Ik vond dat hij iets te weinig scoorde om een 'killer' genoemd te worden. Het was wel een fantastische aanvaller. Hij hield alleen al 2 tot 3 verdedigers bezig, zodat de opkomende van der Vaart (of een andere speler) meer ruimte had en wel kon scoren.quote:
Die wil ik met 6 goals in 2002 geen killer noemen. Net zoals 13 in 2004.quote:
Real Madrid had toch interesse?quote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef DeTolk het volgende:
Dirk Kuijt zal trouwens wel falen bij een echte topclub
We hebben het over een topclub.quote:
Yildirim mag komen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
Het schijnt dat Ajax aast op een deal waarin ook de buitenspelers van Heerenveen naar Ajax verhuizen.
Mentale aspect? Heitinga kan ook wel aardig ballen, maar liep er op een moment ook even bij alsof de wereld onder z'n voeten vandaan was geschoven.quote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat de Hunter maar komen! Hoe kan een jongen met zo veel techniek in godsnaam mislukken?
Vorig jaar meeste assists, daar gaat het momquote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
nee! geen Yildirim! geen techniek en echt snel is ie ook niet.
en dit jaar?quote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar meeste assists, daar gaat het mom.
IIg niet de meeste van de Eredivisie, dat is Pienaar.quote:Op maandag 19 december 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dit jaar?
weet iemand trouwens hoeveel assists hij uit een voorzet heeft gegeven? dus niet via een corner of vrijetrap.
precies. Yildirim heeft me niet kunnen overtuigen dit seizoen. laat dus maar lekker in heerenveen.quote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
IIg niet de meeste van de Eredivisie, dat is Pienaar.
Nou, AJAX was de laatste paar maanden ook aan het tobben, maar men ziet ons in het buitenland nog steeds als een topclub.quote:
Reageert methodmich voortaan onder de jouw naam?quote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
IIg niet de meeste van de Eredivisie, dat is Pienaar.
Nee, hoezoquote:Op maandag 19 december 2005 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Reageert methodmich voortaan onder de jouw naam?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |