Deze kende ik nog nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
- All along the watchtower van Jimi Hendrix
is eigenlijk van Bob Dylan
Die van Gary Jules is wel stukken beter trouwens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:48 schreef OpenDeur het volgende:Mad World van Gary Jules
Origineel is van Tears for Fears
Die staan dan ook op Garage Inc, een dubbel cd met covers.quote:Metallica - Last Caress is ook een cover van Misfits (net als de voorgenoemde Die My Darling)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Wim Sonneveld - Het dorp
Een cover van La montagne van Jean Ferrat
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:30 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
![]()
Ik heb btw deze site ontdekt: http://www.secondhandsongs.com/home/. Hier kun je kijken wie de originele artiest is van een cover. For Whom the Bell Tolls blijkt inderdaad van Metallica te zijn.
Is dat een cover ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef DuranK het volgende:
Dit ik met hard to handle van the Black Crowes. De versie van Otis Rediing ken ik trouwens niet.
quote:
Knocking on heavens door uiteraard ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
- All along the watchtower van Jimi Hendrix
is eigenlijk van Bob Dylan
wanneer heeft Bruce dit nummer gecoverd? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
- Walking in memphis van Bruce Springsteen
is eigenlijk van Marc Cohn
Metallica.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef the900 het volgende:
En van For Whom The Bell Tolls heb ik ook meerdere versies... van wie het origineel is weet ik ook niet.
Het is andersom, NiN heeft Johnny Cash gecoveredquote:Op zondag 18 december 2005 10:53 schreef Nosh het volgende:
Johnny Cash - Hurt
Gecovered van Nine inch Nails, en meteen ook tig keer gevoeliger.
Oh? Vertel? Waar heb je dat vandaan? Het is namelijk onzin.quote:Op zondag 18 december 2005 11:36 schreef icebliss het volgende:
[..]
Het is andersom, NiN heeft Johnny Cash gecovered![]()
Alsjeblieftquote:
Je hebt gelijk. Toch nog een nuttig topic zo blijktquote:Op zondag 18 december 2005 11:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
Oh? Vertel? Waar heb je dat vandaan? Het is namelijk onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |