abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 13:55:27 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33216128
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Meen je dat nou serieus???
Wat denk je zelf? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33216219
Hoop dat Ajax er met Heerenveen ook uit komt, een Voorhoede van Huntelaar Rosenberg zou wel supergaaf zijn zeg
pi_33216230
Nou nog z'n maatje Samaras erbij .
-
pi_33216252
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vond die bal die hij voor de voeten van een NAC speler stompte (terwijl die bal anders gewoon achter had gegaan) toch erg "net-niet"!
Hij herstelde zich wel uitstekend door de bal vervolgens toch weer voldoende weg te tikken voor de schoenen van diezelfde NAC speler. Een foutje kan de beste overkomen
pi_33216253
Vraag me af hoe Ajax dit gaat betalen. Als er nou 1 speler aangetrokken moest worden was die 10 mil. geen probleem geweest, maar er moeten nog minstens 4 a 5 spelers gekocht worden. Ik neem aan dat Pienaar, Maxwell, Trabelsi, de Jong, Boukhari(?), enz. niet allemaal vervangen gaan worden door bankzitters en jeugdspelers. En ik neem ook aan dat er waardige vervangers gekocht gaan worden en die koop je niet voor 2 ton per speler... En dan is de vraag dus : heeft Ajax wel 15 a 20 miljoen om aan spelers uit te geven nu er zoveel spelers gratis vertrekken?

Daar komt ook nog eens blij dat Blind dus heeft zitten liegen dat het uitgesloten was dat er een nieuwe spits bij zou komen in de winterstop. Hij heeft letterlijk gezegd dat er NIEMAND bij zou komen omdat ie Rosenberg en Charisteas de kans wou geven.

Ik twijfel eigenlijk nog aan het hele verhaal. Zou me niet verbazen als die hele transfer op het laatste moment afketst om geld (zie b.v. Daerden en Simons bij Feyenoord dit jaar nog, die waren ook allebei al rond met de club) of dat zelfs het hele verhaal onzin blijkt te zijn.
pi_33216264
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Meen je dat nou serieus???
Ik ben erg blij met Huntelaar, straks naast Rosenberg met Babel achter de hand hebben we een leuke voorhoede. Nu nog buitenspelers

[ Bericht 8% gewijzigd door devv05 op 19-12-2005 14:14:13 ]
pi_33216320
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef bart83 het volgende:
lap tekst
Volgens mij heeft Ajax genoeg geld verdiend met de transfers van Ibrahimovic, v.d.Meyde, Mido, Chivu, van der Vaart

Alleen Rosenberg, Sonck en Charisteas zijn gekocht, maar als je kijkt naar wat Chivu (22 Mil) en Ibrahimovic (18 MIl) hebben opgeleverd, moet er nog wel wat over zijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 december 2005 @ 14:04:02 #283
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33216327
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef bart83 het volgende:

Daar komt ook nog eens blij dat Blind dus heeft zitten liegen dat het uitgesloten was dat er een nieuwe spits bij zou komen in de winterstop.

Dat vind ik nou grappig - dat je aan dat soort uitlatingen enige waarde hecht
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_33216356
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef devv05 het volgende:

[..]

Rekkie is gewoon een debiel, een soort omgekeerde Cartman.
En daar heb je devv05 weer.... Als het slecht gaat in z'n relatie wil hij wel normaal praten, maar o wee als er een neutrale voetballiefhebber iets zegt over Ajax wat in zijn ogen niet goed is......
pi_33216362
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zo leuk is voor jullie

psv zal zich nog wel achter de oren krabben
KJ is een goede spits maar ik vind hem geen spits voor het PSV-systeem.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 19 december 2005 @ 14:08:09 #286
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33216393
Waarom pleiten zoveel mensen voor het verkopen van Charisteas en is iedereen ineens in jubelstemming over Rosenberg. Wat een achterlijk gedoe

Charisteas staat op 5 goals uit 7 wedstrijd. En de meerderheid daarvan was voor z'n blessure in het 433 en in invalbeurten. Zeer goed dus als je het mij vraagt.

Rosenberg staat op 4 doelpunten in 13 wedstrijden. En de meerderheid daarvan was in 442 en hij is meestal in de basis begonnen. Zeer zwak als je het mij vraagt. + dat de meerderheid ook nog eens slappe counterdoelpunten waren. Lijkt me geweldig een Ajax dat het voortaan van de counter moet hebben

Belachelijk dus dat het Charisteas is die zou moeten vertrekken. Of idioot dat er nu weer een vreselijk dure spits wordt aangekocht. Had dan Rosenberg niet gehaald van de zomer...

Ik hoop dat Charisteas blijft.
pi_33216399
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En daar heb je devv05 weer.... Als het slecht gaat in z'n relatie wil hij wel normaal praten, maar o wee als er een neutrale voetballiefhebber iets zegt over Ajax wat in zijn ogen niet goed is......
Misschien moeten we eens over onze relatie praten
Laat ik het erop houden dat ik het bijna nooit met je eens ben

Maar goed, iemand al die veel te dure zogenaamd niet in prijs verhoogde kaartjes voor de wedstrijde tegen Inter gekocht?
pi_33216402
Hij is toch opgeleid voor het psv systeem?

Ik weet zeker dat hij makkelijk met psv mee kan
Houd van een lijntje.
pi_33216414
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou nog z'n maatje Samaras erbij .
Ik denk dat iedere topclub hem wel wil hebben (op de Chelsea's en Juventussen van dit continent na dan)
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33216441
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:04 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat vind ik nou grappig - dat je aan dat soort uitlatingen enige waarde hecht
Nou, als een trainer/voetballer zo overtuigd beweert dat iets 100 % uitgesloten is, hecht ik daar wel een beetje waarde aan ja. Niet dat ik er dan blind ( ) vanuit ga dat het echt klopt maar toch.

Pas als ze 'in principe..' of 'daar doe ik geen uitspraken over' zeggen twijfel ik, maar Blind leek me behoorlijk zelfverzekerd hierover.
pi_33216445
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:08 schreef PLAE@ het volgende:

Waarom pleiten zoveel mensen voor het verkopen van Charisteas en is iedereen ineens in jubelstemming over Rosenberg. Wat een achterlijk gedoe

Charisteas staat op 5 goals uit 7 wedstrijd. En de meerderheid daarvan was voor z'n blessure in het 433 en in invalbeurten. Zeer goed dus als je het mij vraagt.

Rosenberg staat op 4 doelpunten in 13 wedstrijden. En de meerderheid daarvan was in 442 en hij is meestal in de basis begonnen. Zeer zwak als je het mij vraagt.

Belachelijk dus dat het Charisteas is die zou moeten vertrekken. Of idioot dat er nu weer een vreselijk dure spits wordt aangekocht. Had dan Rosenberg niet gehaald van de zomer...

Ik hoop dat Charisteas blijft.
Charisteas mist snelheid en alles wat een Ajax spits nodig heeft. Ik heb vanaf het begin meer vertrouwen in Rosenberg gehad, ondanks het aantal goals, en dat heb ik nog steeds.

Wat mij betreft mag Charisteas dan ook weg, ik zie veel meer in een voorhoede met Rosenberg en Huntelaar.
pi_33216451
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

Laat ik het erop houden dat ik het bijna nooit met je eens ben
Prima toch? Maar om mij dan uit te maken voor debiel vind ik een beetje eenvoudig!
  maandag 19 december 2005 @ 14:11:47 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33216461
Ik heb Blind nooit horen zeggen dat er niemand bij zou komen. Maar het zou in eerste instantie om vleugelspelers gaan.

Maar Charisteas past gewoon niet bij Ajax. Hij scoort op z'n tijd, en het is gewoon een hele goede countervoetballer, maar hij is gewoon niet voor Ajax geschikt. Voor Rosenberg geldt dit in mindere mate, maar ik zie hem toch regelmatig goed balletjes vast houden, zich in de 16 naar de bal knokken en mannetjes uitkappen.

Bij hem druipt overigens ook de wil om zich te bewijzen er vanaf. Ik zie hem echt nog meer als een spits die nog leert, terwijl op de een of andere manier Charisteas voor mij echt een spits is die zo blijft spelen zoals 'ie speelt.

Maargoed, je moet die gekke Griek nog wel naar een andere mooie club zien te loodsen. Ik bedoel, hij heeft een qua formaat grotere club verlaten en is vanuit een grotere competitie naar Ajax gekomen. We zijn hem op die manier wel wat verschuldigd natuurlijk.

Vandaar dat ik liever Huntelaar van de zomer zie komen, terwijl wij gewoon het seizoen afmaken met Rosenberg en Charisteas.
pi_33216469
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Prima toch? Maar om mij dan uit te maken voor debiel vind ik een beetje eenvoudig!
Oke je hebt gelijk, dat was onaardig. We blijven tenslotte allemaal Ajacieden, ondanks dat je er een wat aparte mening op na houdt
pi_33216481
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

KJ is een goede spits maar ik vind hem geen spits voor het PSV-systeem.
Wat een gelul. Systemen worden bij PSV per seizoen aangepast vanwege de aangekochte spelers.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 19 december 2005 @ 14:21:45 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33216599
Ja precies. Als zelfs een antivoetballer als Vennegoor of Hesselink ingepast kan worden met sambavoetballers als Farfan en Kone in de buurt, dan moet dat met Huntelaar ook wel lukken.

En volgens mij was het Dirk Kuijt (de user dan), die zei dat Huntelaar niet in 4-4-2 kon spelen? Toch typisch, Heerenveen speelt niet altijd met 2 buitenspelers. Ik kan Yildirim zelfs geen buitenspeler noemen, daar ontbeert hij de snelheid gewoon voor.
pi_33216620
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:12 schreef devv05 het volgende:

[..]

Oke je hebt gelijk, dat was onaardig. We blijven tenslotte allemaal Ajacieden, ondanks dat je er een wat aparte mening op na houdt
Ho ho, ik ben neutraal he, vandaar waarschijnlijk dat ik er een mening op na houd die niet geheel 100% pro-ajax is!
  maandag 19 december 2005 @ 14:27:42 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33216719
Je moet trouwens niet vergeten dat Rosenberg ook 4 assists op z'n naam heeft staan. Hij is dus bij 8 van de 25 doelpunten betrokken.

Bovendien is Charisteas al een stukkie langer in Amsterdam, en heeft Rosenberg ook nog eens twee goals in 't netje in de CL.
  maandag 19 december 2005 @ 14:29:12 #299
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_33216762
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja want Feyenoord heeft spelers zoals Kuijt en Kalou die niet kunnen voetballen
volgend jaar niet meer
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 19 december 2005 @ 14:30:39 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33216791
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:29 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

volgend jaar niet meer
He, he, niets slechts zeggen over het Feyenoord van volgend seizoen. Ze krijgen Lazovic weer terug. Je weet wel, die wereldspits met 0 goals bij Leverkusen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')