Calimero!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 23:10 schreef F1Bas het volgende:
O ja, altijd leuk de ergenissen pagina af en toe door te lezen op teletekst pagina 316
***Ergernissen ***Paul Amptmeyer uit
Woensel:"Na vele jaren het sportnieuws
op teletekst in een vertrouwde vorm te
hebben bekeken werd ik onaangenaam
verrast met een nieuwe lay-out.
N-O-S is nu weergegeven in de kleuren
wit-rood-wit.De kleur van Ajax,de
huidige nummer 6 van Nederland,de club
waar alle verslaggevers een pyjama van
lijken te hebben.Is Jack van Gelder ook
al verantwoordelijk voor de lay-out?
Nu de NOS de voetbalrechten niet meer
heeft moesten ze zeker een andere
manier vinden om hun liefde voor die
club te tonen.Ik en vele PSV-supporters
vinden dit een schande en dat de NOS
altijd objectief hoort te blijven! Maak
die letters allemaal rood,of zo."
Rosenberg begint nu te renderen, dus lekker laten staan die gozer.quote:Op maandag 19 december 2005 09:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ajb geen huntelaar... Houd het geld gewoon lekker in je zak en kijk even hoe Rosenberg en Harry het doen. Harry heeft er sinds zijn ongeluk ook alweer 2 inzitten ... Rosenberg redeert ook eindelijk, dus waarom uitelkaar halen? En zeker niet terug gaan naar een 433 met huntelaar in de spits en Rosenberg op de bank zetten.
Was al eerder opgemerkt, pauLAMPtmeyerquote:Op maandag 19 december 2005 09:50 schreef DeTolk het volgende:
Het is echt een nepperd, volgens www.telefoongids.nl woont er helemaal geen Amptmeyer in Woensel
Als je echt een vent bent, mail de NOS dan onder je eigen naam!
ah,, ok.quote:Op maandag 19 december 2005 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was al eerder opgemerkt, pauLAMPtmeyer.
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 10:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom zijn jullie tegen Huntelaar? Oké, of hebben jullie liever Kluivert?
quote:
Mwah..de laatste 3 wedstrijden heeft die met erg goede reddingen aansluitingstreffers of een voorsprong van de tegenstander voorkomen. En ook de wedstrijden daarvoor kan ik mij geen fouten herinneren (maar dat kan ook komen doordat het maandagochtend is..)quote:Op maandag 19 december 2005 10:28 schreef Robar het volgende:
Stekelenburg komt er wel, maar hij heeft nog wel vaak van die net-niet momenten . . .
Die actie van hem toen hij de 0-2 inleide, gewoon erg netjes.quote:Op maandag 19 december 2005 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Van mij mag Huntelaar wel komen hoor. Waarom niet? Zwaar programma, slechte medische begeleiding... een brede selectie met kwaliteit is gewoon NODIG.
Rosenberg begint idd wel beter te spelen.
Ja, dat zag er ok uit. Wel weer jammer dat hij dan een kans voor open doel weer mist, maar goedquote:Op maandag 19 december 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die actie van hem toen hij de 0-2 inleide, gewoon erg netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |