http://nl.wikipedia.org/wiki/Marvin_Gayequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:28 schreef JongeBlondeGod het volgende:
Gay???
Hij is in 1984 vermoord, dus reken maar uit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef El_Rolando het volgende:
Hoe lang is 'ie al dood?
Door zijn papa nog welquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij is in 1984 vermoord, dus reken maar uit.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:25 schreef Croupouque het volgende:
Muziek van Marvin Gaye weggooien is net zoiets als je hart uit je borstkas rukken.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
nog nooit gehoord
Dat sowieso welquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
nog nooit gehoord
Ik ken em welquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
die jongerenscooterfiguren van tegenwoordig![]()
Zie nog dagelijks een reclame van een cd voorbij schieten met Marvinquote:
Oh die, jaja gekquote:
lullo hij is al een paar jaar doodquote:
Als 'ie nog zou leven dan hè.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lullo hij is al een paar jaar dood![]()
Vanwaar die kloonquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef De_Politie het volgende:
[..]
Als 'ie nog zou leven dan hè.
Ga toch Eminem draaien in je scootergeluidsinstallatie!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
nog nooit gehoord
THC - In de Noordside, die luister ik bijna elke dagquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ga toch Eminem draaien in je scootergeluidsinstallatie!![]()
wel in hun Detroit periodequote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef DrDentz het volgende:
leefde ik maar in de tijd van Marvin Gaye, James Brown en Jackie Wilson in plaats van de Britneys en Justins van tegenwoordig![]()
quote:
lol Bee Geesquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
the bee gees ?
is dat niet een of ander geslachtsziekte ofzo?
ik hoorde een maat van me er laatst nog over.
nasty![]()
Muziek van Marvin Gaye weggooien is net zoiets als je hart uit je borstkas rukken.
Hear, hear!!quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef DrDentz het volgende:
leefde ik maar in de tijd van Marvin Gaye, James Brown en Jackie Wilson in plaats van de Britneys en Justins van tegenwoordig![]()
'quote:
nee de bee gees zijn natuurlijk helemaal niet GAYquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
wat doet die muziek op m'n pc
Iemand hebbe? ik geef het weg.
kga maar weer Bee Gees luisteren![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
'
Zo cliché!![]()
Idereen vind marvin gaye goed, ik ook hoor Maar na jaren en jaren en al zijn beroemde nummers
miljoenen x te hebben gehoord. Zoek ik toch wel ff verder naar andere muziek. jullie niet?
Dat Nederlanders jaar in jaar uit, dag in dag uit altijd weer dezlfde nummers van dezelfxe artiest
kunnen aanhoren. Waar getuigt dat van, behalve dat marvin gaye en goede muzikant was?
Dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. En gewoon happen wat hun voorgeschoteld wordt
Ik bedoel na een jeugd tot je 14e motown, ben je motown dan niet zat geworden?
Nederlanders hebben een lange neus welliswaar, maar zo lang ook weer niet
Ik luister leiver niet naar motown en dan na 10 jaar afentoe een nummer horen,
dan blijven die tracks goed. Afwisseling loont![]()
Dat is ook de reden waarom ik geen tuner heb met sky radio erop. Want dan word je gek!
Als mensen hier posten dat ze gek zijn op Marvin Gaye en anderen, betekent het nog niet automatisch dat ze alleen maar daar naar luisteren, toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
'
Zo cliché!![]()
Idereen vind marvin gaye goed, ik ook hoor Maar na jaren en jaren en al zijn beroemde nummers
miljoenen x te hebben gehoord. Zoek ik toch wel ff verder naar andere muziek. jullie niet?
Dat Nederlanders jaar in jaar uit, dag in dag uit altijd weer dezlfde nummers van dezelfxe artiest
kunnen aanhoren. Waar getuigt dat van, behalve dat marvin gaye en goede muzikant was?
Dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. En gewoon happen wat hun voorgeschoteld wordt
Ik bedoel na een jeugd tot je 14e motown, ben je motown dan niet zat geworden?
Nederlanders hebben een lange neus welliswaar, maar zo lang ook weer niet
Ik luister leiver niet naar motown en dan na 10 jaar afentoe een nummer horen,
dan blijven die tracks goed. Afwisseling loont![]()
Dat is ook de reden waarom ik geen tuner heb met sky radio erop. Want dan word je gek!
O T I S . R E D D I N Gquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:23 schreef Plastic_Power het volgende:
Marvin Gaye![]()
Sam Cooke![]()
Al Green![]()
The Temptations![]()
Smokey and the Miracles![]()
Ik wilde niet in herhaling vallen wat betreft smileysquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:29 schreef Frollo het volgende:
Mooi. Was ff bang dat je die vergeten was
Gaan we nog verder terug? in dat geval zeg ik:quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Frollo het volgende:
En Aretha.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Gaan we nog verder terug? in dat geval zeg ik:
Ella Fitzgerald
Vergeet Florida (spreek uit als FLOOW RAIDA) niet !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:45 schreef boskameel het volgende:
Marvin Gaye. Redt het niet bij toptalenten zoals Esmee Denters en Lady Gaga.
Kijk, je schakelt jezelf nu uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:45 schreef boskameel het volgende:
Marvin Gaye. Redt het niet bij toptalenten zoals Esmee Denters en Lady Gaga.
En dan niet gelijk dat lady gaga stukje even meepakken met je [b]quote:
qft.quote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag niet eens dat dit een 4 jaar oud topic was.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Kap met die ouwe topics bumpen. Ik schaam me voor die posts uit 2005. What was I thinking? Justin Timberlake FTW!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |