uitgeplozen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn echtgenoot
Voor de rest valt het inderdaad wel mee
Nou, tot nu toe heeft nog niemand gezegd "hey, jij komt er niet in"... maar daarom duurt het dus zo lang voor ik mijn visum heb. Alles wordt nagetrokken. Moet ook helemaal uitreksel van politie hebben enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kśn je er eigenlijk wel gewoon wonen als je wilt? Ze zijn daar toch heel streng enzo? Als je een weekje New York doet, wordt je al uitgeplozen...
Nee, het valt wel mee, qua geweldigheid.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
valt tegen bedoel je waarschijnlijk.
Dat hoort ook bij hun ontmoedigingsbeleid toch? rekken, rekken, rekken....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:27 schreef wonderer het volgende:
Alles wordt nagetrokken.
Yep. Maar die yanks krijgen me niet zomaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat hoort ook bij hun ontmoedigingsbeleid toch? rekken, rekken, rekken....
Hopelijk heb je een lange ademquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef wonderer het volgende:
Yep. Maar die yanks krijgen me niet zomaar
Niks. Hopelijk is het nu in een paar maanden rond...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een lange adem
Wat doe je in de tussentijd?
Niks? Dat zullen ze niet zo waarderen vermoed ik...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef wonderer het volgende:
Niks. Hopelijk is het nu in een paar maanden rond...
Die werkvergunning komt later welquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Niks? Dat zullen ze niet zo waarderen vermoed ik...
Waarom wil iemand die niks doet een werkvergunning voor Amerika zullen ze denken.
yepquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
http://dennismoore1.ww.com/
Doet dat 't?
Bierrrrquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
http://dennismoore1.ww.com/
Doet dat 't?
Er zit waarschijnlijk wel een gruwelijke vertraging in, want je hebt nog niet teruggezwaaidquote:
*cringe*quote:
Klinkt interessant...quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef Burner82 het volgende:
ik denk dat de onderhandelingen met me misschien eventueel toekomstige vriend, toch wel goed gaan uitpakken(hoop k tenminste echt )
Iemand die een poging tot versieren onderhandelingen noemt getuigt in elk geval van originalitietquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef Burner82 het volgende:
ik denk dat de onderhandelingen met me misschien eventueel toekomstige vriend, toch wel goed gaan uitpakken(hoop k tenminste echt )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |