Ik hoor het wel je moet wel precies waarom het gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als het niet mag is je post ineens leeg.![]()
En als je daarna niet meer kan posten, heb je het een keer teveel gedaan![]()
Mijn cap!!!! Wat doe je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
Weet niet of deze mogen i.v.m. de policy
Maar de ballen zijn al richting Den Haag gegaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
werkt primaquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
[POLL] Op welk tijdstip mislukt de weekopdracht![]()
Zou jij het willen doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create2
En dan de code die je krijgt... copieren en plakken in een berichtje en plaatsen.
Had ik die moeten maken dan?quote:
Zoals ik begreep heeft Peter al een poll gemaakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou jij het willen doen?![]()
Ik heb mezelf verplicht om vandaag de kerstkaarten te gaan schrijven, dus de tafel ligt helemaal vol.
En jij bent er zo goed in!!![]()
Ik weet het eerlijk gezegd ook allemaal even niet meer....quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
flugeltje even een policy vraag die tweenath kerstballen mag dat
ALs het niet mag dan haal ik ze wel weg.
Is me niet duidelijk het kan ook om de 15 minuten zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef essie05 het volgende:
Fietsen ze nog steeds ieder 10 minuten?
Ook flugel is de weg kwijt... of ze gaat voor de Fok bokaal van beste actricequote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd ook allemaal even niet meer....![]()
Ik zag het, heb gelijk ook maar even gestemd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals ik begreep heeft Peter al een poll gemaakt.
Dan hoor of zie ik het wel als de cap is verdwenen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die je uiteindelijk kreeg wel ja... de code zoals het heet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag het, heb gelijk ook maar even gestemd.
Ik had dus al die rare lettertjes moeten kopieren als ik het goed begrijp?
af en toe een creatief plaatje is prima maar het moet niet overdreven wordenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef flugeltje het volgende:
Maak je niet druk, we hebben nu alles al gezien van nattelie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
flugeltje even een policy vraag die tweenath kerstballen mag dat
ALs het niet mag dan haal ik ze wel weg.
Whehehe...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat je op FOK! niks leertquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die je uiteindelijk kreeg wel ja... de code zoals het heet.
Maak ik ook niet, maar ik heb geen zin om een discussie hierover te krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak je niet druk, we hebben nu alles al gezien van nattelie.
Niks nieuws onder de zon![]()
Gelukkig plaatste ik deze niet :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |