quote:
Ben jij trouwens weer een beetje gezond vandaag? (voor zover dat kanquote:
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 20 december 2005 07:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoewel......ben een beetje misselijk
![]()
quote:
Lijkt me geen fijn teken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:59 schreef Metro2005 het volgende:
Vanmorgen bloed opgehoestmaarja maar weer een werkdag door proberen te komen.
Mag hopen vanuit mijn keelquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me geen fijn teken.
Bloed vanuit waar? Vanuit keel omdat die rauw en ontstoken is? of vanuit longen?
Zoessie???quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:44 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! Daar was ik weer eens, zondag beetje de hele dag bij moeten komen van een vreselijk gezellige avond nog voor mijn verjaardag, waar ook de zoessie was![]()
En gister druk geweest met werk en fysio en daar weer van slapen!![]()
MAar goed vandaag er weer tegen aan!
Redelijkerwijs aan te nemen ja...... immers, TBC gaat normaal gesproken niet gepaard met keelpijn.quote:
Beter ga je even naar een dokter want goed is dat dus niet!quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:59 schreef Metro2005 het volgende:
Vanmorgen bloed opgehoestmaarja maar weer een werkdag door proberen te komen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter ga je even naar een dokter want goed is dat dus niet!![]()
Hey Bastard... lang niet hier gezien..... we hebben geen hond die bijt hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik half dood ben ga ik nog niet naar een dokterquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huhquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey Bastard... lang niet hier gezien..... we hebben geen hond die bijt hoor
Je speelt met je eigen gezondheid, en dat is niet iets waar je laconiek over moet doen denk ik, uiteindelijk betaal je daar zelf een (hoge) prijs voor namelijk..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik half dood ben ga ik nog niet naar een dokter![]()
1 keer ben ik naar het ziekenhuis gesleept door mijn toenmalige vriendin omdat ik letterlijk geen vin meer kon veroeren door een verkeerd geschoten rugwervel met wat beklemde zenuwen
Wel lief dat jullie je zo om me bekommerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:50 schreef Bastard het volgende:
Ja je moet het zelf weten ook hoor.. jouw lichaam, jouw karma
In ieder geval heb je een image En een leven. Er zijn er genoeg die geen van beide hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Kom net erachter dat ik bekend sta als dorpsgek op fok!
hahahah...wat een gedoe zeg. Ik schrijf af en toe een topic dat misschien onbegrijpelijk is omdat ik ver ga in zaken en dan ben je meteen een dorpsgek? Voortaan maar gewoon die meest diepe en "idiote" zaken voor mezelf houden. Maar waarom zou ik me druk maken voor mijn imago online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |