Wees blij dat we tenminste een Nederlandse scheidsrechter hadden, deze wedstrijd. Tegenwoordig is dat namelijk geen zekerheidje meer.quote:Op zondag 18 december 2005 20:29 schreef -Wolf- het volgende:
Dick Jol, wat een mongool.

quote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jees, wat een standaard huilie post.
Wij spelen tenminste tegen Inter, waar speelt NAC Europees gezien ook al weer?![]()

Zoiets viel me ook al opquote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef PyTh het volgende:
mm hou op met die belachelijke lobby voor je "vriend" pienaar, het wordt nou echt triest vind ik.

Ja ja, mooie praatjes maar voorlopig moet ik volgens Ticketbox nog steeds meer dan 50 euro voor mn kaartje betalen dus ik geloof er geen zak van. Of komen ze er nu mee dat dat normale prijzen zijn?quote:

Natuurlijk moet Huntelaar komen. Het 4-4-2 systeem is maar tijdelijk, hooguit tot het einde van het seizoen. Volgend seizoen speelt Ajax gewoon 4-3-3 en dan in Huntelaar hard nodig. Alleen moeten we hem wel in de winterstop al proberen vast te leggen, want er zijn genoeg andere clubs op de loer die ook in hem geïnteresseerd zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 21:16 schreef Sethje het volgende:
ik vind dit toch lekker hoor....een paar van deze (makkelijk) overwinningen zijn erg goed voor het vertrouwen van de jonge jongens.
En idd, moet huntelaar wel komen als je nog voor miljoenen voorin hebt staan ( charisteas) eerst die maar eens zien te verkopen lijkt me.
ik heb er vertrouwen in
AFCA CAN'T BE STOPPED

ja precies, van mij hoeft Huntelaar nu ook niet perse te komen. Rosenberg speelt redelijk de laatste wedstrijden en Charisteas heeft toch een redelijk aantal goals gemaakt al dit seizoen (voor de wedstrijden die hij heeft gespeeld) en liet vandaag zien zelfs ook enige technische vaardigheden te hebben (tot vandaag had hij in ieder geval nog niemand met een balletje achter z'n been langs uitgekaptquote:Op zondag 18 december 2005 21:16 schreef Sethje het volgende:
(...)
En idd, moet huntelaar wel komen als je nog voor miljoenen voorin hebt staan ( charisteas) eerst die maar eens zien te verkopen lijkt me.
(...)

ook eens.quote:Op zondag 18 december 2005 21:47 schreef ericajax het volgende:
wachten met het kopen van Huntelaar, zorg eerst een voor een sterke verdedigende middenvelder en fatsoenlijke buitenspelers, want die boukhari is gewoon een hoop stront![]()
![]()

Overigens echt jammer dat Ajax - Inter op dezelfde dag is als Chelsea - Barcaquote:***Ergernissen ***Paul Amptmeyer uit
Woensel:"Na vele jaren het sportnieuws
op teletekst in een vertrouwde vorm te
hebben bekeken werd ik onaangenaam
verrast met een nieuwe lay-out.

De return nietquote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef PLAE@ het volgende:
Moet je het wel goed lezen...
[..]
Overigens echt jammer dat Ajax - Inter op dezelfde dag is als Chelsea - Barca

Ik zie Blind er wel voor aan om te experimenteren door Huntelaar en Rosenberg in 4-4-2 samen te laten spelen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ook eens.
maar Huntelaar is wel echt iemand die we nodig hebben om vooruit te gaan.

Nou..quote:Borst: "Huntelaar zeker naar Ajax"
Tijdens het programma Studio Voetbal heeft Hugo Borst gezegd dat Klaas Jan Huntelaar gaat tekenen of zelfs al getekend heeft bij Ajax. Hij zou in de winterstop de gelederen van de Amsterdamse club al komen versterken. "Huntelaar heeft Feyenoord persoonlijk afgezegd voor Ajax", aldus Borst.

Is geen gelul, maar echt waar.quote:

Ja, snap ik. Maar Rosenberg lijkt net zijn draai te gaan vinden, zit je nu met 2 even oude spitsen.. Of zal Danny er permanent 442 van maken met KJH en Markus...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |