Hij herstelde zich wel uitstekend door de bal vervolgens toch weer voldoende weg te tikken voor de schoenen van diezelfde NAC speler. Een foutje kan de beste overkomenquote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vond die bal die hij voor de voeten van een NAC speler stompte (terwijl die bal anders gewoon achter had gegaan) toch erg "net-niet"!
Ik ben erg blij met Huntelaar, straks naast Rosenberg met Babel achter de hand hebben we een leuke voorhoede. Nu nog buitenspelersquote:
Volgens mij heeft Ajax genoeg geld verdiend met de transfers van Ibrahimovic, v.d.Meyde, Mido, Chivu, van der Vaartquote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef bart83 het volgende:
lap tekst
quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef bart83 het volgende:
Daar komt ook nog eens blij dat Blind dus heeft zitten liegen dat het uitgesloten was dat er een nieuwe spits bij zou komen in de winterstop.
En daar heb je devv05 weer.... Als het slecht gaat in z'n relatie wil hij wel normaal praten, maar o wee als er een neutrale voetballiefhebber iets zegt over Ajax wat in zijn ogen niet goed is......quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rekkie is gewoon een debiel, een soort omgekeerde Cartman.
KJ is een goede spits maar ik vind hem geen spits voor het PSV-systeem.quote:Op maandag 19 december 2005 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo leuk is voor jullie
psv zal zich nog wel achter de oren krabben
Misschien moeten we eens over onze relatie pratenquote:Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daar heb je devv05 weer.... Als het slecht gaat in z'n relatie wil hij wel normaal praten, maar o wee als er een neutrale voetballiefhebber iets zegt over Ajax wat in zijn ogen niet goed is......![]()
Ik denk dat iedere topclub hem wel wil hebben (op de Chelsea's en Juventussen van dit continent na dan)quote:
Nou, als een trainer/voetballer zo overtuigd beweert dat iets 100 % uitgesloten is, hecht ik daar wel een beetje waarde aan ja. Niet dat ik er dan blind (quote:Op maandag 19 december 2005 14:04 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nou grappig - dat je aan dat soort uitlatingen enige waarde hecht
Charisteas mist snelheid en alles wat een Ajax spits nodig heeft. Ik heb vanaf het begin meer vertrouwen in Rosenberg gehad, ondanks het aantal goals, en dat heb ik nog steeds.quote:Op maandag 19 december 2005 14:08 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom pleiten zoveel mensen voor het verkopen van Charisteas en is iedereen ineens in jubelstemming over Rosenberg. Wat een achterlijk gedoe
Charisteas staat op 5 goals uit 7 wedstrijd. En de meerderheid daarvan was voor z'n blessure in het 433 en in invalbeurten. Zeer goed dus als je het mij vraagt.
Rosenberg staat op 4 doelpunten in 13 wedstrijden. En de meerderheid daarvan was in 442 en hij is meestal in de basis begonnen. Zeer zwak als je het mij vraagt.
Belachelijk dus dat het Charisteas is die zou moeten vertrekken. Of idioot dat er nu weer een vreselijk dure spits wordt aangekocht. Had dan Rosenberg niet gehaald van de zomer...
Ik hoop dat Charisteas blijft.
Prima toch? Maar om mij dan uit te maken voor debiel vind ik een beetje eenvoudig!quote:Op maandag 19 december 2005 14:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik het bijna nooit met je eens ben
Oke je hebt gelijk, dat was onaardig. We blijven tenslotte allemaal Ajacieden, ondanks dat je er een wat aparte mening op na houdtquote:Op maandag 19 december 2005 14:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Prima toch? Maar om mij dan uit te maken voor debiel vind ik een beetje eenvoudig!
Wat een gelul. Systemen worden bij PSV per seizoen aangepast vanwege de aangekochte spelers.quote:Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
KJ is een goede spits maar ik vind hem geen spits voor het PSV-systeem.
Ho ho, ik ben neutraal he, vandaar waarschijnlijk dat ik er een mening op na houd die niet geheel 100% pro-ajax is!quote:Op maandag 19 december 2005 14:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, dat was onaardig. We blijven tenslotte allemaal Ajacieden, ondanks dat je er een wat aparte mening op na houdt
volgend jaar niet meerquote:Op maandag 19 december 2005 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja want Feyenoord heeft spelers zoals Kuijt en Kalou die niet kunnen voetballen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |