Gewaagde uitspraak ja...quote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef cultheld het volgende:
Het is leuk om gelijk te krijgen (dit zag ik al aankomen toen hij weg ging bij PSV, hij blijft een Ajaxfan)
Toen ie naar AGOVV ging? Niemand anders zei dat hoorquote:Op maandag 19 december 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak ja...
Maar 10 miljoen vind ik nog wel wat veel...
Ik weet niet of het zo leuk is voor julliequote:Op maandag 19 december 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk dat jullie nu ook eens een PSV-speler hebben in plaats van andersom...
Heerenveen zet gewoon hoog in, niets mis mee. Uiteindelijk zal hij zo'n 7 miljoen opleveren, schat ik in.quote:Op maandag 19 december 2005 13:28 schreef Suijk het volgende:
Ajax en Heerenveen zijn er nog niet uit, ik vraag me af of ze 10 miljoen gaan neerleggen...
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 19 december 2005 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo leuk is voor jullie
psv zal zich nog wel achter de oren krabben
Hmm, geen ajaxfan zekerquote:Op maandag 19 december 2005 13:28 schreef Suijk het volgende:
Ajax en Heerenveen zijn er nog niet uit, ik vraag me af of ze 10 miljoen gaan neerleggen...
Of Ryan Babel.quote:Op maandag 19 december 2005 13:35 schreef Lionheaad het volgende:
Hij is fijn....
Gaat die Griek nou naar H'veen?? Dan is het een goede ruil voor ajax
Wel Ajax-fan.quote:Op maandag 19 december 2005 13:32 schreef kriele het volgende:
[..]
Hmm, geen ajaxfan zekerAangezien je het 'Huntelaar persoonlijk akkoord' topic nogal abrupt hebt dichtgesmeten.
Het zou mij niets verbazen als er een ruil met bijbetaling in de maak is.
quote:Op maandag 19 december 2005 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Reageert methodmich voortaan onder de jouw naam?![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 13:33 schreef Cart_man het volgende:
Huntelaar Klasse Jong
Wat ben jij blij als Feyenoord eens niet van ADO verliest, of tegen RBC gelijkspeeld.quote:Op maandag 19 december 2005 12:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zou jij blij zijn als er een groeibrilliant als de Guzman bij jullie zou voetballen![]()
Ik weet er maar 1.quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Messenga het volgende:
Er spelen bij Ajax betere spelers dan de Guzman
Als je op zijn positie het bekijkt wel, helaas voor feyenooit maakt 1 de Guzman Kalou en Kuyt nog geen zomer.quote:
Hahahaha......quote:Op maandag 19 december 2005 13:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je op zijn positie het bekijkt wel, helaas voor feyenooit maakt 1 de Guzman Kalou en Kuyt nog geen zomer.
Mja..als dat het enige moment is in de afgelopen wedstrijden..quote:Op maandag 19 december 2005 11:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vond die bal die hij voor de voeten van een NAC speler stompte (terwijl die bal anders gewoon achter had gegaan) toch erg "net-niet"!
Daar kun je toch niet tegenop!quote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Mja..als dat het enige moment is in de afgelopen wedstrijden..
Bovendien ging hij er niet in, sterker nog, als hij hem gewoon gepakt had Sneijder nooit die blinde trap naar voren kunnen geven waaruit Rosenberg scoorde, met andere woorden het was gewoon een briljante actie van Stekelenburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |